Халық педагогикасы


Slide 1

Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі

Шәкәрім атындағы мемлекеттәк университеті

Жаратылыстану-Математика факультеті

Математика кафедрасы

СӨЖ

Орындаған:Иманмадиева Балжан

Тобы:Т-413

Тексерген:Оралбекова. Б. С

Семей-2015ж.

Халық педагогикасы

Slide 2

Жоспар:

1. Халықтық педагогика туралы түсінік

2. Математика пәніне байланысты сабақ жоспары

3. Пайдаланылған әдебиеттер

Slide 3

Халықтық педагогика

Қай заманда, қандай қоғамда болсын алдымызда тұрған зор міндеттердің бірі - болашақ ұрпақ тәрбиелеу. Жан - жақты жетілген, ақыл парасаты мен мәдениеті мол, саналы ұрпақ тәрбиелеуде әр халықтың салт - дәстүрі, ел дамуындағы бағалы байлықтың нәрін біртіндеп сіңіру арқылы ғана жүзеге асыруға болады.

Басқа халықтар сияқты қазақ елінің де ұрпақ тәрбиелеуде мол тәжірибесі, жиған - тергені, озық ойлары мен өзіндік ерекшеліктері бар. Осындай мол мұраның «дәнегін мәпелеп екпейінше» жастарды ізгілік пен парасаттылықты тәрбиелеу мүмкін емес.

Халықтың жазбаша жазылмаған, бірақ ұрпақ есінде мәңгілікке сақталып, бір ұрпақтан бір ұрпаққа ауызша жалғасып келген нақыл - өсиет, өнеге қағида болып таралып келген тәлім - тәрбие тағылымының бай мұрасы бар. Ол халықтық педагогика деп аталады

Slide 4

Халық педагогикасы - халықтардың ғасырлар бойы тәрбиелеу тәсілдеріне негізделген бай тәрбиесінің жиынтығы. Этнопедагогика - халық педагогикасының ұрпақ тәрбиелеудегі тағылымдарын ғылыми жүйеге келтіріп зерттейтін ғылыми педагогиканың бір саласы. Этнопедагогиканың мақсаты - халықтық салт-дәстүрді, өнерді дәріптейтін, ана тілі мен дінін қадірлейтін, Отанын, елін, жерін сүйетін, жан-жақты жетілген, саналы жасты тәрбиелеу. Сондай-ақ, халықтық тәрбие түрлерін жас бүлдіршіндердің бойына сіңіртіп ілім, білік дағдыларын дамыту, сөйтіп дене еңбегіне де, ой еңбегіне де қабілетті, жан-жақты жетілген азамат етіп шығару. Ол басқа тәрбиелермен қатар жүргізіліп, балалардың қайрат- жігерін, ақыл-ойын халықтың өнер туындылары негізінде оқытып, тәрбиелеу арқылы іске асырылады. Этнопедагогика бала денсаулығы мен денесінің жетілуі жөніндегі қамқорлық ақыл-ой мен еңбекке дайындық, саналы адамгершілік-эстетикалық тұрғыда бағыттау, мінез-құлықты реттеу, өзін-өзі тәрбиелеу мен қайта тәрбиелеу, яғни тұлға қалыптастырудың бүкіл жетекші бағыттарын қамтиды. Халықтық педагогикада бала дүниетанымын қалыптастырудың және оның ақыл-ойын дамытудың бастау кезі ретінде ең алдымен оның қоғамға, қоршаған дүниеге «Арманы жоқ жас- қанатсыз қарлығаш» - дейді халық. Халық ұрпақты ақыл-ойды өздігінен жетілдіруге үндейтін терең және танымдық процестер жиынтығы екендігін дұрыс болжайды.

Slide 5

Сандарға амал қолдану

Сандарға амал қолдану

Slide 6

1) Оқушылардың қосу

және азайту туралы

алған білімдерін

қалыптастырып, дамыту.

2) Өз беттерімен жұмыс істеу қабілеттерін арттыру.

3) Оқушылардың ойлау қабілетін, зейінін дамыту

Мақсаты:

Slide 7

Бір, екі, үш,

Отырамыз тып - тыныш .

Жалқаулықты тастаймыз,

Сабақты біз бастаймыз

Slide 8

Санамақ

Бір- таңертең тұр.

Екі- шынығып бекі.

Үш- тазала тіс.

Төрт- сабындап жу бет.

Бес- сүртін тез

Алты - үйді жина жалпы.

Жеті- киін енді.

Сегіз- асыңды жеп, іш.

Тоғыз- ыдысты жу тегіс.

Он- сабақ оқы.

Осыдан соң, бұл санамақ жаңа

Күнде өстіп сана.

Бір- таңертең тұр.

Екі- шынығып бекі.

Үш- тазала тіс.

Төрт- сабындап жу бет.

Бес- сүртін тез

Алты - үйді жина жалпы.

Жеті- киін енді.

Сегіз- асыңды жеп, іш.

Тоғыз- ыдысты жу тегіс.

Он- сабақ оқы.

Осыдан соң, бұл санамақ жаңа

Күнде өстіп сана.

Санамақ

Slide 9

Мақал-мәтелдер - халықтың ауызша ақындық шығармашылығының көп тараған ескерткіштері. Ғасырлар бойы халықтың әлеуметтік тарихи тәжірибесі туралы нақыл сөздер арқылы халықтың ой-пікірі, арманы, көзқарасы баяндалған. Қасиетті сөздерді қазақ халқы қастерлеп өнеге етіп, адамдардың өлең өрнектерімен ойластырып мақал-мәтелдерді үнемі пайдаланып келген. Мақал-мәтелдер халық өмірінің барлық жағынан қамтылған.

48+11

700-500

800-400

29+17

68+30

600-200

900-100

45+14

8

200

4

7

1

2

35+27

Қызығушылықты ояту

3

6

9

Slide 10

1. Балабидің шешендік сөзі:

Жерден ауыр дегенім - ақыл, білім. Судан терең дегенім - оқу, ғылым. Оттан ыстық дегенім - фани жалған, адамның өмірі. Көктен биік дегенім - тәкәббардың көңілі.

2. Жеті қазына:Ер жігіт

Сұлу қыз

Ақыл, білім

Жүйрік ат

Қыран бүркіт

Берен мылтық

Жүйрік тазы

3. Бес өсиет:1. Топасқа сенбе

2. Жауға иілме

3. Сақ жүр

4. Аз үйге сенбе

5. Жарлыдан сый алма

4. Үш арсыз:

1. Күлкі

2. Ұйқы

3. тамақ

5. Үш ғажайып:

Бақ

Дәулет

ырыс

6. Үш қуат:

Ақыл

Жүрек

Тіл

ЖЕҢІМПАЗҒА БЕРІЛЕТІН

СӨЗДІКҚОР:

Slide 11

Санға байланысты мақал-мәтелдер

Бір жылы сөз бір күнге азық

Екі жақсы қас болмас, екі жаман дос болмас.

Жұмысқа үш жылда үйренеді, жалқаулыққа үш күнде үйренеді.

Жұмысқа үш жылда үйренеді, жалқаулыққа үш күнде үйренеді.

Бес саусақ бірдей емес.

Алты жыл аш болсаң да, атаңның салтын ұмытпа.

Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі білім біл.

Дос сегіз болса, дұшпан сегіз.

Бір жылы сөз бір күнге азық

Екі жақсы қас болмас, екі жаман дос болмас.

Жұмысқа үш жылда үйренеді, жалқаулыққа үш күнде үйренеді.

Төрт кісіге шай құйғанша, төртпен бірге қос айда

Бес саусақ бірдей емес.

Алты жыл аш болсаң да, атаңның салтын ұмытпа.

Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі білім біл.

Дос сегіз болса, дұшпан сегіз.

Санға байланысты

мақал-мәтелдер

Slide 12

Салыстыр

7 тәул 14 сағат

>

<

=

6 тәул 24 сағат

5 тәул 16 сағат

5тәул 20 сағат

=

5 онд 6 бірл

10 онд

56

100

Slide 13

Дұрыс жауапқа берілетін сыйақы:

Қазыбек бидің шешендік сөзі

Жантай деген бай малшысымен төбелесіп, сол төбелесте байдың бір күрек тісі сынады. Жалшы "сенен шығамын" деп ақысын сұрайды. Бай "тісімді сындырдың, соның төлеуі үшін алдым" деп ақысын бермейді. Екеуі Қазыбекке келеді.

Жантай тұрып:

- Мынау менің жалшым еді, өзіммен төбелесіп, бір күрек тісімді сындырды. Бұның құнын сұрасам бермейді. Жалға жүрген ақымды бер деп жүр, - дейді. Сонда жалшы тұрып:

Мен жалға жүрдім Жантайға, Мен күшіме жарытпадым.


Ұқсас жұмыстар
Бала тәрбиесінде халықтық педагогиканың міндеттері мен бағыттары
ЭТНОПЕДАГОГИКА ТУРАЛЫ
Халық педагогикасы тәрбиені еңбек пен өнерге негіздей жүгізді
Халық педагогикасының мақсаты
ЭТНОПЕДАГОГИКА ЖАЙЛЫ
Педагогика мен психологияның әдіснамалық негіздері
Этнопедагогика оқулықтары
ҰЛТТЫҚ ПЕДАГОГИКА ЭЛЕМЕНТТЕРІН ДАМЫТУ
ЖАҢАШЫЛ-ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӨЗҚАРАСТАРЫ
Жеңілсөйлемдер сөйлемдер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz