мал шаруашылыгы


Slide 1

ОРЫНДАҒАН: ТҰРСЫНОВ Ә. Қ

Тобы:см-405

ТЕКСЕРГЕН: ЕСЕНБЕКОВА З. Ж

ОРЫНДАҒАН: ТҰРСЫНОВ Ә. Қ

Тобы:СМ-405

ТЕКСЕРГЕН: ЕСЕНБЕКОВА З. Ж

Slide 2

Резюме

Кіріспе

1. Жобаның тұжырымдамасы

2. Өнімнің (қызметтердің) сипаттамасы

3. Өндірістер бағдарламасы

4. Маркетингтік жоспар

5. Техникалық жоспарлау

6. Ұйымдастыру, басқару және құрам

7. Жобаны іске асыру

8. Пайдалану шығыстары

9. Жалпы және әкімшілік шығыстар

10. Қаржыландыру қажеттілігі

11. Жобаның тиімділігі

12. Әлеуметтік-экономикалық және экологиялық әсер

Slide 3

Шығыстар, мың тг.

2 015

Негізгі капиталға инвестициялар

2 576 906

Негізгі капитал

353 730

Барлығы

2 930 636

Резюме

Жобаның тұжырымдамасы Қазақстан Республикасының Шығыс Қазақстан облысында ең алдымен сүтті мал тұқымын өсіру фермаларын ашуды қарастырады.

Кәсіпорын қызметінің мақсаты оған қатысушының материалдық әл-ауқатын жақсарту үшін пайда табу болып табылады.

Жоспарланған кәсіпорынның нысаналы тобы қызметтерді тұтынушылар - облыс пен жақын орналасқан аудандар тұрғындары болып табылды. .

Сиыр қора үшін “СПАЙДЕР-В” жүйесіндегі жылы ғимаратты сатып алу жоспарлануда.

Жоба бойынша жалпы инвестициялық шығындар мыналарды қамтиды:

Slide 4

Қаржыландыру көзі, мың тг .

Сома

Кезең

Үлес

Өз қаражаты

408 073

01-06. 2016

35%

Қарыз қаражаты

3 000 000

01-06. 2016

65%

Барлығы

3 408 073

100%

Кредит валютасы

теңге

Пайыздық ставка, жылдық

10%

Өтеу мерзімі, жыл

7, 0

Пайыздар мен негізгі борышты төлеу

ай сайын

Пайыздарды өтеудің жеңілдікті кезеңі, ай

9

Негізгі борышты өтеудің жеңілдікті кезеңі, ай

9

Негізгі борышты өтеу түрі

тең үлестермен

Кредиттеудің келесі шарттары қабылданды:

Slide 5 Slide 6

Жоба экономикалық көзқарас жағынан мыналарға ықпал ететін болады:

Жаңа жұмыс орындарын құру, бұл жұмысшылардың тұрақты кіріс алуына мүмкіндік береді;

сүтті мал тұқымын өсіретін жаңа фермалар құру;

Шығыс Қазақстан облысының бюджетіне салықтар мен басқа да аударымдардың түсуі.

Жобаның әлеуметтік әсерінің арасынан мынаны бөліп көрсетуге болады:

халықтың сүт өнімдеріне деген сұранысын қанағаттандыру

Slide 7

Кіріспе

Қазақстан - барынша аз еңбек және қаржы шығынымен шаруашылықтарға үлкен кіріс әкелетін малды ұстаудың жайылымдық нысандарын дамыту үшін табиғи мүмкіндікіері мен жергілікті халықтың тарихи қалыптасқан дағдылары мол маңызды мал шаруашылы аудандарының бірі.

Ірі қара мал өсірілетін негізгі аудан - Шығыс Қазақстан - республиканың егіншілік барынша игерілген бөлігі. Бұл жерде барлық ірі қара мал басының шамамен 501 пайызы орналасқан.

Ірі қара мал өсіретін екінші бір маңызды аудан Оңтүстік және Шығыс Қазақстанның таулы өңірі. Бұл жерде барлық мал басының шамамен 30 пайызы бар. Республикада өсірілетін ірі қара мал тұқымынан сүтті-етті қырдың қызыл, алатау, талас тұқымдарын және ет бағытындағы қазақтың ақбас сиырларын ерекше атап өтуге болады.

Мал шаруашылығы Қазақстанда барлық жалпы ауыл шаруашылығы өнімінің шамамен 43% құрайды. Мал шаруашылығы Қазақстанның негізгі стратегиялық экономикалық міндеттерінің бірі болып табылады және ауыл тұрғындарының жұмыспен қамтылуының, тамағы мен кірісінің негізгі көзі болып қала береді.

Slide 8

Жобаның тұжырымдамасы

Жобаның тұжырымдамасында малдың асыл тұқымын өсіру фермаларын ашу қарастырылады.

Кәсіпорын қызметінің мақсаты оған қатысушының материалдық әл-ауқатын жақсарту үшін табыс алу болып табылады. .

Өнімнің негізгі түрлері ІҚМ сүті мен еті болып табылады. .

Жоспарланған кәсіпорынның нысаналы тобы қызметтерді тұтынушылар - облыстың және Патропавл қаласының халқы болып табылады. .

Өнімнің басымдылығын мыналар құрайды:

- жоғары технологиялы және заманауи жабдықтарды пайдалану;

- экологиялық;

- демократиялық бағалар.

Сиыр қораға арналған орын-жайдың жалпы алаңы 1 060 шаршы метрді құрайды.

Бұл бизнес - жоспар басшылыққа алатын соңғы нұсқа емес, тек осындай бизнес-идеяны дамытудың әлеуетті мүмкіндігінің көрсеткіші ғана болып табылады. Сондықтан да осы жобаны іске асыру кезінде жобаның бастапқы өлшемдері өзгеруі мүмкін. Шығаруға жоспарланған өнімнің бәсекелестік басымдығын, сондай-ақ сатып алынатын жабдықтың айырықша ерекшелігін барынша ашып көрсету қажет.

Slide 9

Өнімдер (қызметтер) нарығының сипаттамасы

Әлемдік ауыл шаруашылығының жалпы өнімінің 40 % мал шаруашылығының үлесіне тиеді, әлем бойынша бұл салада миллиард адам жұмыс істейді. Мал шаруашылығы - ауыл шаруашылығының барынша серпінді салалапрының бірі болып табылады. Соңғы он жыл ішінде сала тез дамыды және халықтың ұлғаюынан, әл-ауқатының артуы мен урбанизация есебінен мал шаруашылығы өнімдеріне деген сұраныс белсенді түрде өсетін болады.

Республикада шамамен 6, 5 млн. ірі қара мал басы бар.

2015 жылғы 1 қаңтардағы жағдай бойынша жалпы республика бойынша мал басы ұлғайды:

- ірі қара мал -1, 1%-ға 6 160, 4 мың басқа дейін;

- оның ішінде сиыр -2, 3%-ға 2 778, 8 мың басқа дейін;

- құс - 1, 1%-ға 33 036, 3 мың басқа дейін.

Slide 10

Маркетинг стратегиясы

Сүт өнімдерінің баға саясатын нарық қалыптастуырады. Нарықтың шешуші ойыншысы шикізаттың негізгі сатып алушылары - қайта өңдеу саласының кәсіпорындары болады.

Қайта өңдеу кәсіпорындарына шикізат ретінде сүтті сату бағасы - жыл бойы маусымдық ауысып отырады. Кәсіпорында өндірістің аяқталған циклі ұйымдастырылған, яғни терең өңделген сүтті соңғы тұтынушыға шығара отырып сүт өндірісін ұйымастырған жағдайда сүт өнімінің өзіндік құнын барынша төмендету мүмкін болады, бұл ретте бағаны нарық реттейді.

Сүт-тауар фермасын ұйымдастыруға байланысты қарастырылып отырған жағдайда өндірістік цикл анықталды: шикі сүт өндірісі. Бұл жағдайда өткізу арналарның құрылымы қарапайым және қысқа арна ретінде сипатталады. Қазақстан Республикасында сүт өнімдерін өткізу арналарын талдау және бағаларды әр түрлі арналар бойынша салыстыру өнімнің көп бөлігін шаруашылықтар қайта өңдеу кәсіпорындарына, көтерме сатып алу ұйымдарына, өз дүкендері желілері арқылы сататынын көрсетті.

Тұтыну жиілігі. Тұтынудың жоғары жиілігі өнімнің үнемі болуын және оңай алынуын тиісінше өткізу арнасының күрделілігін талап етеді. Сүт өніміне қатысты тауардың бұл түрі жиі тұтынылатын тауар тобына жататындығы фактісін атап көрсету қажет.

Өткізуге ынталандыру кезеңдері:

- Өткізу арналарының нысаналы буындарында әлеуетті сатып алушылар тізімін қалыптастыру;

- Имидждік материалдарды дайындау;

- Бонустар мен жеңілдіктер жүйесін әзірлеу;

- Нысаналы соңғы тұтынушыға шығудың бастапқы кезіндегі демпингтік саясат.

Slide 11

Өнімнің (қызметтердің) сипаттамасы

Сиыр, ешкі, қой және басқа да жылы қандылардың сүті емшек бездерінде - желінінде қан арқылы келетін азықтық заттардың күрделі құрылымдалуы арқылы пайда болады. 1 л сүтті синтездеу үшін желіннен 400-500 л қан өтуі тиіс. Сүт және сүт өнімдері өзінің азықтық құндылығымен ерекшеленеді.

Сүт және көптеген сүт өнімдері тез бұзылатын өнімдер санатына жатады, өйткені микроағзалардың дамуы үшін өте қолайлы орта болып табылады. Оған жаңа сауылған сүт жатпайды, сауылғаннан кейін 2-3 сағат бойы құрамында микробқа қарсы табиғи заттарының болуы арқасында оның сақталу тұрақтылығы жоғары болады. Бұзаулағаннан кейін 6-8 күн бойы оның сүті уыз болады, түсі сарғылт, қоймалжың, ерекше иісі және дәмі қышқылтым болып келеді.

Сүт өнімдері мынадай топтарға бөлінеді: сүт өнімдері - сүт, кілегей, қышқыл сүтті сусындар, қаймақ, ірімшік, сыр; сүт консервілері; май; балмұздақ.

Қазақстан Республикасында 6 сүтті мал тұқымы және 2 сүт-ет бағытындағы аралас өнімді тұқымы тараған.

Slide 12

Жұмысшылар жалақысы

Қызметі

Жалақысы, мың тг

1

Инженер

40

2

Қасапшы

35

3

Зоотехник

50

4

Малшы

60

5

Сауыншы

50

6

Бас бухгалтер

40

7

Әр түрлі жұмыс атқарушы

45

8

Жүргізуші

40

9

Күзетші

40

10

Шар. меңгерушісі

50

11

Орын-жайды жинаушы

40

12

Мал дәрігері

50

Барлығы

540

Slide 13

Ұйымдастыру, басқару және құрам

Кәсіпорынға директор жалпы басшылық жасайды. Меңгеруші жүргізушінің, үй жинаушының, күзетшінің, слесарь мен шаруашылық меңгерушісінің жұмысын бақылайды. Зоотехник пен электрик инженерге бағынады.

Slide 14

Көрсеткіш (жылдық)

2 015

2 016

2 017

2 018

2 019

2 020

2 021

Сауылған сүт л.

196 425

261 900

292 455

323 010

328 030

394 814

414 097

Сиыр басы, бас

45

45

50

56

56

68

71

Орташа бір сиырдан сауылған сүт, л/жыл

5 820

Ет өндіру, тн.

0

8

15

15

19

16

22

Кірістер бабы

Сатудың басталған күні

2015

2016

2017

2018

2019

2020

2021

Сүт сату

с 08. 15

20 952

20 952

23 396

25 841

26 242

31 585

33 128

Ет сату

с 06. 17

0

11 856

12 650

15 715

13 071

17 683

17 579

Барлығы

20 952

32 808

36 047

41 556

39 313

49 268

50 707

Өндірістің жылдар бойынша жоспарланған бағдарламасы

Жоспарланған сату бағдарламасы

Slide 15

Ауыл шаруашылық техникасы - ауыл шаруашылығында қолданылатын қондырғылар, машиналар мен құралдардың жиынтық атауы.


Ұқсас жұмыстар
Қазақстандағы мал шаруашылығы
Ауыл шаруашылығы
ҰЛЫБРИТАНИЯНЫҢ АУЫЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫ
МАЛ ФЕРМАЛАРЫНДАҒЫ ВЕТЕРИНАРИЯЛЫҚ САНИТАРИЯЛЫҚ НЫСАНДАР ЖӘНЕ САНИТАРИЯЛЫҚ НОРМАЛАР
МАЛ ШАРУАШЫЛЫҒЫ ӨНДІРІСІНІҢ ЖОБАСЫ
Асыл тұқымды мал шаруашылығы саласындағы уәкілетті орган
Агробизнеске түсінік
Өндірістік мал шаруашылығындағы ветеринариялық менеджмент
Ауыл шаруашылығының даму бағыты
Қазақстандағы мал шаруашылығының дамуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz