Практикалық балалар психологының кәсіби әрекетінің негізгі бағыттары



Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемелекеттік университеті
Тақырыбы:Практикалық балалар психологының кәсіби әрекетінің негізгі бағыттары
Орындаған: Азат. Қ
Топ: П-223 топ студенті
Тексерген:Жакпарова Г. А.
Notes: п

Жоспары:
1. Практик - психологқа сипаттама
2. Психологиялық жұмыстың бағыттары:
3. Практикалық балалар психологының кәсіби әрекетінің негізгі бағыттары.


Практик - психологқа сипаттама
Практик психолог балалар бақшасында, мектепте, интернатта жұмыс істей отырып, әр-түрлі жас аралығындағы оқушылармен жұмыс жүргізді. Өзіндік жағдайды анықтауда психологиялық даярлық біртіндеп, баланың туғаннан бастап - үлкендермен, құрдастарымен қарым-қатынасы кіреді.
Психолог білім беру мекемесіндегі тәрбиешілер мен педагогтарға «Жедел жәрдем», балаларға «күтуші» ретінде емес, кәсіби маман ретінде келеді. Психолог педагогикалық ұйымның бір мүшесі және ол балалардың психикалық дамуын, психологиялық денсаулығын қамтамасыз етеді. Психолог өз жұмысында кәсіптік біліміне, индивидуалды психи-калық дамуына, психологиялық іс-әрекет пен адамның мінез-құлық мотивтеріне, тұлғаның онтогенез кезіндегі дамуына сүйенеді.

Балаларды диагностикалау;
Балалардың дамуын түзету;
Балалардың ауытқуын алдын алу;
Балалармен дамыту жұмыстары;
Балаларға ағарту жұмысын жасау.
Психологиялық жұмыстың бағыттары:

Балалармен жұмыс істеудегі психологтың міндеттері:
Жас кезеңіндегі баланың психикалық дамуын қалыпты ету;
Бала дамуындағы өзіне ғана тән ерекшелігін, әрекетінің және қарым-қатынасының жеке стилін қалыптастыру;
Баланы өзін-өзі жетілдіруіне және тұлғалық өсуіне ықпал ету;
Баланың эмоциялық және ерік сипаттарын тұрақтандыру;
Баланың танымдық қабілетін, қарым-қатынасын және қайтымды байланысын белсенді ету;
Балалардағы психологиялық ауытқулар мен бұзылулардың алдын алу.

Білім беру жүйесінде психологиялық қызмет жүйесінің атқарар істерінің ауқымы мол. Балалар, мұғалімдер, ата-аналар, басшылар деп аталатын 4 категорияны қамти отырып, психологиялық қызмет оқу тәрбие үрдісін жақсартуға үлес қосады. Баланың қабілеттілік, дарындылық деңгейін, зеректілігін, зейіннің қасиетін, танымдық процестерін анықтау нәтижесінде психолог бала мүмкіндігі туралы құнды деректер алады; білім берудің бала танымына лайық жолдарын сұрыптап, балалардың белсенділігін арттыруға жағдай жасайды;

Диагностикалау, ойындар, сабақтар, кеңес берулер.
Топпен және кіші топпен жұмыстар - психологиялық түзету, дамыту сабақтары, психологиялық сабақтар, сағаттар.
Балалардың өз қатарластарымен бірлескен жұмысы.
Білім мекемесіндегі баламен жеке жасалатын жұмыстар

Балалармен жұмыс жүргізуде келесі профессионалды қабілеттер ерекше роль атқарады:
ұйымдастырылған, коммуникативті, психодиагностикалық, жасерекшелік - индивидуалды және жанұялық кеңес беру, даму нұсқауларының болжамдары, психопрофилактика және психокоррекциялар. Психологтың балаларға қатысты қарым - қатынасында эмпатия, мейірімділік, ұқыптылық және бақылаушылық, ұстамдылық, төзімділік, табандылық танытуы керек. Айтылып өткен барлық кәсибі маңызды қасиеттер педагогикалық интуициямен және психологтың оптимизмімен сәйкестендірілуі керек.


Білім берудегі практик психологтың негізгі іс әрекеттерінің түрлері.
Бала психологының негізгі іс әрекеттерінің бағыттары: психологиялық оқыту, психологиялық профилактика, психологиялық кеңес беру, психологиялық диагностика, психологиялық коррекция жатады.
Кез келген шынайы ситуацияда психологтың кез келген жұмыс түрі мәселеге, жұмыс жүріп жатқан орынға байланысты негізгісі бола алады.

Пактикалық психолог өзінің кәсіптік білімдеріне сүйене отырып, баланаң даму деңгейін белгілейді; түрлі психологиялық ауытқушыларды дер кезінде аңғарып, оны түзету жолдарын тығыйындайды; болуы мүмкін қиындықтардың алдын алу үшін психологиялық шаралар ұйымдастырылады. Ұжымдағы өзара қарым-қатынас типтерін реттейді, топтағы психологиялық ахуалды байқап бір қалыпты жағдайда ұстап отыруға мүмкіндік береді. Сонымен психологтың білім беру мекемелеріндегі алатын кәсіптік статусы түрлі жерде әр түрлі. Ол психологтың жұмысты ұйымдастыру тәсілдеріне байланысты, яғни жұмыс істейтін психолог маманданған, психологиялық білімі жоғары, адам жанын танушы болуы қажет.
ҚОРЫТЫНДЫ

ӘДЕБИЕТТЕР:
1. Абрамова Г. С. "Практическая психология" Екатеринбург, 1998 г.
2. Климов Е. А. "Введение в профессию психолога" Москва, 2004г.
3. Жарықпаев Қ. Б. " Жантану ", " Психология" 2010ж.
4. Гальперин П. Я. " Введение в психологию" 2006г.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz