Физика табиғат туралы ғылым




Презентация қосу
Адамзат қоғамы мен табиғаттың
байланысы. Адамның қоршаған
ортаға әсері

Пән мұғалімі: Оңғарбай Ж.
Физика табиғат туралы ғылым

Қазіргі
уақытта жас ұрпақтың жеке тұлға
болып қалыптасуына ізгілік, ғылымилық,
жүйелілік ұстанымдарына негізделген
оқытудағы экологиялық білім беру жүйесін
құру, оның тәрбиелік мүмкіндіктерін саралау
өзекті мәселелердің бірі болып саналады.
Сондықтан да физиканы оқытуда экологиялы қ
тәрбие беру, табиғатпен таныстыру –
оқушылардың физика туралы танымын
дамытудың басты құралдардың бірі болып
табылады.
www.zhangozy.wordpress.com
Еске сақта-Remember!

Ұзындық
1м=10дм=100см=1000мм=103мм
Аудан
1м2=100дм2=10000см2=1000000мм2=106
мм2
Көлем
1м3=1000дм3=1000000см3=1000000000м
м3=109мм3

www.zhangozy.wordpress.com
Еске сақта-Remember!

www.zhangozy.wordpress.com
Тақырыпты пысықтауға
арналған есептер:
А-деңгей
Әрқайсысының көлемі 1мм3 кубтар өз
қабырғаларының қырымен қатарынан
тығыз жатқызылған. 1м3 көлемге сиятын
кубтар қандай ұзындықта болар еді?
1м3 –ге әрқайсысының көлемі 1мм3
кубтарды бір қатарға тығыз орналастыру
үшін қанша уақыт қажет? Әр кубқа 1 с
уақыт жұмсалады.
www.zhangozy.wordpress.com
Тақырыпты пысықтауға
арналған есептер:
В-деңгей
Ғалымдардың санауынша бидайдың сабағында
өсімдіктің коректену процесіне қатысатын 10 000 000
тамыр түкшесі бар. Егер оның орташа ұзындығы 2мм, ал
жалпы көлемі 1,5см3 болса, түкшелердің барлығының
ұзындығы және көлденең қимасының ауданы қандай?
Бір шарғыдағы жіптің ұзындығы 200м, сонда Астана мен
Алматының қосатын ұзындығы 1100 км км темір жолдың
миллионнан бір бөлігін жабу үшін бір орaма жіп жете ме?
Мөлшері мен түрлері бірдей 8 шар берілген. Олардың
біреуіне кішкентай қуыс жасалған. Таразыны 2 мәрте
пайдаланып, қуысы бар шарды табыңыз. Егер 9 шар
берілсе, қуыс шарды табуға бола ма?
www.zhangozy.wordpress.com
Тақырыпты пысықтауға
арналған есептер:
С-деңгей
Мәскеудегі Останкин мұнарасының биіктігі 540м,
массасы 55 000 т. Осы мұнараның биіктігі 54см дәл
көшірмесінің массасы қандай болады?
Бала оқуға қажетті көрнекі құрал ретінде жердің
диаметрінен 1млд есе кем глобус жасағысы келді.
Жердің радиусы 6400 км, сонда баланың глобусы
сынып бөлмесіне сия ма?
Қыздар қардан адам мүсінін тұрғызды, ұлдар тура
содан екі есе биік көшірмесін жасады. Егер
түпнұсқаның массасы 50 кг болса, көшірменің
массасы қандай болмақ?
www.zhangozy.wordpress.com
Үй жұмысы:

1-тараудың маңыздысын жаттау.
Бақылау жұмысына дайындалу

www.zhangozy.wordpress.com
Рефлексия

Бүгінгі
сабақта қандай жаңа,
қызықты нәрселер білдіңдер?
Қандай түсініктерді есте сақтау
қажет?
Сабақта не ұнады? неге?
Сабақтың несі ұнамады.?

Назарларыңызға рахмет!
www.zhangozy.wordpress.com

Ұқсас жұмыстар
Физика табиғат туралы ғылым. “Фюзис” – табиғат
Жаратылыстану ғылымының міндеті
Жаратылыстану ғылымы
Биология ғылымының басқа ғылымдармен байланысы
Ғылымның тарихы
Ғылымның мақсаты
Орысша - қазақша түсіндірме сөздік
Табиғатты жырлаған Абай өлеңдері
ӘДІСТЕМЕЛІК ФУНКЦИЯСЫ
Аристотель философиясының ізбасарлары
Пәндер