Сайтқа презентация қосу

МҰҒАЛІМНІҢ ЖЕКЕ ТҰЛҒАСЫ

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ

СӨЖ №1-2

Орындаған: Нұрбекова Ж.Е П- 227 топ студенті

МҰҒАЛІМНІҢ ЖЕКЕ ТҰЛҒАСЫ

Л.М. Митина «іс-әрекет- қарым-қатынас - тұлға» схемасының контексіндегі мұғалім тұлғасының моделі бес кәсіби маңызды сапаларға бөлінеді, олар педагогикалық қабілеттердің екі тобын айқындайды. Мұғалім тұлғасының моделі

ЖОРАМАЛДАУШЫГНОСТИКАЛЫҚ ҚАБІЛЕТТЕР

Педагогикалық мақсатты ұйғару Педагогикалық ойлау Педагогикалық рефлексия

РЕФЛЕКСИВТІ-ПЕРЦЕПТИВТІ ҚАБІЛЕТТЕР

Педагогикалық әдеп

Педагогикалық бағыттылық

Образец текста
Второй уровень Третий уровень
Четвертый уровень
Пятый уровень

Образец текста
Второй уровень Третий уровень
Четвертый уровень
Пятый уровень

ЕҢБЕКТЕРІ

Образец текста
Второй уровень Третий уровень
Четвертый уровень
Пятый уровень

Антон Семенович Макаренко (1888-1939) Образец текста кеңестік педагог. Педогогика тәжірибедегі бұрын болмаған қараусыз калған жетім Второй уровень Третий уровень балаларды жалпылай қайта тәрбиелеудің тәжірибесін жүзеге асырды. Балалардың оқуы Четвертый уровень Пятый уровень мен оларды еркін өндірістік шығармашылық жұмыспен тәрбиелеуді біріктіре алды. Ұжымдық тәрбие теоретиктерінің бірі, ол: ұжымда және ұжым арқылы тәрбиелеу; тұлғаны сыйлау мен оған талап қою; параллельді әрекет ету қағидаларын жасаушы. Отбасылық тәрбие теориясын дамытқан. Адамгершілікке тәрбиелеу үшін бала бойында жауапкершілікті, жігерді, намысты, мінезді және тәртіпті тәрбиелеу керек деп түсінген.

Образец текста
Второй уровень Третий уровень
Четвертый уровень
Пятый уровень

МАКАРЕНКОНЫҢ ЕҢБЕКТЕРІ

Образец текста
Второй уровень Третий уровень
Четвертый уровень
Пятый уровень

ЖАҢАШЫЛ МҰҒАЛІМНІҢ ЭТИКАСЫ

Образец текста
Второй уровень Третий уровень
Четвертый уровень
Пятый уровень

Образец текста
Второй уровень Третий уровень
Четвертый уровень
Пятый уровень

Білім беруде педагогтың

құзырлығы

Мұғалімнің кәсіби құзырлылығы модулі (А.К.Маркова бойынша)
Мұғалім еңбегінің жақтары Еңбектің әрбір жағы үшін психологиялық модуль Мұғалім еңбегі Мұғалім еңбегінің үшін объективті психологиялық қажеттілер сипаттамасы Кәсіби білімдер Кәсібипедагогикалық іскерліктер Кәсіби ұстанымдар Кәсібипсихологиялы қ ерекшелі ктер (сапалар )

Еңбек процесі

Мұғалімнің гогикалық әрекеті Мұғалімнің педагогикалық іскерліктері

педаіс-

Еңбек нәтижесі

Мұғалім тұлғасы Мектеп оқушыларының білімділігі Мектеп оқушыларының тәрбиелілігі

Еуропада, Ұлыбританияда, АҚШ-та кеңінен таралған education термині (образование дегенді білдіреді) «образ» деген түбірі жоқ, алайда білім беру процесіне қатысушылардың өзара әрекеттесуінің барлық аспектілерін қамтып, мазмұны бойынша кең ұғым болып табылады. Сол себепті білім беру оның мәдени сәйкестілігіне байланысты қоғамның әлеуметтік-мәдени құндылықтарын интернационалдандыру ретінде оқыту мен тәрбие беруді өзара қосады. Сонымен бірге, оқыту мен тәрбие берудің өзара байланысы бұл процесте ажыратылмайды. «Тәрбие беру де, білім беру де ажыратылмайды, - деп Л.Н. Толстой ерекше атап өткен. Білім бермей тәрбие беруге болмайды, ал кез-келген білімнің тәрбиелеуші әсері бар».

Алғаш рет педагогтың субъективтілік қасиеттерін құрылымдық көрсетуге әрекет жасаушының бірі П.Ф. Каптерев деп санауға болады. Ол объективті және субъективті қасиеттерді, факторларды бөліп, олардың жоғарыдан төмен дамуын (иерархиясын) ұйғарды. Педагогтың жалпы қасиеттері:
Объективтік (мұғалімнің ғылыми дайындығы) Арнайы Субъективтік мұғалімдік талант) (адамгершілік қасиеттер) (жеке

Тұлғалық

-

еріктік

Н.В. Кузьмина бойынша, субъектілік факторлар құрылымы: табиғаттылық типін, қабілеттер деңгейі мен құзырлықты қамтиды, оларға арнайы-педагогикалық, әдістемелік, әлеуметтік-психологиялық, диференциалдыпсихологиялық, аутопсихологиялық құзырлық жатады. Осы факторлық құрылымның үш негізгі құрастырушысы айқын: тұлғалық, даралық (немесе даралық-педагогикалық) және кәсіби-педагогикалық. А.К. Маркова бойынша, субъектілік қасиеттер құрылымы келесі сипаттама блоктарымен көрсетілуі мүмкін: Субъектілік қасиеттер құрылымы
Объективтік сипаттамалар Кәсіби, психологиялық, педагогикалық білімдер Кәсіби іскерліктер Кәсіби психологиялық позициялар, ұстанымдар Тұлғалық ерекшеліктер

Субъективтік сипаттамалар

Кәсіби құзырлылықтың барлық сипаттамалары мұғалім еңбегінің үш жақтарымен ара қатынаста болуы: оның технологиясымен - өзіндік педагогикалық іс-әрекетпен, педагогикалық қарым-қатынас және мұғалім тұлғасымен. Бұл А.К.Маркова бойынша, біріншіден, педагогикалық еңбек субъекті, мұғалімнің өзін, көрнекі елестетуге мүмкінді береді:

МҰҒАЛІМ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЕҢБЕК СУБЪЕКТІСІ РЕТІНДЕ

Мұғалім тұлғасы
Мұғалім педагогикалық іс-әрекет субъектісі ретінде Мұғалім педагогикалық қарымқатынас субъектісі ретінде

Н

З А

А РЛ А

Ы Р

Ы Ң

ҒА З

ХМ РА

Т! Е


Пән: Педагогика



Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь