Сайтқа презентация қосу

Қарым – қатынас адамдар арасында түсіністікке жетудің құралы ретінде

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті Жаратылыстану – математика факультеті.

СӨЖ № 2

рым – қатынас адамдар арасында ра түсіністікке жетудің құралы рет
Орындаған : Шаймерден Б.А. Т – 413 топ Тексерген : Көшкімбаева Р.Х

.

Тақырып бойынша анықтамалар :
Қарым-қатынас - субъектінің біріккен іс-әрекет қажеттілігінен туындайын, өзараәрекеттерінің және өзараәсеретуінің арнайы формасы Қарым-қатынас мәдениеті - қоршаған орта адамдарымен түрлі жағдайларда дұрыс қатынас жасай алу, адамгершілікке тән ережелер мен нормаларды сақтау. Қарым-қатынас құралы – бұл қарым-қатынас әрекеті жүзеге асатын операциялар. Қарым-қатынас өнімі – қарым-қатынас негізінде пайда болған материалды және рухани сипаттағы түсініктер. Қатынас - болмыстың және танымның нақты тәсілін белгілеу үшін Аристотель енгізген термин.

ым лды Қар ивидуа ен деп сі « д ті ом ерин тік фен субьек , м инт мет ың ес – Четвертыйнуровень с ір ада ті - б әлеу ерек; о видті ем ұта ас ак қа к қатын байланыс » Пятый и немесе т» сіну де индуровень мтү тін ры е . «...Қа а адаммен қаны өзін ті ре ттік топ у керек тьев е басқ он л бас ктив ал леум ғамды А.А.Ле нде, о теңейді, а и сол ә ң түске және қо арды і, яғн үтед ад ы амд ұқсат ланысты к ы.» с ад рінетін на ан д рі бай езде орын С.Каг қаты інде кө тігі. ке М. мк ары кт рет кеттес . Ломов Қ е е Б.Ф субъ зара әр сө тына ым-қа тіру және Қар рі к ды бі сілі. ар адамд мыту тә реева да . Анд Г. М

ө зі с ар Третий уровень нал Да

Образец текста

сты – Второй уровеньемес, ына -қат

Күнделікте өмірде сан түрлі саладағы адамдармен қарымқатынасқа түсеміз. Қарым – қатынас отбасы мүшелері, достар, іскерлік орта арасында орнауы мүмкін. Қарым – қатынастың біздің өмірімізде алар орны ерекше. Ендеше, бүгін біз осы тақырыпты жан – жақты зерттеп, қарастыратын боламыз.

Образец текста
– Второй уровень
Третий уровень
– Четвертый уровень » Пятый уровень

Қарым-қатынас - қарым-қатынас психологиясының негізгі ұғымы. Қарым-қатынассыз жеке адамның тұлғалық қалыптасуы үрдісін, жалпы қоғам дамуын түсініп талдауға болмайды. Қарым-қатынас – адамдар арасында бірлескен іс-әрекет қажеттілігін туғызып, байланыс орнататын күрделі процесс; екі немесе одан да көп адамдардың арасындағы танымдық немесе эмоционалды ақпарат, тәжірибе, білімдер, біліктер, дағдылар алмасу. Қарым-қатынас тұлғалар мен топтар дамуының және қалыптасуының қажетті шарты болып табылады.

Барлық кездесетін қарым – қатынастарды үш түрге бөлеміз:

Қажетті қарым – қатынастар

Міндетті қарым – қатынастар

Ынтымақты қарым – қатынастар

Туған – туысқан арасындағы қарым -қатынас

Мұғалім мен оқушы, дәрігер мен сырқат

Жақсы достар арасындағы қарым қатынастар

Образец текста
Адамның өзара қатынасы күнделікті өмірде қажетті болып Третий уровень тұратын жағдай. Көптеген ғылым, өнер қайраткерлері осы қарым – қатынас адамдардың мінезі– Четвертый уровень мен психологиялық өзгешеліктеріне байланысты деп есептейді. Тіпті кейбір шетел социологтары » Пятый уровень адамның өзара қатынасын өзгерту арқылы капиталистік елдердегі тап күрестерін жоюға болады дейді. Расында, адамдардың өзара қатынасы тұрмыстық жағдайға, әсіресе, кішігірім топта, ұжымда, жұмыста адамдардың жеке басына әсерін тигізіп отырады. Бірақ, адамдардың қарым- қатынасын тек өмірдегі халі мен күйі әлеуметтік, экононмикалық, саяси,т.б. факторлардың күшті ықпалында болды.

– Второй уровень

Образец текста
– Второй уровень Қарым-қатынас формалары:
Тікелей қарымқатынас
табиғи бетпе-бет, сөздік және бейсөздік (ым, қимыл) құралдар көмегімен жасалынатын толық психологиялық контакт, кері байланыс бір мезгілде өтеді. Бұл адамдардың бір-бірімен қатынас жасау тарихындағы бірінші формасы.

Третий уровень
– Четвертый уровень Жанама » Пятый уровень Тұлғааралы
қарымқатынас қ қарымқатынас

қатысушылардың кері байланыс уақытын ұзартатын, не кешіктіретін жазу және техника құралдары арқылы жасалынатын толықсыз психологиялык контакт. Хат жазу, кітап шығару, радиодан сейлеу т.с. адами қарым-қатынасды күрделеңдіріп жіберді.

екі не құрамы өзгермейтін топ ішіндегі таныс адамдардың тікелей контактлары. Тұлғааралық қарым-қатынастың белгілері: қатысушылардың психологиялық жақындығы, бір-бірінің ерекшеліктерін білуі, бірігіп күйзелуі, өзара түсінушілігі, ортақ қызметтестігі.

Образец текста
– Второй уровень
Третий уровень
– Четвертый уровень » Пятый уровень

Образец текста
– Второй уровень
Қарым-қатынас тарихи алғашқы форма болып табылады оның негiзiнде кезеңдерiнде қарым-қатынастың басқа түрлерi өркениет дамуының кейiнгi Третий уровень пайда болды. Мысалы : жазбаша Четвертый уровень – қарм-қатынас жазбашалықтың құралуынан кейiн ғана пайда бола бастады. Бiздiң әрқайсымыз адамдар арасында өмiр сүрiп және жұмыс iстегендiктен кез-келген » Пятый уровень жағдайда өз тiлектерiмiзге тәуелсiз түрде адамдармен қарым-қатынасқа түсемiз.

Егер бiз өз өмiрiмiздi бақыласақ онда мынаны байқаймыз: басқа адамдармен өзара әрекеттесiп оларды қабылдаймыз және бағалаймыз. Жиi түрлi естiгендерiмiздi қызығушылықпен қабылдаймыз. Таныстарымызбен немесе кездейсоқ адамдармен өмiрлiк тәжiрбиелерiмiзбен алмасамыз. Басқа адамдардың әсерiн сезiнiп оларға елiктеп өз мiнезқұлқымызды өзгертемiз. Шешiм қабылдағанда көп жағдайда қасыңдағы адамдардың пiкiрiн есепке аламыз.

бразец текста
Адамдар арасындағы қарым− қатынас Второй уровень Третий уровень түрін үстелде отыру әдебінен де – Четвертый уровень аңғаруға болады екен
» Пятый уровень

Бұрыштап- достық, еш қажеттіліксіз әңгімелесу.

Іскерлік- өзара әрекеттестік, ортақ шешімдерді өңдеу.

Бәсекелестік- субординация.

С о р б с Ф

Отбасы арасындағы қарым қатынас көріністері:

Образец текста
– Второй уровень

Достық қарым Третий уровень ─ қатынас – Четвертый уровень көріністері » Пятый уровень

Іскерлік қарым – қатынас көріністері.

ып бойынша тренинг жаттығ

«Қарым қатынаста мен қандаймын » тесті.
Мақсаты:қарым қатынас деңгейін анықтау. Нұсқаулық:берілген тесттің сұрақтарын ынтамен оқып шынайы және ашық жауап беріңіз. Берілген жауаптарды «иә» «жоқ» деген жауап үлгісімен дөңгелектеңіз, әрбір сұраққа көп бөгелмеңіз. 1.достарың көп пе А.иә В.жоқ 2.достарыңның ортасында әңгімені ылғи қолдап отырасыз ба А.иә В.жоқ 3.адамдармен қарым қатынас кезінде тұйықтық пен қысылуды жеңе аласыз ба А.иә В.жоқ 4.өзің жалғыз қалған кезде саған көңілсіз бола ма А.иә В.жоқ 5.Танысыңды кездестіргенде белгілі бір тақырыпқа сөз қозғай аласың ба А.иә В.жоқ 6 өзіңе жағымсыз адаммен кездескен кезде өзіңнің тітіргеніңді жасыра аласың ба А.иә В.жоқ 7.Нашар көңіл күйіңді жақындарыңа сездірмей үнемі жасыра аласың ба А.иә В.жоқ 8.Досыңмен ренжіскеннен кейін ең бірінші болып достасуға қадам жасай аласың ба А.иә В.жоқ 9.Жақындарыңмен қарым қатынаста шұғыл ескертулер жасаудан бастарта аласың ба А.иә В.жоқ 10.Қарым қатынаста мәмілеге келе аласың ба А.иә В.жоқ 11.Қарым қатынас кезінде өз көзқарасыңды білдіре аласың ба А.иә В.жоқ 12.Таныстарыңның сыртынан әңгіме қылған кезде өзіңді ұстай аласың ба А.иә В.жоқ 13.Егер қызықты бір нәрсе естісең оны достарыңа айтуға тырысасың ба А.иә В.жоқ

Нәтижелерді өңдеу: «Ия»- 3ұпай, “жоқ»-1ұпай. 30-39ұпай: Жақындарымен, таныстарымен және бейтаныс адамдармен
қарым –қатынас кезінде өте үлкен ляззат алатын, араласуға дайын адам. Қарым -қатынаста өте қызықты,бәрінен бұрын (қоғам жаны),достары мен таныстарын тындап,түсініп,кеңес бере алатыны үшін бағалайды.Өз мүмкіндіктерін жоғары бағалайды.Серіктесіне зейінді,өз іс әрекетін бақылап отырады. 20-29ұпай:өз шамасына қарай араласатын адам біра қарым қатынаста кейбір қиыншылықтарды бастан кешіреді.Достары аз,таныстарымен үнемі ортақ тіл табыса бермейді.кейде әңгіме барасында өзін өзі ұстай алмай қызбаланып кетеді.Өз серіктестеріне шынайы,ілтипатты,қайырымды болған жөн.Сонымен қатар,өзінің кейбір сенімсіздіктерін жоюға тырысқан жөн. 20-дан аз ұпай:Ұялшақ,тұйық адам таныстарының ортасында үндемей отырып,адамдармен қарым қатынаста жалғыз болғанды қалайды.Бірақ ол оның достары мен таныстары мүлде жоқ деген сөз емес.Олар сені тыңдағаны,түсінгені және кешіргені үшін бағалайды. Ал егер, өзінің көзқарасын еркін айтқысы келсе, бәрімен бірдей сөз таластырғысы келсе, қызықты серіктес болғысы келсе, онда өз ұялшақтығын жою қажет, пікірталаста шынайы болып, әңгімені белсенді түрде қолдап отырған дұрыс.

Жаттығу ауыл».

«Ауылға

Мақсаты: толерантты өзара әрекеттестік арқылы қарымқатынаста біліктілікті қалыптастыруға үйрену. Нұсқау: Студенттердің екі тобы бір-біріне қарама-қарысы қарап тұрып, қарсылас топтағы студенттердің қайсысына өздерінің жағымсыз эмоциялары мен кіналарын бағыттайтындарын келіседі. Одан кейін студенттердің бірінші тобы сөз алып, өздерінің жолдауын кімге арнайтындарын айтады. Екінші топ тыңдап, егер агрессия мен кіналар бағытталған студент дәлелді жауап бере алмаса, топ өздерінің мүшесін агрессивсіз, толерантты қарым-қатынаста қорғайды. Студенттерге талқылуға ұсынылатын сұрақтар: Сіз қорғану және кіналау жағдайында өзіңізді қалай сезіндіңіз Қарсыластарыңызбен қарым-қатынаста толеранттылыққа қол жеткізу оңай болды ма

Образец текста
Жаттығу «Мен адамдардың ортасындамын»

– Второй уровень

Третий уровень
– Четвертый Нұсқау: Топтағы әрбір студент кезекпен мүсіншінің уровень
рөлін атқарады. Ол топтың басқа мүшелерінен мүсін » Пятый жасайды. Бірінші тақырып: «Мен адамдардың ортасында - шынайымын»; екінші тақырып: «Мен адамдардың ортасында - идеалдымын». Символдар түрінде әрбір студент басқалардың арасындағы өзінің азды-көпті ақиқатқа жақындатылған орнын бейнелейді; екінші жағдайда шын мәнінде қалаған орнын бейнелейді.

уровень

Студенттерге талқылауға ұсынылатын сұрақтар:
Қандай ұстанымда барынша эмоциялы үйлесімді сезіндіңіз Кімнің мүсіні сізге бәрінен де артық ұнады, неліктен

Образец текста
– Второй уровень
Третий уровень
– Четвертый уровень » Пятый уровень
Қоштасу рәсімі. Студенттер екі шеңбер құрып бір - біріне қарап тұрады: ішкі және сыртқы шеңбер. Ішкі шеңбердегі студенттер орнында қалады, ал сыртқы шеңбердегі студенттер шеңбердің ішін айнала қозғалады. Студенттер бір – бірінің көздеріне қарап жағымды жылы сөздер айтып, қолдарын қысады да, рахмет айтады.

Пайдаланылған әдебиеттер.
1. Өзін-өзі тану. Хрестоматия. Алматы, 2003 жыл 2. Нұркеева С.С, Нұрбекова С.Ж, Кашкарова Л.О. Өзін-өзі тану. Оқытушыларға арналған әдістемелік құрал. 1курс. Алматы, 2007 жыл 3. Нұркеева С.С, Нұрбекова С.Ж, Кашкарова Л.О. Өзін-өзі тану. Студент дәптері. 1курс. Алматы, 2007 жыл 4. Құдышева Б.Қ, Жұманова Г.Ж, Нұркеева С.С, Серовайская Д.Е. Өзін- өзі тану пәніне кіріспе. Оқу құралы. Алматы, 2007 жыл


Пән: Психология



Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь