1.«Әліппе серігі» бойынша жұмыс.. 2. «Жазу дәптері» бойынша жұмыс. 3. «Сауат ашуға арналған дидактикалық материалдар» бойынша жұмыс 4. «Кеспе әріптер мен буындар» бойынша жұмыс




Презентация қосу
Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті

1.«Әліппе серігі» бойынша жұмыс.. 2. «Жазу
дәптері» бойынша жұмыс. 3. «Сауат ашуға
арналған дидактикалық материалдар» бойынша
жұмыс 4. «Кеспе әріптер мен буындар» бойынша
жұмыс

Орындаған:Совет Назерке
Тобы:П-305
Тексерген:Тәттімбетова С.Ж.
«Әліппе»пәні бойынша оқу-әдістемелік
кешен:

Әліппе оқулық

№1,2,3 жазу дәптерлері

әдістемелік құрал

тілашар,жұмыс дәптері

әліппе серігі

демонстрациялық материалдар
Әліппеге дейінгі кезеңде оқушыларды
оқуға, жазуға даярлау, сөздік қорын
молайту, байланыстырып сөйлеуге
үйрету көзделеді. Әліппе кезеңінде
оқушылардың оқу, жазу дағдыларын
қалыптастырып, сөйлеу тілін дамыту
мақсаты басшылыққа алынады. Ал
әліппеден кейінгі кезеңде
оқушылардың оқу мен жазу
дағдыларын жетілдіру, байланыстырып
сөйлеу тілдерін дамыту, алғашқы
грамматикалық мағлұматтарды
меңгерту жүзеге асырылады. Оқулық
ҚР мемлекеттік жалпыға міндетті білім
беру стандарттары және оқу
бағдарламасы негізінде жазылған.
Әліппе оқытудың негізгі мақсаты-
балалардың сауатын ашу.

Cауат ашудың негізгі
мақсаттарының бірі- оқушыларды
оқуға жазуға үйрету .
Cондықтан әліппе балалардың ең
алғашқы оқулығы болғандықтан ерекше
мән беру қажет.Әліппе оқулығы бірінші
жарты жылдықта оқытылады.Және әліппе
2 35 минуттан кіріктіріліп оқытылатын
пән.Мұнда оқу жазу қатар
жүргеді.Алғашқы сауат ашуға дейінгі
кезең 12-14 сағат жүреді.Содан кейін 15
сағаттан бастап әріп,дыбыс және оның
таңбасы әріппенен таныстырылады.
Жазу дәптерлері оқулықпен
тығыз байланыста қолданылады.
Оқулықта әріптердің баспаша
үлгісі көрсетілетін болса,
дәптерде сол әріптің бас әрпі
мен кіші әріптерін жазуға
үйрету үлгілері беріледі. Әріп
элменттерін жазу, әріптердің
баспа және жазба түрлерін
ажырата білу, сөздерді көшіріп
жазу, үлгі бойынша, есту
арқылы жазу, дыбыстық талдау,
сөйлем құрап жазу сияқты
жұмыс түрлері қамтылады.
Әдістемелік құрал мұғалімге
пайдалануға арналған.
Оқулықтың әдістемелік
құрылымы, ондағы
материалдардың орналасу
тәртібі, сабақтың мақсаты,
дидактикалық материалдардың
мазмұны, тәрбиелік жақтары
айтылады. Оқу мен жазуды
кіріктіріп оқыту тәсілдері
көрсетіледі. Тілдің ауызша түрі
мен жазба түрі арасындағы
айырмашылықтар мен күрделі
байланысты ескеру арқылы
сауаттылыққа үйрету жолдары
түсіндіріледі.
Қосымша падалануға ұсынылып
отырған жұмыс дәптері балаларды
шығармашылықпен жұмыс істеуге,
сөйлеу тілін дамытуға, ой-өрісін
кеңейтуге, байқағыштыққа үйретуге,
ізденуге жетелеуге бағытталған. Бұл
жерде оқуға берілген материалдармен
бірге жазбаша орындалатын
тапсырмаларды бала бірден дәптерге
орындайды. Оқушының оқулықтан
алған білімен кеңейтуге, ары қарай
дамытуға көп көмегін тигізеді.
Мұғалімге факультативтік сабақтарда
қолдануына өте қолайлы. Баланы
үйде дайындау үшін ата-аналар да
пайдалана алады.
Бұл оқу құралында қосымша
пайдалануға қажетті оқуға,
жаттауға арналған
материалдар әріптер жүйесі
бойынша беріледі. Оқу
құралын мұғалім әліппе
сабақтарында, ата-ана баланы
оқуға үйретуде үйде қолдана
алады. Оқытылатын
материалдар мазмұны
оқушылардың жас
ерекшеліктеріне сай
сабақтастық, түсініктілік
дидактикалық ұстанымдары
негізінде сұрыпталып
алынған.
Мұғалімге сабақ кезінде пайдалануға
ұсынылып отырған бұл көрнекі
құрал үлкен форматта, суретті түрде
берілген және эстетикалық талапқа
сай безендірілген. 42 әріпке берілген
материалдар оқу бағдарламасының
міндеттерін толық қамтиды. Әріптің
баспаша, жазбаша түрімен
таныстыру, өтіліп жатқан әріптерге
байланысты сөздер құрастыру,
дыбыстық, буындық талдау жасау,
сюжетті сурет бойынша тіл дамыту,
байланыстыра сөйлеуге үйрету
жұмыстарын жүргізуге болады.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒ
А РАХМЕТ!

Ұқсас жұмыстар
Фокина Лидия Петровна
Сынып Оқушылар Жоғары деңгей Орта деңгей Төмен деңгей саны
Оқу материалдарының білімділік және тәрбиелік мәні
Сауат ашуға арналған дидактикалық материалдар
Жазу дәптері бойынша жұмыс
Сауат ашу сабағына қойылатын талаптар
Сауат ашу пәнінің маңыздылығы
Сауат ашу сабақтарына қойылатын негізгі педагогикалық талаптар
Байтұрсынов - қазақ тілін оқыту методикасының негізін қалаушы
"Ұ" дыбысы мен әрпі
Пәндер