Ойын технологиялары

Ойын технологиялары
     

Ойын технологиясы дегеніміз  –  педагогикалық жұмысты ойын  түрінде ұйымдастырудың әдістері  мен тәсілдерінің жиыны.  

Ойын -  оқу үрдісіндегі оқытудың  әр формасы, әрі әдісі ретінде дербес дидактикалық категория.

Н. Крупская:

 «Бала жас болғандықтан ғана  ойнамайды, балалықтың өзі  оған ойнау үшін, яғни жаттығу арқылы өмірде қажетті  дағдыларды игеру үшін берілген»,- деген пікір айтады.

В. В. Николина жүргізген зерттеу нәтижелері негізінде ойын технологиясының бірнеше компоненттерін бөліп көрсетті, мәселен: —         мотивациялық; —         бағдарлаушылық; —         мақсаттылық; —         мазмұндық-тәсілдік; —         құндылық-еріктік; —         бағалаушылық.

Мотивациялық компонент  балалардың іс-әрекеттің мазмұнына, үрдіске деген қатынасымен байланысты олардың ойынға қатысу мотивін,  қызығушылығы мен қажеттілігін көрсетеді.

Бағалаушылық компонент балалардың оқу-танымдық  іс-әрекеттің, адамгершіліктің,  құндылықтың мақсатын  түсініп, қабылдауымен байланысты болып келеді. 

Мазмұндық-тәсілдік компонент  балалардың күнделікті балабақшадағы оқытылатын оқу материалының мазмұнын меңгеруін,  сонымен қатар, олардың өздерінде бұрыннан бар білімді  және іс-әрекет тәсілдерін тірек  ете білу қабілетін көрсетеді. 

Құндылық-еріктік компонент танымдық белсенділіктің  нақты мақсатқа бағытталуын  қамтамасыз ете отырып,  зейінді шоғырландырады  және ойынға эмоциялық  өң береді.

Бағалаушылық компонент ойын нәтижесінің ойынның  мақсатымен үйлесіп келуін  қамтамасыз етеді. Яғни, баланың танымдық іс-әрекет  барысында тиісті ақпараттарды  (білім, іскерлік, дағды) жүйелі меңгеруі жатады. 

. Ойын – қызмет ретінде төмендегі  жағдайларда қолданылады:

Жеке технология ретінде  ; Жеке технология ретінде 

Оқу пәнінің бөлімін ,тақырыбын  Оқу пәнінің бөлімін ,тақырыбын  .; ұғып меңгеру үшін; ұғып меңгеру үшін;

Кең көлемді технология бөлігі  Кең көлемді технология бөлігі  ретінде  ретінде 

Сыныптан тыс жұмыстар  Сыныптан тыс жұмыстар  технологиясы технологиясы

Ойындар ерекшеліктеріне қарай мына топтпрға бөлінеді:

а/ оқыту,жаттығу,бақылау және қорытындылау;

б/ таным,тәрбие,даму:

в/ еске алу,өнімділік,шығармашылық;

г/ коммуникативтік,таным әдісі,кәсіпке бағдарлау және т.б.

Жеке тұлғаның шығармашылық  әлеуетін ойын түрлері арқылы  дамытудың негізігі мақсаттары төмендегідей: оқытушылық – оқытудың  белгілі бір деңгейін қамтамасыз ету,өтілген материалды  қорыту және бекіту; тәрбиелік – ойын барысында  дүниеге эмоциялық – құндылықтық қарым – қатынасын  қалыптастыру;

дамытушылық – бітірушінің  барабар әлеуметтік өзін –  өзі бағалауын қалыптастыру  үшін жалпы адамзаттық  қабілеттерін дамыту.

Назарларыңызға рахмет!!!


Пән: Педагогика


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь