Отбасы мен балабақша арасындағы өзара әрекеттестік


Презентация қосу



Отбасы мен балабақша арасындағы өзара әрекеттестік
Отбасы — барлығының басы, жан
— жақты дамуының негізі болатын
тәрбие институты. Отбасындағы ата
— ана мен баланың қарым — атына
сы нәтижесінде, адамгершілік,
эстетикалық, дене тәрбиесінің
алғашқы үлгілері қалыптасады. Ал
әке мен шеше — баланың алғашқы
тәрбиешілері.
Отбасының балаға тәрбие берушілік қызметінің ма қсаты — баланы ң
жасын, жеке ерекшелігін, психологиялық процестерін ескере отырып,
жарасымды жетілген ұрпақты тәрбиелеу. Көздеген ма қсат қа жету
үшін отбасындағы тәрбие төмендегі міндеттерді шешеді.
Отбасында баланың өсуіне, денсаулығына қамқорлық жасау,
тазалықты қалыптастыру

Еңбексүйгіштікке баулу, тұрмыстағы, үй шаруасында ғы еңбекке
құлшынысын арттыру, өзіне — өзі қызмет етуге үйрету
Отбасы мүшелерімен тіл
табысып, дұрыс қарым —
қатынас жасауға, үлкенге
құрмет, кішіге ізет көрсетуге
үйрету

Әдебиетке, мәдениетке, өнерге
тәрбиелеу. Бұл міндеттер жүзеге асу
үшін бала дүниеге келген күннен
бастап отбасында, қоғамдық
орындарда, мектепте тәлім — тәрбие
беріледі
Бүгінгі таңда болып жатқан
өміріміздегі өзгерістерге
байланысты ұстаздар мен ата
— аналардың бала
тәрбиелеудегі жауапкершілігі
арта түсуде. Әрбір ұстаз ата
— аналармен қарым —
қатынас жасауда түрлі
тәсілдерді, қазіргі жаңа
технологияларды пайдалана
отырып, ата — ананың
қызығушылығын арттыру
мақсатында жұмыс жасаса,
ата — ананың балабақшаға,
тәрбиешіге деген көзқарасы
өзгерер еді.
Балабақшадағы дамыту аясы

Демалыс
Демалыс
айма ғы
аймағы

Интеллек
Интеллек
туалдыққ
туалды
дамыту
дамыту
аймағғыы
айма
Өз бетінше
Өз бетінше
бейнелеу
бейнелеу
әрекетін
әрекетін
жасау
жасау
аймағы
аймағы

Ойын
Ойын
аймағғыы
айма
Баланың бүгінгі
жасаған қадамы
Ата — ананың өмірге ертеңгі тұлға
деген көзқарасын өзгерту қалыптасуына үлкен
әсер ететінін атап өту
Тәрбиешілердің
ата-аналармен
жұмысты
ұйымдастырудағ
ы негізгі мақсаты
Ата — аналармен
жұмыс жасаған кезде
бірізділік қағидасын
басшылыққа алу
Отбасы мен балабақша арасындағы байланысты күшейтіп, ба ғытты
жұмыс жүргізу, ұйымдастырылатын мерекелік іс — шараларға, ата
— аналар және топ жиналыстарына ата — аналарды тартудың
қажеттілігі:

Балаларда іс — әрекетті Балалар маңызды
таңдаудың үлкен жетістіктерге
мүмкіндігі болады
жете алады

Балалар
Ұнайды еліктеудің жаңа
үлгісін алады

Ата – аналар және басқа
Ересектер мұғалім
да ересектер мектепке
жұмысымен жақын
оқыту философиясымен
танысып, оны бағалай
және оқу жоспарларымен
біледі
танысады
Ата — аналармен жұмыс жүргізудің негізгі алғы шарттары:
Ата – анамен жұмысты ұйымдастыру барысында ата —
ананы, яғни отбасын тәуелді ету емес, оның
қиыншылықтарды жеңу мүмкіндігін нығайтуды көздеу

Баланың дамуы туралы ақпарат ата — аналарға бала
тәрбиелеуде өз ролін жүзеге асыруға ықпал етеді

Әрбір отбасы көрсетілген көмектің тиімділігіне көзі
жеткенде ғана, қоғамдық жұмыстарға белсене
араласады

Тәрбиеші мен баланың оқуға деген қызығушылығын
арттыру жолдарын түсіндіреді

Ата — анамен баланың ортақ қарым — қатынастары
жөнінде кеңес беру
Ата-анамен балабақша арасындағы
Ата-анамен балабақша арасындағы
тығыз қарым-қатынас, бірлік,
тығыз қарым-қатынас, бірлік,
ынтымақ жарасым тапқан
ынтымақ жарасым тапқан
жағдайда оның бала тәрбиесіне
жағдайда оның бала тәрбиесіне
тигізетін ықпалы да нәтижелі
тигізетін ықпалы да нәтижелі
болмақ.
болмақ.
Біздің мақсатымыз ХХІ ғасыр
Біздің мақсатымыз ХХІ ғасыр
талабына сай жаңашыл,
талабына сай жаңашыл,
шығармашыл, мәдениетті, жан-
шығармашыл, мәдениетті, жан-
жақты сауатты жеке тұлға
жақты сауатты жеке тұлға
тәрбиелеу.
тәрбиелеу.
Назарыңызға рахмет !!!

Орындаған: Ақынжанова Шынар П-403



Пәндер

Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор №1 болып табылады.

Байланыс

Qazaqstan
Phone: 777 614 50 20
WhatsApp: 777 614 50 20
Email: info@stud.kz
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь