Сайтқа презентация қосу

Дәрумендер

Дәрумендер

Орындаған:Қабдолданова А.А Тобы: СМ-305 Тексерген: Қабденова А.Т.

ДӘРУМЕНДЕР МЕН МИНЕРАЛДАР
         

ДӘРУМЕН А ӨНІМІНЕ БАЙ ТАҒАМ: СӘБІЗ ; Тәтті бұрыш; Жасыл пияз ; шпинат; бауыр; Жұмыртқа сүт итмұрын А дәрумені. Организмнің даму процессіне қажет. Көз және тері ауруларын болдырмайды. Тістердің, тырнақтардың, шаштардың сау жағдайын қамтамасыз етеді.

дәрумен С: петрушка және укроп ; қызанақ ; Қара және қызыл қарақат ; қызыл болгар бұрышы; цитрустар; картоп.

С дәрумені. Талшықты дәнекер ұлпалардың, сүйектердің және тістердің құрылысына, организмнің инфекцияларға қарсы тұруын жоғарлатуға қажет.

Дәрумен Е бауыр ; жұмыртқа ; сұлы, гречка дәндері
Е дәрумені. жасушалардың қартаю процессін, миокард инфарктінің және инсульттің қауіп-қатерін азайтады.

дәрумен В:
        

НАН ; СҮТ ; ірімшік ; БАУЫР ; ЖҰМЫРТҚА ; орамжапырақ; АЛМА миндаль ; қызамық ;



В дәрумені. Жүректің, жүйке жүйесінің және бұлшық еттердің қалыпты қызмет істеуі үшін қажет. Көмірсутек алмасуына қатысады. Мидың дұрыс қызмет істеуіне ықпал етеді, холестерин деңгейін төмендетеді.



АЛМА

АЛМАДА ӨТЕ КӨП ПАЙДАЛЫ ЗАТТАР БАР — калий, натрий, кальций,магний, фосфор, темір және йод, дәрумендер А, В1, В3, РР, С. МЫСАЛЫ, витамина А АЛМАДА 50% ЖОҒАРЫ, апельсинге ҚАРАҒАНДА. БҰЛ дәрумен ТҰМАУ ЖӘНЕ БАСҚА инфекциялық аурулардан қорғайды.



Апельсин Бұл ароматты жеміс дәрумен А, В1, В2, РР және микроэлементтер: магний, фосфор, натрий, калий, кальций және темірге өте бай. Ең басты апельсиннің жетістігі, цитрустың құрамындағы — дәрумен С. 150 грамма апельсинде 80 мг аскорбин қышқылы бар. Бұл дәрумен ағзада екі қажетті функцияны атқарады: иммунды қорғаныс және психиканың стабилизациясын қалыпқа келтіреді.



Орамжапырақ. Рак ауруын тежейтін, оның бастапқы кезеңінде толықтай жазылып кетуіне септігін тигізетін сульфорафанға бай. Бұл дәруменге әсіресе, орамжапырақтың брокколи деп аталатын түрі бай болады.



Банан Банан — АҒЗАНЫ КАЛИЙМЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТЕДІ.Жүрек-қантамыр жүйесінің,ОЖЖ ның қалыпты қызмет етуіне қажет.Үлкен адамға күнделікті калийдің түсуі — 2 г .Сонымен қатар, калий ,сумен-тұздың қызметін реттеп, организмдегі артық суды шығарып тастайды.Сондықтан да оны барлық ісіну ауруларында тағайындайды. Банан гипертониктер мен арықтарға өте пайдалы.



Қызылша. Фолий қышқылының қайнар көзі – В витамині. Қан тамырлары және иммундық жүйенің дұрыс жұмыс жасауы үшін қажет. Ағзада оның жетіспеуі ересектерде анемияның өршуіне, әйелдердің екіқабат кезінде дамып келе жатқан нәрестенің жүйке ауруына шалдығып тууына әкеліп соқтырады.

Қорытынды


Қорыта келе, Біз денсаулығымыз жайында көбірек ойлауымыз керек. Тұқымымыздың азып, тоз-тоз болып кетпеуі үшін де, Абылай ханның түсіне кірген бақа-шаяндарға айналмауымыз үшін де деніміз сау, мықты болуы шарт. Рухани тәрбиенің орны бөлек. . Ал денсаулығына тікелей әсер ететін жәй – дұрыс тамақтануы, жеміс-жидекке үйір болуы, дәріге емес, дәруменге, яғни, витаминдерге, онда да жасандысына емес, табиғиларына жақын жүруі.

НАЗАР АУДАРҒАНДАРЫҢЫЗ ҮШІН РАХМЕТ!


Пән: Биология



Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь