Сайтқа презентация қосу

Мектепке дейінгі балалардың ойындағы танымдық белсенділігі

Мектепке дейінгі балалардың ойындағы танымдық белсенділігі

«Ойын – бала үшін өмірлік тәжірибе» (М. Жұмабаев)

Ойындағы қарым-қатынас – бұл қажетті негіз, оның шеберінде баланың сөйлеу белсенділігі қалыптасып, жетіледі.

В. А. Сухомлинскийдің сөзімен айтар болсақ, «Ойынсыз ақыл ойдың қалыпты дамуы жоқ» және болуы да мүмкін емес. Ойын дүниеге қарай ашылған үлкен жарық терезе іспетті, ол арқылы баланың рухани сезімі жасампаз өмірімен ұштасып, өзін қоршаған дүние туралы түсінік алады. Ойын дегеніміз – ұшқын, білімге құмарлық пен еліктеудің маздап жанар оты.

Мектепке дейінгі балалардың ойындағы танымдық белсенділігі

Ойын арқылы бала айналасындағы нәрседен өзіне қызықтысына ықыласы ауып, таңдап алады.

Ойын бала тілінің дамуына ықпалын тигізіп, таным белсенділігінің дамуына жол ашады.

Ойын үстінде бала еш нәрсеге тәуелсіз.Ол өзін еркін ұстайды. Баланың білуге деген құштарлығы, сөйлеуі ойын үстінде қалыптасады.

Ойын барысында бала үлкендермен, өз құрбыларымен қарым-қатынас жасайды.

Тәрбиеші балалармен ойынды (заттармен, үстел үсті және сөздік ойын) үш түрлі етіп өткізуіне болады.
2) Үстел үсті ойынын 1) Заттармен ойналатын ұйымдастыруда домино, ойын ойыншықтарды, лото, суреттер қолданытабиғи заттарды қолдану лады. Мысалы: «Суретті арқылы өті леді. Мысалы: құрастыр», «Қандай затқа «Дәл осындайды тауып ұқсайды », «Қай сурет тыал», «Салыстыр да, атын ғылды », «Бір сөзбен ата», ата», «Қай ағаштың жапы- 3) сөздік ойын арқылы сөзді «Кім байқағыш», «Қиылған рағы», «Бірдей ойыншықты орынды қолдана білуге, суреттер», «Ұқсасын тап», тап», «Қайсысы көп, қайсысы дұрыс жауап айтуға, сөз «4-ші не артық », «Есіңаз», т.б. мағынасын түсінуге, орынды де сақта». сөйлеуге үйренеді. Мысалы: «Сөз ойла», «Сөз құра», «Жұмбақ ойла», «Жақсыжаман», «Жалғастыр», «Үш сөз ата».

Ойынды өткізуге қойылатын талаптар төмендегідей:
Ойынның мақсаты нақты қойып, керекті көрнекіліктерді балалардың қызығушылығына сәйкес дайындау.

Ойынды тақырыпқа сәйкес алу.

Ойнар алдында балаларға жүргізілу барысын әбден түсіндіру.

Ойынға балалардың барлығын қатыстыру.

Ойын барысында балардың қатысуын қадағалау, білмеген жерлеріне көмек, жәрдем беру.

Қорытындылай келе, ойындар балалардың таным белсендігін жандандыратын, өздігінен ойлауын дамытатын тәсілдердің бірі. Олар кез - келген оқу материалын қызықты да тартымды қылып, балалардың көңіл - күйін көтеруге, өздерінің жұмыстарына қанағаттануға және өтілген тақырыпты жеңіл меңгеруге көмектеседі. Тақырыпты ашу барысында ойын арқылы дамытуға арналған тапсырмалар жүйелі қолданылып, ұйымдастырылып отырса сонда ғана тәрбиешінің тақырып мақсатын ашуына мүмкіндік береді.

Пайдаланылған әдебиеттер:
http://bilimdiler.kz/ustaz/6137-mektepke-deyingi-balalardyn-oku-isareketindegi-oyynnyn-tehnologiyalyk-manyzy.html

Назарларыңызға рахмет!!!


Пән: Педагогика


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь