Жоғарғы сыныпта мамандық таідау басты құндылық”




Презентация қосу
Қазақстан Республикасының Ғылым және Білім министрлігі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік
университеті

“Жоғарғы сыныпта маманды қ таідау
басты құндылық”

Тексерген:Жақпарова Г.А
Орындаған:Сайлауғазина А.Д
Топ:Е-419
Мамандықтың жаманы жоқ,
бірақ мұның кез келгеніне
икемділік қажет. Бұл жай
күнелту тамақ асыраудың ғана
жолы емес, үлкен өнерді, зор
шеберлікті қажет ететін нәрсе.

Ж.АЙМАУЫТОВ
Мамандық –

- әрбір адамның болашағы, сондай-ақ шаруашылық көзі болып
табылатын сүйікті іс. Кез келген адам өз мамандығына құрметпен
қарайды емес пе. Мамандық таңдау үлкен жауапкершілікті қажет
етеді. Әлемде 40 мыңға жуық әртүрлі мамандық бар, статистердің
зерттеуі бойынша жыл сайын 25 млн. адам өзінің жұмыс орнын
ауыстырып, оның 12 пайызы қайтадан өз орнына қайтып
оралатын көрінеді.
«Отанның болашағы,
мемлекеттің келешегі
жастардың қолында, оларың
өрісті ойы,өркенді ісі,
табанды тіршілігі тек
біліммен ұштасқан
біліктің арқасында биік
белестерге жетеді».

Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев
Мамандық таңдау
Мамандық таңдау –

– жасөспірім жастағы ең маңызды шешімдерінің бірі. Үлкен өмірге
енді ғана аяқ басқан жас ұланның алдында мыңдаған
мамандықтан өзіне лайықты біреуін таңдау міндеті тұрады.

– белгілі бір еңгейде моральдық мәселе. Сондықтан әркім өзіні ң к өңіл
қалауына ерік беруі керек. Алайда мамандықтың түрі көбейген сайын оны
таңдау да қиынға соғатыны тағы бар. Өз ісінің бүге-шігесін толық
меңгерген кәсіби маман болу үшін икем қабілет және мінез қажет.

Адамдар мамандықты жүрегінің қалауы бойынша таңдауы керек, өйткені
әрбір адамның болашағы таңдаған мамандығына тікелей байланысты. Өз
ісін жақсы көріп, үлкен жауапкершілікпен атқарғанда ғана ба қытты
болады. Ал жүрегі қаламаған мамандық иелері көп қиындеқтарға
кездеседі.

сондай-ақ енді-енді өзін тұлға ретінде сезіне баста ған адам ға қоғамның өз
заманына сай ұсынатын қызметтері бар. Міне, адамның маманды ққа,
мамандықтың адамға сай болуы, қоғамның сұранысы, тұлғаның қабілеті,
осы үш фактор мамандық таңдауда бірін-бірі толықтырады.
Мамандық таңдау – қазіргі уақытта ең
өзекті мәселелердің бірі болып отыр
Мамандықтар
Мамандық таңдаудағы негізгі мотив...

Мотивтер тізімінің көшбасшысы – мамандықтың беделі. Бұл ойлап
қарағанға жаман мотив емес, алайда онда тығулы қақпан жатыр.
Біздің уақытымызда экономикалық және заңгер мамандықтары
мәртебеге ие. Алайда, нарықты қазір бухгалтерлердің, әсіресе
жоғары білімі жоқ бухгалтерлердің тым көп болып кеткені сезілуде.
Болашақта заңгерлер мен экономистерге сұраныс қалай болатынын
тек болжауға болады. Бұдан шығатын қорытынды – мамандық
таңдау кезінде оның беделі басты фактор болмауы тиіс; оны ескеру
керек, бірақ тек қана сол факторға тірелген дұрыс емес.
Мамандық таңдаудағы ең кең таралған
қателіктер

1. Мамандық таңдауға өзгермейтіндей қарау.
Кез келген қызмет саласында адамның квалификациясының өсу шамасы бойынша
жұмыстың, қызметтің ауысуы болып тұрады. Сонымен қатар ең үлкен
жетістіктерге бастапқы баспалдақтардан жақсы өткендер жетеді.
2. Мамандықтың беделі туралы пікірлер.
Мамандыққа қатысты қателіктердің бірі кейбір қоғамға пайдалы мамандықтар ұятты,
төмен саналады (мысалы, қоқыс тазалаушы). Экономист немесе психологтың қоғамға
пайдасы химик пен темір ұстасының пайдасынан артық емес. Мамандықтың беделі Сіздің
қызығушылықтарыңыз бен қабілеттеріңізден кейін барып қана ескерілуі тиіс. Әйтпесе
“сәнді”, бірақ сізге ләззат сыйламайтын маман иесі боласыз немесе негізгі жұмыс
функцияларыңызды атқаруға жарамсыз боласыз…
3. Достарыңыздың әсер етуімен мамандық таңдау (солармен бірге болу үшін, қалып
калмас үшін).
Біз мамандықтың киім немесе аяқ киім сияқты “ұнағанын” “мөлшері сәйкес келетінін”
таңдаймыз. Топ, қатарластарға бейімделу – сенің жасындағы балалардың өте жағымды
ерекшеліктері. Олар қоғамда өзіңді ұстау нормаларын меңгеруге, “МЕН” образының және
өзіндік бағаңның қалыптасуына қажет. Сондақтан басқаларға өзіңді олармен
САЛЫСТЫРА отырып қара, көз жұмып олардың істерін қайталай берме. Өзіңнің олардан
айырмашылықтарың мен ортақ ұқсастықтарыңды көруге тырыс.
4. Қандай да бір маман иесі – адамға қатынастың мамандыққа қатынасқа ауысуында.
Мамандықты таңдау кезінде сол қызметпен айналысатын адамның саған ұнамайтынына
емес, берілген қызметтің ерекшеліктеріне назар аудару қажет. Әсіресе мұғалімді ұнату
қауіпті (егер саған физика ұнаса, ол саған “комплектсіз” тек физика пәні ұнайды деген
сөз емес). Сондай-ақ, балалар өздерінің кумирлерінің мамандығын аламыз деп шатасып
қалады – спортшы, саясат, журналист, әртіс. Спортшылар – бәрі ондай емес.

5. Мамандықтың сыртқы немесе басқа бір бөлігін ғана ұнату.
Актердің сахнадағы оп – оңай образының артында ауыр, күнделікті еңбек жатыр. Ал
журналисттер әрдайым телехабарларға шықпайды, олар көбінесе басқалар хабарлайтын
(телевидениедегі диктор) 10 минуттық хабарды дайындар алдында көптеген
ақпараттарды, мұрағаттарды ақтарады, ондаған адамдармен сөйлеседі.

6. Оқу пәнін мамандықпен теңестіру немесе бұл ұғымдарды нашар ажырату.
Ағылшын тілі деген пән бар және тілге деген қабілет керек мамандықтар к өп –
аудармашы, экскурсия жетекшісі, халықаралық байланыс телефонисі және т.б..
Сондықтан мамандық таңдау кезінде бұл пәннің әрі жағында қандай істер мен
мамандықтар жатқанын ескеру қажет. Ол үшін ең жақсысы мамандықтар сөздігі
мен профессиограммаларды ғана жаттап алмау керек. Еңбек биржасындағы вакансиялар
бар газеттерді талдау қажет (әдетте, оларда нақты бір вакансия үшін қандай білім талап
етілетіні көрсетіледі).
Ең қиын мамандық - адам боп
қалу

Хосе Хулиан Марти
Назары ң ыз ғ а рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Жоғарғы сыныпта мамандық таңдау басты құндылық
Жоғары сыныпта мамандық таңдау басты құндылық
Жоғарғы сыныпта мамандық тандау басты міндет
Мамандық таңдау басты құндылық
Бастауыш білім тілі
ОҚУШЫЛАРДЫҢ МАМАНДЫҚ ТАҢДАУЫН ЗЕРТТЕГЕН ҒАЛЫМДАР
МАМАНДЫҚ ТАҢДАУДЫҢ ЖЕТІ ҚАДАМЫ
Ерте жастық кезең
Қазақстанда жасөспірімдердің мамандық таңдау дағы ұстанымдары
Бастауыш сыныпта етістікті оқыту тәсілдері
Пәндер