Этнопедагогикалық зерттеу әдістері




Презентация қосу
Тақырыбы:Этнопедагогикалық зерттеу
әдістері.

Орындаған:Маулетова.А.К.
Факультет:ЖМФ
Курс:2
Тобы:Е-415
Тексерген:Серикова.Н.У.
Жоспар:
1 Этнопедагогикалық зерттеу әдістері .
2 Фольклор зерттеу әдісі.
3 Жазбаша зерттеу әдісі.
4 Археологиялық зерттеу әдісі.
5 Түздік зерттеу әдісі.
6 Тарихи педагогикалық зерттеу әдісі.
7 Әлеуметтік зерттеу әдісі.
8 Салыстыру әдісі.
9 Педагогикалық эксперимент әдісі.
10 Халықаралық құбылыстарды теориялық
зерттеу.
11 Жеке таңдаған этнопедагогикалық
зерттеу әдісі.
Этнопедагогика – этникалық қауым
педагогикасының дамуын зерттейтін
педагогикалық білімдердің жаңа
саласы.
Фольклор
зерттеу әдісі.
Фольклор-өзіндік ерекшелігі бар қызықты әдістер .Бұл
әдісте халықтың мәдениеті , тұрмысы , әдет-ғұрпы ,
салт-дәстүрі көрініс береді.
1846 жылдары ауыз әдебиетін атау үшін Фольклор сөзі
халықаралық ғылыми атау ретінде орныққан.
Ауыз әдебиетінің шығарушысы да , жаратушысы да –
ХАЛЫҚ . Сондықтан ол халықтың өз еншісі болып
табылады.
Жазбаш
а
зерттеу
әдісі.
Жазбаша материалды зерттеу әдісі – бұд
әдіс маңызды әдістерінің бірі.Бұд
ақпараттың сенімділігімен бағытталады.
Жазбаша материалдар негізінде
халықтаң өзі жазған тарихи
жазбаларында немесе ескерткішінде
қолданады.
Мысалы: Тоныкөк , Күлтегін
ескерткіштері.
Күлтегін ескерткіштері.

Тоныкөк ескерткіші.
Археологиялық зерттеу
әдісі.
Археологиялық материалды зерттеу әдісі – Этникалық
тарихта қолданылады .
Олар ежелгі қалашықтар мен ескерткіштер , салт-
дәстүрлік құрылыстар , тайпа және үңгірлерде қашаған
жазбалар .
Түздік әдіс .
Зерттеуші халық туралы кең
мәлім алады.
Тарихи
педагогикалық
зерттеу әдісі.
Барлық педагогикалық зерттеу саласында
қолданылады.
Халықтын :
-Білімін
-Ғылымын
-Мәдениетін зерттейді .
Әлеуметтік
зерттеу әдісі .

Барлық әдістермен тығыз
байланыста . Халықтың білімін
әлеуметтік тұрғыда
бағалайды.Этникалық қоғамның
тәрбие мен білімін зерттейді .
Салыстыру әдісі .

Әрбір халықтың тәрбие
менерекшеліктерін ,
заңдылықтарын , даму
деңгейін ерекшеліктерін
зерттейді.
Педагогикалық эксперимент әдісі.

Оқу мен тәрбиеде ғылымға
негізделген әдіс.Оның маңызы қазіргі
оқу тәрбиелік жүйенің
этнопедагогикалық қолдау әдісін
зерттейді .
Халықаралық құбылыстарды теориялық зерттеу.

Халықтың зер-зерттеу әдісі
теориялық әдіс ретінде
педагогикалық жақтарының
ерекшеліктерін анықтайды.
Өзім таңдаған этнопедагогикалық зерттеу
әдісі – Археологиялық әдіс .

20ғасыр 50
жылдар құрғап
қалған
қалашықтан
табылған шыны ,
сүйек ыдыстар .
“Ұлы Жібек Жолы”бойында
ХІІІ ғасырда монғол шапқыншылары Сыр бойындағы көптеген
қалаларды қиратты.Сондай жауынгершілік тағылықты Жанкент
қаласы да басынан өткізеді. Енді оның сілемдерін Қазалы ауданы
«Өркендеу» совхозының жерінен кездестіруге болады. Ертедегі
Жанкент қаласы-мәдени және тарихи жағынан да маңызы зор
археологиялық ескерткіш. Бірақ онда әлі күнге дейін кең көлемде
археологиялық зерттеу жүргізілген жоқ.
Пайдаланылған әдебиеттер :
1. Б.Мұқанова, Р.Ильясова
“Этнопедагогика”Астана2008ж.

2.Ғаламтордан алынған суреттер .

Ұқсас жұмыстар
Этнопедагогиканың зерттеу әдістері
ЭТНОПЕДАГОГИКА ТУРАЛЫ
Мұғалімнің этнопедагогикалық құзыреттілігі
БОЛАШАҚ ОҚЫТУШЫЛАРДЫҢ ЭТНОПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМІНІҢ МАЗМҰНЫ
БИОЛОГИЯ ПӘНІНДЕ ЭТНОПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЭЛЕМЕНТТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ ЖОЛДАРЫ
Қазақ халқының рухани адамгершілік дәстүрлерінің тұлға тәрбиесіндегі аксиологиялық аспектісі
ҚАЗАҚ ЭТНОПЕДАГОГИКАСЫ - ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕ НЕГІЗІ
Қазақ халқы әйелдерінің ұлттық бас киімдері
Этнопедагогиканың негізі ұлттық тәлім - тәрбие
ҚАЗАҚ ЭТНОПЕДАГОГИКАСЫ - ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕ НЕГІЗІ ТУРАЛЫ
Пәндер