Ойын технологиялары



Ойын технологиялары
Ойын технологиясы дегеніміз -
педагогикалық жұмысты ойын
түрінде ұйымдастырудың әдістері
мен тәсілдерінің жиыны.
Ойын - оқу үрдісіндегі оқытудың
әр формасы, әрі әдісі ретінде дер-
бес дидактикалық категория.

Н. Крупская:
«Бала жас болғандықтан ғана
ойнамайды, балалықтың өзі
оған ойнау үшін, яғни жат-
тығу арқылы өмірде қажетті
дағдыларды игеру үшін бе-
рілген», - деген пікір айтады.

В. В. Николина жүргізген зерттеу
нәтижелері негізінде ойын техно-
логиясының бірнеше компонент-
терін бөліп көрсетті, мәселен:
- мақсаттылық;
- бағдарлаушылық;
- мазмұндық-тәсілдік;
- құндылық-еріктік;
- бағалаушылық.
- мотивациялық;

Мотивациялық компонент
балалардың іс-әрекеттің маз-
мұнына, үрдіске деген қаты-
насымен байланысты олар-
дың ойынға қатысу мотивін,
қызығушылығы мен қажет-
тілігін көрсетеді.
Бағалаушылық компонент
балалардың оқу-танымдық
іс-әрекеттің, адамгершіліктің,
құндылықтың мақсатын
түсініп, қабылдауымен бай-
ланысты болып келеді.
Мазмұндық-тәсілдік компонент
балалардың күнделікті балабақ-
шадағы оқытылатын оқу мате-
риалының мазмұнын меңгеруін,
сонымен қатар, олардың өзде-
рінде бұрыннан бар білімді
және іс-әрекет тәсілдерін тірек
ете білу қабілетін көрсетеді.

Бағалаушылық компонент
ойын нәтижесінің ойынның
мақсатымен үйлесіп келуін
қамтамасыз етеді. Яғни, ба-
ланың танымдық іс-әрекет
барысында тиісті ақпараттарды
(білім, іскерлік, дағды) жү-
йелі меңгеруі жатады.
Құндылық-еріктік компонент
танымдық белсенділіктің
нақты мақсатқа бағытталуын
қамтамасыз ете отырып,
зейінді шоғырландырады
және ойынға эмоциялық
өң береді.

.
Ойын - қызмет ретінде төмендегі жағдайларда қолданылады:
;

Ойындар ерекшеліктеріне қарай мына топтпрға бөлінеді:
б/ таным, тәрбие, даму:
а/ оқыту, жаттығу, бақылау және қорытындылау;
в/ еске алу, өнімділік, шығармашылық;
г/ коммуникативтік, таным әдісі, кәсіпке бағдарлау және т. б.

Жеке тұлғаның шығармашылық
әлеуетін ойын түрлері арқылы
дамытудың негізігі мақсаттары
төмендегідей:
дамытушылық - бітірушінің
барабар әлеуметтік өзін -
өзі бағалауын қалыптастыру
үшін жалпы адамзаттық
қабілеттерін дамыту.
тәрбиелік - ойын барысында
дүниеге эмоциялық - құндылық-
тық қарым - қатынасын
қалыптастыру;
оқытушылық - оқытудың
белгілі бір деңгейін қамтама-
сыз ету, өтілген материалды
қорыту және бекіту;

Назарларыңызға рахмет!!!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz