Мембраналы органоид. Гольджи жиынтығы мен лизосома
Презентация қосу
Мембраналы органоид. Гольджи
Сабақтың тақырыбы: жиынтығы мен лизосома
1. Мембраналы органоид.
Гольджи жиынтығы мен
Сабақтың лизосома, олардың
мақсаты: құрылысы, қызметі
туралы теориялық білім
беру.
2. Мембраналы органоид.
Гольджи жиынтығы мен
лизосома құрылысы,
қызметі туралы білуге,
сауаттылыққа,
білімділікке тәрбиелеу.
3. Гольджи жиынтығы мен
лизосома
органоидтарының
Сабақтың түрі: құрылысы,
Аралас жасушадағы
қызметі бойынша
Сабақтың әдісі: оқушылардың
Бағдарлау- білім ,
мотивациялық
дағдысын– орындаушылық
дамыту.
Операциялық ,
Рефлекциялық-бағалау.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, кесте,
плакаттар, электрондық оқулық
І І. Ұйымдастыру
ІІ. Кіріктірілген бөлім.
ІІ Бағдарлау- мотивациялық кезең
1. Қызығушылығын оятуға
арналған сұрақтар.
1. Суреттегі органоидттар туралы не
білесіңдер? Қандай ғалымдар ашты?
3 ұпай
2.Гиалоплазманың химиялық құрамын қандай?
3. Цитоплазма құрамындағы мембраналы және
мембранасыз органоидттарды ата.
4.Эндоплазмалық тордың қызметі қандай ?
5.Рибосомалардың жасушадағы қызметі?
2. Сәйкестендіру. 2 ұпай
Цитоплазма Эндоплазмал Рибосома
ық тор
1.Түпнегізі – гиалоплазма.
2.Түйіршікті және тегіс болып екіге бөлінеді.
3.Нәруыз синтезінде үлкен рол атқарады.
4.Түйіршікті эндоплазмалық торда болады.
5. Құрамында түйіршікті денелер, нәруыздар, ферменттер,
нуклеин қышқылдары болады.
6.Мембранасыз органоид
7.Тубулин нәруыздарының молекулалары болады.
8.К. Портер алғаш ашты.
Он жетінші қазан.
ІІІ. Жаңа тақырып.
§14 Мембраналы органоид.
Гольджи жиынтығы және лизосома.
Лизосоманың түзілуі және жасушаны тазартудағы көрінісі.
Электрондық оқулықпен жұмыс
IҮ . Сараланған бөлім.
Операциялық – орындаушылық кезең
2 ұпай 1.Қанә, ойланайық!
(пікір алмасу)
Берілген сұрақтарға жауап береді.
1. Гольджи жиынтығының қызметі қандай?
2. Лизосоманың маңызы мен жасушадағы
атқаратын рөлі.
ІІ. Кестемен жұмыс 5 ұпай
Оқулықтан тақырыпты оқып отырып, кестені толтыру.
Органоидтар Ашылуы Қызметі.
Гольджи
жиынтығы
Лизосомалар
ІІІ. Суретпен жұмыс
3 ұпай
Ой тұжырым.
ІІІ. Кіріктірілген бөлім
Рефлекциялық-бағалау кезеңі
«Сиқырлы хаттар»
Оқушылар мәтінді жақсылап оқып, сұрақтар 3 ұпай
дайындап қоржынға салады да алмасып, сол
сұрақтарға жауап береді.
VІІ. ҮЙГЕ ТАПСЫРМА
§14 Мембраналы органоид. Гольджи жиынты ғы ж әне
лизосома.
№ 2 тапсырма. 66 бет.
№ 4 зерттеу жұмысы
ӨЗІН-ӨЗІ БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ
Тапсырмалар Мұғалім Оқушының Бағ
р/с берген жинаған ұпай а
ұпай саны саны
І-1 Қызығушылығын ояту 3
І-2 Сәйкестендіру 2
ІІ-1 Кәне, ойнайық 2
ІІ-2 Кестемен жұмыс 5
ІІ-3 Суретпен жұмыс 3
III-1 Сиқырлы хаттар 3
Барлығы 18
Бағалау критерийі:
16-18 ұ пай - «5», 13 -15 ұ пай - «4», 12-10 ұ пай - «3».
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz