Халық педагогикасы

Қазақстан  Республикасы Білім және Ғылым министрлігі Шәкәрім атындағы мемлекеттәк университеті Жаратылыстану­Математика факультеті Математика кафедрасы
   

Халық педагогикасы
Орындаған:Иманмадиева Балжан Тобы:Т­413 Тексерген:Оралбекова.Б.С

СӨЖ

Семей­2015ж.

Жоспар:

1.Халықтық педагогика туралы түсінік  2.Математика пәніне байланысты сабақ  жоспары  3.Пайдаланылған әдебиеттер


Халықтық педагогика
Қай  заманда,  қандай  қоғамда  болсын  алдымызда   тұрған  зор  міндеттердің бірі – болашақ ұрпақ тәрбиелеу. Жан – жақты жетілген,  ақыл  парасаты  мен  мәдениеті  мол,  саналы  ұрпақ  тәрбиелеуде  әр  халықтың  салт  –  дәстүрі,  ел  дамуындағы  бағалы  байлықтың  нәрін  біртіндеп сіңіру арқылы ғана жүзеге асыруға болады.  Басқа  халықтар  сияқты  қазақ  елінің  де  ұрпақ  тәрбиелеуде  мол  тәжірибесі,  жиған  –  тергені,  озық  ойлары  мен  өзіндік  ерекшеліктері  бар.  Осындай  мол  мұраның  «дәнегін  мәпелеп  екпейінше»  жастарды  ізгілік пен парасаттылықты тәрбиелеу мүмкін емес.  Халықтың  жазбаша  жазылмаған,  бірақ  ұрпақ  есінде  мәңгілікке  сақталып, бір ұрпақтан бір ұрпаққа ауызша жалғасып келген нақыл  –  өсиет,  өнеге  қағида  болып  таралып  келген  тәлім  –  тәрбие  тағылымының  бай  мұрасы  бар.  Ол  халықтық  педагогика  деп  аталады




Халық  педагогикасы  –  халықтардың  ғасырлар  бойы  тәрбиелеу  тәсілдеріне негізделген  бай  тәрбиесінің  жиынтығы.  Этнопедагогика  –  халық педагогикасының  ұрпақ  тәрбиелеудегі  тағылымдарын  ғылыми  жүйеге келтіріп  зерттейтін  ғылыми  педагогиканың  бір  саласы.  Этнопедагогиканың мақсаты  –  халықтық  салт­дәстүрді,  өнерді  дәріптейтін,  ана  тілі  мен  дінін қадірлейтін,  Отанын,  елін,  жерін  сүйетін,  жан­жақты  жетілген,  саналы жасты  тәрбиелеу.  Сондай­ақ,  халықтық  тәрбие  түрлерін  жас бүлдіршіндердің бойына сіңіртіп ілім, білік дағдыларын дамыту, сөйтіп дене еңбегіне  де,  ой  еңбегіне  де  қабілетті,  жан­жақты  жетілген  азамат  етіп шығару.  Ол  басқа  тәрбиелермен  қатар  жүргізіліп,  балалардың   қайрат жігерін,  ақыл­ойын  халықтың  өнер  туындылары  негізінде  оқытып тәрбиелеу  арқылы  іске  асырылады.  Этнопедагогика  бала  денсаулығы  мен денесінің  жетілуі  жөніндегі  қамқорлық  ақыл­ой  мен  еңбекке  дайындық саналы адамгершілік­эстетикалық тұрғыда бағыттау, мінез­құлықты реттеу өзін­өзі  тәрбиелеу  мен  қайта  тәрбиелеу,  яғни  тұлға  қалыптастырудың  бүкіл жетекші бағыттарын қамтиды. Халықтық педагогикада бала дүниетанымын қалыптастырудың және оның ақыл­ойын дамытудың бастау кезі ретінде ең алдымен  оның  қоғамға,  қоршаған  дүниеге  «Арманы  жоқ  жас­  қанатсыз қарлығаш» — дейді халық. Халық ұрпақты ақыл­ойды өздігінен жетілдіруге үндейтін  терең  және  танымдық  процестер  жиынтығы  екендігін  дұрыс болжайды.

Сандарға амал  Сандарға амал қолдану қолдану



Образец текста
 Второй уровень
 

         Мақсаты: Третий уровень Четвертый уровень 1)Оқушылардың қосу  Пятый уровень және азайту туралы алған білімдерін қалыптастырып, дамыту. 2)Өз беттерімен жұмыс істеу  қабілеттерін арттыру. 3)Оқушылардың ойлау қабілетін,  зейінін дамыту


Бір, екі, үш,                                            Отырамыз тып –  тыныш .                       Жалқаулықты  тастаймыз,  Сабақты біз  бастаймыз

Санамақ Санамақ
 Бір­ таңертең тұр. Бір­ таңертең тұр.  Екі­ шынығып бекі.  Екі­ шынығып бекі.  Үш­ тазала тіс.  Үш­ тазала тіс.  Төрт­ сабындап жу бет.  Төрт­ сабындап жу бет.  Бес­ сүртін тез  Бес­ сүртін тез  Алты – үйді жина жалпы.  Алты – үйді жина жалпы.  Жеті­ киін енді.  Жеті­ киін енді.  Сегіз­ асыңды жеп, іш.  Сегіз­ асыңды жеп, іш.  Тоғыз­ ыдысты жу тегіс.  Тоғыз­ ыдысты жу тегіс.  Он­ сабақ оқы.  Он­ сабақ оқы.  Осыдан соң, бұл санамақ жаңа  Осыдан соң, бұл санамақ жаңа  Күнде өстіп сана.  Күнде өстіп сана. 

35+27 2 3  Мақал­мәтелдер – халықтың ауызша  ақындық шығармашылығының көп тараған  4 ескерткіштері. Ғасырлар бойы халықтың  Қызығушылықты200 800-400 6 700-500 ояту 900-100 әлеуметтік тарихи тәжірибесі туралы нақыл  сөздер арқылы халықтың ой­пікірі, арманы,  көзқарасы баяндалған. Қасиетті сөздерді қазақ  халқы қастерлеп өнеге етіп, адамдардың өлең  өрнектерімен ойластырып мақал­мәтелдерді  үнемі пайдаланып келген. Мақал­мәтелдер  9 8 халық өмірінің барлық жағынан қамтылған. 68+30 45+14 7

29+17

48+11

600-200

1.Балабидің шешендік сөзі: Третий уровень  Четвертый уровень Жерден ауыр дегенім — ақыл, білім.  Судан терең дегенім — оқу, ғылым. Пятый уровень Оттан ыстық дегенім — фани жалған, адамның  өмірі. Көктен биік дегенім — тәкәббардың көңілі.


 Образец текста ЖЕҢІМПАЗҒА БЕРІЛЕТІН  СӨЗДІКҚОР:  Второй уровень

3.Бес өсиет:1.Топасқа сенбе 2.Жауға иілме 3.Сақ жүр 4.Аз үйге сенбе 5.Жарлыдан сый алма

4.Үш арсыз: 1.Күлкі  2.Ұйқы 3.тамақ

5.Үш ғажайып: Бақ Дәулет ырыс 6.Үш қуат: Ақыл Жүрек Тіл

2.Жеті қазына:Ер жігіт  Сұлу қыз Ақыл, білім Жүйрік ат Қыран бүркіт Берен мылтық Жүйрік тазы  

Санға байланысты Санға байланысты мақал­мәтелдер  мақал­мәтелдер
  



 

 

Бір жылы сөз бір күнге азық  Екі жақсы қас болмас, екі жаман дос  Бір жылы сөз бір күнге азық болмас. Екі жақсы қас болмас, екі жаман дос болмас.  Жұмысқа үш жылда үйренеді,  Жұмысқа үш жылда үйренеді, жалқаулыққа  жалқаулыққа үш күнде үйренеді. үш күнде үйренеді.  Төрт кісіге шай құйғанша, төртпен  Жұмысқа үш жылда үйренеді, жалқаулыққа  бірге қос айда үш күнде үйренеді.  Бес саусақ бірдей емес. Бес саусақ бірдей емес.  Алты жыл аш болсаң да, атаңның  салтын ұмытпа. Алты жыл аш болсаң да, атаңның салтын  ұмытпа.  Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі  білім біл. Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі білім біл.  Дос сегіз болса, дұшпан сегіз.


Дос сегіз болса, дұшпан сегіз.



Образец текста
 Второй уровень


Третий уровень Салыстыр  Четвертый уровень


Пятый уровень

7 тәул 14 сағат 5 тәул 16 сағат

>

6 тәул 24 сағат

<

5тәул 20 сағат

5 онд 6 бірл

=

10 онд

=

100



Дұрыс жауапқа берілетін сыйақы: Жантай деген бай малшысымен төбелесіп, сол төбелесте  Четвертый уровень


 Третий уровень Қазыбек бидің шешендік сөзі

ЖЕҢІМПАЗҒА БЕРІЛЕТІН СӨЗДІКҚОР :  Второй уровень

Образец текста

байдың бір күрек тісі сынады. Жалшы "сенен шығамын" деп   Пятый уровень ақысын сұрайды. Бай "тісімді сындырдың, соның төлеуі  үшін алдым" деп ақысын бермейді. Екеуі Қазыбекке келеді. Жантай тұрып: ­ Мынау менің жалшым еді, өзіммен төбелесіп, бір күрек  тісімді сындырды. Бұның құнын сұрасам бермейді. Жалға  жүрген ақымды бер деп жүр, ­ дейді. Сонда жалшы тұрып: Мен жалға жүрдім Жантайға, Мен күшіме жарытпадым. Бір тай алмақ болып алты айға. Содан барып төбелес туды, Бір асына жарытпады, Жазым болып күрек тіс сынды. ­ Байдың аты бай емес пе, ақымды бермейді, үйінен куады.  Би ата, әділдігіңізге жүгінгелі келдім, ­ деп сөзін аяктапты.  Бұл дауға Қазыбек мынадай билік айтыпты: ­ Ас адамнық арқауы еді. Жантай асқа жарытпаған соң  жалшыға күш қайдан дарысын. "Аш кісі ұрысқақ" деген  төбелестің шығуына да өзің себепкер болғансың. Сондыктан  мынаның ақысын бер, күрек тісің күнсыз. Еркектің қалған  тісі аман болса, бір күрек тістен келер кемшілік жоқ, Ал  әйелдің күрек тісі, әрі көркі, әрі жіп қиятын қаруы, ­ дейді.

Қайталау – білім анасы
+ 31+19 40-23
(31+19) + (40-23) = 67

90-10

30+12

(90-10) - (30+12) = 38

«Жаңылтпаштар» сайысы
  1. Рационал сан ,иррационал сан  Иррационал сан,рационал сан  Біріккен сан болған соң,  “Нақты сан” деп аталған .  2. Шеңбер,шеңбер доп емес Доп сияқты,доп емес Доп деп, доп деп шеңберді Ойлама шеңбер ол емес.   3. Бес түп алма,”бестік” алғандікі  Төрт түп алма,”төрттік” алғандікі  “Төрттік” алған бес түп алма алмайды  “Бестік” алған төрт түп алма алмайды. 


Пайдаланылған әдебиеттер: Пайдаланылған әдебиеттер:
 «Бала мен балабақша» Республикалық  педагогикалық журнал №7, 2011   «Бала мен балабақша» Республикалық   «Бабаңнан саған не қалған!»  Құрастырған– педагогикалық журнал №7, 2011 Қанат Қайым Алматы; «Балауса»2002 ж  «Бабаңнан саған не қалған!»  Құрастырған–  Ғаламтор сайттарынан алынған. Қанат Қайым Алматы; «Балауса»2002 ж
 

Ғаламтор сайттарынан алынған.


Пән: Педагогика


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь