Сайтқа презентация қосу

Этнопедагогикалық зерттеу әдістері

Тақырыбы:Этнопедагогикалық зерттеу әдістері.

Орындаған:Маулетова.А.К. Факультет:ЖМФ Курс:2 Тобы:Е-415 Тексерген:Серикова.Н.У.

Жоспар:
1 Этнопедагогикалық зерттеу әдістері . 2 Фольклор зерттеу әдісі. 3 Жазбаша зерттеу әдісі. 4 Археологиялық зерттеу әдісі. 5 Түздік зерттеу әдісі. 6 Тарихи педагогикалық зерттеу әдісі. 7 Әлеуметтік зерттеу әдісі. 8 Салыстыру әдісі. 9 Педагогикалық эксперимент әдісі. 10 Халықаралық құбылыстарды теориялық зерттеу. 11 Жеке таңдаған этнопедагогикалық зерттеу әдісі.

Этнопедагогика – этникалық қауым педагогикасының дамуын зерттейтін педагогикалық білімдердің жаңа саласы.

Фольклор зерттеу әдісі.

Фольклор-өзіндік ерекшелігі бар қызықты әдістер .Бұл әдісте халықтың мәдениеті , тұрмысы , әдет-ғұрпы , салт-дәстүрі көрініс береді. 1846 жылдары ауыз әдебиетін атау үшін Фольклор сөзі халықаралық ғылыми атау ретінде орныққан. Ауыз әдебиетінің шығарушысы да , жаратушысы да – ХАЛЫҚ . Сондықтан ол халықтың өз еншісі болып табылады.

Жазбаша зерттеу әдісі.

Жазбаша материалды зерттеу әдісі – бұд әдіс маңызды әдістерінің бірі.Бұд ақпараттың сенімділігімен бағытталады. Жазбаша материалдар негізінде халықтаң өзі жазған тарихи жазбаларында немесе ескерткішінде қолданады. Мысалы: Тоныкөк , Күлтегін ескерткіштері.

Күлтегін ескерткіштері.

Тоныкөк ескерткіші.

Археологиялық зерттеу әдісі.

Археологиялық материалды зерттеу әдісі – Этникалық тарихта қолданылады . Олар ежелгі қалашықтар мен ескерткіштер , салт-дәстүрлік құрылыстар , тайпа және үңгірлерде қашаған жазбалар .

Түздік әдіс .
Зерттеуші халық туралы кең мәлім алады.

Тарихи педагогикалық зерттеу әдісі.

Барлық педагогикалық зерттеу саласында қолданылады. Халықтын : -Білімін -Ғылымын -Мәдениетін зерттейді .

Әлеуметтік зерттеу әдісі .

Барлық әдістермен тығыз байланыста . Халықтың білімін әлеуметтік тұрғыда бағалайды.Этникалық қоғамның тәрбие мен білімін зерттейді .

Салыстыру әдісі .
Әрбір халықтың тәрбие менерекшеліктерін , заңдылықтарын , даму деңгейін ерекшеліктерін зерттейді.

Педагогикалық эксперимент әдісі.

Оқу мен тәрбиеде ғылымға негізделген әдіс.Оның маңызы қазіргі оқу тәрбиелік жүйенің этнопедагогикалық қолдау әдісін зерттейді .

Халықаралық құбылыстарды теориялық зерттеу.

Халықтың зер-зерттеу әдісі теориялық әдіс ретінде педагогикалық жақтарының ерекшеліктерін анықтайды.

Өзім таңдаған этнопедагогикалық зерттеу әдісі – Археологиялық әдіс .

20ғасыр 50 жылдар құрғап қалған қалашықтан табылған шыны , сүйек ыдыстар .

“Ұлы Жібек Жолы”бойында

ХІІІ ғасырда монғол шапқыншылары Сыр бойындағы көптеген қалаларды қиратты.Сондай жауынгершілік тағылықты Жанкент қаласы да басынан өткізеді. Енді оның сілемдерін Қазалы ауданы «Өркендеу» совхозының жерінен кездестіруге болады. Ертедегі Жанкент қаласы-мәдени және тарихи жағынан да маңызы зор археологиялық ескерткіш. Бірақ онда әлі күнге дейін кең көлемде археологиялық зерттеу жүргізілген жоқ.

Пайдаланылған әдебиеттер : 1. Б.Мұқанова, Р.Ильясова “Этнопедагогика”Астана2008ж. 2.Ғаламтордан алынған суреттер .


Пән: Педагогика



Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь