Сайтқа презентация қосу

Ғ ылыми менеджмент мектептері

Ғ ылыми менеджмент мектептері

классикалық мектеп арқылы жүргізілген. қарастырып, Алғашқы менеджерлердің көңіл аударған келелі ғылыми басқамәселелерінің бірі өндірістің тиімділігі болды. рудың негізін Өндірістің тиімділігі жұмыс орнының салған Ф.Тейлор ңғайлылығына, (1856-1915 жж.) жұмысшының бейімділігі мен шеберлігіне, ғылыми басқару әртүрлі жұмыстарға жұмсалатын шығындарға мектебінің дамуына ікелей жол ашты. байланысты. Менеджменттің классикалық Өзінің ектебінің «Управление өкілдері осындай мәселелерді шешу жолдарын фабрикой» (1903 ж.), қарастырды. Сол кездегі ғылыми ізденушілердің «Принципы көзқарасы бойынша менеджмент дегеніміз өнер научного управления» деп санады, себебі кез-келген адам жетекшілік, (1911 ж.) деген басшылық қызметін атқара алмауы мүмкін. еңбектерінде Жоғарғы дәрежедегі нағыз менеджерлердің Ф.Тейлор еңбектің мінез-құлқының өзіне тән ерекшеліктері мен түрлерін сараптап, жұмысшылардың қабілеті болуы тиіс. Мінез құлық белгілерінің еңбегіне концепциясын қарастыру сәтінде хронометраж жасап, тиімділігін «Менеджмент ғылым ба » - деген сұрақ арттыру арқыуындайды. лы еңбекті ғылыми ұйымдастыру шараларын жүзеге асырды. Сөйтіп Ф.Тейлор менеджмент саласында революцтя жасап, менеджменттің ғылыми мектебі пайда болды.

Басқарудың класикалық мектебінің енді бір түрі Әкімшілік басқару мектебі болып саналады. Әкімшілік басқару мектебі менеджердің ролі мен қызметі жөніндегі мәселелерді зерттеген. Бұл идеяның негізін қалаған француз ғалымы А.Файоль (1841-1925 жж.) Ол менеджменттің қазіргі кездегі қолданылып жүрген мынадай функцияларын анықтаған: жоспарлау, ұйымдастыру, мотивация және бақылау.

Анри Файоль фр. Henri Fayol, 29.07.1841 — 19.11.1925

30-шы жылда ры мене -джмент сала сында адам дардың қ ар ым-қ атынасы мектебі пайда болды.Оның негізін қ алағ ан дар психолог тар мен социо логтар. Бұ л жағ дайда ең басты көң іл аударатын мә селе, жұ мыс шының орын дайтын мін деті емес, оның ө зінің жеке басы, мінез-құ лқ ы, көң іл-кү йі болып табылады.

Басқа ғалымдармен бірге М.П.Фоллет те осы бағыттағы ғылымды дамыта отырып, басшылық стилін талдап, оның түрлерін анықтады.

Өндіріс тиімділігін арттыруда жұмысшының же басына қамқорлық, оның көңіл-күйі,демалысы, еңбек ақысының мөлшері де үлкен роль атқарад Адамдардың жеке басына көңіл аударған бірінш ғалым Р.Оуэн болды.

Адамның жеке басының қажеттілігін анағаттандыру еңбек мотивациясына ықпал ететіндігін, мотивация теориясының құрылымынанықтаған А.Маслоу. Ол адамдарда кездесетін қажеттілік иерархиясын ашып көрсетті.

Ал ақпараттар кезеңінде, яғни басқарудың дамыған мерзімінде математика мен компьютерді, электронды есептеу техникасын кеңінен қолдану арқылы басқаруды жетілдіруде мүмкіндік туды. Басқару шешімдерін қабылдау, оңтайлы шешімдерді анықтау, есептеулер мен салыстыру арқылы және математикалық әдістерді қолдану арқылы жүзеге асырылатын болды. Басқаруда мәліметтер мен ақпараттарды қолдану кезеңі сандық мектеп өкілдері теориясымен дамыды. Сандық мектеп теорияшыларының ойынша басқарудың концепциясын дайындау, жоспарлау математикалық талдаулардың нәтижесі арқылы ғана жүзеге асады. Шын мәнінде қазіргі заманда әрбір өркениетті елдің табыстарға жетуі математикалық-техникалық прогрестің көмегі екендігіне сөз жоқ.


Пән: Менеджмент



Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь