Дидактикалық ойындар-оқыту құралы. Мектеп жасына дейіңгі балалардың қимыл қозғалыс ойындар

Дидактикалық ойындар-оқыту құралы. Мектеп жасына дейіңгі балалардың қимыл қозғалыс ойындар.

Орындаған:Мубаракова Е П-403 Тексерген:Кулмышева Н.А

Оқытудың көрнекілік принціпі – дидактиканың «алтын ережесі».Оқытудың көрнекілік принціпі – оқытудың өте ерте дамыған түрінің бірі. Көрнекілік принципті ғылыми педагогикалық тұрғыдан негізден Ян Амос Каменский дидактиканың «алтын ережесі» деп көрнекілік принципті атап айтқан.

Көрнекі құралдар Көрнекі құралдар

Эксперименттік көрнекі құралдар – (физика немесе химия пәндерінен жүргізілетін лабараториялық жұмыстар).

Табиғи құралдар – (батаника пәнімен, зоология түрлі өсімдіктер, жануарлар).

Символдық көрнекілік құралдар – географиялық және тарихи, зоологиялық карталар.

Көлемдік көрнекілік құралдар – геометрия пәнінен жасалған түрлі фигуралар, макеттер.

Техникалық көрнекілік құралдар – оқу фильмдері, диафильдер, фонар немесе эпидоскоптар арқылы көрсетілетін көрнекілік құралдар.

Графикалық көрнекілік құралдар – схема, диаграмма, таблица, үлгілер.

Бейнелеуші көрнекілік құралдар – түрлі формадағы суреттер, таблицалар.

Дидактикалық ойын – кішкене балаларға тән оқыту формасы болып табылады.Арғы тегі ойынды өлеңмен, қимылды ұштастыру негізінде жатыр. Міндеті –ойынның оқыту сипатын , оның мазмұны баланың танымдық әрекетін дамытуға бағытталады.

Дидактикалық ойындарға қойылатын талаптар:
1. Ойынға берілген уақыт баланы жалықтырмайтындай болуы; 2. Тақырып аясынан ауытқымай, оның мазмұнын ашуы қатаң ескеріледі; 3. Ойынға қажетті материалдар алдын ала даярлануы; 4. Ойынның балаға беретін білімдік және тәрбиелік мәні болуы; 5. Баланың жан-жақты дамуына, танымдық қызметінің артуына әсер етуі керек.

А.В.Луначарский: «Ойын – белгілі дәрежеде барлық адамзат мәдениетінің негізі болып саналады! – деп жазды.

А.М.Горький «Ойын арқылы бала дүниені таниды»,десе

А.С.Сухомлинский «Ойынсыз ақыл-ойдың қалыпты дамуы да жоқ және болуы да мүмкін емес. Ойын дүниеге сарай ашыл-ған үлкен терезе іспетті, ол арқылы баланың рухани сезімі жасампаз өмірмен ұштасып, қоршаған дүние туралы түсінік алады. Ойын дегеніміз- ұшқын, білімге құштарлық пен еліктеудің маздап жанар оты»- дейді.

Қимыл-қозғалыс ойынында балалар санамақтар, өлеңдер, тақпақтар қолданады.

Бұндай ойындарда балалардың ептілігі, қимылдың әдемілігі дамып қалыптасады, кеңістікті, уақытты бағдарлауға үйренеді, батылдық, тапқырлық, қайраттылық, достық, жолдастық көмек, тәртіптілік, ойын ережесіне бағына білу сияқты адамгершілік сапалар тәрбиеленеді.

Ұлы педагог В.Сухомлинский «Ойынсыз, музыкасыз, ертегісіз, шығармашылықсыз, қиялсыз толық мәніндегі ақыл-ой тәрбиесі болмайды» дейді, демек, шәкірттің ақыл-ойы, парасаты ұлттық салтсананы сіңіру арқылы байи түспек.

Фольклортанушы ғалым Ә.Диваев «Қазақ балаларының ойындары» деген еңбегінде адамның жас ерекшелігін үш топқа бөледі: «...өмірге келгеннен бастап жеті жасқа дейінгі бала, жеті жастан он бес жасқа дейінгі балалар, он бес пен жиырма жас аралығындағы жастар...».

Назарларынызға рахмет!


Пән: Педагогика


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь