Сабақ – оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы

    
2015 ж.
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті Педагогика факультеті Педагогикалық психология факультеті
Сабақ - оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы.
1. Балабақшада оқытудың
формасы. Сабақ - балабақшада
оқытуды ұйымдастырудың
негізгі формасы.
3. Сабақты ұйымдастыру
және балалардың әрекетіне
жетекшілік жасау.
2. Сабақтың мазмұны.
Жоспар:
Балабақшада тәлім-тәрбие берудің фронтальды, топтық және жеке бас үйрету түрлері қолданылады.
Сонымен қатар, балалармен оқу-әдістемелік жұмыс
олардың өмірлік ұйымдастырылуы мен күнделікті қарым-
қатынаста қолданылатын сабақтан тыс ойындық процесті
басқаруда жүзеге асады.
Сабақты ұйымдастырудың негізгі
формасы ретінде бірнеше көрсеткіштері бар:
Сабақ беру барысында балалар
«Тәрбиелеу бағдарламасының»
қандайда бір бөліміне сай белгілі
көлемде білім алады, әдістеме-
лерді үйреніп дағдыланады.
Сабақ мазмұны, мақсаты балалардың
сол сабақ тақырыбын жетік тусінуіне
байланысты әдістемелер мен мысал-
дарды дайындаған және ұйымдастыр-
ған тәрбиеші басшылығымен өтеді.
Нақты бір сабақтың мазмұны «Тәрбиелеу
бағдарламасының» талабына сәйкес
сол бөлім бойынша балалардың қалып-
тасқан оқу-әдістемелік қызметіне және
алдыңғы бөлімдер бағдарламасын меңгере
алуына, сонымен қатар әртүрлі жас топтар-
ындағы балалардың дамуы мен тәрбиелеу
ерекшеліктеріне байланысты ұйымдастырылады.
Сабақтың мазмұны
Сабақтың ішкі логикасы және құрылымы оның негізгі бөлімдерінде көрсетіледі:
сабақ басталуы
барысы
аяқталуы
Сабақтың басталуы.
Сабақтың басында, оның ұйымдас-
тырылуында қойылған негізгі ди-
дактикалық мақсаттар - сабақ маз-
мұнына қызығушылық көрсету, ба-
лалар назарын аудару және олардың
алдында осы сабақты толығымен ашу
тәрбиешімен шешіледі.
Сабақ барысы.
Балалардың қызметін басқару
сабақта әртүрлі әдістермен жүзеге
асады. Оларды таңдау барысында
сабақ мақсаты мен мазмұны, бала-
лар жасы, осы бөлімдегі жүйелік
орны ескеріледі.
Мектепке дейінгі балалардың
үйренуінің салыстырмалы жүйелігі
бір сабақта әртүрлі әдістерді
қолданумен сипатталады:
Мағлұматты алғаш
қабылдауға негізделген
әдістер және меңгерілген
әдістермен қарым-
қатынастың болуы;
Білімді, дағдыны
жалпылау, қолдану
және бекітуге бағыт-
талған әдістер.
Білімді кеңейту
әдістері;
Сабақтың қорытынды бөлімінде сабақ ұйымдастырылуына, балалардың жеке және топтық дағдылануына баға беріледі. Балалар өзара бағаланумен бір-біріне баға беруге қатыстырылады.
Назарларыңызға рахмет!!!
- Іс жүргізу
 - Автоматтандыру, Техника
 - Алғашқы әскери дайындық
 - Астрономия
 - Ауыл шаруашылығы
 - Банк ісі
 - Бизнесті бағалау
 - Биология
 - Бухгалтерлік іс
 - Валеология
 - Ветеринария
 - География
 - Геология, Геофизика, Геодезия
 - Дін
 - Ет, сүт, шарап өнімдері
 - Жалпы тарих
 - Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
 - Журналистика
 - Информатика
 - Кеден ісі
 - Маркетинг
 - Математика, Геометрия
 - Медицина
 - Мемлекеттік басқару
 - Менеджмент
 - Мұнай, Газ
 - Мұрағат ісі
 - Мәдениеттану
 - ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
 - Педагогика
 - Полиграфия
 - Психология
 - Салық
 - Саясаттану
 - Сақтандыру
 - Сертификаттау, стандарттау
 - Социология, Демография
 - Спорт
 - Статистика
 - Тілтану, Филология
 - Тарихи тұлғалар
 - Тау-кен ісі
 - Транспорт
 - Туризм
 - Физика
 - Философия
 - Халықаралық қатынастар
 - Химия
 - Экология, Қоршаған ортаны қорғау
 - Экономика
 - Экономикалық география
 - Электротехника
 - Қазақстан тарихы
 - Қаржы
 - Құрылыс
 - Құқық, Криминалистика
 - Әдебиет
 - Өнер, музыка
 - Өнеркәсіп, Өндіріс
 
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
            
                Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz