Бизнес жоспар Қақталған ет өндірісі цехын ашу



Бизнес жоспар
Қақталған ет өндірісі цехын ашу

Жоспар:
Кіріспе
1. Жобаның тұжырымдамасы
2. Өнімнің (қызметтердің) сипаттамасы
3. Өндірістер бағдарламасы
4. Маркетингтік жоспар
5. Өнімнің жоспарланған бағасы
6. Нарықты дамытудың болжамды бағасы, күтілетін өзгерістер
7. Маркетинг стратегиясы
8. Техникалық процесс
9. Ұйымдастыру, басқару және құрам

Кіріспе
Ерте заманнан бері ет адамның ең маңызды тағамы болып табылады, бұл белоктың негізгі көзі. Ет өңдеу өнеркәсібі дәстүрлі түрде Қазақстан өнеркәсібінің ең басты ауылшаруашылық саласы болды. Оның мәні малды кешенді қайта өңдеуден тұрады. Сала қызмет бағдарлары әр түрлі бірнеше кәсіпорынды білдіреді: малды өсіру мен бордақылау, құрама жем шығару, кондициялы малды сою мен қайта өңдеу, ет өнімдерін шығару, өнімді сақтау және сату, сол сияқты саланың сервистік кәсіпорындары.
Бүгінде Қазақстанда ет өнімдерінің нарығы кеңес одағы кезіндегі нарықтан ерекшеленеді. Қазақстанда етті тұтыну көлемі әлі де ішкі өндіру көлемінен жоғары. Бұл Бразилиядан, Австриядан және басқа да елдерден әкелінетін ет импортына байланысты болуда.
Қазақстанда бүгінде жан басына жылына орташа 44 кг келеді, бұл Ресейдің жақын орналасқан қалаларындағы тұтынудан ерекшеленеді, ал дамыған елдерде - орташа жан басына жылына 87 кг келеді.
Етті тұтыну көлемінің төмен болуының негізгі себептері:
Основными причинами столь низкого потребления мясной продукции являются:
- Халықтың сатып алу қабілетінің төмендігі;
- Ет өнімдерінің ветеринарлық нормаларға сәйкессіздігі;
- Миграция;
- Тамақ өнімі бағасының жоғарылығы;
- Басқа өнім түрлерінің пайда болуы болып табылады.

Жобаның тұжырымдамасы
Жобаның тұжырымдамасы Қазақстан Республикасының Қызылорда облысында (бұдан әрі - Қызылорда облысы) қақталған ет өндірісі цехын ашуды қарастырады.
Кәсіпорын қызметінің мақсаты оған қатысушының материалдық әл-ауқатын жақсарту үшін пайда табу болып табылады.
Мыналар ет және ет өнімдері нарығының негізгі субъектілері болып табылады
- шаруа (фермер) шаруашылықтары;
- жеке қосалқы шаруашылық және ет өндіретін ауылшаруашылық кәсіпорындары;
- ет өнімдерінің шағын кешендерін екінші және үшінші өндіріс құралдарымен қамтамасыз ететін кәсіпорындар;
- ет және ет өнімдерін өндіру мен сату үшін жағдайлар жасайтын ет өнеркәсібі кәсіпорындары мен нарықтық инфрақұрылым кәсіпорындары.
Жоспарланған кәсіпорынның нысаналы тобы қызметтерді тұтынушылар - қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындары, облыс пен жақын орналасқан аудандар тұрғындары болып табылды.
Өнімнің сапасын құраушылар:
- Өндірген, ораған, сақтаған, тасымалдаған және сатқан кезде гигиена талаптарының орындалуы;
- Өнім санитарлық, ветеринарлық нормаларға сәйкес келеді;
- Ет (шикізат) сою пунктінен түседі;
- Мұздатылған емес, салқындатылған етті пайдалану (соңғы өнімнің сапасын жақсартады) ;
- Азықтық қосындылардың сәйкестік сертификаттары болады;
- Отандық және шетелдік ет шикізаты өнеркәсіптік қайта өңдеуге ветеринарлық ілеспе құжаттарымен бірге қабылданады;
- Жоғары технологиялы және заманауи жабдықтарды пайдалану.
Цех жалпы алаңы 150 шаршы метр жалға алынған орын-жайда орналасады.
Осы бизнес-жоспар басшылыққа алатын соңғы нұсқа емес, тек осындай бизнес-идеяны дамытудың әлеуетті мүмкіндігі ғана. Сондықтан да жобаны іске асырған кезде сату бағдарламасы сияқты көрсетілетін қызметтердің де өзгеруі мүмкін. Жоспарланған қызметтердің бәсекелестік басымдығын, сондай-ақ сатып алынатын жабдықтың ерекшелігін барынша ашып көрсету қажет болады.

Өнімнің (қызметтердің) сипаттамасы
Қақталған ет сойылған салдың тұздалған және/немесе қандайда бір термикалық өңделген кесек еті болып табылады. Оның тағамдық құндылығы жоғары (100 г-да 260-630 ккал) және дәмдік қасиеті керемет.
Еттің түріне байланысты шошқа, сиыр және қой еттері қақталады.
Қақталған ет термикалық өңдеу ерекшелігі бойынша шикідей қақат алған, пісірілген, қақталған-пісірілген, қақталған-бұқтырылған, бұқтырылған және қуырылған болып бөлінеді.
Тағамдық және дәмдік құндылықтарына қарай қақталған ет сорттарға бөлінеді.
Пайдаланылған кесек етке және оны өңдеу тәсілдеріне байланысты - окорока, рулеттер, әр түрлі қақталған болып бөлінеді. .
Қақталған ет - ірі кесекті ет - шошқа және сиыр етінен жасалған деп саналады. . Салқын түрде пайдалануға арналған бұл жеңсік тағам негізінен жоғары сортты сиыр және шошқа етінен жасалады.
Қақталған ет табиғи өнім болып табылады, оны дайындау үшін өндірген кезде құрамындағы сұйығы алынып тасталатын ет пайдаланылады, сондықтан да оның құрамында негізгі шикізаттың қалған басқа да азықтық құрамдары сақталады.
Өнімнің бір түрін дайындау жоспарлануда - 200 гр., 400 және 500 граммен әр түрлі орамалардағы қақталған сиыр еті.

Кәсіпорын қызметінің мақсаты оған қатысушының материалдық әл-ауқатын жақсарту үшін пайда табу болып табылады.
Жоспарланған кәсіпорынның нысаналы тобы қызметтерді тұтынушылар - қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындары, облыс пен жақын орналасқан аудандар тұрғындары болып табылды.
Цех жалпы алаңы 150 шаршы метр жалға алынған орын-жайда орналасады.
Шығыстар, мың тг.
2 012
Негізгі капиталға инвестициялар
7 595
Негізгі капитал
6 451
Барлығы
14 046
Жоба бойынша жалпы инвестициялық шығындар мыналарды қамтиды:

Қаржыландыру көзі, мың тг .
Сомасы
Кезеңі
Үлесі
Өз қаражаты
6 451
03-06. 2012
46%
Қарыз қаражаты
7 595
03. 2012
54%
Барлығы
59 470
100%
Кредит валютасы
теңге
Пайыздық ставка, жылдық
12%
Өтеу мерзімі, жыл
4, 0
Пайыздар мен негізгі борышты төлеу
ай сайын
Пайыздарды өтеудің жеңілдікті кезеңі, ай
3
Негізгі борышты өтеудің жеңілдікті кезеңі, ай
3
Негізгі борышты өтеу түрі
тең үлестермен
Жылдық пайда мың тг.
12 427
Активтердің рентабельділігі
31%
Ішкі кірістілік нормасы (IRR)
71%
Ағымдағы таза құны (NPV), мың теңге
25 792
Жобаның өзін-өзі ақтауы (жай), жыл
2, 4
Жобаның өзін-өзі ақтауы (дисконтталған), жыл
2, 7
Жобаны қаржыландыруды жоба бастамашысының өз қаражаты есебінен сияқты қарыз капиталы есебінен де жүзеге асыру жоспарлануда.
Кредиттеудің келесі шарттары қабылданды:
Жобаның 5 жылына арналған кәсіпорын қызметі тиімділігінің көрсеткіштері. :
15% дисконттау ставкасы кезінде инвестицияланған капиталдың дисконтталған таза кірісі 25 792 мың теңгені құрайды.

Жоба экономикалық көзқарас жағынан мыналарға ықпал ететін болады:

Көрсеткіш
2 012
2 013
2 014
2 015
2 016
2 017
2 018
Қуаты, %
41%
65%
80%
85%
90%
100%
100%
Сатудан т үскен табыс, мың тг.
24 420
51 480
63 360
67 320
71 280
79 200
79 200
Өндірістер бағдарламасы
1- кестеде өндірістің жылдар бойынша жоспарланған бағдарламасы берілген
1-кесте - Жылдар бойынша жоспарланатын өнімділік бағдарламасы
Сату бағдарламасы жүргізілген маркетингтік зерттеулер (тұтынушылардың қақталған етке басымдық берулерін айқындау мақсатында) нәтижелерінің негізінде, сондай-ақ жарнамалық акциялар арқылы жүзеге асырылатын болады.
Бағаны қалыптастырған кезде тұтынушылардың орташа табыстары арқылы айқындалатын сатып алу қабілеттіліктері ескерілді.
Бағаны қалыптастыру нарықтық бағалар мен өнімнің өзіндік құнына негізделген.

2011 жыл
2010 жыл
2011 ж. 2010 ж. қарағанда
±
%
Мал шаруашылығы өнімі өндірісі
сойылатын тірі салмақтағы мал мен құсты сату, мың т
1 646, 0
1 598, 2
47, 8
103, 0
сиыр сүті, мың т
5 341, 2
5 269, 0
72, 2
101, 4
тауық жұмыртқасы, млн. дана
3 700, 9
3 286, 4
414, 5
112, 6
Мал мен құс саны, мың бас
ірі қара мал
6 160, 4
6 095, 2
65, 2
101, 1
оның ішінде сиыр
2 778, 8
2 717, 2
61, 6
102, 3
қой
15 167, 4
14 660, 8
506, 6
103, 5
ешкі
2 672, 9
2 708, 9
-36
98, 7
шошқа
1 356, 1
1 326, 2
29, 9
102, 3
құс
33 036, 3
32 686, 4
349, 9
101, 1
Маркетингтік жоспар
4. 1 Өнімдер (қызметтер) нарығының сипаттамасы
Республикада шамамен 6, 2 млн. бас ірі қара мал бар.
2011 жылғы 1 қаңтардағы жағдай бойынша жалпы республикада мал басы ұлғайды:
- ірі қара мал -1, 1% -ға 6 160, 4 мың басқа дейін;
- соның ішінде сиыр -2, 3%-ға 2 778, 8 мың бас;
- құс -1, 1%-ға 33 036, 3 мың басқа .
3-кесте - 2015 жылдың 1 қаңтарына ҚР мал шаруашылығын дамытудың негізгі көрсеткіштері (шаруашылықтардың барлық санатында)

Сиыр еті
тг. /кг. ҚҚС-сыз
1 560
2-кесте - Өнімнің жоспарланған бағасы
Сиыр етінің бағасы нарық бағасы ескеріле келе жасалды (АО "Қазагромаркетинг АҚ. сайты) .
Өнімнің конкурстық құны:
Жоғары технологиялы жабдықтарды пайдаланудан;
- сапалы шикізатты пайдаланудан тұрады.
Сату бағдарламасын есептеген кезде инфляция назарға алынған жоқ, инфляцияға байланысты бағаның көтерілуі кәсіпорынның сату бағасымен қатарлас жүретін болады.

Сол сияқты жылғы еті аздап 4 % өсіп килограмына 818 теңгені құрады. Құс еті мен окорочка 1-2 % шамасында ғана өсіп, онша өзгерген жоқ, . Сәуір айында килограмм окорочка мен құс етінің құны тиісінше 347 и 387 теңгені құрады.
Шұжықтың бағалары: жартылай қақталған және пісірілген түрі төрт ай бойы тұрақты өсті, сәуірде баға - 681 и 576 теңге деңгейінде тұрақтады.
2015 жылғы сәуір мен 2009жылғы сәуірдегі ет пен қайта өңдеу өнімдерінің орташа республикалық бағасын салыстыру, теңге/кг
сиыр еті қой еті шошқа еті жылқы еті тауықтар сан етi шұжық шұжық
Қақталған пiсiрiлген
2010 ж. 2009 ж.
2015 жылғы сәуірдегі баға бойынша көрсеткіштер ұсынылған барлық ет тағамы өнімдері бойынша, құс етін қоспағанда, алдындағы жылдан жоғары болды.
Сиыр еті 2009 жылдың сәйкес мерзімімен салыстырғанда 2010 жылғы сәуірде 15 % қымбаттады. Сондай-ақ қой еті де 2009 жылдың сәйкес мерзімімен салыстырғанда 2015 жылғы сәуірде 10 % қымбат болды. Шошқа және жылқы еті тиісінше 9 және 7 % қымбаттады. Шұжықтың құны 4-6 % өсті.
Еттің барлық түрінің бағасының өсуіне 2009 жылмен салыстырғанда 2015 жылы мынадай факторлар әсер етті:
- тірі мал бағасының артуы;
- ЖЖМ-ның балық түрлері бағасының өсуі;
- халықтың табысының артуы;
- жүк тасымалдау қызметтерінің қымбаттауы;
- инфляция деңгейі.
Ет өндіру маусымдылығының Қазақстан Республикасы қалаларының барлық базарларында бағаның серпініне әсер еткені байқалады.

2014-2015 жж. қаңтар-қыркүйекте ҚР ет және өт өнімдері өндірісін қайта өңдеу және консервілеу, млн. тенге
Суретте көрсетілгеніндей 2015 жылы ҚР ет өнімдері өндірісінің көлемі 1 575 млн. теңге (немесе 2, 6%) ұлғайды.
Жетекші өңірлер республикадағы барлық малдың төрттен бірі ұсталатын Солтүстік Қазақстан, Оңтүстік-Шығыс (20%) және Шығыс Қазақстан (17, 8%) болып қалуда. В Солтүстік негізінен ІҚМ-ға, оңтүстік - қой шаруашылығына бейімделген. Қосымша ет республикаға Қырғызстаннан, Өзбекстаннан, Ресей мен Қытайдан әкелінеді. Ал қайта өңдеуге жіберілетін өндірістік ет Аргентинадан, Бразилиядан, Польша мен Жаңа Зеландиядан әкелінеді. Экспорттық бағалау бойынша олардың үлесіне айында орташа шамамен 300 тоннадан келеді.
Импорт - көтерме нарықтардың жағдайына қарағанда онша өзекті емес, бірақ Қазақстан нарығындағы еттің теңгерімсіздік көзі болып табылады. Қазақстандықтар тұтынатын барлық өнімнің 95% импорттың үлесіне тиеді.

Кәсіпорынның атауы
Облыс
Мекенжай
№1 еткомбинат ЖШС
Қарағанды
Қарағанды қаласы, Молоков көшесі,, 115/2
Мясная империя ЖШС
Шығыс Қазақстан
Семей қ., Краснознаменка к., 13
Тай ЖШС
Қарағанды
Қараганды қ., , Складская к., , 9
Дедов ЖШС
Қарағанды
Актас қ., Ковыльная к., 37
Негізгі және әлеуетті бәсекелестер
Кәсіпорынның негізгі бәсекелестері ҚР мен облыстағы қақталған ет өндірушілер болып табылады.
5-кесте - Кәсіпорындар - ҚР еттен қақталған өнім өндірушілер
All-Biz, сайтының деректері бойынша Қызылорда облысында қақталған ет өндіретін кәсіпорындар жоқ.
Кәсіпорын өнімі сапасының негізігі құрамдауыштары:
- Өндірген, ораған, сақтаған, тасымалдаған және сатқан кезде гигиена талаптарының орындалуы;
- Өнім санитарлық, ветеринарлық нормаларға сәйкес келеді;
- Ет (шикізат) сою пунктінен түседі;
- Мұздатылған емес, салқындатылған етті пайдалану (соңғы өнімнің сапасын жақсартады) ;
- Азықтық қосындылардың сәйкестік сертификаттары болады;
Отандық және шетелдік ет шикізаты өнеркәсіптік қайта өңдеуге ветеринарлық ілеспе құжаттарымен бірге
қабылданады;
- Жоғары технологиялы және заманауи жабдықтарды пайдалану.

Нарықты дамытудың болжамды бағасы, күтілетін өзгерістер
Ет өнімдерін тұтынуға алдағы уақытта үй шаруашылығының мөлшері, жұмыс істейтін әйелдер санының ұлғаюы, жасы, білімі, халықтың табысы, көші-қон процесі, тамақ өнімдерінің құны, тұтынушылардың білімі мен хабардар болу, денсаулықты күту сияқты факторлар әсер ететін болады.
Ет тағамдарына деген сұраныс қажеттілікпен ғана емес, азық-түлікті сатып алу қаражатының болуымен де айқындалатын болады. Алдағы уақытта ет және ет өнімдері нарығындағы табыстың ұлғаюы өзгерістерге әкелуі мүмкін. Қосымша ақша тамақты көптеп сатып алуға жұмсалмайды. Табыс төмен болған кезде тамақ өнімінің бағасы мен сапасы бірінші орынға шығады. Жоғары табыс болған кезде сапасына, түр-түріне, тәмдік қасиеттеріне, өнімнің сыртқы келбетіне талап күшейеді.
Ауқатты адамдар ингриедиентке, құрамына, табиғилығына, денсаулыққа пайдалылығына назар аударатын болады.
Ет және ет өнімдері нарығының даму стратегиясын іске асырудың екі нұсқасы болуы мүмкін.
Бірінші нұсқа - инерциялы, бұл кезде өткен жылдардың стратегиялық деректерінің негізінде айқындалатын өсу баяу жүреді.
Екінші нұсқа - аграрлық саясатты жандандыру мен мемлекеттік қолдау кезінде жаңа технологияларды, енгізуге, өнімді қолдануға негізделген индустриалды инновациялық нұсқасы.
Ет ресурстарын ұлғайту проблемасы орларды өндірудің, тасымалдаудың, қайта өңдеудің және ет өнімдерін сатудың барлық кезеңдеріндегі қолда бар резервтерге байланысты болуда.
Ет өндірісі көлемін ұлғайту іс-шаралары ретінде табынды кеңінен өсіру, сатылатын малдың өнімділігін арттыру, өлімін азайту, ет бағытындағы малды басым дамыту, асыл тұқымды селекциялық жұмыстарды жүргізу, азықтарды жақсарту, фермалардағы мал санын оңтайландыру ұсынылады. Ет өңдейтін кәсіпорындарда ет ресурстарын ұлғайту резервтері қосалқы шикізатты барынша толық пайдалануға, өнімнің түр-түрін жетілдіруге, өсімдік және мал бағытындағы белокты препараттар мен ораудың жаңа түрлерін қолдануға, өндірісте жаңа технологияларды енгізуге байланысты болады.
Соңғы жылдары көптеген елдерде кәсіпорындарды белгілі бір аймақтағы кластерлерге біріктіру қолданылуда. Қазақстанда қалыптасқан тарихи мамандандыруға, табиғи-климаттық жағдайларға, өндірістегі дәстүрлерге ет өнімдерін тұтынуға байланысты ет кластерін құру мүмкін болады. Оның жұмыс істеу тиімділігі ет өнімдері өндірісі көлемінің өсуінен, олардың сапасының жақсартуынан, өндірістік шығындарды және тиісінше бағаны азайтудан, инфрақұрылымды жақсартудан, жұмыспен қамтудан және халықтың табысын арттырудан, кәсіпорынның сапалық жаңа деңгейде барынша тығыз жұмыс істеуден көрінетін, болады.

Маркетинг стратегиясы
Мыналар ет және ет өнімдері нарығының негізгі субъектілері болып табылады
- шаруа (фермер) шаруашылықтары;
- жеке қосалқы шаруашылық және ет өндіретін ауылшаруашылық кәсіпорындары;
- ет өнімдерінің шағын кешендерін екінші және үшінші өндіріс құралдарымен қамтамасыз ететін кәсіпорындар;
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz