Мотель ашу бизнес жоспары



Мотель ашу бизнес жоспары
Орындаған: Сахарбекова Ә. Б
Есенбекова З. Ж
Тексерген:


Мазмұны
Резюме
Кіріспе
1. Жобаның тұжырымдамасы
2. Өнімнің (қызметтердің) сипаттамасы
3. Өндірістер бағдарламасы
4. Маркетингтік жоспар
5. Ұйымдастыру, басқару және құрам
6. Техникалық жоспарлау
7. Жобаны іске асыру
8. Пайдалану шығыстары
9. Жалпы және әкімшілік шығыстар
10. Қаржыландыру қажеттілігі
11. Жобаның тиімділігі
12. Әлеуметтік-экономикалық және экологиялық әсер

Резюме
Жобаның тұжырымдамасы Шығыс Қазақстан облысының Зайсан көлі аймағында мотель ашуды қарастырады.
Кәсіпорын қызметінің мақсаты оған қатысушының материалдық әл-ауқатын жақсарту үшін табыс табу болып табылады.
Жоспарланған кәсіпорынның нысаналы тобы қызметтерін тұтыншылар - жол бойымен өтетін саяхатшылар, сондай-ақ Зайсан көлі аймағына демалуға келетін туристер болып табылады.
Қонақ үй ретінде 2-ғимаратты жиһаздармен жабдықталған ғимаратты жалға алу жоспарлануда.
Жоба бойынша жалпы инвестициялық шығындар мыналарды қамтиды:
Қаржыландыру көзі, мың тг .
Сомасы
Кезеңі
Үлесі
Өз қаражаты
9
05. 2019-01. 2020
30%
Қарыз қаражаты
10, 000, 000
05-12. 2020
70%
Барлығы
10, 090, 000
100%

Жобаны қаржыландыруды жоба бастамашысының өз қаражаты есебінен сияқты қарыз капиталы есебінен де жүзеге асыру жоспарлануда.
Кредит валютасы
теңге
Пайыздық ставка, жылдық
12%
Өтеу мерзімі, жыл
6, 0
Пайыздар мен негізгі борышты төлеу
ай сайын
Пайыздарды өтеудің жеңілдікті кезеңі, ай
9
Негізгі борышты өтеудің жеңілдікті кезеңі, ай
9
Негізгі борышты өтеу түрі
тең үлестермен

Жоба экономикалық көзқарас жағынан мыналарға орнын құру, бұл тұрақты табыс табуға мүмкіндік береді;
- туристерді қоса алғанда қонақ үй қызметтерін көрсету үшін жаңа мотель құру Шығыс Қазақстан облысының бюджетіне салықтар мен басқа да аударымдардың түсуі.
Әлеуметтік әсерлердің арасынан:
- халықтың қонақ үй қызметте ықпал ететін болады:
- жаңа жұмыс ріне деген сұранысын қанағаттандыруды;
- туристер мен саяхатшыларды бір мекеннен екіншісіне қатынайтын алыс сапарларда талаптарын қанағаттандыру үшін демалыс, тамақтану және басқа сервистік қызметтерді ұйымдастыруда жағдайлар жасауды бөліп көрсетуге болады.

Кіріспе
Бүгінде ізеттілік индустриясы - бұл өңірдің немесе туристік орталықтың шаруашылығының қуатты жүйесі және туризм экономикасының маңызды бөлігі.
Қонақ үй бизнесі туризм және ойын-сауық индустриясы деп аталатын ауқымды сегменттің құрамдас бөлігі болып табылады.
Қонақ үй кәсіпорнының негізгі функциясы тұрғындарға уақытша тұратын үй ұсыну болып табылады.
Қонақ үй индустриясы кәсіпорындарының нарығын қоғамдық-экономикалық құбылыс ретінде айқындауға болады, ол қонақ үй өнімін белгілі бір уақытта, белгілі бір жерде сату-сатып алуды қамтамасыз ететін сұраныстар мен ұсыныстарды біріктіреді.
Қонақ үй қызметтері нарығы қонақ үй кәсіпорындары мен қонақ үй қызметтерін сатып алушылар ретіндегі субъектілердің болуымен сипатталады.
Қазақстанда қонақ үй шаруашылығын дамыту үшін барлық мүмкіндіктер бар.
Республиканың бай тарихы, сирек кездесетін тарихи ескерткіштері, өзіндік мәдениеті, саяси тұрақтылық, барынша ашықтық және оның ынтымақтастыққа дайындығы - осының бәрі туристік сияқты қонақ үй саласының да жедел дамуына ықпал етеді.

Жобаның тұжырымдамасы
Жобаның тұжырымдамасы Шығыс Қазақстан облысының Зайсан көлі аймағында мотель ашуды қарастырады.
Кәсіпорын қызметінің мақсаты оған қатысушының материалдық әл-ауқатын жақсарту үшін табыс табу болып табылады.
Жоспарланған кәсіпорынның нысаналы тобы қызметтерін тұтыншылар - жол бойымен өтетін саяхатшылар, сондай-ақ Зайсан көлі аймағына демалуға келетін туристер болып табылады.
Компанияның басымдықтары:
- қонақ үй бизнесі жұмысындағы тәжірибесі мол білікті құрам;
- қонақ үй кешенінің оңтайлы орналасқан жері;
- қонақ үйдің қызметтері табысы жоғары клиенттерге ғана емес, орташа табысы бар тұтынушыларға да бағдарланған.
Қонақ үй қызметімен қатар тамақтану қызметтері де (кафе) көрсетіледі.
Қонақ үй орын-жайының жалпы алаңы 657 шаршы метрді құрайды. .
Осы бизнес-жоспар басшылыққа алатын соңғы нұсқа емес, тек осындай бизнес-идеяны дамытудың әлеуетті мүмкіндігі ғана. Сондықтан да жобаны іске асырған кезде сату бағдарламасы сияқты көрсетілетін қызметтердің де өзгеруі мүмкін. Жоспарланған қызметтердің бәсекелестік басымдығын, сондай-ақ сатып алынатын жабдықтың ерекшелігін барынша ашып көрсету қажет болады. .

Өнімнің (қызметтердің) сипаттамасы
Қонақ үй кәсіпорнының негізгі функциясы клиенттерге уақытша тұратын орын ұсыну болып табылады.
Қонақ үйдің негізгі белгілері мыналар::
- номерлік қорлардың болуы;
- міндетті қызметтер жиынын көрсету (номерлерді, санитарлық тораптарды жинау, төмек-орынды күн сайын жаңарту, номерлерде қызмет көрсету) ;
- қосымша қызметтердің белгілі түр-түрлерінің болуы.
Барлық қонақ үйлерде төрт негізгі қызмет топтары қарастырылған:
• орналастыру;
• тамақтану;
• бос уақыт;
• тұрмыстық қызметтер көрсету.
Олар негізгі, қосымша және ілеспе қызметтерді қамтиды.
Қандай қонақ үйдің болмасын қажетті шарты екі негізгі қызметінің болуы: орналастыру және тамақтандыру.
Орналастыру қызметін ұстау біріншіден, пайдалану үшін арнайы орын-жайлар ұсынылады (қонақ үй номерлері), екіншіден қонақ үйдің құрамы тікелей көрсететін қызметтері ұсыну болыпп табылды: қонақтарды қабылдайтын және ресімдейтін портье, қонақ үй номерлерін жинаушылар жәнен т. б.
Қонақтарға қызметтер көрсету әр түрлі процестерден тұрады: өндірістік (ас үйде тамақ дайындау), сауда (пайдалану үшін дайын тамақ, алкогольді және алкогольсіз ішімдіктерді сату), сервистік (мейрамханада, барда, кафеде, қонақ үй номелерінде официанттардың қызмет көрсетулері) .
Қосамша және басқа қызметтерге бассейн, спорт, конференц-залдар, сөйлесіп отыру залдары, автомобильді жалға алу, химиялық тазалау, жуу, шаштараз, массаж кабинеті, және басқалары кіреді.
Қазіргі уақытта қосымша қызметтер қонақ үй кәсіпорнының нарықтық тартымдылығын қалыптастыруда ерекше маңызға ие болуда.
Тәуелсіз кәсіпорын болсын немесе ішінара қонақ үй корпорациясы болсын барлық отельдердің негізгі міндеті қоғамның белгілі бір қажеттілігіне қызмет етуді, сонымен қатар оның иесіне пайда түсіруді білдіреді.
Мотель - отельдің бір түрі, шағын қонақ үй. Мотель жол бойы қонақ үйін білдіреді.
Әдетте мотельдер бір немесе екі қабаттан тұрды, қосымша қызметтер мен номерлер түрлері санаулы, сондықтан тұру құны да соған сәйкес болады.
Ғимарат тек номерлерден ғана тұрады. Мотельдің айырмашылығы - номерлердің есіктері парковка жағына шығады. Номерлердің жағдайы қарапайым, бір түнеп шығып, сапарды одан әрі жалғастыруға арналған.
Мотельде ақы төлеу жеке әкімшілік корпусында орналасатын тіркеу тұғырында жүзеге асырылады.
Көптеген адамдар үшін, әсіресе өз автомобильдерімен үнемі жүріп-тұратын, мотельдерде тіркеу рәсімінің ұзақ уақытты алмайтындығы ыңғайлы болып келеді, машинаң да көзіңнің алдында тұрады; даладан бірден номерге кіру де мүгедектер үшін өте қолайлы. Мотельдің кемшілігі қауіпісіздік деңгейінің төмен болуы, сондай-ақ қызмет көрсету түрінің аздығы болып табылады.

3. Өндірістер бағдарламасы
Жылдар бойынша жоспарланатын өндірістік бағдарлама
Көрсеткіш
2 020
2 021
2 022
2 023
2 024
2 025
Стандарт номерлерінің саны
10
Толтырылуы
70%
Люкс номерлерінің саны
5
Толтырылуы
57%
Кафеге келушілер саны
66
69
73
76
80
84
Сату, мың
105 204
105 204
105 976
106 787
107 638
108 532

Қонақ үй қызметтерінің жоспарлы бағасы
Кірістер баптары
2020
2021
2022
2023
2024
2025
Қонақ үй
мәні
6 679
6 679
6 679
6 679
6 679
6 679
1 номердің құны, теңге
15 179
15 179
15 179
15 179
15 179
15 179
15 179
Люкс
57%
57%
57%
57%
57%
57%
57%
1 номердің құны, теңге
22 321
22 321
22 321
22 321
22 321
22 321
22 321
Кафе
мәні
1 149
1 207
1 267
1 330
1 397
1 467
Орташа түбіртек, теңге
580
580
580
580
580
580
580

4. Маркетингтік жоспар
Өнімдер (қызметтер) нарығының сипаттамасы
Қонақ үй нарығын олигополистикалық бәсекелестіктің нақты белгіленген белгілері бар монополиялық бәсекелестік нарығын ретінде сипаттауға болады:
- Нарықта қонақ үй бизнесі саласында жұмыс істейтін кәсіпорындар көрсететін қызметтер туралы ақпараттары жеткіліксіз сатып алушылар саны барынша жеткілікті.
Әлеуетті сатып алушыларды қонақ үй және көрсетілетін қызметтер туралы хабардар етуге бағытталған белсенді маркетингтік және жарнамалық саясатты міндетті түрде өткізу;
- Нарықта барынша көп сатушылар жұмыс істейді, олардың қызметтері сараланған; сәл ғана айырмашылығы бар: бірінде ақылы автотұрағы бар; біреуінде жоқ және т. б. Фирмалардың бірде бірі осындай қызметті көрсетпейтіндіктен оның баға алдындағы билігі басым.
Сонымен қатар нарықта сипаты бойынша ауыстыру-қызметтерінің болуы фирманың бағаны көтеруіне шек қояды, өйткені нарықта осындай қызметтердің болуы олардың бағасына барынша әсер етеді. Сондықтан нарықта бағалық бәсекелестік әдісі жоқ; ;
Олигополия элементтері нарыққа барынша жоғары кедергілер келтіреді:салаға ену үшін м ол капитал болуы қажет, қонақ үй құрылысы мен қажетті жабдықтар өте қымбат тұрады.
Сонымен қатар саладан шығу ешқандай кедергімен шектелмеген: қонақ үй ғимаратын қайта жабдықтау қиын емес, номерлерді офис ретінде жалға беруге болады және т. б. Осындай кіріс және шығыс кедергілерінің арақатынасы бизнесті бірқатар сақтандыра алады.

5. Техникалық жоспарлау
Техникалық процесс
Қонақ үй қызметтерінің ерекшелігі қонақтарға қызмет көрсету ерекшеліктерімен және технологиясымен айқындалады.
Қонақ үй қызметін көрсетудің технологиялық процесі мыналарды қамтиды:
- қонақ үйге кіреберісте қарсы алу;
- қонақтың құжаттарын тіркеу, ресімдеу және орналастыру;
- номерде қызмет көрсету;
- тамақтану кезінде қызмет көрсету;
- мәдени сұранымдарды қанағаттандыру, спорт, сауықтыру және фитнес қызметін көрсету;
- кетуін ресімдеу, шығарып салу.
5. Техникалық жоспарлау
5. 1 Техникалық процесс
Қонақ үй қызметтерінің ерекшелігі қонақтарға қызмет көрсету ерекшеліктерімен және технологиясымен айқындалады.
Қонақ үй қызметін көрсетудің технологиялық процесі мыналарды қамтиды:
- қонақ үйге кіреберісте қарсы алу;
- қонақтың құжаттарын тіркеу, ресімдеу және орналастыру;
- номерде қызмет көрсету;
- тамақтану кезінде қызмет көрсету;
- мәдени сұранымдарды қанағаттандыру, спорт, сауықтыру және фитнес қызметін көрсету;
- кетуін ресімдеу, шығарып салу.
5. 2 Ғимараттар мен құрылыстар
Жалпы алаңы 657 шаршы метр қонақ үйге арналған орын-жайды салу.
5. 3 Жабдық және инвентарь (техника)
Қонақ үйдің жұмыс істеуі үшін қажетті негізгі жабдықтардың арасында мыналарды бөліп көрсетуге болады. .

6. Ұйымдастыру, басқару және құрам, құрлымы.
Кәсіпорында директор жалпы басшылық жасайды. Басқарушы әкімші мен қосалқы құрамның жұмысын бақылайды. Өндірістік құрам әкімшіге бағынады. Құрамды басқарудың келтірілген құрылымын жүйелікке жатқызуға болады. Ол директордың кәсіпорын жұмысын жедел басқаруына және жағдайдан хабардар болуына мүмкіндік береді.
Кәсіпорын мамандары - басқарушы, бас бухгалтер, әкімші.

7. Жобаны іске асыру
Іске асыру жоспары
Осы жобаны іске асыру 2019 жылғы қаңтардан 2020 жылғы желтоқсанға дейінгі кезеңді қамтиды деп болжануда.
Жобаны іске асырудың күнтізбелік жоспары
Мероприятия\Месяц
2 019
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Маркетингтік зерттеу жүргізу және ТЭН әзірлеу
Жер учаскесін ресімдеу
Қаржыландыру мәселесін шешу
Кредит алу
Құрылыс
Орын-жайды жөндеу
Құрамды іздестіру
Жабдық және инвентарьды жеткізу
Жабдық және инвентарьды құрастыру

Жобаны іске асыру шығындары
Инвестициялық шығындар бағасы төмендегі кестеде келтірілген.
2020ж. Инвестициялық шығындар, мың теңге
Атауы
Сомасы, мың тг.
2 020
мам
маус
шіл
там
қыр
қаз
қар
жел
Орын-жай
194 334
32 389
32 389
32 389
32 389
32 389
32 389
Жөндеу
68 017
34 008
34 008
Кафе жабдықтары
8 276
4 138
4 138
Қонақ үй номерлері жабдығы
14 559
7 280
7 280
Жиыны
285 186
32 389
32 389
32 389
32 389
32 389
66 397
45 426
11 418

9. Жалпы және әкімшілік шығыстар
Кәсіпорынның бір айдағы жалпы және әкімшілік шығыстары, мың тг
Затраты
2019
2020 - 2025
ЕТҚ
1 769
1 769
Коммуналдық қызметтер
200
200
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz