Сайтқа презентация қосу

Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы жайында

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлееттік университеті Жаратылыстану-математика факультеті

Тақырыбы:

Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы

Орындағ ан: Толеубекова А

Педагог - тәрбиеші.Педагог қандай бір бағытты қаламасын, қандай міндеттерді шешпесін, негізгі қызметі – тәрбиешілік. Тәрбие үрдісі тәрбиеленушілердің алуан түрлі іс - әрекеттерін (ойын, оқу, еңбек, жеке, ұжымдық) педагогикалық басқару негізінде жүзеге асады.

Ұстанымдары: Өз-өзіне сенім – бұл өмірдің негізі; педагогтың әсері саналы стратегиялық мақсатқа бағынуы тиіс; кәсіби рефлексия, өзін-өзі тану және өзін-өзі дамытуға қабілеті; балалардың өзін-өзі көрсетулерінің алуан түрлілігіне дене және сөз реакцияларының вариативтілігімен жауап беру қабілеті; психологиялық-педагогикалық білімдерді меңгеруі, оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескеру; а жарқындылық және балалармен қарым-қатынас жасаудың табиғи дарыны, жан жүрегімен қызмет етуге дайындылығы.

Педагогтың этикасы: педагог өзін-өзі тануға, өзін-өзі жеңуге және өзін-өзін өзгертуге дайын және қабілетті болуы керек; баланы сөзсіз қабылдау; баланың тұлғасын және өмірлік тәжірибесін құрметтеу; Өзінің іс-әрекетін құпиялыққа негіздеу; без-келген жағдайда баланы жақтау, қорғау, өйткені баланың үлкендерге қарағанда қателесу құқығы бар; жылы, шынайы өзара қарым-қатынастың дамуына ықпал ету; баланың сеніміне мұқият қарау. Балалардың құпияларын сақтай алу; балалар мен әріптестеріне мейірімді, сабырлы, шынайы бола білу; балалардың оңды көріністерінде жетістік жағдайын құру; бшық көзқараспен қарап, күлімсіреуді, мақтауды, қолдауды, жылы сөздерді, ақыл айтуды пайдалану;

Педагогтың кәсіби қалыптасуына:

Педагогтың кәсіби мәдениеті – интеграциялы түсінік, ол оқытушының жалпы мәдениеттілігінің белгісі ретінде оның өз қызметін атқару барысында кәсіби сапасы арқылы көрінеді.

Тәрбиелік деңгейі дегеніміз – тұлғаның барынша тұрақты қасиеттері мен түрлі ісәрекеттердегі, ұжым мен өзіне қарасты білігі мен дағдыларының жиынтығы деген қорытындыға келеміз. Тәрбиелік – оңды тұлғалық және әлеуметтік маңызды қасиеттердің жиынтығы.

Тәрбие іс-әрекетіндегі мониторинг – бұл тәрбие беру сапасын зерделеу және тұлға дамуындағы негізгі беталыстарды болжау. Адамгершілік-рухани тәрбие үрдісінің мониторингі – бұл бала тұлғасының қалыптасу және өмірлік маңызы бар негізгі, базалық құзыреттіліктерді меңгеру үрдісін үнемі бақылап отыру

Образец текста
– Второй уровень
Третий уровень
– Четвертый уровень » Пятый уровень

Образец текста
Мұғалімнің кәсіби – Второй уровень әрекетінің өн бойында мына төмендегідей жағдайда Третий уровень байқалатындығы айтылды: біріншіден – Четвертый уровень – мұғалімнің оқушының ойын, » Пятый уровень сезімдері мен іс – қимылдарын түсіну бағытындағы әрекеттесуінде; екіншіден – оқушылардың жас ерекшеліктері, даму мүмкіндіктерін ескере отырып оқыту үрдісінің мақсаттарын анықтау мен жобалауда;үшіншіден – оның өз әрекетін, сол әрекеттің субьектісі ретіндегі өзін талдауда. Тек сонда ғана мұғалімнің педагогикалық әрекетінде шығармашылыққа жол ашылады.

Адамзат баласының өз ұрпағына оқу-білім және тәрбие, тәрбие мәселесіндегі өзіндік дүниетанымын қалыптастыру мәселесі мыңдаған жылдар бойы өзектілігін жоғалтқан емес. Осы орайда қоғамның әлеуметтік-психологиялық қалпы мен мұғалімнің рухани-адамгершілік мәдениеті тығыз байланыста қарастырылатыны сөзсіз.

Образец текста
– Второй уровень
Третий уровень Пайдаланылғ ан ә дебиеттер тізімі: 1. Рысбеков Т., Рысбекова С. Болашақ ұуровень асының – Четвертый стаз тұлғ кәсіби дамуы // Қазақ тарихы. – 2013. № 4(121). 6-7б. 2. » Пятый уровень Джанабаева Р.А, Касенова С.Ә. Студенттерді руханиадамгершілікке тәрбиелеудің теориялық негіздері // Педагогика және психология. – 2013. №3. 108-111б. 3. Есенаманова. Қ. Көпмәдениетті ортада оқушылардың адамгершілігін тәрбиелеу //Педагогика және өнер. – 2012. №3. 24-27б. 4. Таутенбаева.А. Жоғары оқу орындарының оқу-тәрбие үдерісінде студенттердің ұлттық руханиадамгершілік құндылықтарын қалыптастыру. – автореферат. дисс. пед.ғ. к. – Алматы. 2009.


Пән: Педагогика



Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь