Сайтқа презентация қосу

Сабақ – оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы

Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті Педагогика факультеті Педагогикалық психология факультеті

Сабақ – оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы.

2015 ж.

Жоспар:

1. Балабақшада оқытудың формасы. Сабақ – балабақшада оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы.

3.Сабақты ұйымдастыру және балалардың әрекетіне жетекшілік жасау.

2. Сабақтың мазмұны.

Балабақшада тәлім-тәрбие берудің фронтальды, топтық және жеке бас үйрету түрлері қолданылады.

Сонымен қатар, балалармен оқу-әдістемелік жұмыс олардың өмірлік ұйымдастырылуы мен күнделікті қарымқатынаста қолданылатын сабақтан тыс ойындық процесті басқаруда жүзеге асады.

Сабақты ұйымдастырудың негізгі формасы ретінде бірнеше көрсеткіштері бар:

Сабақ беру барысында балалар «Тәрбиелеу бағдарламасының» қандайда бір бөліміне сай белгілі көлемде білім алады, әдістемелерді үйреніп дағдыланады.

Сабақ мазмұны, мақсаты балалардың сол сабақ тақырыбын жетік тусінуіне байланысты әдістемелер мен мысалдарды дайындаған және ұйымдастырған тәрбиеші басшылығымен өтеді.

Сабақтың мазмұны

Нақты бір сабақтың мазмұны «Тәрбиелеу бағдарламасының» талабына сәйкес сол бөлім бойынша балалардың қалыптасқан оқу-әдістемелік қызметіне және алдыңғы бөлімдер бағдарламасын меңгере алуына, сонымен қатар әртүрлі жас топтарындағы балалардың дамуы мен тәрбиелеу ерекшеліктеріне байланысты ұйымдастырылады.

сабақ басталуы

барысы

Сабақтың ішкі логикасы және құрылымы оның негізгі бөлімдерінде көрсетіледі:

аяқталуы

Сабақтың басталуы.

Сабақтың басында, оның ұйымдастырылуында қойылған негізгі дидактикалық мақсаттар – сабақ мазмұнына қызығушылық көрсету, балалар назарын аудару және олардың алдында осы сабақты толығымен ашу тәрбиешімен шешіледі.

Сабақ барысы.

Балалардың қызметін басқару сабақта әртүрлі әдістермен жүзеге асады. Оларды таңдау барысында сабақ мақсаты мен мазмұны, балалар жасы, осы бөлімдегі жүйелік орны ескеріледі.

Мектепке дейінгі балалардың үйренуінің салыстырмалы жүйелігі бір сабақта әртүрлі әдістерді қолданумен сипатталады:

Білімді кеңейту әдістері; Мағлұматты алғаш қабылдауға негізделген әдістер және меңгерілген әдістермен қарымқатынастың болуы; Білімді, дағдыны жалпылау, қолдану және бекітуге бағытталған әдістер.

Сабақтың қорытынды бөлімінде сабақ ұйымдастырылуына, балалардың жеке және топтық дағдылануына баға беріледі. Балалар өзара бағаланумен бір-біріне баға беруге қатыстырылады.

Назарларыңызға рахмет!!!


Пән: Педагогика


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь