Ойын технологиялары


Презентация қосу



Ойын технологиялары

Ойын технологиясы дегеніміз  –
 педагогикалық жұмысты ойын 
түрінде ұйымдастырудың әдістері 
мен тәсілдерінің жиыны.  

Ойын -  оқу үрдісіндегі оқытудың 
әр формасы, әрі әдісі ретінде дер-
бес дидактикалық категория.
Н. Крупская:

 «Бала жас болғандықтан ғана
 ойнамайды, балалықтың өзі
 оған ойнау үшін, яғни жат-
тығу арқылы өмірде қажетті
 дағдыларды игеру үшін бе-
рілген»,- деген пікір айтады.
В. В. Николина жүргізген зерттеу
нәтижелері негізінде ойын техно-
логиясының бірнеше компонент-
терін бөліп көрсетті, мәселен:

—         мотивациялық;

—         бағдарлаушылық;

—         мақсаттылық;

—         мазмұндық-тәсілдік;

—         құндылық-еріктік;

—         бағалаушылық.
Мотивациялық компонент
Бағалаушылық компонент
 балалардың іс-әрекеттің маз-
балалардың оқу-танымдық
мұнына, үрдіске деген қаты-
 іс-әрекеттің, адамгершіліктің,
насымен байланысты олар-
 құндылықтың мақсатын 
дың ойынға қатысу мотивін,
түсініп, қабылдауымен бай-
 қызығушылығы мен қажет-
ланысты болып келеді. 
тілігін көрсетеді.

Мазмұндық-тәсілдік компонент
 балалардың күнделікті балабақ-
шадағы оқытылатын оқу мате-
риалының мазмұнын меңгеруін,
 сонымен қатар, олардың өзде-
рінде бұрыннан бар білімді
 және іс-әрекет тәсілдерін тірек
 ете білу қабілетін көрсетеді. 
Құндылық-еріктік компонент
танымдық белсенділіктің 
нақты мақсатқа бағытталуын 
қамтамасыз ете отырып, 
зейінді шоғырландырады 
және ойынға эмоциялық 
өң береді.

Бағалаушылық компонент
ойын нәтижесінің ойынның 
мақсатымен үйлесіп келуін
 қамтамасыз етеді. Яғни, ба-
ланың танымдық іс-әрекет
 барысында тиісті ақпараттарды 
(білім, іскерлік, дағды) жү-
йелі меңгеруі жатады. 
Ойын – қызмет ретінде т
.
өмендегі 
жағдайларда қолданылады:

Жеке технология ретінде 
Жеке технология ретінде 
;

ООққу п
у пәәніні
нініңң б бөөлімін ,та
лімін ,таққырыбын 
ырыбын 
ұғ ып меңңгеру 
ұғып ме геру 
.;
үүшін;
шін;

Кеңң к көөлемді технология б
Ке лемді технология бөөлігі 
лігі 
ретінде 
ретінде 

Сыныптан тыс жұұмыстар 
Сыныптан тыс ж мыстар 
технологиясы
технологиясы
Ойындар ерекшеліктеріне қарай мына топтпрға
бөлінеді:

а/
оқыту,жаттығу,бақылау б/ таным,тәрбие,даму:
және қорытындылау;

г/
в/ еске коммуникативтік,таным
алу,өнімділік,шығармашылық; әдісі,кәсіпке бағдарлау
және т.б.
Жеке тұлғаның шығармашылық 
әлеуетін ойын түрлері арқылы 
дамытудың негізігі мақсаттары
төмендегідей:

оқытушылық – оқытудың  тәрбиелік – ойын барысында 
белгілі бір деңгейін қамтама- дүниеге эмоциялық – құндылық-
сыз ету,өтілген материалды тық қарым – қатынасын
 қорыту және бекіту;  қалыптастыру;

дамытушылық – бітірушінің
 барабар әлеуметтік өзін –
 өзі бағалауын қалыптастыру
 үшін жалпы адамзаттық
 қабілеттерін дамыту.
Назарларыңызға рахмет!!!



Пәндер

Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор №1 болып табылады.

Байланыс

Qazaqstan
Phone: 777 614 50 20
WhatsApp: 777 614 50 20
Email: info@stud.kz
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь