Сайтқа презентация қосу

Бала тәрбиесіндегі халықтық ұстанымдар (экологиялық тәрбие)

Бала тәрбиесіндегі халықтық ұстанымдар (экологиялық тәрбие)

Т-411 топ Ерғалиқызы Әдемі

       Экология — 200 жылды қ  тарихы бар  жас  ғ ылым. Экология ­ "ойкос" деген грек  сөзі, "үй, баспана"  ұғ ымын білдіреді  Экология  ғ ылымы жеке пән түрінде  биология ішінде пайда болды. "Экология"  ғ ылымы теориялы қ  және тәжірибелік  ма ң ызы бар барлы қ   ғ ылымны ң  кешенді  негізінде тез дами баста ғ ан сала ғ а айналды.  Экология дегеніміз ­ таби ғ атты  пайдалануды қ   ғ ылыми­теориялы қ  негізі.

Чарльз Дарвин, оның анықтауы бойынша экология тірі ағзалардың ортадағы тіршілік әрекетін және өзара қатынасын зерттейтін биологиялық ғылым.

Экология терминін неміс биологы Эрнест Геккель (1968ж.). "Естественная история происхождения" атты кітабында алғаш рет қолданған. Э.Геккельдің айтуы бойынша экология - зоологияның бір тармағы, жанды - мақұлықтардың органикалық - және анорганикалық ортамен - өзара қатынасын зерттейді.

Экологиялық білім мен тәрбие берудің мақсаты: қоршаған ортаға жауапсыздықпен қараушыларға жол бермеу;
қоғамдық пайдалы еңбек және еңбек тәрбиесі арқылы табиғатты қорғау, күту және жақсарту;

экологиялық білімді насихаттау жастардың бойында экологиялық мәдениет дағдысын қалыптастыру;

Экологиялық тәрбиенің басты міндеттері:
өмірде және нақты іс-әрекетінде экологиялық білімді қолдана білу, іскерлікке төселу; табиғатты қорғау және өзгертуге байланысты оқушыларды жаппай қоғамдық пайдалы еңбекке қосу; мектепте экологиялық білім және тәрбие қорамын ұйымдастыру;

Оқу-тәрбие процесіндегі экологиялық тәрбие. Оқыту процесіндегі экологиялық тәрбие. Экологиялық білімнің негізгі көздері: химия, физика, биология, география, астроиомия пәндері, олардың бағдарламаларындағы оқу материалдарын дәрістерде терең түсіндіріп, сыныптан және мектептен тыс экологиялық жұмыстарда тиімді қолдана білуге оқушыларды үйрету және дағдыландыру - мұғалімнің міндеті. Бастауыш сынып оқушылары табиғат байлығын ауыл шаруашылығында пайдалану жайлы алғашқы ұғымды еңбек сабақтарында алады. Олар үй мүліктерін, киім-кешек, тағам, т.б. жаасайтын табиғат заттарын пайдалану жолдарымен танысады. Бастауыш сыныптардың оқу бағдарламасындағы оқушылардың экологиялық іскерлік дағдысын қалыптастыруға бағытталған жұмыс түрлері: өсімдіктердің даму кезеңіне фенологиялық бақылау жүргізу, мектеп және қоғамдық мүлікті ұқыптылықпен күту, тұрмыста электроэнергияны, газды, суды үнемді пайдалану. Орта және жоғары сыныптар оқушыларын кең көлемде экологиялық біліммен қаруландыру қажет.

Экологиялық тәрбие жұмыстарының түрлері

1 2

Ауыл мектептерінің оқу-тәжірибе алақын бағалы ағаштар тұқымының көшеттерін өсіріп, көгалдандыруға пайдалану.

Мектеп оқушылары мемлекеттік орман шаруашылығына үнемі көмек көрсетіп отырады. Олардың негізгі атқаратын жұмыстарының түрлері: көшет материалдарын өсіру, ағаштар отырғызу, оларды күту, өрттен, ұрылардан қорғау, орман-тоғай зиянды жәндіктермен күресу. - дәрі өсімдіктерін дайындау, жидек, саңырау-құлақ, т.б. жемістерді жинау; - пайдалы жануарларды қорғау және есебін алып отыру; - фенологиялық бақылау жүргізу.

3 4 5 6

Оқушылар ауылшаруашылық тәжірибе жұмысымен айналысады. Тәжірибе жұмысы биология, химия мұғалімдерінің, жергілікті ғалымдарының басшылығымен жүргізіледі. Оқушылар табиғатқа зиян келтіретін адамдармен күреседі, қорықтағы ережені бұзушыларды анықтайды, химиялық улы заттарды, минералдық тықайтқыштарды сақтау және қолдану ережелерін бұзушыларды әшкерлейді.

Экологиялық тәрбиеге айланысты мектепте жаппай шаралар ұйымдастырылады. Олар: кештер, дәрістер, баяндамалар, т.б

Жалпы білім беретін мектептерде экологиялық білім мен тәрбие әр түрлі сыныптардағы оқу пәндерінің мазмұны, қоғамға пайдалы жұмыс және өндірістік еңбек арқылы іске асырылады.

Экологиялық қоғамның мақсаты

Қоғам мүшелерін өздері тұрған аймақтың табиғатын қорғауға, күтуге тәрбиелеу, зерттеу жұмысына тарту, зерттеуді жүргізудің әдістері мен тәсілдеріне үйрету, мектепті экологиялық жұмыстың орталығына айналдыру. Қоғам мүшелері мектептегі жастар ұйымымен ынтымақтасып, тұрғылықты жерде экологиялық штабтар құрады, жорықтар, саяхаттар ұйымдастырады. Экологиялық деректерді, ғылыми мағлұматтарды білім және тәрбие процесінде пайдалану мұғалімнің білімділігіне, педагогикалық шеберлігіне, жоғары мәдениеттілігіне байланысты. Экологиялық тәрбие оқушылардың – табиғатқа жаңаша көзқарасын қалыптастырып, әр түрлі нысандарда жүргізіліп, жеке тұлғаның эмоциялық сезімдік әлемін қалыптастыруға бағытталып, адамгершілік, жауапкершілік қасиеттерін жетілдіреді.

Бүкіләлемдік мұра
Ең көрнекті табиғи және мәдени көрікті, Дүниежүзілік мұра жарияланған (табиғат объектілерінің әлемдік табиғи мұра; Person Дүниежүзілік мәдени мұра құру) Дүниежүзілік naslediya- логотипі ол сипаты мен адамның құру орталығында квадрат білдіреді, шеңбер болып табылады.

Экологиялық күнтізбе
Күні 22 наурыз 1 сәуір 18-22 сәуір 22 сәуір 5 маусым 17 маусым 16 қыркүйек 20 қыркүйек 27 қыркүйек 4 қазан 29 желтоқсан

Халықаралық күннің атауы
Бүкіләлемдік су күні Халықаралық құстар күні Қорықтар мен ұлттық парктер күндері Жер күні Дүниежүзілік қоршаған ортаны қорғау күні Шөлейттенумен және қуаңшылықтың күрес Дүниежүзілік күні Жердің озон қабатын қорғау жөніндегі халықаралық күні Орман күні Теңіз халықаралық күні Жануарларды қорғау халықаралық күні Биологиялық әртүрлілік халықаралық күні

Қолданылған әдебиеттер
1.Окружающая среда и мир на планете. -М.: Наука, 1986. 2. Дотта Л. Планета земля в опасности. - М.: Мир, 1988. 3. Демешев М .Я. Пока не поздно. - М.: Молодая гвардия, 1991. 4. Яншин А.Л., Мелуа А.И. Уроки экологических просчетов. М.:Мысль, 1991.


Пән: Педагогика



Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь