Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы жайында


Slide 1

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі

Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлееттік университеті

Жаратылыстану-математика факультеті

Тақырыбы: Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы

мен өзіндік дамуы

Орындаған: Толеубекова А

Slide 2

Педагог - тәрбиеші. Педагог қандай бір бағытты қаламасын, қандай міндеттерді шешпесін, негізгі қызметі - тәрбиешілік. Тәрбие үрдісі тәрбиеленушілердің алуан түрлі іс - әрекеттерін (ойын, оқу, еңбек, жеке, ұжымдық) педагогикалық басқару негізінде жүзеге асады.

Slide 3

Ұстанымдары:

Өз-өзіне сенім - бұл өмірдің негізі;

педагогтың әсері саналы стратегиялық мақсатқа бағынуы тиіс;

кәсіби рефлексия, өзін-өзі тану және өзін-өзі дамытуға қабілеті;

балалардың өзін-өзі көрсетулерінің алуан түрлілігіне дене және сөз реакцияларының вариативтілігімен жауап беру қабілеті;

психологиялық-педагогикалық білімдерді меңгеруі, оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескеру;

а жарқындылық және балалармен қарым-қатынас жасаудың табиғи дарыны, жан жүрегімен қызмет етуге дайындылығы.

Slide 4

Педагогтың этикасы:

педагог өзін-өзі тануға, өзін-өзі жеңуге және өзін-өзін өзгертуге дайын және қабілетті болуы керек;

баланы сөзсіз қабылдау;

баланың тұлғасын және өмірлік тәжірибесін құрметтеу;

Өзінің іс-әрекетін құпиялыққа негіздеу;

без-келген жағдайда баланы жақтау, қорғау, өйткені баланың үлкендерге қарағанда қателесу құқығы бар;

жылы, шынайы өзара қарым-қатынастың дамуына ықпал ету;

баланың сеніміне мұқият қарау. Балалардың құпияларын сақтай алу;

балалар мен әріптестеріне мейірімді, сабырлы, шынайы бола білу;

балалардың оңды көріністерінде жетістік жағдайын құру;

бшық көзқараспен қарап, күлімсіреуді, мақтауды, қолдауды, жылы сөздерді, ақыл айтуды пайдалану;

Slide 5

Педагогтың кәсіби қалыптасуына:

Slide 6

Педагогтың кәсіби мәдениеті - интеграциялы түсінік, ол оқытушының жалпы мәдениеттілігінің белгісі ретінде оның өз қызметін атқару барысында кәсіби сапасы арқылы көрінеді.

Slide 7

Тәрбиелік деңгейі дегеніміз - тұлғаның барынша тұрақты қасиеттері мен түрлі іс-әрекеттердегі, ұжым мен өзіне қарасты білігі мен дағдыларының жиынтығы деген қорытындыға келеміз.

Тәрбиелік - оңды тұлғалық және әлеуметтік маңызды қасиеттердің жиынтығы.

Slide 8

Тәрбие іс-әрекетіндегі мониторинг - бұл тәрбие беру сапасын зерделеу және тұлға дамуындағы негізгі беталыстарды болжау.

Адамгершілік-рухани тәрбие үрдісінің мониторингі - бұл бала тұлғасының қалыптасу және өмірлік маңызы бар негізгі, базалық құзыреттіліктерді меңгеру үрдісін үнемі бақылап отыру

Slide 9 Slide 10 Slide 11 Slide 12

Мұғалімнің кәсіби әрекетінің өн бойында мына төмендегідей жағдайда байқалатындығы айтылды: біріншіден - мұғалімнің оқушының ойын, сезімдері мен іс - қимылдарын түсіну бағытындағы әрекеттесуінде; екіншіден - оқушылардың жас ерекшеліктері, даму мүмкіндіктерін ескере отырып оқыту үрдісінің мақсаттарын анықтау мен жобалауда; үшіншіден - оның өз әрекетін, сол әрекеттің субьектісі ретіндегі өзін талдауда. Тек сонда ғана мұғалімнің педагогикалық әрекетінде шығармашылыққа жол ашылады.

Slide 13

Адамзат баласының өз ұрпағына оқу-білім және тәрбие, тәрбие мәселесіндегі өзіндік дүниетанымын қалыптастыру мәселесі мыңдаған жылдар бойы өзектілігін жоғалтқан емес. Осы орайда қоғамның әлеуметтік-психологиялық қалпы мен мұғалімнің рухани-адамгершілік мәдениеті тығыз байланыста қарастырылатыны сөзсіз.

Slide 14

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:

1. Рысбеков Т., Рысбекова С. Болашақ ұстаз тұлғасының кәсіби дамуы // Қазақ тарихы. - 2013. № 4(121) . 6-7б. 2. Джанабаева Р. А, Касенова С. Ә. Студенттерді рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің теориялық негіздері // Педагогика және психология. - 2013. №3. 108-111б. 3. Есенаманова. Қ. Көпмәдениетті ортада оқушылардың адамгершілігін тәрбиелеу //Педагогика және өнер. - 2012. №3. 24-27б. 4. Таутенбаева. А. Жоғары оқу орындарының оқу-тәрбие үдерісінде студенттердің ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарын қалыптастыру. - автореферат. дисс. пед. ғ. к. - Алматы. 2009.


Ұқсас жұмыстар
«Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы»
Педагогтың кәсіби өзін- өзі тануы және өзіндік дамуы
Педагогтың кәсіби өзін-өзі дамытуы
Педагогтың өзін-өзі тануы және өзіндік дамуы
Мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес белгіленген құзіреттіліктер жүйесі бойынша анықталған тәрбиеші моделі
Педагогтың кәсіби өзінөзі тануы және өзіндік дамуы
Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы жайлы
ПЕДАГОГТЫҢ ӨЗІН - ӨЗІ ТӘРБИЕЛЕУ МЕН КӘСІБИ ДАМУЫ
Педагогтың кәсіби өзін өзі тануы мен дамуы
Педагогтың кәсіби өзін- өзі тануы мен өзіндік дамуы туралы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz