"Электронды қызмет түрлері. Электронды құжат айналымы
Презентация қосу
"Электронды қызмет түрлері.
Электронды құжат айналымы.
Электронды оқулықтар дайындау."
ВС-503 Жакуляева М.Б.
Электронды қызмет түрлері
Электронды қызмет қазіргі таңда жиі қолданылады десек те
болады. Электронды қызмет түрлеріне:
Халыққа қызмет көрсету орталықтары;
Электронды пошта;
Темір жол, әуе қатынастарына интерет арқылы
билет сатып алу;
Әртүрлі күнделікті қажет заттарға тапсырыс беру;
Интернет желісінде сатылымға жіберу.
Халыққа қызмет көрсету орталықтары
«Халыққа қызмет көрсету орталығы» РМК жұмыс
істеуінің және басқаруының тиімділігін арттыру,
қызметінің ашықтығын қамтамасыз ету, оның жұмысыны
жетілдіру бойынша ұсыныстар мен тиімді жұмыс істеуін
арттыру және олардың жұмыстарын жетілдіру жөніндегі
ұсыныстар мен кеңестерді әзірлеу мақсатында жүргізіледі.
«Электрондық үкімет» – мемлекеттік қызметтерді
онлайн көрсетуге арналған мемлекеттік органдардың
ақпараттық жүйелерін біріктіретін жалпы мемлекеттік
жүйе. www.egov.kz веб-порталы арқылы әрбір қазақстандық
тәуліктің кез келген уақытында, еліміздің, тіпті әлемнің кез
келген нүктесінен өтініш бере, анықтама ала, салық немесе
айыппұл төлей алады немесе қандай да бір қызметті қалай
алуға болатыны туралы біле алады.
Порталда ұдайы түрде жылжымайтын мүлік, отбасы
қатынастары, білім беру және инновациялар, мәдениет, жұмысқа
орналасу және жұмыспен қамту, әлеуметтік қамсыздандыру,
азаматтық, көлік, денсаулық, туризм және адамның өмір сүруіне
қажетті салалар бойынша тақырыптық тарауларда ондаған
электрондық қызмет түрлері пайда болып отырады.
Электронды пошта
Электронды пошта (ағылш. Email, e-mail яғни electronic mail) –
технология және оның қайта сілтеу бойынша ұсыныл ған
қызметтері және компьютерлік желінің үлестірілуі бойынша
алынған электрондық хабарламалар (соның ішінде ғаламды қ).
Хабарлама жіберудің басқа жүйелерден айырмашылы ғы (мысалы,
әбсәтте келетін хабарламалар қызметі) болып, кейінге
қалдырылған жеткізулер мүмкіндігі және дамы ған ж үйемен
тәуелсіз пошталық сервер арасындағы қарым-қатынастар
табылады.
Темір жол, әуе қатынастарына интерет арқылы
билет сатып алу
Әртүрлі күнделікті қажет заттарға тапсырыс
беру
Интернет желісінде сатылымға жіберу.
Электронды құжат айналымы
Заңды тұлғалар, мемлекеттік органдар немесе лауазымды
адамдар үшін электрондық цифрлық қолтаңбаның жабық
(құпия) кілттерін жасау жөніндегі жұмыстар (қалыптастыру,
тіркеу, беру, сақтау, жою тәртібі) және мемлекеттік
құпияларды құрайтын мәліметтерді қамтитын электрондық
құжаттар мен электрондық цифрлық қолтаңбаның жабық
(құпия) кілттерінің құпиялылық режимі мен сақталуын
қамтамасыз етудің тәртібі мемлекеттік құпияларды қорғау
саласындағы нормативтік құқықтық актілермен айқындалады.
Электрондық оқулық-оқу әдебиеттiнiң жаңа жанры болып
табылады. Қазiргi заманда бiлiм беру реформасында арнайы
компьютерлiк аудиторияларда өткiзiлетiн практикалық сабақтарда,
жатақханада , үйде ДЭЕМ – де студенттердiң, оқушылардың және
мұғалiмдердiң өзiндiк жұмыс жасауы үшiн электрондық кiтаптар
пайдаланған ыңғайлы. Дегенмен электрондық оқулық кәдiмгi кiтапты
толық ауыстырмайды және ауыстыра алмайды. ЭО әдебиеттiк
шығарманы экранизациялау қандай да бiр жанрға жататындай, ЭО – та
оқу мiндетiндегi шығарманың жаңа жанрына жатады. ЭО бiршама
ұғымдарды, тұжырымдарды және көптеген мысалдардың түсiнуiн және
тез есте сақтауын максималды түрде жеңiлдету керек.
Электрондық оқулықты құру барысында кейбiр принциптер мен
Ақпараттық жүйенiң белгiлерiне жүгiнiуiмiз керек:
1.Кванттау принципi: Мазмұны бойынша тұйық, көлемi минимальдi
модульдерден тұратын материалдық бөлiмдерге бөлiнуi.
2.Толықтық принципi: Әрбiр модульдердiң құрамында келесi
компоненттер болуы тиiс. Тоериялық ядро; Тоерия бойынша ба қылау
сұрақтар; Мысалдар; Өзiндiк жұмысы бойынша есептер мен
жаттығуларды шешу; Барлық модульдер үшiн бақылау сұра қтары
жауаптарымен; Бақылау жұмысы; Контекстiк анықтама; Тарихи
түсiнiктемелер; Көрнекi принципi: әрбiр модуль коллекциялы қ
кадрлардан олардың iшiнде минимум текст және визуалдардан
құрылуы керек.
3. Көрнекi принципi: әрбiр модуль коллекциялық кадрлардан олардың
iшiнде минимум текст және визуалдардан құрылуы керек.
4. Тармақталу принципi:пайдаланушының басқа бiр модульге өту үшiн,
әрбiр модуль гипертексттiк сiлтеулермен басқа модульдермен
байланысуы керек.
5. Реттеу принципi:оқушылардың дербес кадрларды ауыстыруды және
экран бетiне кез келген мысалдарды шақыруға мүмкiндiгi бар.
6. Бейiмделу принципi:пайдаланушы оқу барысында электрондық
оқулыққа бейiмделуi керек.
7.Компьютерлiк қолдау принципi: кез келген мезетте пайдаланушы
компьютерлiк қолдау ала алады.
8. Жинақтылық принципi: электрондық оқулық форматтарда
орындалуы керек.
Электрондық оқулық кiмге және не үшiн қажет?
Электрондық оқулық күндiзгi әсiресе дистанциялы қ о қу б өлiмiнде
оқитындарға жеке түрде жұмыс жасау үшiн қажет. Өйткенi ол: О қытылатын
материалды басқалардың көмегiмен т үсiнудi жеңiлдетедi; Дайынды қ де ңгейiне
байланысты студенттiң қажеттiлiктерiне с әйкес интеллектуалды қ
мүмкiншiлiктермен және амбицияларымен адаптацияны жiбередi; К өптеген
түрлендiрулерден және есептеулерден босатады, есептi ң м әнiне шо ғырланып,
есептер шығару және мысалдар қарастыру; Жұмысты ң барлы қ кезе ңдерiне
байланысты өзiн - өзi тексеру үшiн кең мүмкiншiлiктер ту ғызады;
Электрондық оқулық студентке берiлген пән бойынша жан – жа қты бiлiм алу
үшiн қажет. Электрондық оқулық арнайы аудиторияларда өтетiн практикалы қ
сабақтарда пайдалы. Өйткенi ол: Компьютердiң көмегiмен к өптеген есептер
шығаруға, алынған шешiмдердi анализдеуге кететiн уа қытты босатады; М ұғалiмге
сабақты компьютерде өздiк жұмыс ретiнде өткiзуге м үмкiндiк ту ғызады;
Мұғалiмге компьютердiң көмегiмен оқитындарды ң бiлiм де ңгейiн ба қылау ға,
бақылау жұмысының қиындық деңгейiн және мазм ұнын беруге м үмкiндiк ту ғызады.
Электрондық оқулықты жасаудың негiзгi кезеңдерi
1.Қайнар көздерiн таңдау;
2.Қайта жөндеу құқығына авторлармен келiсiмдер жасау;
3.Ұғымдар тiзiмiн және мазмұнын өңдеу;
4.Help құру және бөлiмдер бойынша модульдегi тексттердi қайта ж өндеу;
5.Электрондық формада гипертексттi шы ғару;
6.Компьютердiң көмегiмен электрондық о қулы қ жасау;
7.Мультимедианы iске асыру үшiн мәлiметтердi сорттау;
8.Дыбыстардың шығуын қамтамасыз ету;
9.Дыбыстардың шығуын реализациялау;
10.Визуализация үшiн мәлiметтердi дайындау;
11.Мәлiметтердi визуализациялау.
Электрондық оқулықты пайдалануға
дайындық
Бұл жұмыс кезеңiнiң мазмұны:
1.Тестiлеу; Қанау бойынша нұсқау жазу;
2.Методикалық қамсыздандыруды өңдеу;
3.Бiлiм министрлiгiнен грифтi тiркеу және алу үшiн материалдар дайындау;
4.ЭО – то қорғау және тарату болып табылады.
Назарларыңызға
рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz