Сабақ – оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы




Презентация қосу
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
Педагогика факультеті
Педагогикалық психология факультеті

Сабақ – оқытуды
ұйымдастырудың негізгі
формасы.

2015 ж.
Жоспар:

3.Сабақты ұйымдастыру
1. Балабақшада оқытудың
формасы. Сабақ – балабақшада және балалардың әрекетіне
оқытуды ұйымдастырудың
негізгі формасы. жетекшілік жасау.

2. Сабақтың мазмұны.
Балабақшада тәлім-тәрбие берудің фронтальды, топтық
және жеке бас үйрету түрлері қолданылады.

Сонымен қатар, балалармен оқу-әдістемелік жұмыс
олардың өмірлік ұйымдастырылуы мен күнделікті қарым-
қатынаста қолданылатын сабақтан тыс ойындық процесті
басқаруда жүзеге асады.
Сабақты ұйымдастырудың негізгі

формасы ретінде бірнеше көрсеткіштері бар:

Сабақ мазмұны, мақсаты балалардың
Сабақ беру барысында балалар сол сабақ тақырыбын жетік тусінуіне
«Тәрбиелеу бағдарламасының» байланысты әдістемелер мен мысал-
қандайда бір бөліміне сай белгілі дарды дайындаған және ұйымдастыр-
көлемде білім алады, әдістеме- ған тәрбиеші басшылығымен өтеді.
лерді үйреніп дағдыланады.
Сабақтың
мазмұны

Нақты бір сабақтың мазмұны «Тәрбиелеу
бағдарламасының» талабына сәйкес
сол бөлім бойынша балалардың қалып-
тасқан оқу-әдістемелік қызметіне және
алдыңғы бөлімдер бағдарламасын меңгере
алуына, сонымен қатар әртүрлі жас топтар-
ындағы балалардың дамуы мен тәрбиелеу
ерекшеліктеріне байланысты ұйымдастырылады.
сабақ басталуы барысы

Сабақтың ішкі логикасы
және құрылымы оның
негізгі бөлімдерінде
көрсетіледі:

аяқталуы
Сабақтың басталуы.

Сабақтың басында, оның ұйымдас-
тырылуында қойылған негізгі ди-
дактикалық мақсаттар – сабақ маз-
мұнына қызығушылық көрсету, ба-
лалар назарын аудару және олардың
алдында осы сабақты толығымен ашу
тәрбиешімен шешіледі.
Сабақ барысы.

Балалардың қызметін басқару
сабақта әртүрлі әдістермен жүзеге
асады. Оларды таңдау барысында
сабақ мақсаты мен мазмұны, бала-
лар жасы, осы бөлімдегі жүйелік
орны ескеріледі.
Мектепке дейінгі балалардың
үйренуінің салыстырмалы жүйелігі
бір сабақта әртүрлі әдістерді
қолданумен сипатталады:

Білімді кеңейту

әдістері;

Мағлұматты алғаш Білімді, дағдыны
қабылдауға негізделген жалпылау, қолдану
әдістер және меңгерілген және бекітуге бағыт-
әдістермен қарым- талған әдістер.
қатынастың болуы;
Сабақтың қорытынды бөлімінде
сабақ ұйымдастырылуына,
балалардың жеке және топтық
дағдылануына баға беріледі. Балалар
өзара бағаланумен бір-біріне баға
беруге қатыстырылады.
Назарларыңызға рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Жоғары мектепте оқытуды ұйымдастыру
Кәсіби оқу орнында оқытуды ұйымдастыру формалары
Оқушыларды сыныпқа жас шамаларымен таным қабілеттерібойынша топтастыру
Жаппай жұмысты уйымдастыру
Оқу процесін ұйымдастыру формалары
Дәстүрлі және инновациялық оқыту технологиялар
Биологияны оқыту формалары жүйесіне сипаттама
Сабаққа қойылатын қазіргі талаптар
Сабақ – оқытудың негізгі формасы туралы ақпарат
Сабақ – оқытуды ұйымдастырудың негізгі түрі
Пәндер