Физика табиғат туралы ғылым

Адамзат қоғамы мен табиғаттың байланысы. Адамның қоршаған ортаға әсері

Пән мұғалімі: Оңғарбай Ж.

w w w z h a n g o z y. w o

Физика табиғат туралы ғылым
 Қазіргі

d p

e s s. c o m

уақытта жас ұрпақтың жеке тұлға болып қалыптасуына ізгілік, ғылымилық, жүйелілік ұстанымдарына негізделген оқытудағы экологиялық білім беру жүйесін құру, оның тәрбиелік мүмкіндіктерін саралау өзекті мәселелердің бірі болып саналады. Сондықтан да физиканы оқытуда экологиялық тәрбие беру, табиғатпен таныстыру – оқушылардың физика туралы танымын дамытудың басты құралдардың бірі болып табылады.

w w w z h a n g o z y. w o

Еске сақта-Remember!
 Ұзындық

d p

e s s. c o m

1м=10дм=100см=1000мм=103мм  Аудан 1м2=100дм2=10000см2=1000000мм2=1 06мм2  Көлем 1м3=1000дм3=1000000см3=1000000000 мм3=109мм3

w w w z h a n g o z y. w o

Еске сақта-Remember!

d p

e s s. c o m

w w w z h a n g o z y. w o

Тақырыпты пысықтауға арналған есептер:
 А-деңгей  Әрқайсысының

d p

e s s. c o m

көлемі 1мм3 кубтар өз қабырғаларының қырымен қатарынан тығыз жатқызылған. 1м3 көлемге сиятын кубтар қандай ұзындықта болар еді  1м3 –ге әрқайсысының көлемі 1мм3 кубтарды бір қатарға тығыз орналастыру үшін қанша уақыт қажет Әр кубқа 1 с уақыт жұмсалады.

w w w z h a n g o z y. w o

Тақырыпты пысықтауға арналған есептер:
В-деңгей  Ғалымдардың санауынша бидайдың сабағында өсімдіктің коректену процесіне қатысатын 10 000 000 тамыр түкшесі бар. Егер оның орташа ұзындығы 2мм, ал жалпы көлемі 1,5см3 болса, түкшелердің барлығының ұзындығы және көлденең қимасының ауданы қандай  Бір шарғыдағы жіптің ұзындығы 200м, сонда Астана мен Алматының қосатын ұзындығы 1100 км км темір жолдың миллионнан бір бөлігін жабу үшін бір орaма жіп жете ме  Мөлшері мен түрлері бірдей 8 шар берілген. Олардың біреуіне кішкентай қуыс жасалған. Таразыны 2 мәрте пайдаланып, қуысы бар шарды табыңыз. Егер 9 шар берілсе, қуыс шарды табуға бола ма


d p

e s s. c o m

w w w z h a n g o z y. w o

Тақырыпты пысықтауға арналған есептер:
Мәскеудегі 54см

С-деңгей

Останкин мұнарасының биіктігі 540м, массасы 55 000 т. Осы мұнараның биіктігі дәл көшірмесінің массасы қандай болады Бала оқуға қажетті көрнекі құрал ретінде жердің диаметрінен 1млд есе кем глобус жасағысы келді. Жердің радиусы 6400 км, сонда баланың глобусы сынып бөлмесіне сия ма Қыздар қардан адам мүсінін тұрғызды, ұлдар тура содан екі есе биік көшірмесін жасады. Егер түпнұсқаның массасы 50 кг болса, көшірменің массасы қандай болмақ

d p

e s s. c o m

w w w z h a n g o z y. w o

Үй жұмысы:

 1-тараудың маңыздысын жаттау.  Бақылау жұмысына дайындалу

d p

e s s. c o m

w w w z h a n g o z y. w o

Рефлексия
 Бүгінгі

d p

e s s. c o m

сабақта қандай жаңа, қызықты нәрселер білдіңдер  Қандай түсініктерді есте сақтау қажет  Сабақта не ұнады неге  Сабақтың несі ұнамады.

Назарларыңызға рахмет!


Пән: Физика


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь