Сабақ – оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы



2015 ж.
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті Педагогика факультеті Педагогикалық психология факультеті
Сабақ - оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы.

1. Балабақшада оқытудың
формасы. Сабақ - балабақшада
оқытуды ұйымдастырудың
негізгі формасы.
3. Сабақты ұйымдастыру
және балалардың әрекетіне
жетекшілік жасау.
2. Сабақтың мазмұны.
Жоспар:

Балабақшада тәлім-тәрбие берудің фронтальды, топтық және жеке бас үйрету түрлері қолданылады.
Сонымен қатар, балалармен оқу-әдістемелік жұмыс
олардың өмірлік ұйымдастырылуы мен күнделікті қарым-
қатынаста қолданылатын сабақтан тыс ойындық процесті
басқаруда жүзеге асады.

Сабақты ұйымдастырудың негізгі
формасы ретінде бірнеше көрсеткіштері бар:
Сабақ беру барысында балалар
«Тәрбиелеу бағдарламасының»
қандайда бір бөліміне сай белгілі
көлемде білім алады, әдістеме-
лерді үйреніп дағдыланады.
Сабақ мазмұны, мақсаты балалардың
сол сабақ тақырыбын жетік тусінуіне
байланысты әдістемелер мен мысал-
дарды дайындаған және ұйымдастыр-
ған тәрбиеші басшылығымен өтеді.

Нақты бір сабақтың мазмұны «Тәрбиелеу
бағдарламасының» талабына сәйкес
сол бөлім бойынша балалардың қалып-
тасқан оқу-әдістемелік қызметіне және
алдыңғы бөлімдер бағдарламасын меңгере
алуына, сонымен қатар әртүрлі жас топтар-
ындағы балалардың дамуы мен тәрбиелеу
ерекшеліктеріне байланысты ұйымдастырылады.
Сабақтың мазмұны

Сабақтың ішкі логикасы және құрылымы оның негізгі бөлімдерінде көрсетіледі:
сабақ басталуы
барысы
аяқталуы

Сабақтың басталуы.
Сабақтың басында, оның ұйымдас-
тырылуында қойылған негізгі ди-
дактикалық мақсаттар - сабақ маз-
мұнына қызығушылық көрсету, ба-
лалар назарын аудару және олардың
алдында осы сабақты толығымен ашу
тәрбиешімен шешіледі.

Сабақ барысы.
Балалардың қызметін басқару
сабақта әртүрлі әдістермен жүзеге
асады. Оларды таңдау барысында
сабақ мақсаты мен мазмұны, бала-
лар жасы, осы бөлімдегі жүйелік
орны ескеріледі.

Мектепке дейінгі балалардың
үйренуінің салыстырмалы жүйелігі
бір сабақта әртүрлі әдістерді
қолданумен сипатталады:
Мағлұматты алғаш
қабылдауға негізделген
әдістер және меңгерілген
әдістермен қарым-
қатынастың болуы;
Білімді, дағдыны
жалпылау, қолдану
және бекітуге бағыт-
талған әдістер.
Білімді кеңейту
әдістері;

Сабақтың қорытынды бөлімінде сабақ ұйымдастырылуына, балалардың жеке және топтық дағдылануына баға беріледі. Балалар өзара бағаланумен бір-біріне баға беруге қатыстырылады.

Назарларыңызға рахмет!!!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz