Сайтқа презентация қосу

Ағзалардың көбею формалары

Тақырыбы : Ағзалардың көбею формалары
Қ арағ анды облысы Қ арқ аралы ауданы № 21 Бақ ты орта мектебінің биология пә ні мұғ алімі Нұ рахмет Жанат Тө леутайқ ызы

Сабақ құрылымы :
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. Еңбегіне қарай өнбегі 3. “Білгенге маржан ” 4. білім кілті танымдылықта 5. “Жан қиналмай жұмыс бітпес, Талап қылмай мұратқа жетпес” 6. Оқу түбі тоқ

І. Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды сабаққа икемдеу. Адам меңгермейтін білім бар ма Жойқын істі тындырар күшің бар да. Оқы,үйрен,жас ұрпақ бәрін меңгер , Алға қойған мақсатың ісің бар да !

Еңбегіне қарай өнбегі
Білім минуты
10 20 30 40 10 20 30 40
1. Оттексіз ортада өмір сүретін ағзалар не деп
аталады 2.жасыл өсімдіктер , балдырлар энергияны қандай жолмен алады 3.оттегімен тыныс алатын ағзалар тобы 4. Жасушадағы маңызды энергетикалық зат 5. Шұбалшаң,көң қоңыздары , шіріту бактериялары қалай қоректенеді 6. Фотосинтез ғаламшарымызды, тірі ағзаларды немен қамтамасыз етеді 7.Дайын затты пайдаланатынағзалар тобы 8. Өзге ағзалар есебінен өмір сүретіндер

Еңбегіне қарай өнбегі Білім минуты

Оттексіз ортада өмір сүретін ағзалар не деп аталады

10 20 40 30

Жасыл өсімдіктер , балдырлар энергияны қандай жолмен алады

10 20 30 40

Оттегімен тыныс алатын ағзалар тобы

Жасушадағы маңызды энергетикалық зат Фотосинтез ғаламшарымызды, тірі ағзаларды немен қамтамасыз етеді Өзге ағзалар есебінен өмір сүретіндер

Шұбалшаң,көң қоңыздары , шіріту бактериялары қалай қоректенеді

Дайын затты пайдалана -тын ағзалар тобы

Топтастыру

Лездемелік сұрақтар :
Фотосинтездің қанша сатысы бар Сыртқы фактор немен анықталады Кальвин айналымы фотосинтездің қай фазасы Күн энергиясының химиялық энергияға өзгеруі қай сатыда Өздігінен реттелу деген не Жылу реттеу бейімділігі бойынша құстар ,сүт қоректілер қай топқа жатады Тропизм деген не Фототаксис деген не

Жаңа тақырып § 20 .Ағзалардың көбею формалары

Мақсаты : оқушыларға көбеюдің биологиялық маңызы,түрлері,жынысты,жыныссыз жолмен көбею жолдары , ерекшеліктеріне тоқталу. Дамытушылық: оқыту кезінде оқушыларға әртүрлі тапсырма бере отырып, оқушылардың ойлау қабілетін, жадысын, шығармашылық қабілеттерін арттыру. Тәрбиелік : оқушыларға өз бетімен жұмыс жасауға алған білімдерін іс –жүзінде қолдана білуге ,сабақ процесінде ақпараттық –коммуникациялық технологиямен тиімді жұмыс жасай білуге тәрбиелеу. Түрі : аралас сипатта Әдісі : интербелсенді баяндау ,тест,сұрақ –жауап Көрнекілігі : интербелсенді құралдар,слайд,үлестірме материалдар,ДК Пәнаралық байланыс : биохимия

Жыныссыз жолмен көбею формалары және олардың сипаттамасы.

1. Қ арапайым бө ліну - бірт ұ тас ағ залар ретіндегі бактерияларды ң кө беюі.

2. Митоз
Амебалар Жасыл эвглена Эукариотты бір жасушалы жәндіктер мен Жануарлар

3. Өсімдіктің көбею – жоғары сатыдағы өсімдіктерге тән өсінді – өскін клон деп аталады.

Жапырақ қалемшесі – бегония,қоғажай Пиязшық –пияз,сарымсақ,лалагүл. Тамырсабақ – құртқашаш , інжугүл,бидайық. Түйнек –картоп Мұртша – бүлдірген,құлпынай Телу – жеміс ағаштары

Образец текста
– Второй уровень
Третий уровень
– Четвертый уровень » Пятый уровень

4. Бүршіктену – аналық ағзадан бүршіктеніп түзілетін өсінді. Гидра

5. Бүрмелену /стробиляция/ немесе үзбелену /фрагментация/ бұл ересек дарақтардың жеке үзбелер арқылы көбею жолы.

Ішек қуыстылар ,жалпақ құрттар , теңіз жұлдызы ,буылтық құрт , полала.

6. Спора түзу Жоғары сатыдағы саңырауқұлақтарда – мейоз, төменгі –митоз. 7. Өсінді өскін арқылы көбейту /клонирование/ Сомалық жасушадан тұтас дарақ өсіру үдерісі өскінді өскіннен өсіру.

Саңырауқұлақтар, өсімдіктер.

Долли қойлары , микробиология, салалы өсімдіктер

Жынысты көбею формалары және олардың сипаттамасы .
1 Өсімдіктердің ұрықтанбай көбеюі /партеногенез/ Бақбақ,темекі,қызылша сорттары,орхидея түрлері,балара,жібек көбелегі

Қосылу үдерісі /коньюгация/

Бактериялардың қосылуы арқылы көбеюі

Қосылу арқылы эукариоттардың көбеюі /гендердің алмасу үдерісі /

Кірпікшілер,спирогира, саңырауқұлақ тардың кейбір түрлері

Гаметалардың қалыпты қосылуы Гермофродит,өздігінен ұрықтану.

Өсімдіктерде - тозаңдану Сырттай ұрықтану –балықтар Іштей ұрықтану -жоргалаушылар,сүтқоректілер Қосарынан ұрықтану –гүлді өсімдіктер Адамда –егіздік

“Білім кілті танымдылықта”
/білімді жүйелеу және қорытындылау./

Ғажайып алаң

Сәйкестендіру тесті
1 2 3 4 5 6 Спора түзу Бүршіктену Қарапайым бөліну Өсімді көбею Митоз Үзбелену Теңіз жұлдызы Қыналар Саңырауқұлақ Жануарлар Бактерия Гидра

Көбею
Аналық
Ұрықтану

Аталық

Зигота
Эмбриология
рг О

ез ен ог ан

“Жан қиналмай жұмыс бітпес, Талап қылмай мұратқа жетпес ”
1. Митоз жолымен бір жасушалы ағзалар көбейе ала ма 2. Ішек қуыстылар бүршіктену арқылы көбейе ала ма 3. Үзбелену арқылы көбею шұбалшаңға қасиет пе 4. Қосарланып ұрықтану жануарларда жүре ме 5. Барлық ағзаға тән қасиет

Үйге тапсырма § 20 оқып келу ,


Пән: Биология



Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь