Сабақ – оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы


Slide 1

2015 ж.

Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті Педагогика факультеті Педагогикалық психология факультеті

Сабақ - оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы.

Slide 2

1. Балабақшада оқытудың

формасы. Сабақ - балабақшада

оқытуды ұйымдастырудың

негізгі формасы.

3. Сабақты ұйымдастыру

және балалардың әрекетіне

жетекшілік жасау.

2. Сабақтың мазмұны.

Жоспар:

Slide 3

Балабақшада тәлім-тәрбие берудің фронтальды, топтық және жеке бас үйрету түрлері қолданылады.

Сонымен қатар, балалармен оқу-әдістемелік жұмыс

олардың өмірлік ұйымдастырылуы мен күнделікті қарым-

қатынаста қолданылатын сабақтан тыс ойындық процесті

басқаруда жүзеге асады.

Slide 4

Сабақты ұйымдастырудың негізгі

формасы ретінде бірнеше көрсеткіштері бар:

Сабақ беру барысында балалар

«Тәрбиелеу бағдарламасының»

қандайда бір бөліміне сай белгілі

көлемде білім алады, әдістеме-

лерді үйреніп дағдыланады.

Сабақ мазмұны, мақсаты балалардың

сол сабақ тақырыбын жетік тусінуіне

байланысты әдістемелер мен мысал-

дарды дайындаған және ұйымдастыр-

ған тәрбиеші басшылығымен өтеді.

Slide 5

Нақты бір сабақтың мазмұны «Тәрбиелеу

бағдарламасының» талабына сәйкес

сол бөлім бойынша балалардың қалып-

тасқан оқу-әдістемелік қызметіне және

алдыңғы бөлімдер бағдарламасын меңгере

алуына, сонымен қатар әртүрлі жас топтар-

ындағы балалардың дамуы мен тәрбиелеу

ерекшеліктеріне байланысты ұйымдастырылады.

Сабақтың мазмұны

Slide 6

Сабақтың ішкі логикасы және құрылымы оның негізгі бөлімдерінде көрсетіледі:

сабақ басталуы

барысы

аяқталуы

Slide 7

Сабақтың басталуы.

Сабақтың басында, оның ұйымдас-

тырылуында қойылған негізгі ди-

дактикалық мақсаттар - сабақ маз-

мұнына қызығушылық көрсету, ба-

лалар назарын аудару және олардың

алдында осы сабақты толығымен ашу

тәрбиешімен шешіледі.

Slide 8

Сабақ барысы.

Балалардың қызметін басқару

сабақта әртүрлі әдістермен жүзеге

асады. Оларды таңдау барысында

сабақ мақсаты мен мазмұны, бала-

лар жасы, осы бөлімдегі жүйелік

орны ескеріледі.

Slide 9

Мектепке дейінгі балалардың

үйренуінің салыстырмалы жүйелігі

бір сабақта әртүрлі әдістерді

қолданумен сипатталады:

Мағлұматты алғаш

қабылдауға негізделген

әдістер және меңгерілген

әдістермен қарым-

қатынастың болуы;

Білімді, дағдыны

жалпылау, қолдану

және бекітуге бағыт-

талған әдістер.

Білімді кеңейту

әдістері;

Slide 10

Сабақтың қорытынды бөлімінде сабақ ұйымдастырылуына, балалардың жеке және топтық дағдылануына баға беріледі. Балалар өзара бағаланумен бір-біріне баға беруге қатыстырылады.

Slide 11

Назарларыңызға рахмет!!!


Ұқсас жұмыстар
Жоғары мектепте оқытуды ұйымдастыру
Кәсіби оқу орнында оқытуды ұйымдастыру формалары
Оқушыларды сыныпқа жас шамаларымен таным қабілеттерібойынша топтастыру
Жаппай жұмысты уйымдастыру
Оқу процесін ұйымдастыру формалары
Дәстүрлі және инновациялық оқыту технологиялар
Биологияны оқыту формалары жүйесіне сипаттама
Сабаққа қойылатын қазіргі талаптар
Сабақ – оқытудың негізгі формасы туралы ақпарат
Сабақ – оқытуды ұйымдастырудың негізгі түрі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz