Информатика пәнімен кіріктірілген сабақтар жүйесі




Презентация қосу
Информатика пәнімен
кіріктірілген сабақтар жүйесі
Мақсаты

Білімділік
Дамытушылық
ЭЕМ қатысуымен Тәрбиелік
шешілетін
есептердің ішінде,
Оқушыларды
әдетте логикалық Оқушылардың
деп аталатын есептерде әдептілікке,
ой-өрісін
аз емес екендігінен, ұқыптылыққа
Логика және пікір дамыту.
дағдыландыру.
ұғымдары туралы
ақпарат беру.
Сабақтың типі:
Жаңа сабақты меңгерту

Бинарлық сабақ
Сабақтың түрі:
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, түсіндірме
Дәстүрлі
Сабақтың формасы:

Сабақтың көрнекілігі:карточкалар,
Интерактивті тақта,
компьютер
Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру бөлімі

Үй тапсырмасын тексеру

Жаңа сабақ

Жаңа сабақ ты қ орытындылау

Үйге тапсырма

Бағ алау
Ұйымдастыру бөлімі

Оқушылармен амандасу,
жоқ оқушыларды
анықтау, көңілдерін
сабаққа аудару.
Үй тапсырмасы
12= 907=

523= 100001111111000=

856= 333=
1100
1000001011
1530
38B
41770
14D
Логиканың негізгі түсініктері
Пікір деп ақиқат немесе жалған
екенін тұжырымдауға болатын,
мағынасы бойынша аяқталған
сөйлемді айтамыз.
Мысал.
“Қар - ақ”,
“2·2=4” деген ақиқат,
ал “Тау тегіс”, “2·2=5” деген –
жалған пікір болып табылады.
Пікірлер жалпы және жеке
болып бөлінеді.
Жеке пікір нақты
фактілерді көрсетеді,
мысалы, “3+3<7”,
“Бүгін күн шуақты
болды”.
Жалпы пікірлер объектілер немесе
құбылыстар тобының
қасиеттерін сипаттайды,
мысалы, “Егер жаңбыр жауған
болса онда көше су болып
жатыр”, “Кез келген квадрат
параллелограмм болып
табылады”.
Логика - пікірлер
және олардың
байланыстары туралы
ғылым.
Неміс ғалымы Г.В.Лейбниц
(1666 жылы) алғаш рет ойлау,
пайымдау заңдарындағы
анықталмағандықтың ауызша
төрелік етуін және пікірлер
арасындағы байланысты
математикалық қатынас түрінде
анықталатын математика тіліне
аударуға тырысты.

Г.В.Лейбни
ц
1646 – 1716
Жүз жылдан соң ағылшын
математигі Джордж Буль
математикалық
заңдылықтарға бағынатын
логикалық әмбебап тілді
құру туралы Лейбниц
идеясын дамытып,
логикалық алгебраның
атасы атанды.

Д.Буль
1815 – 1864
Ғылыми пән ретінде логиканың
бірнеше нұсқалары дараланады

Формальды
логика

Математикалық
логика

Ықтималдық
логика
Пікірлер алгебрасы – идеал
пікірлерге қатысты ақиқат
немесе жалған пікір деп
тұжырымдауға болатын
пікірлерді зерттейтін логикалар
алгебрасы.
Қарапайым пікірлер логикалар
алгебрасында латынның бас
әріптерімен таңбаланады:
А={Абай – қазақ халқының ұлы
ақыны}.
B={А.С.Пушкин – ұлы
математик}.
Құрмалас пікірлер табиғи
тілде пікірлер алгебрасында
логикалық амалдармен
алмастырылатын “және”,
“немесе”, “теріске шығару”
сөздері арқылы құрылады.
Бастауыштың

жасалу
жолдары
Ай – Жердің серігі. Шағырлой ауылы Жаны сұлу
- Сырым ешкімге жамандақ
ауданындағы елді жасамайды,
мекен

Бастауыштың жасалу жолдары
Адамдардың көзі Мен - жоғарғы оқу Сыпайы сырын
көк болады. орнының сақтар.
студентімін.

Төрт жердегі төрт – Асық ойнаған Сөйлеу-
он алты, азар, доп ойнаған мәдениеттіліктің
тозар, белгісі,

“О, алақай!”- Еріншектің ертеңі
қуанудың белгісі бітпес,
Бекіту
1. Ауылдың маңы-
2. Балалар шуы-
3. Асық ойнаған -

4. Оның айтып отырғаны –
5. Алтау -
Төртеу-
6. Жығылған-
7. Ол өзі-
Пайымдау ақиқат жалған

Күн жарқырап тұр

222 – жай сан

Жер жазық

Кез келген квадрат ромб болады

-9 ≥-11

Мен тоғызыншы сыныпта оқимын

Қояндардың бәрі капустаны жақсы көреді
Үйге тапсырма:
§ 3.1
3.1 тапсырма

37 жаттығу
Компьютерлік
сауатты боп,
Тілімізді сақтайық!
Назарларыңызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Құжаттарды ашу
Викториналық сұрақтар
AutoPlayMediaStudio редакторымен жұмыс жасап үйрену
Жалпы вагонға билет алу үшін тест тапсырмасынан
Информатиканы оқытуда қолданылатын электрондық ресурстардың құрамы және қолданылу бағыттары
Мұғалімнің сабаққа әзірлігі
Информатиканы оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдер
Microsoft Word арқылы жазу
Зертханалық жұмыстар
Шұғыла жалпы орта мектебінің информатика пәні мұғалімі
Пәндер