Құрақ көрпеше тігу. Эскиз бойынша құрақты пішу. Құрақты қол тігісімен біріктіру




Презентация қосу
Қазақстан Республикасының
Білім және ғылым министрлігі

№75 мектеп-гимназиясы
Технология пәнінің мұғалімі:
Тұрсынбекова Бағила
Сабақтың тақырыбы :
Құрақ көрпеше тігу. Эскиз бойынша құрақты пішу. Құрақты қол
тігісімен біріктіру.
Сабақтың мақсаты:

білімділік: Мата қиындыларынан түрлі құрақтар
тігіп үйрену. Құрақ қиындыларын әзірлеуді
мата түстерін таңдай білуді,дайын үлгіні
пайдаланып қиюды,дұрыс біріктіріп үйрену.

дамытушылық: Оқушылардың ұлттық бұйымға
қызығушылығын арттыру, эскизді матаға
сыздыру, эскиз бойынша матаны қию, құрақ
қиындыларын біріктіру, құрақ құрауға
деген ептілік, икемділігін дамыту.

тәрбиелік: Халқының өнерін, салт-дәстүрін ба ғалай білуге,
әсемдікке, ұқыптылыққа, төзімділікке баулу.
Құрақ құрау өнері арқылы эстетикалық,
ойлау қабілеті терең дамыған тұлға тәрбилеу.

Сабақтың көрнекілігі: Тігін машинасы интерактивті та қта, құрал
жабдықтар,ине,жіп,қайшы,сызғыштар,
материалдар /мата қиындылары/ құрақтан
жасалған бұйымдар түрлері.

 
Пән аралық байланыс:
Қазақстан тарихы, геометрия, сызу, бейнелеу,
математика.

Сабақтың әдісі:
Түсіндіру, сұрақ-жауап, интерактивті тақтамен
жұмыс,сарамандық жұмыс.

Сабақтың сәті:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
Үй тапсырмасын сұрау.
Интерактивті тақтамен жұмыс.
Жаңа сабақты түсіндіру /сарамандық жұмыс/.
Техникалық қауіпсіздік ережесі.
Сабақты қортындылау.
Үйге тапсырма.
Үй тапсырмасын сұрау
1. Құрақ дегеніміз не ?
2. Құрақтың мағынасын ата ?
3. Құрақ түрлерін ата ?
4. Құрақтың жасалу жолы ?
5. Құрақтың тұрмыста алатын орны, құрақ қандай бұйымдарға салынады ?
6. Құрақ жасау үшін қандай құрал жабдықтар қажет,атауын жаз ?
7. Қазіргі кезде құрақтың көптеген түрлерін қалай пайдаланамыз ?
8. Өнерлі болып, шеберлікке жету үшін не қажет ? Саналап айтар болса қ.
Интерактивті тақтаға жаз.
9. Құрақ түрлері өзінің қиюласу өрнегіне қарай қандай топқа бөлінеді ?
Интерактивті тақтаға жазып көрсет.
10. Бүрмелі сәнді жастықша өнері
Қажетті
құрал-
жабдықтар Геометриялық
Мата пішіндер

Тұрмыста Құрақ құрау
технологиясы Түстер
қолданылуы

Пайдасы Шетін
әшекейлеу
Құрақ түрлері
Жаңа сабақ
Қазіргі кезде мата қиындыларынан құрақ құрау өз алдына бір өнер түріне
жатады. Матадан құрақ құрау өнері жылдан-жылға тез қарқынмен дамуда.
Онымен түрлі жастағы адамдар айналысады. Ресейде, басқа да елдерде осы
өнер аясында фестивальдер, конкурстар, көрмелер ұйымдастырылады.
Қазақстанда да ұлттық бұйымдар көрмелерінде құрақтан жасалған
бұйымдарды көптеп кездестіруге болады. Матаны құрау үшін ең бірінші,
қандай өрнекті құрайсың, сол өрнектің сызбасын қағаз бетіне түсіріп аламыз.
Екінші, матаның түр-түсінің үйлесімділігін анықтау үшін оны түс та ңдай
отырып, бояп аламыз. Осыдан кейін геометриялық пішінде үлгі қағаз даярлап
аламыз да, сол қағазды үлгі етіп, пайдалану арқылы, матаны қағаз м өлшерімен
қиып аламыз. Қиылған матаны сызба үлгіге қарап белгіленген өрнек бойынша
рет-ретімен. әуелі ортаңғы бөлік, содан кейін шеткі бөліктерді тігеміз.
Міне, осындай жұмыстар жүргізу арқылы құрақ құрау технологиясын
меңгереміз.
Технология деген не ?
Қандай жұмыс болмасын оны іске асыру барысында істелінетін іс-
әрекет. Мысалы, сызба, үлгі түсіру, түс таңдау, үлгі даярлау, қию, тігу т.б.
Осының бәрі құрау технологиясы.
Интерактивті тақта бойынша құрақ түрлерін көрсету.
Енді құрақты топтастыру.
Құрақтан жасалатын бұйымдар
Құрақтан жасалатын бұйымдар
Құрақтан жасалатын бұйымдар
Құрақтан жасалатын бұйымдар
Құрақты
топтастыру
0
IV.Сарамандық жұмыс.
Топпен жұмыс.
1-2 топ екі-екіден 4 түрлі құрақ түрлерін құраймыз.
Техникалық қауіпсіздік ережені қайталау.
Топ мүшелері жұмыстарын бөліседі. Мата ға үлгіні
пайдаланып қию, қиылған үлгіні біріктіріп тігу.
Жұмыс арасында ой бөлісу,ойлау қабілеттерін жетілдіре
отырып,
мақал-мәтелдер, жұмбақтар айту арқылы пәнге
қызығушылығын арттыру. Түрлі мата қиындыларынан
құрақ құрау жұмысын орындау. /жұмыстың орындалу
сапасына, эстетикалық жағынан әсемделуіне көңіл б өлу/
Әр топ оқушылар өздері жасаған бұйымдарын қорғауы тиіс.
Ал, қыздар сендер құрақты өз қолдарыңмен
жасадыңдар,жұмысты тиянақты,жан-жақты
ерекшеліктерін ескеріп жасадыңдар,енді ізгілендіру
диаграммасы бойынша не білдім,не үйрендім,нені білгім келеді
соны анықтайық.
• Сабақты қорытындылау.
Сабақты қорытындылай келе осы
жасаған жұмысымызды қандай өнер
түріне жатқызамыз, соны
сөзжұмбақты шеше отырып табайық.
Ізгілендіру диаграммасы
Не үйрендім?
Не білдім?

Нені білгім келеді?
Сөзжұмбақ.
1.Дөңгелек шеңбер етіп илілген,киіз үйдің ең жоғарғы
сүйегі?
2.Жеңсіз жеңіл киім.
3.Сәндік үшін білекке тағатын әшекейлі,бағалы бұйым.
4.Жеті түрлі дәнді – дақылдардан сүт қосып пісірілген
сұйық ас.
5.Сурет салып тоқылған кілем.
6.Нәретеге арналып жасалған ағаш төсек.
7.Теріден жасалған,қымыз құятын ыдыс.
Сөзжұмбақ
Оқушыларды бағалау. Оқушылардың
сабаққа ,орындалған жұмыс
деңгейіне,сұрақ-жауапқа байланысты
жұптық бағалау.
Үйге тапсырма. Сарамандық жұмысты
жалғастыру, тігін машинасымен
жұмысқа дайындалу

Ұқсас жұмыстар
Құрақ құрау технологиясы
ҚҰРАҚ КӨРПЕШЕ ТІГУ
Құрақ көрпе
Қазақ халқының қолөнері
Қол тігістері
Жайдарлы тігін шеберханасы
Аяққапты дайындау
МАКСИ ТІГІН АТЕЛЬЕСІ
Ұлтандарды машинамен сыртқы тігіспен бекіту
Түйнеме
Пәндер