Сайтқа презентация қосу

«Өзін- өзі тану тұлғаның өзін- өзі жүзеге асыруының шарты ретінде»

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті Жаратылыстану-математика факультеті Математика кафедрасы

Тақырыбы: «Өзін- өзі тану тұлғаның өзін- өзі жүзеге асыруының шарты ретінде»
Орындаған: Бисенхан Ж. Т-411топ

Өзін-өзі тану нәтижесінде адам тұлғасы өседі, өздігінен жетіледі және өздігінен актуализациялау қабілетіне ие болады, сонда ғана өмір мәнін ұғынуға, өмір қуанышын сезінуге мүмкіндік алады!

Жеке тұлғаның қалыптасуы - күрделі, ағзаның өсуі мен жетілуін, стихиялы әсерлерді, мақсатты, ұйымдасқан тәрбиені қамтитын қарама-қайшылықты процесс. Жеке адамның қалыптасуы өмірге келген сәтінен басталады, жеткіншек және жасөспірім шақта жедел жүреді, ересек шақта өзінің біршама аяқталу кезеңіне жетеді.

Нә рестелік Кезең (туғ аннан 1 жасқ а дейін)

Сә билік кезең (1 жастан 3 жасқ а дейінгі )

Мектептегі жасқ а дейінгі Кезең (3 тен 7 жасқ а дейін)

Бастауыш сынып Оқушылары (7 жаспен 11 жасқа дейін)

Жетекшілік Жас (11жаспен 15 жасқа дейін)

ә ң ң . ы д а л а а л о б л е л д і г е б е і н н и н о к ь л Е . Б . Ю

ғ ұ ө ң ә ғ ұ н а Б . і д е н і л б е г е з е к р а л т е к е Ж

Балғын Жастық Шақ ( 11 мен 17 жасқа дейін)

Нақты, жеке индивидтің – жалпы «Мен» формуласының мағынасы ерекше. Жеке «Мен» тек қана өзге «Мен» қатынас арқылы анықталуы мүмкін. Гегель бойынша «Мен» — рух. Ғылыми көзқарастан қарағанда, психологияда өзін-өзі тану мәні толық қарастырылған. Мұндай өзін-өзі тану мағынасының шекте әрі әр алуан. Мыналарын атап өтейік: — тұлғаның психологиялық денсаулығы және психикалық жағдайында өзінөзі табу; — өзін-өзі тану – ішкі үйлесімін және психологиялық кемелденуін табу ретінде; — өзін-өзі тану – тұлғаның өздігінен тану үшін және өздігінен реттелудің бір ғана жолы. Әдетте, бұлар бір-бірлерімен тығыз байланысты, жекеленіп шығып кетпейді. Нақты Мен — өзі туралы сезімі, ойы, ұмтылысы т.б. туралы түсінік жүйесі.Әлеуметтік орта – бұл нормалар, құндылықтар, көзқарастар, қылық әдістері т.б. кіреді. Нақты Мен және Идеалды Мен пайда болған сәйкессіздіктен үрей сезімі, қылықтың бейімделген формалары, әртүрлі психологиялық мәселелер туады. Осыдан өзін-өзі тану — өзінің тәжірибесін, терең уайымын меңгере алатын әдіс. Ол үшін тұлға өзін қалай қабылдайтыны, өзгелер оны қалай қабылдайтын себептерін ұғыну қажет.

Тұлғаның өзін-өзі тануының негізгі құрамдас бөліктерін эксперименттік түрде анықтау мақсатымен оның төрт негізгі аумағын және олардың параметрлерін бөліп қарастырсақ, оларды төмендегідей көрсетуге болады

Тұлғаның мотивациялық аумағы: мінезқұлықтың және іс-әрекеттің мотивтері, әлеуметтік қажеттіліктер Белсенділік аумағы: интерналдылық, инициативтілік, өзіне-өзі сенімділік, өзін-өзі таныту

Тұлғаның құндылықтық-мағыналық аумағы: құндылықтық бағдарлар, өмірдің мағынасы мен мақсаттары

Тұлғаның этникалық өзіндік санасының аумағы – этникалық жаңсақ нанымдардың негізінде қалыптасатын этномәдени сәйкестілік

Образец текста
– Второй уровень
Жаңа ғасыр толқыны әкелген жаңалықтарға сәйкес қазіргі заманда – Четвертый уровень адамның тұлғалық дамуына баса назар аударылып, жас жеткіншектерге » даралық қабілеттерін жетілдіруге берілетін білім негіздері олардың жеке Пятый уровень қызмет етеді. Әр баланың ішкі мүмкіндігі мен өзіндік қарымын дамытуға әсер ететін рухани адамгершілік қағидалары жеке тұлғаның өзін-өзі дамытуының, өзін-өзі жүзеге асыруының аса қажетті шарты болып табылады.

Третий уровень

Мен өз өзімді жеке тұлға ретінде қалыптастыру мақсатында осы мамандықта оқып жатырмын. Мен болашақ педагогпын. Болашақ елімнің дамуына үлес қосар бір азаматша яғни жеке тұлғамын. Мен болашақ педагог екенімді практикалық жұ мыста сезіне бастадым. Ө з ө зімді кім екенімді тани бастадым деуге болады. Педагогикалық іс-тә жірибе болашақ педагогты жеке тұ лғ а ретінде қ алыптастыруында маң ызы зор екенін тү сіндім.

Тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруы

Тұлғаның өзінің жеке және кәсіби мүмкіндіктерін анағұрлым толық айқындауы.

Образец текста Пайдаланылған әдебиеттер: –
Второй уровень
1. Жарықбаев Қ. Этнопсихология: ұлт тәрбиесінің өзегі. Третий уровень Алматы., Білім. 2005ж – Четвертый уровень 2. Өзін-өзі тану. Хрестоматия. Алматы, 2003 жыл » Пятый уровень 3. Құдышева Б.Қ, Жұманова Г.Ж, Нұркеева С.С, Серовайская Д.Е. Өзін- өзі тану пәніне кіріспе. Оқу құралы. Алматы, 2007 жыл 4. Нұркеева С.С, Нұрбекова С.Ж, Кашкарова Л.О. Өзін-өзі тану. Студент дәптері. 1курс. Алматы, 2007 жыл 5. Нұркеева С.С, Нұрбекова С.Ж, Кашкарова Л.О. Өзін-өзі тану. Оқытушыларға арналған әдістемелік құрал. 1курс. Алматы, 2007 жыл

Назарларыңызға рахмет!!!


Пән: Тілтану, Филология



Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь