Информатика пәнімен кіріктірілген сабақтар жүйесі

Информатика пәнімен кіріктірілген сабақтар жүйесі

Мақсаты

Білімділік
Дамытушылық
ЭЕМ қатысуымен шешілетін есептердің ішінде, әдетте логикалық деп аталатын есептерде аз емес екендігінен, Логика және пікір ұғымдары туралы ақпарат беру.

Тәрбиелік

Оқушыларды әдептілікке, ұқыптылыққа дағдыландыру.

Оқушылардың ой-өрісін дамыту.

Сабақтың типі: Сабақтың әдісі:

Жаңа сабақты меңгерту

Сабақтың түрі: Бинарлық сабақ
сұрақ-жауап, түсіндірме

Сабақтың формасы:

Дәстүрлі

Интерактивті тақта, Сабақтың көрнекілігі: карточкалар, компьютер

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру бөлімі Үй тапсырмасын тексеру

Жаңа сабақ Жаңа сабақты қорытындылау Үйге тапсырма Бағалау

Ұйымдастыру бөлімі

Оқушылармен амандасу, жоқ  оқушыларды анықтау,  көңілдерін сабаққа аудару. 

Үй тапсырмасы

12=
523= 856=

907=
100001111111000=

333=

1100

1000001011

1530

38B

41770

14D

Логиканың негізгі түсініктері

Пікір деп ақиқат немесе жалған екенін тұжырымдауға болатын, мағынасы бойынша аяқталған сөйлемді айтамыз.

Мысал. “Қар - ақ”, “2·2=4” деген ақиқат, ал “Тау тегіс”, “2·2=5” деген – жалған пікір болып табылады.

Пікірлер жалпы және жеке болып бөлінеді.

Жеке пікір нақты фактілерді көрсетеді, мысалы, “3+3<7”, “Бүгін күн шуақты болды”.

Жалпы пікірлер объектілер немесе құбылыстар тобының қасиеттерін сипаттайды, мысалы, “Егер жаңбыр жауған болса онда көше су болып жатыр”, “Кез келген квадрат параллелограмм болып табылады”.

Логика - пікірлер және олардың байланыстары туралы ғылым.

Образец текста
– Второй уровень
Третий уровень
– Четвертый уровень » Пятый уровень

Неміс ғалымы Г.В.Лейбниц (1666 жылы) алғаш рет ойлау, пайымдау заңдарындағы анықталмағандықтың ауызша төрелік етуін және пікірлер арасындағы байланысты математикалық қатынас түрінде анықталатын математика тіліне аударуға тырысты.

Г.В.Лейбниц 1646 – 1716

Жүз жылдан соң ағылшын математигі Джордж Буль математикалық заңдылықтарға бағынатын логикалық әмбебап тілді құру туралы Лейбниц идеясын дамытып, логикалық алгебраның атасы атанды.

Образец текста

Второй уровень Третий уровень Четвертый уровень Пятый уровень

Д.Буль 1815 – 1864

Ғылыми пән ретінде логиканың бірнеше нұсқалары дараланады

Формальды логика

Математикалық логика Ықтималдық логика

Пікірлер алгебрасы – идеал пікірлерге қатысты ақиқат немесе жалған пікір деп тұжырымдауға болатын пікірлерді зерттейтін логикалар алгебрасы.

Қарапайым пікірлер логикалар алгебрасында латынның бас әріптерімен таңбаланады: А={Абай – қазақ халқының ұлы ақыны}. B={А.С.Пушкин – ұлы математик}.

Құрмалас пікірлер табиғи тілде пікірлер алгебрасында логикалық амалдармен алмастырылатын “және”, “немесе”, “теріске шығару” сөздері арқылы құрылады.

Бастауыштың жасалу жолдары

Ай – Жердің серігі.

Шағырлой ауылы Сырым ауданындағы елді мекен

Жаны сұлу ешкімге жамандақ жасамайды,

Бастауыштың жасалу жолдары
Адамдардың көзі көк болады. Мен - жоғарғы оқу орнының студентімін. Сыпайы сырын сақтар. Сөйлеумәдениеттіліктің белгісі,

Төрт жердегі төрт – Асық ойнаған он алты, азар, доп ойнаған тозар, “О, алақай!”қуанудың белгісі Еріншектің ертеңі бітпес,

Бекіту
1. Ауылдың маңы2. Балалар шуы3. Асық ойнаған 4. Оның айтып отырғаны – 5. Алтау Төртеу6. Жығылған7. Ол өзі-

Пайымдау Күн жарқырап тұр 222 – жай сан Жер жазық Кез келген квадрат ромб болады

ақиқат

жалған

-9 ≥-11
Мен тоғызыншы сыныпта оқимын Қояндардың бәрі капустаны жақсы көреді

Үйге тапсырма: § 3.1 3.1 тапсырма 37 жаттығу

Компьютерлік сауатты боп, Тілімізді сақтайық!

Назарларыңызға рахмет!


Пән: Информатика


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь