Глен Домен әдістемесі
Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК
УНИВЕРСИТЕТІ
ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ
Тақырыбы: Глен Домен әдістемесі
Орындаған: Байкен Қымбат
П-223
Тексерген: Мазтаева Л.С.Л.С.
Глен Демон
американдық дәрігер-
нейрофизиолог, баланы
туған сәттен бастап
физикалық және
интенсивті интеллектуалды
дамуына негізделетін
әдістеменің авторы.
Доменің әйелі Кэти ұлы Дуглас Адамның потенциалды
даму институтының вице-президенты,ал қызы Джанет
басқару шараларын ұйымдастырады.
Гленнің еңбек жолы
1940 жылы Филодельфи
қаласында Пенсильвандық
университетті бітіріп,
медицина саласында
физиотерапевт қызметін
атқарады.
Екінші дүниежүзілік соғыстан кейін ол жүйке жүйесі
ауыр және ми ақауы бар балалармен жұмыс жасайды. 1955
жылы әдістемесінің жүйесі бойынша Адамның
потенциалды даму институтының негізін қалайды.
Әдістемесінде Доменнің негізгі идеясы :«Әр
балада үлкен потенциал жасырулы, оны дамыту үшін
өмірдің мүмкіндіктерін пайдалану қажет»
Домен ең алғаш ми
ақауы бар балалармен
бақылаулар,экспериме
нттер,зерртеулер.тестт
ер жүйесін қолданады.
Нәтижесінде
комплексті емдік
әдістемені ойлап
табады. Әр балаға
жекелей бағдарламар
дайындалады. Ата-ана
баланың қолын,
басын,аяғын өздері
қозғалысқа келтіру
арқылы жүзеге
асырылды.
Баланың ақыл-ойының дамуы физикалық дамуымен
тығыз байланыста екенін дәлелдеді.
1960 жылы
«Америкалық
медицина ассоциасы»
атты ғылыми басылымда
Доменнің емдік
әдістемесі балалардың
толық сауығып кетуіне
зор үлесін қосқанын
айтады.
Глен Домен әдістемесі сау балалармен жұмыс
жасауға негізделеді. Себебі науқас балалардың
ағалары және апайлары тапсырмаларды белсене
орындады. 2-4 жас аралығындағы балалар еркін
санауға, оқуға және физикалық
(жүгіру,жүзу,өрмелеу) жаттығуларын
қиындықсыз орындады.
Глен Домен әдістемесінің негізгі тезистері:
Әр бала гений болуға лайықты
Адамның миы тек қолданыста жүргенде ғана
ұлғаяды, бұл алты жасқа келгенде фактілі түрде
тоқтайды
Балалар білімге құштар болады, кең көлемдегі
мағлұматтарды олар ұзақ есте сақтайды.
Бала үшін ең үлкен сыйлық ата-анасының
қуанышы, ыстық ықыласында болуы.
Бала үшін керемет ұстаз ол ата-ана.
Глен әдістемесінің негізгі қағидалары
• Бала неғұрлым кішірек болса, соғұрлым ертерек үйрету.
• Баланың жетістіктерімен қуаныныз және үнемі
мадақтаңыз
• Баланы сыйланыз және сенімді болыныз.
• Оқыту процесін тек екеуінізге ұнаған жағдайда
ұйымдастырыныз.
• Жаңа мағлұматтарды жиі қолданыныз.
• Балаңыздың білімін тексермеңіз.
• Оқу материалдарын алдын ала жіне тиянақты түрде
дайынданыз.
• Егер оқыту процесі сіз және баланыз үшін қызықсыз
болса, дер кезінде тоқтатыныз.
Балаларды қалай
оқытуға болады?
Баланың көзі жазылып
тұрған сөздің мағынасын
білмесе де көре алады. Ол
сөзді бір уақытта көріп
және есту арқылы есте
сақтайды.
Домен карточкаларымен жұмыс жасау.
Карточка мөлшері 10x50 см қызыл баспа
әріптерін көлемінде қолдану, Алғашында
ата-аналары балаға таныс
сөздер( ата,апа,ойыншық,мама)
пайдаланады.
1 күні анасы баласына қатарынан бес карточканы
сөздерімен көрсетіп бір уақытта дауыстап айтады.
Мысалы,мама,папа және т.б. Сабақ аяқталды.
Сыйлық ретінде- анасы бетінен
сүйеді,құшақтайды.
2 күні Кешегі карточкалрдағы сөздерді
қайталап,тағы бес карточка косыңыз. Бүгін бала
алты қысқаша сабақ алады-3 жаңа карточка және3
ескі карточка бойынша.
3 күні.Тағы 5 карточка қосылып, 9 рет өткізіледі.
4-5 күні 25 карточкаға жетіп, күніне 15
демонстрация жүргізіледі.
6күні есте қалған сөздерді алып тастап отырамыз.
Домен әдістемесі жеңілден күрделіге қарай:
1 этап-бөлек сөздер
2этап-сөз тіркесі
3этап-жай сөйлемдер
4этап -күрделі сөйлемдер
5этап-кітап
Баланы қалай санауға үйретуге болады?
Карточка және дөңгелекшелермен. 100 карточка дайындап, әр
карточкада 1 ден100ге дейінгі диаметрі 2см ден аспайтын
дөңгелекшер бейнеленеді.
Тарих Биология музыка
Жалпы білім Адам
Демон анатомиясы
әдістемесі
Математика өнер
Әдебиет
Тіл География
Биология
Адам анатомиясы
Өнер
Демон әдістемесі
Демон әдістемесі бойынша
ұйымдастыру
• Бөлімі:Биология
• Карточкалар жиыны: Қарға
• Категория: Құстар
• 1 деңгей- қарғалар талдардың
түбінде жұмыртқалайды.
• 2деңгей- қарғаның ұясы ағаш
сынықтарынан жасалынады.
• 3деңгей- қарғалар
жәндіктермен,жеміс-
жидетермен,жаңғақтармен
қоректенеді.
• 4 деңгей-Қарғаның дауысы қатты,
жағымсыз.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz