Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы жайында



Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлееттік университеті
Жаратылыстану-математика факультеті
Тақырыбы: Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы
мен өзіндік дамуы
Орындаған: Толеубекова А

Педагог - тәрбиеші. Педагог қандай бір бағытты қаламасын, қандай міндеттерді шешпесін, негізгі қызметі - тәрбиешілік. Тәрбие үрдісі тәрбиеленушілердің алуан түрлі іс - әрекеттерін (ойын, оқу, еңбек, жеке, ұжымдық) педагогикалық басқару негізінде жүзеге асады.

Ұстанымдары:
Өз-өзіне сенім - бұл өмірдің негізі;
педагогтың әсері саналы стратегиялық мақсатқа бағынуы тиіс;
кәсіби рефлексия, өзін-өзі тану және өзін-өзі дамытуға қабілеті;
балалардың өзін-өзі көрсетулерінің алуан түрлілігіне дене және сөз реакцияларының вариативтілігімен жауап беру қабілеті;
психологиялық-педагогикалық білімдерді меңгеруі, оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескеру;
а жарқындылық және балалармен қарым-қатынас жасаудың табиғи дарыны, жан жүрегімен қызмет етуге дайындылығы.

Педагогтың этикасы:
педагог өзін-өзі тануға, өзін-өзі жеңуге және өзін-өзін өзгертуге дайын және қабілетті болуы керек;
баланы сөзсіз қабылдау;
баланың тұлғасын және өмірлік тәжірибесін құрметтеу;
Өзінің іс-әрекетін құпиялыққа негіздеу;
без-келген жағдайда баланы жақтау, қорғау, өйткені баланың үлкендерге қарағанда қателесу құқығы бар;
жылы, шынайы өзара қарым-қатынастың дамуына ықпал ету;
баланың сеніміне мұқият қарау. Балалардың құпияларын сақтай алу;
балалар мен әріптестеріне мейірімді, сабырлы, шынайы бола білу;
балалардың оңды көріністерінде жетістік жағдайын құру;
бшық көзқараспен қарап, күлімсіреуді, мақтауды, қолдауды, жылы сөздерді, ақыл айтуды пайдалану;

Педагогтың кәсіби қалыптасуына:

Педагогтың кәсіби мәдениеті - интеграциялы түсінік, ол оқытушының жалпы мәдениеттілігінің белгісі ретінде оның өз қызметін атқару барысында кәсіби сапасы арқылы көрінеді.

Тәрбиелік деңгейі дегеніміз - тұлғаның барынша тұрақты қасиеттері мен түрлі іс-әрекеттердегі, ұжым мен өзіне қарасты білігі мен дағдыларының жиынтығы деген қорытындыға келеміз.
Тәрбиелік - оңды тұлғалық және әлеуметтік маңызды қасиеттердің жиынтығы.

Тәрбие іс-әрекетіндегі мониторинг - бұл тәрбие беру сапасын зерделеу және тұлға дамуындағы негізгі беталыстарды болжау.
Адамгершілік-рухани тәрбие үрдісінің мониторингі - бұл бала тұлғасының қалыптасу және өмірлік маңызы бар негізгі, базалық құзыреттіліктерді меңгеру үрдісін үнемі бақылап отыру




Мұғалімнің кәсіби әрекетінің өн бойында мына төмендегідей жағдайда байқалатындығы айтылды: біріншіден - мұғалімнің оқушының ойын, сезімдері мен іс - қимылдарын түсіну бағытындағы әрекеттесуінде; екіншіден - оқушылардың жас ерекшеліктері, даму мүмкіндіктерін ескере отырып оқыту үрдісінің мақсаттарын анықтау мен жобалауда; үшіншіден - оның өз әрекетін, сол әрекеттің субьектісі ретіндегі өзін талдауда. Тек сонда ғана мұғалімнің педагогикалық әрекетінде шығармашылыққа жол ашылады.

Адамзат баласының өз ұрпағына оқу-білім және тәрбие, тәрбие мәселесіндегі өзіндік дүниетанымын қалыптастыру мәселесі мыңдаған жылдар бойы өзектілігін жоғалтқан емес. Осы орайда қоғамның әлеуметтік-психологиялық қалпы мен мұғалімнің рухани-адамгершілік мәдениеті тығыз байланыста қарастырылатыны сөзсіз.

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:
1. Рысбеков Т., Рысбекова С. Болашақ ұстаз тұлғасының кәсіби дамуы // Қазақ тарихы. - 2013. № 4(121) . 6-7б. 2. Джанабаева Р. А, Касенова С. Ә. Студенттерді рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің теориялық негіздері // Педагогика және психология. - 2013. №3. 108-111б. 3. Есенаманова. Қ. Көпмәдениетті ортада оқушылардың адамгершілігін тәрбиелеу //Педагогика және өнер. - 2012. №3. 24-27б. 4. Таутенбаева. А. Жоғары оқу орындарының оқу-тәрбие үдерісінде студенттердің ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарын қалыптастыру. - автореферат. дисс. пед. ғ. к. - Алматы. 2009.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz