Сабақ – оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы


Презентация қосу



Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті
Педагогика факультеті
Педагогикалық психология факультеті

Сабақ – оқытуды
ұйымдастырудың негізгі
формасы.

2015 ж.
Жоспар:

3.Сабақты ұйымдастыру
1. Балабақшада оқытудың
формасы. Сабақ – балабақшада және балалардың әрекетіне
оқытуды ұйымдастырудың
негізгі формасы. жетекшілік жасау.

2. Сабақтың мазмұны.
Балабақшада тәлім-тәрбие берудің фронтальды, топтық
және жеке бас үйрету түрлері қолданылады.

Сонымен қатар, балалармен оқу-әдістемелік жұмыс
олардың өмірлік ұйымдастырылуы мен күнделікті қарым-
қатынаста қолданылатын сабақтан тыс ойындық процесті
басқаруда жүзеге асады.
Сабақты ұйымдастырудың негізгі

формасы ретінде бірнеше көрсеткіштері бар:

Сабақ мазмұны, мақсаты балалардың
Сабақ беру барысында балалар сол сабақ тақырыбын жетік тусінуіне
«Тәрбиелеу бағдарламасының» байланысты әдістемелер мен мысал-
қандайда бір бөліміне сай белгілі дарды дайындаған және ұйымдастыр-
көлемде білім алады, әдістеме- ған тәрбиеші басшылығымен өтеді.
лерді үйреніп дағдыланады.
Сабақтың
мазмұны

Нақты бір сабақтың мазмұны «Тәрбиелеу
бағдарламасының» талабына сәйкес
сол бөлім бойынша балалардың қалып-
тасқан оқу-әдістемелік қызметіне және
алдыңғы бөлімдер бағдарламасын меңгере
алуына, сонымен қатар әртүрлі жас топтар-
ындағы балалардың дамуы мен тәрбиелеу
ерекшеліктеріне байланысты ұйымдастырылады.
сабақ басталуы барысы

Сабақтың ішкі логикасы
және құрылымы оның
негізгі бөлімдерінде
көрсетіледі:

аяқталуы
Сабақтың басталуы.

Сабақтың басында, оның ұйымдас-
тырылуында қойылған негізгі ди-
дактикалық мақсаттар – сабақ маз-
мұнына қызығушылық көрсету, ба-
лалар назарын аудару және олардың
алдында осы сабақты толығымен ашу
тәрбиешімен шешіледі.
Сабақ барысы.

Балалардың қызметін басқару
сабақта әртүрлі әдістермен жүзеге
асады. Оларды таңдау барысында
сабақ мақсаты мен мазмұны, бала-
лар жасы, осы бөлімдегі жүйелік
орны ескеріледі.
Мектепке дейінгі балалардың
үйренуінің салыстырмалы жүйелігі
бір сабақта әртүрлі әдістерді
қолданумен сипатталады:

Білімді кеңейту

әдістері;

Мағлұматты алғаш Білімді, дағдыны
қабылдауға негізделген жалпылау, қолдану
әдістер және меңгерілген және бекітуге бағыт-
әдістермен қарым- талған әдістер.
қатынастың болуы;
Сабақтың қорытынды бөлімінде
сабақ ұйымдастырылуына,
балалардың жеке және топтық
дағдылануына баға беріледі. Балалар
өзара бағаланумен бір-біріне баға
беруге қатыстырылады.
Назарларыңызға рахмет!!!



Пәндер

Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор №1 болып табылады.

Байланыс

Qazaqstan
Phone: 777 614 50 20
WhatsApp: 777 614 50 20
Email: info@stud.kz
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь