Мотель ашу бизнес жоспары

Мотель ашу бизнес жоспары
Орындаған: Сахарбекова Ә.Б Тексерген: Есенбекова З.Ж

Образец текста
Второй уровень
Третий уровень
Четвертый уровень Пятый уровень

Мазмұны
Резюме Кіріспе 1. Жобаның тұжырымдамасы 2. Өнімнің (қызметтердің) сипаттамасы 3. Өндірістер бағдарламасы 4. Маркетингтік жоспар 5. Ұйымдастыру, басқару және құрам 6. Техникалық жоспарлау 7. Жобаны іске асыру 8. Пайдалану шығыстары 9. Жалпы және әкімшілік шығыстар 10. Қаржыландыру қажеттілігі 11. Жобаның тиімділігі 12. Әлеуметтік-экономикалық және экологиялық әсер

Резюме Жобаның тұжырымдамасы Шығыс Қазақстан облысының Зайсан көлі аймағында мотель ашуды қарастырады. Кәсіпорын қызметінің мақсаты оған қатысушының материалдық әл-ауқатын жақсарту үшін табыс табу болып табылады. Жоспарланған кәсіпорынның нысаналы тобы қызметтерін тұтыншылар – жол бойымен өтетін саяхатшылар, сондай-ақ Зайсан көлі аймағына демалуға келетін туристер болып табылады. Қонақ үй ретінде 2-ғимаратты жиһаздармен жабдықталған ғимаратты жалға алу жоспарлануда. Жоба бойынша жалпы инвестициялық шығындар мыналарды қамтиды:

Қаржыландыру көзі, мың тг .

Сомасы

Кезеңі

Үлесі

Өз қаражаты

90000

05.2019-01.2020

30%

Қарыз қаражаты

10,000,000

05-12.2020

70%

Барлығы

10,090,000

100%

Кредит валютасы

теңге

Пайыздық ставка, жылдық

12%

Жобаны қаржыландыруды жоба бастамашысының өз қаражаты есебінен сияқты қарыз капиталы есебінен де жүзеге асыру жоспарлануда. Өтеу мерзімі, жыл 6,0
Пайыздар мен негізгі борышты төлеу ай сайын

Пайыздарды өтеудің жеңілдікті кезеңі, ай

Негізгі борышты өтеудің жеңілдікті кезеңі, ай

Негізгі борышты өтеу түрі

тең үлестермен

Жоба экономикалық көзқарас жағынан мыналарға орнын құру, бұл тұрақты табыс табуға мүмкіндік береді; - туристерді қоса алғанда қонақ үй қызметтерін көрсету үшін жаңа мотель құру Шығыс Қазақстан облысының бюджетіне салықтар мен басқа да аударымдардың түсуі. Әлеуметтік әсерлердің арасынан: - халықтың қонақ үй қызметте ықпал ететін болады: - жаңа жұмыс ріне деген сұранысын қанағаттандыруды; - туристер мен саяхатшыларды бір мекеннен екіншісіне қатынайтын алыс сапарларда талаптарын қанағаттандыру үшін демалыс, тамақтану және басқа сервистік қызметтерді ұйымдастыруда жағдайлар жасауды бөліп көрсетуге болады.

Кіріспе Бүгінде ізеттілік индустриясы - бұл өңірдің немесе туристік орталықтың шаруашылығының қуатты жүйесі және туризм экономикасының маңызды бөлігі. Қонақ үй бизнесі туризм және ойын-сауық индустриясы деп аталатын ауқымды сегменттің құрамдас бөлігі болып табылады. Қонақ үй кәсіпорнының негізгі функциясы тұрғындарға уақытша тұратын үй ұсыну болып табылады. Қонақ үй индустриясы кәсіпорындарының нарығын қоғамдық-экономикалық құбылыс ретінде айқындауға болады, ол қонақ үй өнімін белгілі бір уақытта, белгілі бір жерде сату-сатып алуды қамтамасыз ететін сұраныстар мен ұсыныстарды біріктіреді. Қонақ үй қызметтері нарығы қонақ үй кәсіпорындары мен қонақ үй қызметтерін сатып алушылар ретіндегі субъектілердің болуымен сипатталады. Қазақстанда қонақ үй шаруашылығын дамыту үшін барлық мүмкіндіктер бар. Республиканың бай тарихы, сирек кездесетін тарихи ескерткіштері, өзіндік мәдениеті, саяси тұрақтылық, барынша ашықтық және оның ынтымақтастыққа дайындығы – осының бәрі туристік сияқты қонақ үй саласының да жедел дамуына ықпал етеді.

Жобаның тұжырымдамасы Жобаның тұжырымдамасы Шығыс Қазақстан облысының Зайсан көлі аймағында мотель ашуды қарастырады. Кәсіпорын қызметінің мақсаты оған қатысушының материалдық әл-ауқатын жақсарту үшін табыс табу болып табылады. Жоспарланған кәсіпорынның нысаналы тобы қызметтерін тұтыншылар – жол бойымен өтетін саяхатшылар, сондай-ақ Зайсан көлі аймағына демалуға келетін туристер болып табылады. Компанияның басымдықтары: - қонақ үй бизнесі жұмысындағы тәжірибесі мол білікті құрам; - қонақ үй кешенінің оңтайлы орналасқан жері; - қонақ үйдің қызметтері табысы жоғары клиенттерге ғана емес, орташа табысы бар тұтынушыларға да бағдарланған. Қонақ үй қызметімен қатар тамақтану қызметтері де (кафе) көрсетіледі. Қонақ үй орын-жайының жалпы алаңы 657 шаршы метрді құрайды.. Осы бизнес-жоспар басшылыққа алатын соңғы нұсқа емес, тек осындай бизнес идеяны дамытудың әлеуетті мүмкіндігі ғана. Сондықтан да жобаны іске асырған кезде сату бағдарламасы сияқты көрсетілетін қызметтердің де өзгеруі мүмкін. Жоспарланған қызметтердің бәсекелестік басымдығын, сондай-ақ сатып алынатын жабдықтың ерекшелігін барынша ашып көрсету қажет болады..

Өнімнің (қызметтердің) сипаттамасы
Қонақ үй кәсіпорнының негізгі функциясы клиенттерге уақытша тұратын орын ұсыну болып табылады. Қонақ үйдің негізгі белгілері мыналар:: - номерлік қорлардың болуы; - міндетті қызметтер жиынын көрсету (номерлерді, санитарлық тораптарды жинау, төмек-орынды күн сайын жаңарту, номерлерде қызмет көрсету); - қосымша қызметтердің белгілі түр-түрлерінің болуы. Барлық қонақ үйлерде төрт негізгі қызмет топтары қарастырылған: орналастыру; тамақтану; бос уақыт; тұрмыстық қызметтер көрсету. Олар негізгі, қосымша және ілеспе қызметтерді қамтиды. Қандай қонақ үйдің болмасын қажетті шарты екі негізгі қызметінің болуы: орналастыру және тамақтандыру. Орналастыру қызметін ұстау біріншіден, пайдалану үшін арнайы орын-жайлар ұсынылады (қонақ үй номерлері), екіншіден қонақ үйдің құрамы тікелей көрсететін қызметтері ұсыну болыпп табылды: қонақтарды қабылдайтын және ресімдейтін портье, қонақ үй номерлерін жинаушылар жәнен т.б. Қонақтарға қызметтер көрсету әр түрлі процестерден тұрады: өндірістік (ас үйде тамақ дайындау), сауда (пайдалану үшін дайын тамақ, алкогольді және алкогольсіз ішімдіктерді сату), сервистік (мейрамханада, барда, кафеде, қонақ үй номелерінде официанттардың қызмет көрсетулері). Қосамша және басқа қызметтерге бассейн, спорт, конференц-залдар, сөйлесіп отыру залдары, автомобильді жалға алу, химиялық тазалау, жуу, шаштараз, массаж кабинеті, және басқалары кіреді. Қазіргі уақытта қосымша қызметтер қонақ үй кәсіпорнының нарықтық тартымдылығын қалыптастыруда ерекше маңызға ие болуда. Тәуелсіз кәсіпорын болсын немесе ішінара қонақ үй корпорациясы болсын барлық отельдердің негізгі міндеті қоғамның белгілі бір қажеттілігіне қызмет етуді, сонымен қатар оның иесіне пайда түсіруді білдіреді. Мотель – отельдің бір түрі, шағын қонақ үй. Мотель жол бойы қонақ үйін білдіреді. Әдетте мотельдер бір немесе екі қабаттан тұрды, қосымша қызметтер мен номерлер түрлері санаулы, сондықтан тұру құны да соған сәйкес болады. Ғимарат тек номерлерден ғана тұрады. Мотельдің айырмашылығы – номерлердің есіктері парковка жағына шығады. Номерлердің жағдайы қарапайым, бір түнеп шығып, сапарды одан әрі жалғастыруға арналған. Мотельде ақы төлеу жеке әкімшілік корпусында орналасатын тіркеу тұғырында жүзеге асырылады. Көптеген адамдар үшін, әсіресе өз автомобильдерімен үнемі жүріп-тұратын, мотельдерде тіркеу рәсімінің ұзақ уақытты алмайтындығы ыңғайлы болып келеді, машинаң да көзіңнің алдында тұрады; даладан бірден номерге кіру де мүгедектер үшін өте қолайлы. Мотельдің кемшілігі қауіпісіздік деңгейінің төмен болуы, сондай-ақ қызмет көрсету түрінің аздығы болып табылады.

Көрсеткіш

2 020

2 021

2 022

2 023

2 024

2 025

Стандарт номерлерінің саны

3. Өндірістер бағдарламасы Жылдар бойынша жоспарланатын өндірістік бағдарлама Толтырылуы 70%

Люкс номерлерінің саны

Толтырылуы

57%

Кафеге келушілер саны

Сату, мың

105 204

105 204

105 976

106 787

107 638

108 532

Кірістер баптары

2020

2021

2022

2023

2024

2025

Қонақ үй

мәні

6 679

6 679

6 679

6 679

6 679

6 679

1 номердің құны, теңге

15 179

15 179

15 179

15 179

15 179

15 179

15 179

Қонақ үй қызметтерінің жоспарлы бағасы
Люкс 57% 57% 57% 57% 57% 57% 57%

1 номердің құны, теңге

22 321

22 321

22 321

22 321

22 321

22 321

22 321

Кафе

мәні

1 149

1 207

1 267

1 330

1 397

1 467

Орташа түбіртек, теңге

580

580

580

580

580

580

580

4. Маркетингтік жоспар Өнімдер (қызметтер) нарығының сипаттамасы Қонақ үй нарығын олигополистикалық бәсекелестіктің нақты белгіленген белгілері бар монополиялық бәсекелестік нарығын ретінде сипаттауға болады: - Нарықта қонақ үй бизнесі саласында жұмыс істейтін кәсіпорындар көрсететін қызметтер туралы ақпараттары жеткіліксіз сатып алушылар саны барынша жеткілікті. Әлеуетті сатып алушыларды қонақ үй және көрсетілетін қызметтер туралы хабардар етуге бағытталған белсенді маркетингтік және жарнамалық саясатты міндетті түрде өткізу; - Нарықта барынша көп сатушылар жұмыс істейді, олардың қызметтері сараланған; сәл ғана айырмашылығы бар: бірінде ақылы автотұрағы бар; біреуінде жоқ және т.б. Фирмалардың бірде бірі осындай қызметті көрсетпейтіндіктен оның баға алдындағы билігі басым. Сонымен қатар нарықта сипаты бойынша ауыстыру-қызметтерінің болуы фирманың бағаны көтеруіне шек қояды, өйткені нарықта осындай қызметтердің болуы олардың бағасына барынша әсер етеді. Сондықтан нарықта бағалық бәсекелестік әдісі жоқ;; - Олигополия элементтері нарыққа барынша жоғары кедергілер келтіреді:салаға ену үшін м ол капитал болуы қажет,қонақ үй құрылысы мен қажетті жабдықтар өте қымбат тұрады. - Сонымен қатар саладан шығу ешқандай кедергімен шектелмеген: қонақ үй ғимаратын қайта жабдықтау қиын емес, номерлерді офис ретінде жалға беруге болады және т.б. Осындай кіріс және шығыс кедергілерінің арақатынасы бизнесті бірқатар сақтандыра алады.

5. Техникалық жоспарлау Техникалық процесс Қонақ үй қызметтерінің ерекшелігі қонақтарға қызмет көрсету ерекшеліктерімен және технологиясымен айқындалады. Қонақ үй қызметін көрсетудің технологиялық процесі мыналарды қамтиды: - қонақ үйге кіреберісте қарсы алу; - қонақтың құжаттарын тіркеу, ресімдеу және орналастыру; - номерде қызмет көрсету; - тамақтану кезінде қызмет көрсету; - мәдени сұранымдарды қанағаттандыру, спорт, сауықтыру және фитнес қызметін көрсету; - кетуін ресімдеу, шығарып салу.

6. Ұйымдастыру, басқару және құрам,құрлымы. Кәсіпорында директор жалпы басшылық жасайды. Басқарушы әкімші мен қосалқы құрамның жұмысын бақылайды. Өндірістік құрам әкімшіге бағынады. Құрамды басқарудың келтірілген құрылымын жүйелікке жатқызуға болады. Ол директордың кәсіпорын жұмысын жедел басқаруына және жағдайдан хабардар болуына мүмкіндік береді. Кәсіпорын мамандары – басқарушы, бас бухгалтер, әкімші.

2 019 7. Жобаны іске асыру Мероприятия\Месяц 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Іске асыру жоспары Маркетингтік зерттеу жүргізу және ТЭН Осы жобаны іске асыру 2019 жылғы қаңтардан 2020 жылғы желтоқсанға әзірлеу дейінгі Жер учаскесін кезеңді қамтиды деп болжануда. ресімдеу Жобаны іске асырудың күнтізбелік жоспары Қаржыландыру мәселесін шешу Кредит алу Құрылыс Орын-жайды жөндеу Құрамды іздестіру Жабдық және инвентарьды жеткізу Жабдық және инвентарьды құрастыру

Атауы

Сомасы, мың тг.

2 020

Жобаны іске асыру шығындарымаус мам шіл там қыр қаз Инвестициялық шығындар бағасы төмендегі кестеде келтірілген. 2020ж. Инвестициялық шығындар, мың теңге
Орын-жай 194 334 32 389 32 389 32 389 32 389 32 389 32 389

қар

жел

Жөндеу

68 017

34 008

34 008

Кафе жабдықтары

8 276 4 138 4 138

Қонақ үй номерлері жабдығы

14 559 7 280 7 280

Жиыны

285 186

32 389

32 389

32 389

32 389

32 389

66 397

45 426

11 418

Затраты ЕТҚ Коммуналдық қызметтер Электр энергиясы Жер учаскесін жалдау 9. Жалпы және

2019 1 769 200 40 15 130 40 Мегалайн 17 16 3 55 25 30 25 8 40 2 413

2020 - 2025 1 769 200 40 15 130 40 17 16 3 55 25 30 25 8 40 2 413

әкімшілік шығыстар Кәсіпорынның бір материалдары+ шаруашылық туарлары Тазалағыш заттар + қонақ үйайдағы жалпы және әкімшілік шығыстары, мың тг
Қонақ үйге арналған төсек-орын Интернет Байланыс қызметтері Кеңсе тауарлары НБ-ға қызмет көрсету және жөндеу Көлік шығыстары Мүлік, ыдыс-аяқ Жарнама шығыстары Банк қызметтері Өзге де көлденең шығыстар Жиыны



Лауазымы Әкімшілік-басқару құрамы

Саны

Жалақы

Есептеуге

Еңбекақы төлеу қоры

1 2 3 4

Директор Басқарушы Әкімші Бас бухгалтер Жиыны Өндірістік құрам

1 1 2 1 5

130 100 80 80 390

130 100 160 80 470

143 110 176 88 517

1 2 3 4

Еңбекақы шығыстарының есебі, мың тг
Қызмет көрсетуші құрам Кір жуушы Үй жинаушы Жиыны Қосалқы құрам

Қонақ үй қызметшісі Бармен Аспаз Официант Жиыны

2 1 2 3 8

70 70 70 60 270

140 70 140 180 530

154 77 154 198 582

1 2

2 3 5

65 50 115

130 150 280

143 165 308

1 2 3 4

Күзетші Жүргізуші Электрик Аула жинаушы - бағбан Жиыны Құрам бойынша барлығы

3 2 1 1 7 25

40 60 50 40 190 965

120 120 50 40 330 1 610

132 132 55 44 363 1 769

11. Жобаның тиімділігі Cash-flow проекциясы Cash-flow проекциясы (Ақша қаражаты қозғалысының есебі. 1-қосымша) нақты ақша ағынын, яғни қолма-қол ақша ағыны (нақты ақша ағынын) мен төлемдерді (нақты ақшаның кетуін) көрсетіп отыр. Есеп 3 бөлімнен тұрады: операциялық қызмет — қызметтің негізгі түрі, сондай-ақ компанияның ақша қаражатының түсуі мен жұмсалуын құрайтын басқа қызмет; инвестициялық қызмет — айналымнан тыс активтерді (негізгі қаражат, материалдық емес активтер) және басқа да инвестицияларды сатып алумен, құрумен және сатумен байланысты қызмет түрі; қаржы қызметі — компанияның капиталы мен қарыз қаражатының мөлшері мен құрамының өзгеруіне алып келетін қызмет түрі. Әдетте, мұндай қызмет операциялық және инвестициялық қызметті қаржыландыру үшін қажетті кредиттер мен қарыздарды тарту мен қайтаруға байланысты болады. Ақша ағынына жасалған талдау жобаның жылдар бойынша оң серпінін көрсетіп отыр.

Жобаның залалсыздығын талдау
Кезең Қызметтерді сатудан түсетін кіріс 2020 2021 2022 2023 2024 2025

Баланстық пайда

93 932 16 370

93 932 20 635

94 622 25 693

95 346 30 767

96 106 35 859

96 904 40 937

Қызметтердің толық өзіндік құны

77 562

73 297

68 929

64 578

60 247

55 967

Тұрақты шығындар 70 667 Ауыспалы шығыстар 6 895 87 038 7 239 86 693 7 601 87 020 7 981 87 364 8 380 87 725 8 800 88 104 66 058 61 327 56 597 51 866 47 167

Шекті кіріс сомасы

Пайдадағы шекті түсімнің үлесі

0,927

0,923

0,920

0,916

0,913

0,909

Залалсыздық шегі

76 265

71 574

66 685

61 767

56 821

51 878

Кәсіпорынның қоры (%)

қаржылық

тұрақтылық

19%

24%

30%

35%

41%

46%

Залалсыздық

81%

76%

70%

65%

59%

54%

12. Әлеуметтік-экономикалық және экологиялық әсер Әлеуметтік-экономикалық мәні Жобаны іске асыру кезінде: жұмысшылардың тұрақты табыс алуға мүмкіндік беретін жаңа жұмыс орнын ашу; қонақ үй қызметін көрсететін жаңа кәсіпорын ашу; Шығыс Қазақстан облысының бюджетіне салықтар мен басқа да аударымдардың түсуі міндеттрін (6 жылда 110 млн. теңгеден астам) шешу қарастырылған. Әлеуметтік әсерлер арасынан мыналарды бөліп көрсетуге болады: халықтың қонақ үй қызметтеріне деген сұранысын қанағаттандыруды; туристер мен саяхатшылардың бір мекеннен екіншісіне қатынайтын алыс сапарларда талаптарын қанағаттандыру үшін демалыс, тамақтану және басқа сервистік қызметтерді ұйымдастыруда жағдайлар жасауды бөліп көрсетуге болады. Жобаны іске асыру нәтижесінде 25 жұмыс орны ашылады. Біліктілікті арттыру жоспарлануда. Шығындарға кадрларды оқыту шығыстары қосылған.


Пән: Бизнесті бағалау


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь