Экологиялық білім берудегі этикалық және эстетикалық проблемалар - 2 нұсқа

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті

СӨЖ
Орындаған: Жағыпар Г. Тобы: ВС-403 Тексерген: Мурсалимова А. К

Экологиялық б ілім берудегі эт икалық және эстетикал ық проблемала р

Образец текста
– Второй уровень
Третий уровень
– Четвертый уровень » Пятый уровень

Экология проблемасы тек бүгін көтеріліп отырған жоқ. Олар ғасырлар бойы ғалымдардың зерттеу объектісінен түскен жоқ. Адамзат баласына экологиялық тәрбие мен білім берудің маңыздылығы ІХ-ХV ғғ. ғұламалары Әл-Фараби, Ж.Баласағұн, М.Қашқари, Қ.А.Иассауи, Қорқыт ата-бабалардан бастау алады.

Образец текста
– Второй уровень
Қоршаған ортаны қорғау проблемасыуровень Третий әр кезеңде де өткір қойылып отырды. – Четвертый уровень Қоршаған ортаны күйзелтпеу, оны » Пятый уровень асқындырмау әрбір адамның қасиетті борышы деп түсіндіреді. Алайда, осы қоршаған ортаны біреулер білместікпен ластап жүрсе, екінші біреулері «Табиғаттың жаратылысы ешқашан да өзгермейді, о баста қандай болса, сол күйінде мәңгі сақталады» деген тұжырымның жетегінде, ал үшіншілері «Біз табиғаттың қайырымдылығын күтіп отырмай, оны бағындыруымыз керек» деген ойда болады.

Образец текста
деген дұрыс інде табиғатқа өз оф ХІХ ғасырдың , белгілі филос лды. Мысалы бо бегінде көзқарастар да касы» атты ең иғат диалекти байық, себебі Ф.Энгельс «Таб дік деп шаттан ы жең ен кегін алып «... біз табиғатт ін, табиғат бізд үш пеген әрбір жеңісіміз ің аяғы біз күт дай жеңістерд н л жеңістердің отырады. Осы арға әкеліп бұ ғдарыст ойын білдірген нәтижелерге, да ғарады», - деп екі қа шы маңызын жоқ болсақ, осыдан ары баратын н да мы Эпикур – екен. Егер бұда манның ғалы рын сол за дар өзіне мың жылдай бұ болмайды, адам л орлауға е отырып зала «Табиғатты қ ы ырқына көн рін, он іс... » - депті. қажетті тілекте іске асыруы ти келтірмей

– Второй уровень
Третий уровень
– Четвертый уровень » Пятый уровень

Образец текста
– Второй уровень

Бүгінгі қоғам алдында тұрған негізгі – Четвертый уровень » Пятый уровень мәселелердің бірі - экологиялық мәселелер, табиғатты қорғау және табиғи байлықтарды үнемді пайдалану болғандықтан Республикада қоршаған ортаны қорғау үкіметіміздің саяси, экономикалық және әлеуметтік міндеттерінің негізі болып саналады

Третий уровень

Образец текста
ҚР «Білім туралы» заңдарында – Второй экологиялық білім мен тәрбие(3-бап) уровень беру

Третий уровень саясаттың білім беру мемлекеттік

саласының негізі болып табылатыны – Четвертый уровень атап көрсетілген. » Пятый уровень Бүгінгі таңда шегіп отырған экологиялық зардаптар бүкіл адамзат қауымын алаңдатып отыр. Қазақстандағы Арал, Балқаш проблемаларын, Семей полигонын және тағы басқаларды адам қолымен жасалған залалдар деп түсінуге болады. Көптеген ғалымдардың пікірі бойынша, табиғаттағы күрделі өзгерістерді болдырмау үшін экологияның адам психологиясындағы экологиялық мәдениетті дамытып, қалыптастырудан бастау қажет деген ұсыныстарды айтады.

Образец текста
– Второй уровень
Третий уровень Экологиялық білім беру мәселесі ұлттық педагогиканың – Четвертый уровень негізгі арқауы десек те болады. Түркі жұрты табиғатпен » Пятый уровень тікелей қарым-қатынаста өмір сүргендіктен, табиғатқа деген қамқорлыққа үлкен жауапкершілікпен қараса, ұлы ақын Абай табиғаттың ерекше құбылыстарын өз туындыларын арқау ете отырып, ұлттық экологиялық мәдениеттің негізін қалады. Ал ұлттық білімнің негізін салушылар А.Байтұрсынов, М.Дулатов, М.Жұмабаев, Ж.Аймауытов және тағы басқалар қоршаған ортаны аялау, салауатты өмір сүру салтын құрудың
ғылыми алғы шарттарын жасады.

Образец текста
Жоғары және орта оқу орындарында экологиялық білім және Третий уровень тәрбие беру мәселелеріне көптеген ғалымдардың ғылыми– зерттеу еңбектері арналған.Четвертый эколог-ғалым академик Белгілі уровень » Пятый уровень Әлия Бейсенова мектептен бастап жоғары оқу орындарындағы ұлттық экология ғылымының жүйесін жасады. Сонымен қатар экологиялық мәдениетті қалыптастыру Н.Сарыбековтың еңбектерінде негізгі орын алады.

– Второй уровень

Образец текста

Ерекше қорғалатын табиғи Третий уровень – Четвертый уровень территориялар- қоршаған ортаны » Пятый уровень қорғау шараларының бір түрі

– Второй уровень

Образец текста
– Второй уровень
Третий уровень
– Четвертый уровень » Пятый уровень

Ерекше қорғалатын табиғи аумақ — ерекше қорғау режимi белгiленген мемлекеттiк табиғи-қорық қорының табиғи кешендерi мен объектiлерi бар жер, су объектiлерi және олардың үстiндегi әуе кеңiстiгiнiң учаскелерi. Ерекше қорғалатын аумақ — кеңістігінде бағалы табиғи немесе колдан жасалған (бағалы экожүйе, гейзерлер, бау- саябақ ескерткіштері, инженерлік құрылыстар, т.б.) немесе қоршаған ортаға қолайлы әсер ететін кеңістіктер (орман жолағы, көгерген аймақтар), аумақтар, акваториялар. Мұндай аумақтар тек заңмен ғана емес, арнайы бақылауда болып, адамдармен қорғалады.

Образец текста
– Второй уровень
Третий уровень
– Четвертыйтабиғи қорық қоры - қоршаған ортаның табиғи Мемлекеттік уровень эталондар, реликтілері, ғылыми »ісіне, туризмгеуровень зерттеулерге, ағарту білім беру Пятый және рекреацияға арналған нысандары ретінде
экологиялык, ғылыми және мәдени жағынан ерекше құнды, мемлекеттік қорғауға алынған аумақтарының жиынтығы. Қорықтардың басты мақсаты - табиғи ландшафтылар эталонын мұндағы тіршілік ететін өсімдіктер мен жануарлар дүниесімен коса сақтау, табиғат кешендерінің табиғи даму заңдылықтарын анықтау. Соңғысы адамның шаруашылық әрекетінен табиғатта болатын өзгерістерді болжау үшін аса қажет. Қазақстан қорықтар саны жөнінен ТМД-ға кіретін республикалар арасында 16-шы орын алады. Дегенмен, республика жерінің көлеміне шаққанда корықтар үлесі жөнінен 13-ші орында. Бұл Қазақстан секілді ұлан-байтақ республика үшін қорықтар көлемінің әлі де болса аз екендігін көрсетеді. Қазіргі кезде нақты 10 қорық жұмыс істейді. Қазақстандағы қорықтардың барлық ауданы 1 610 973 га. Бұлар, әрине, Қазақстан табиғатының алуан түрлі табиғат жағдайларын толық көрсету үшін жеткіліксіз. Сондықтан болашақта ғалымдардың, табиғатты қорғау коғамы өкілдерінің ұсынуымен тағы 15 қорық ұйымдастырылмақшы.

Ақсу-Жабағылы қорығы – Второй Қазақстандағы 1926 жылы ұйымдастырылды. Бұл - уровень ертеден келе жатқан қорық. Қорық Оңтүстік Қазақстан облысының Талас Алатауы мен Өгем Третий уровень жотасында 131,9 мың гектар–жерді алып жатыр. Қорық төрт биіктік Четвертый уровень белдеуді қамтиды. 1500 м биіктікке дейінгі төменгі белдеу өзіне тән » Пятый уровень өсімдіктері мен жануарлар дүниесі бар ла, 1500-2000 метр - даланың шалғынды, бұталы ағаш өсімдіктері өседі. Мұнда ағаш тәрізді аршат (биіктігі 20 м аралығында), бадам бұтасы, жабайы жүзім, жабайы алма және басқа да оңтүстік өсімдіктері өседі. Жануарлардан мұнда елік, қарақұйрық, борсық, бұғы, қабан, ақ тырнақты және т.б. жануарлар кездеседі.

Образец текста

Наурызым қорығы 1934 жылы ұйымдастырылған. Бұл Қостанай облысының Наурызым ауданында орналасқан. Мұның аумағы 191,4 мың гектар жерді алып жатыр. Қорықта көптеген Третий уровень көлдер бар, бетегелі тың дала корғауға алынып зерттелуде, бұл көлдердің жағасында бұрыннан шоқ-шоқ карағай сақталып келген. Қорық көлеміне Наурызымдағы – Четвертый уровень Қарағай мен Тірсек орманы да кіреді. Ең оңтүстіктегі cop топырақта қарағай сирек » Пятый уровень өскен. Қорықтағы cop топырақта алуан түрлі кайың ағаштар, тек Қиыр Шығыста ғана кездесетін малиус боката алмасының жабайы түрлері өседі. Табиғат жағдайының әртүрлілігіне байланысты, таяу жатқан аз ғана үлескінің өсімдігі мен жануарлар дүниесі әр алуан келеді. Мұнда даланы, орманды және суаттарды мекендейтін жануарлар кездеседі. Поляр фауналары мен флораларының өкілдері жылылықты сүйетін өсімдіктер және жануарлар сияқта жерсініп кеткен. Онда тұяқтылардан қабан, елік, кеміргіштерден суырлар, ақ қояндар және жыртқыштардан қарсақ, түлкі, борсық, күзен, ақкіс кездеседі. Қорықта сүткоректілердің 42 түрі, құстардың 60тан астам түрі, балықтың 6 түрі, 687-ге жуық өсімдік түрі кездеседі. Аппақ қардай аққулар, шағалалар, бірқазандар мен үйректер қаптап жүреді

Образец текста

– Второй уровень

Образец текста
– Второй қорығы Алматы уровень
1964 жылы құрылған. АумағыТретий уровень 71,7 мың гектарға жуық, әр түрлі ландшафт зоналарында жатыр. Бұған мәңгі қар мен мұз жамылған, беткейлері шөптер – жағасында құмды шөлі мен ағашқа бай Іле Алатауы мен Четвертый уровень бар Іле өзенінің атақты «әнші тауы» Аққұм-Қалқан» Пятый100 м-ден асатын құм төбе) (биіктігі уровень жатады. Көктеректі нудан тұратын жапырақты ормандар, долана, жабайы алма және өрік ағаштары 1800-2000 м биіктікке дейін көтеріледі. 2500 м биіктіктен жоғарыда Тянь-Шань шыршасынан тұратын шыршалы орман белдеуі орналасқан. Одан да жоғары, қарлы-мұзды белдеуде, субальпі және альпі шалғындары болады. Қорықтың жануарлар дүниесі алуан түрлі, мұнда 39 түрге жуық сүтқоректілер мен 200-ден астам құстардың, 965 өсімдік түрі бар. Шыршалы орманда бұғы, елік, Тянь- Шань сілеусіні, барыс, борсық, түлкі, қасқырлар мекендейді. Орман шекараларындағы биік шыңдар мен құздарда арқар мен таутеке көп. Соңғы уақыттарда қорықта тиін, сасык күзен өсірілетін болды. Қорықта құстардың ең көбі: ұлар, кекілік, бұлдырық, Іле өзенінің бойындағы тоғайларда қырғауылдар, тарғактақшар мекендейді.

Образец текста
– Второй уровень
Третий уровень
– Четвертый уровень » Пятый уровень

Барсакелмес қорығы Арал теңізінің солтүстік-батыс бөлігіндегі өзі аттас шөлейтті аралда орналасқан. Қорық 1939 жылы ұйымдастырылған. Жалпы көлемі 160, 8 мың гектар. Ондағы мақсат жалпы табиғат кешенімен қатар саны азайып бара жатқан ақбөкен мен қарақұйрыкты қорғау болды. Бұрын Аралда жоғары сатыдағы өсімдіктердің 257 түрі өссе, соңғы кезде олардың саны тіпті азайып, кейбіреулері жойылып кету қаупінде. Қорыққа шөлді аймаққа тіршілік етуге бейімделген жануарлар тән. Негізгі қорғалатын аңдар: ақбөкен, қарақұйрық және құлан. 1953-1964 жылдар аралығында 9 құлан Түрікменстанның Бадхыз қорығынан осында әкелініп жіберілген. Соңғы жылдары биологиялық жүргізілген сынақтардың салдары да Аралдың экологиялық жағдайын күрделендіріп, қорыктың біраз жануарларын көшіруге тура келді (мысалы, құланды).

Образец текста
– Второй уровень
Третий уровень
– Четвертый уровень » Пятый уровень

Табиғатты ұтымды п айдалану қоршаған мен ортаны па йдалануд ғылыми н ың егіздерін ж асаубиосфера ны ноосф айналдыр ераға удың мінд етті сатыс ы.

Образец текста
– Второй уровень
Қолданбалы эколо ты ұтымды гия табиғатТретий уровень пайд экологиялық жағд айларын жақс– Четвертыйалану мен қоршаған ортаның артуды соңғы мақ уровень пайдалану – эколо сат етіп қояды. Таб гия, экономика ж иғатты әне географияның Ең бірінші рет бұл » Пятый уровень уіндег түйіс терминді Ю.Н. Ку і ғылыми пән. ражовский ұсынға процесінде ол тар н. Табиғатты пайд ихи, әлеуметтік ж алану әне географиялық салынатын және ад жағдайлар сипаты амның қызмет әрек на сәйке с етінің нәтиже сінд пен адамның өзар е пайда болатын та а қарым-қатынасы биғат ның жалпы жүйесі Реймерс табиғатты н түсіндіреді. Ф. Н пайдалану ретінде . табиғи ресурсты п формаларының жи отенциалдық барл ыны және оны сақт ық ау шараларын ұйға рады.

Образец текста
– Второй уровень
Третий уровень
– Четвертый уровень » Пятый уровень

Табиғатты пайдаланудың мақсаттары: Табиғи ресурстарды өңдеу және шығарып тастау, олардың қайтадан жаңаруы мен ұдайы өндірісі; Адам өмір сүру ортасының табиғи жағдайларын қорғау және пайдалану; Табиғи жүйелердің экологиялық тепе-теңдігінің ұтымды өзгеруі, сақталуы (қолдауы), ұдайы өндірісі (қайта қалпына келтіру).

Образец текста
– Второй уровень
Третий уровень
– Четвертый уровень » Пятый уровень Табиғатты ұтымды пайдалану - табиғи жағдайлар мен ресурстардың үнемді пайдалануын қамтамасыз етуге шақырылған әрекет жүйесі, халық денсаулығын сақтау мен экономиканың алғышартты ықыластар есебімен олардың ұдайы өндірісінің тәртібі. Табиғатты ұтымсыз пайдалану, жоғарыда айтылған, ұтымды пайдаланудан айырмашылығы – табиғи ресурстық потенциалдық сақталуын және қоршаған ортаның жоғарғы экологиялық сапасын қамтамасыз етпейді.

Образец текста
– Второй уровень
Третий уровень
– Четвертый уровень » Пятый уровень

Назарларыңызға рахмет!!!


Пән: Педагогика


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь