Дидактикалық ойындар-оқыту құралы. Мектеп жасына дейіңгі балалардың қимыл қозғалыс ойындар


Бұл презентацияның бағасы: 500 теңге
Скачать: бот арқылы


Презентация қосу
Дидактикалық ойындар-оқыту
құралы.
Мектеп жасына дейіңгі балалардың
қимыл қозғалыс ойындар.

Орындаған:Мубаракова Е П-403
Тексерген:Кулмышева Н.А
Оқытудың көрнекілік принціпі –
дидактиканың «алтын
ережесі».Оқытудың көрнекілік
принціпі – оқытудың өте ерте
дамыған түрінің бірі. Көрнекілік
принципті ғылыми педагогикалық
тұрғыдан негізден Ян Амос
Каменский дидактиканың «алтын
ережесі» деп көрнекілік принципті
атап айтқан.
Көрнекі құралдар Эксперименттік көрнекі
құралдар – (физика
Көрнекі құралдар немесе химия пәндерінен
жүргізілетін
лабараториялық
жұмыстар).

Табиғи құралдар Көлемдік көрнекілік
– (батаника құралдар –
пәнімен, зоология геометрия пәнінен
Символдық көрнекілік
түрлі өсімдіктер, жасалған түрлі
құралдар –
фигуралар,
жануарлар). географиялық және
макеттер.
тарихи, зоологиялық
карталар.

Техникалық көрнекілік Графикалық көрнекілік
құралдар – оқу Бейнелеуші көрнекілік
құралдар – схема,
фильмдері, диафильдер,
диаграмма, таблица,
құралдар – түрлі
фонар немесе формадағы суреттер,
эпидоскоптар арқылы үлгілер.
таблицалар.
көрсетілетін көрнекілік
құралдар.
Дидактикалық ойын – кішкене
балаларға тән оқыту формасы болып
табылады.Арғы тегі ойынды өлеңмен,
қимылды ұштастыру негізінде жатыр.
Міндеті –ойынның оқыту сипатын ,
оның мазмұны баланың танымдық
әрекетін дамытуға бағытталады.
Дидактикалық ойындарға қойылатын талаптар:
1. Ойынға берілген уақыт баланы жалықтырмайтындай
болуы;
2. Тақырып аясынан ауытқымай, оның мазмұнын ашуы
қатаң ескеріледі;
3. Ойынға қажетті материалдар алдын ала даярлануы;
4. Ойынның балаға беретін білімдік және тәрбиелік
мәні болуы;
5. Баланың жан-жақты дамуына, танымдық қызметінің
артуына әсер етуі керек.
А.В.Луначарский:
«Ойын – белгілі
дәрежеде барлық адамзат
мәдениетінің негізі
болып саналады! – деп
жазды.
А.С.Сухомлинский «Ойынсыз
ақыл-ойдың қалыпты дамуы да
жоқ және болуы да мүмкін
емес. Ойын дүниеге сарай
ашыл-ған үлкен терезе іспетті,
ол арқылы баланың рухани
сезімі жасампаз өмірмен
ұштасып, қоршаған дүние
туралы түсінік алады. Ойын
А.М.Горький дегеніміз- ұшқын, білімге
құштарлық пен еліктеудің
«Ойын арқылы бала маздап жанар оты»- дейді.
дүниені таниды»,-
десе
Қимыл-қозғалыс ойынында балалар санамақтар,
өлеңдер, тақпақтар қолданады.

Бұндай ойындарда балалардың ептілігі, қимылдың
әдемілігі дамып қалыптасады, кеңістікті, уақытты
бағдарлауға үйренеді, батылдық, тапқырлық,
қайраттылық, достық, жолдастық көмек, тәртіптілік,
ойын ережесіне бағына білу сияқты адамгершілік
сапалар тәрбиеленеді.
Ұлы педагог
В.Сухомлинский
«Ойынсыз, музыкасыз,
ертегісіз, Фольклортанушы ғалым
шығармашылықсыз, Ә.Диваев «Қазақ
қиялсыз толық мәніндегі балаларының ойындары»
ақыл-ой тәрбиесі деген еңбегінде адамның
болмайды» дейді, демек, жас ерекшелігін үш
шәкірттің ақыл-ойы, топқа бөледі: «...өмірге
парасаты ұлттық салт- келгеннен бастап жеті
сананы сіңіру арқылы байи жасқа дейінгі бала, жеті
түспек. жастан он бес жасқа
дейінгі балалар, он бес
пен жиырма жас
аралығындағы
жастар...».
Назарларынызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Қазақ халық ойындарының жіктемесі балалардың жас
Сюжеттік-рольдік ойындар
Мектеп жасындағы балалардың сөйлеу тілін тексерудің негізгі бағыттары
«Ойынның педагогикалық мәні. Мектеп жасына дейінгі балалардың драмалау ойыны»
Роликті конькимен сырғанау
Ағылшын тілін ойын арқылы оқыту
Дидактикалық ойындар арқылы мектеп жасына дейінгі балада қарапайым математикалық түсініктердің қалыптасуы
Ойын материалдарының түрлері
Қазақ тілінде дидактикалық ойындарды пайдалану
Балабақшаның педагогикалық процесінде дидактикалық ойындар
Пәндер