Ойын технологияларының педагогикалық негіздері, компоненттері және қолдану формалары


Slide 1

Ойын технологиялары

Ойын технологиясы дегеніміз -

педагогикалық жұмысты ойын

түрінде ұйымдастырудың әдістері

мен тәсілдерінің жиыны.

Ойын - оқу үрдісіндегі оқытудың

әр формасы, әрі әдісі ретінде дер-

бес дидактикалық категория.

Slide 2

Н. Крупская:

«Бала жас болғандықтан ғана

ойнамайды, балалықтың өзі

оған ойнау үшін, яғни жат-

тығу арқылы өмірде қажетті

дағдыларды игеру үшін бе-

рілген», - деген пікір айтады.

Slide 3

В. В. Николина жүргізген зерттеу

нәтижелері негізінде ойын техно-

логиясының бірнеше компонент-

терін бөліп көрсетті, мәселен:

- мақсаттылық;

- бағдарлаушылық;

- мазмұндық-тәсілдік;

- құндылық-еріктік;

- бағалаушылық.

- мотивациялық;

Slide 4

Мотивациялық компонент

балалардың іс-әрекеттің маз-

мұнына, үрдіске деген қаты-

насымен байланысты олар-

дың ойынға қатысу мотивін,

қызығушылығы мен қажет-

тілігін көрсетеді.

Бағалаушылық компонент

балалардың оқу-танымдық

іс-әрекеттің, адамгершіліктің,

құндылықтың мақсатын

түсініп, қабылдауымен бай-

ланысты болып келеді.

Мазмұндық-тәсілдік компонент

балалардың күнделікті балабақ-

шадағы оқытылатын оқу мате-

риалының мазмұнын меңгеруін,

сонымен қатар, олардың өзде-

рінде бұрыннан бар білімді

және іс-әрекет тәсілдерін тірек

ете білу қабілетін көрсетеді.

Slide 5

Бағалаушылық компонент

ойын нәтижесінің ойынның

мақсатымен үйлесіп келуін

қамтамасыз етеді. Яғни, ба-

ланың танымдық іс-әрекет

барысында тиісті ақпараттарды

(білім, іскерлік, дағды) жү-

йелі меңгеруі жатады.

Құндылық-еріктік компонент

танымдық белсенділіктің

нақты мақсатқа бағытталуын

қамтамасыз ете отырып,

зейінді шоғырландырады

және ойынға эмоциялық

өң береді.

Slide 6

.

Ойын - қызмет ретінде төмендегі жағдайларда қолданылады:

;

Slide 7

Ойындар ерекшеліктеріне қарай мына топтпрға бөлінеді:

б/ таным, тәрбие, даму:

а/ оқыту, жаттығу, бақылау және қорытындылау;

в/ еске алу, өнімділік, шығармашылық;

г/ коммуникативтік, таным әдісі, кәсіпке бағдарлау және т. б.

Slide 8

Жеке тұлғаның шығармашылық

әлеуетін ойын түрлері арқылы

дамытудың негізігі мақсаттары

төмендегідей:

дамытушылық - бітірушінің

барабар әлеуметтік өзін -

өзі бағалауын қалыптастыру

үшін жалпы адамзаттық

қабілеттерін дамыту.

тәрбиелік - ойын барысында

дүниеге эмоциялық - құндылық-

тық қарым - қатынасын

қалыптастыру;

оқытушылық - оқытудың

белгілі бір деңгейін қамтама-

сыз ету, өтілген материалды

қорыту және бекіту;

Slide 9

Назарларыңызға рахмет!!!


Ұқсас жұмыстар
Белсенді оқытудың педагогикалық негіздері мен қолдану формалары
Ойын технологиясы: педагогикалық негіздері, түрлері және тиімділігі
Мектепке дейінгі балалардағы тұтығуды кешенді оңалту: ойын технологияларының рөлі
Педагогикалық инновациялар және инновациялық оқыту технологияларының классификациясы
Информатика пәнін оқытуда ақпараттық-коммуникативтік және жаңа педагогикалық технологиялардың қолдану формалары мен тиімділігі
Оқу-тәрбие процесінде ойын элементтерін қолданудың педагогикалық негіздері мен әдістемесі
Тұтас педагогикалық үдеріс: мәні, құрылымдық компоненттері, принциптері мен заңдылықтары
Тұтас педагогикалық үдеріс: компоненттері, құрылымы және заңдылықтары
Ақпараттық мәдениет: компоненттері және білім беру саласындағы заманауи цифрлық технологияларды қолдану
Ойын технологиясы: теориялық негіздері, мақсаттары және ұйымдастыру әдістері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz