Балабақшада сабақ ұйымдастыруының формалары, мазмұны және әдістері


Slide 1

2015 ж.

Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті Педагогика факультеті Педагогикалық психология факультеті

Сабақ - оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы.

Slide 2

1. Балабақшада оқытудың

формасы. Сабақ - балабақшада

оқытуды ұйымдастырудың

негізгі формасы.

3. Сабақты ұйымдастыру

және балалардың әрекетіне

жетекшілік жасау.

2. Сабақтың мазмұны.

Жоспар:

Slide 3

Балабақшада тәлім-тәрбие берудің фронтальды, топтық және жеке бас үйрету түрлері қолданылады.

Сонымен қатар, балалармен оқу-әдістемелік жұмыс

олардың өмірлік ұйымдастырылуы мен күнделікті қарым-

қатынаста қолданылатын сабақтан тыс ойындық процесті

басқаруда жүзеге асады.

Slide 4

Сабақты ұйымдастырудың негізгі

формасы ретінде бірнеше көрсеткіштері бар:

Сабақ беру барысында балалар

«Тәрбиелеу бағдарламасының»

қандайда бір бөліміне сай белгілі

көлемде білім алады, әдістеме-

лерді үйреніп дағдыланады.

Сабақ мазмұны, мақсаты балалардың

сол сабақ тақырыбын жетік тусінуіне

байланысты әдістемелер мен мысал-

дарды дайындаған және ұйымдастыр-

ған тәрбиеші басшылығымен өтеді.

Slide 5

Нақты бір сабақтың мазмұны «Тәрбиелеу

бағдарламасының» талабына сәйкес

сол бөлім бойынша балалардың қалып-

тасқан оқу-әдістемелік қызметіне және

алдыңғы бөлімдер бағдарламасын меңгере

алуына, сонымен қатар әртүрлі жас топтар-

ындағы балалардың дамуы мен тәрбиелеу

ерекшеліктеріне байланысты ұйымдастырылады.

Сабақтың мазмұны

Slide 6

Сабақтың ішкі логикасы және құрылымы оның негізгі бөлімдерінде көрсетіледі:

сабақ басталуы

барысы

аяқталуы

Slide 7

Сабақтың басталуы.

Сабақтың басында, оның ұйымдас-

тырылуында қойылған негізгі ди-

дактикалық мақсаттар - сабақ маз-

мұнына қызығушылық көрсету, ба-

лалар назарын аудару және олардың

алдында осы сабақты толығымен ашу

тәрбиешімен шешіледі.

Slide 8

Сабақ барысы.

Балалардың қызметін басқару

сабақта әртүрлі әдістермен жүзеге

асады. Оларды таңдау барысында

сабақ мақсаты мен мазмұны, бала-

лар жасы, осы бөлімдегі жүйелік

орны ескеріледі.

Slide 9

Мектепке дейінгі балалардың

үйренуінің салыстырмалы жүйелігі

бір сабақта әртүрлі әдістерді

қолданумен сипатталады:

Мағлұматты алғаш

қабылдауға негізделген

әдістер және меңгерілген

әдістермен қарым-

қатынастың болуы;

Білімді, дағдыны

жалпылау, қолдану

және бекітуге бағыт-

талған әдістер.

Білімді кеңейту

әдістері;

Slide 10

Сабақтың қорытынды бөлімінде сабақ ұйымдастырылуына, балалардың жеке және топтық дағдылануына баға беріледі. Балалар өзара бағаланумен бір-біріне баға беруге қатыстырылады.

Slide 11

Назарларыңызға рахмет!!!


Ұқсас жұмыстар
Бастауыш мектепте оқытудың әдістері, мазмұны және ұйымдастыру формалары
Арнайы тәрбие: әдістері, формалары, мазмұны және жіктелуі
Балабақшада балаларды қабылдау әдістері мен стратегиялары
Оқушылардың өзін-өзі тәрбиелеуін ұйымдастырудың негізгі бағыттары, формалары, әдістері және мазмұны
Монтессори әдісімен балабақшада математика: сабақ жоспары мен жаттығулар
Қолданбалы физикалық қасиеттерді жетілдіру: мақсаттары, әдістері және сабақ формалары
Экологиялық білімнің формалары, әдістері және құралдары
Қазіргі мектептің тәрбие үдерісіндегі педагогикалық қолдаудың мәні, мазмұны және формалары
Сынып жетекшісінің бала тәрбиесіндегі ата-аналармен ынтымақтастығы: мазмұны, міндеттері және формалары
Меншік қатынастары: құқықтық және экономикалық мазмұны, түрлері мен Қазақстандағы формалары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz