Ойын технологиялары
Презентация қосу
Ойын технологиялары
Ойын технологиясы дегеніміз –
педагогикалық жұмысты ойын
түрінде ұйымдастырудың әдістері
мен тәсілдерінің жиыны.
Ойын - оқу үрдісіндегі оқытудың
әр формасы, әрі әдісі ретінде дер-
бес дидактикалық категория.
Н. Крупская:
«Бала жас болғандықтан ғана
ойнамайды, балалықтың өзі
оған ойнау үшін, яғни жат-
тығу арқылы өмірде қажетті
дағдыларды игеру үшін бе-
рілген»,- деген пікір айтады.
В. В. Николина жүргізген зерттеу
нәтижелері негізінде ойын техно-
логиясының бірнеше компонент-
терін бөліп көрсетті, мәселен:
— мотивациялық;
— бағдарлаушылық;
— мақсаттылық;
— мазмұндық-тәсілдік;
— құндылық-еріктік;
— бағалаушылық.
Мотивациялық компонент
Бағалаушылық компонент
балалардың іс-әрекеттің маз-
балалардың оқу-танымдық
мұнына, үрдіске деген қаты-
іс-әрекеттің, адамгершіліктің,
насымен байланысты олар-
құндылықтың мақсатын
дың ойынға қатысу мотивін,
түсініп, қабылдауымен бай-
қызығушылығы мен қажет-
ланысты болып келеді.
тілігін көрсетеді.
Мазмұндық-тәсілдік компонент
балалардың күнделікті балабақ-
шадағы оқытылатын оқу мате-
риалының мазмұнын меңгеруін,
сонымен қатар, олардың өзде-
рінде бұрыннан бар білімді
және іс-әрекет тәсілдерін тірек
ете білу қабілетін көрсетеді.
Құндылық-еріктік компонент
танымдық белсенділіктің
нақты мақсатқа бағытталуын
қамтамасыз ете отырып,
зейінді шоғырландырады
және ойынға эмоциялық
өң береді.
Бағалаушылық компонент
ойын нәтижесінің ойынның
мақсатымен үйлесіп келуін
қамтамасыз етеді. Яғни, ба-
ланың танымдық іс-әрекет
барысында тиісті ақпараттарды
(білім, іскерлік, дағды) жү-
йелі меңгеруі жатады.
Ойын – қызмет ретінде т
.
өмендегі
жағдайларда қолданылады:
Жеке технология ретінде
Жеке технология ретінде
;
ООққу п
у пәәніні
нініңң б бөөлімін ,та
лімін ,таққырыбын
ырыбын
ұғ ып меңңгеру
ұғып ме геру
.;
үүшін;
шін;
Кеңң к көөлемді технология б
Ке лемді технология бөөлігі
лігі
ретінде
ретінде
Сыныптан тыс жұұмыстар
Сыныптан тыс ж мыстар
технологиясы
технологиясы
Ойындар ерекшеліктеріне қарай мына топтпрға
бөлінеді:
а/
оқыту,жаттығу,бақылау б/ таным,тәрбие,даму:
және қорытындылау;
г/
в/ еске коммуникативтік,таным
алу,өнімділік,шығармашылық; әдісі,кәсіпке бағдарлау
және т.б.
Жеке тұлғаның шығармашылық
әлеуетін ойын түрлері арқылы
дамытудың негізігі мақсаттары
төмендегідей:
оқытушылық – оқытудың тәрбиелік – ойын барысында
белгілі бір деңгейін қамтама- дүниеге эмоциялық – құндылық-
сыз ету,өтілген материалды тық қарым – қатынасын
қорыту және бекіту; қалыптастыру;
дамытушылық – бітірушінің
барабар әлеуметтік өзін –
өзі бағалауын қалыптастыру
үшін жалпы адамзаттық
қабілеттерін дамыту.
Назарларыңызға рахмет!!!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz