Мектепке дейінгі мекемедегі практикалық психологиялық кабинет: қызметтері мен әдістері


Slide 1

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

Шәкәрім атындағы Семей мемлекеттік университеті

Педагогика факультеті

Мектепке дейінгі мекемедегі психолог кабинеті

Орындаған: П-223 топ студенті

Ақболатова Н. А.

Тексерген: Жакпарова Г. А.

Семей қаласы

2015 жыл.

Slide 2

«Ойлау - жанның өте бір қиын терең ісі . . . Жас балаға тым ауыр. Сондықтан педагог-тәрбиеші педагогикалық сауаттылық пен жаңа таным жүйесін жеткізуде балаға сақтықпен басқыштап жеткізуі қажет . . . »

М. Жұмабаев

Slide 3

Практикалық психология - психологияның тәрбиелеу және оқыту жағдайындағы баланың психикалық іс-әрекетін зерделейтін сала.

Slide 4

Практикалық психологияның мақсаты - ең басты негізі адам, яғни адамның жеке қайталанбас тұлға екендігін дәлелдей отырып, оның басқалармен қалыпты қарым-қатынасын, іс-тәжірибесінің үйлесімділігін қалыптастыру.

Slide 5

Практикалық психологияның негізгі 4 бөлімді қамтиды:

Жеке тұлғаның психологиясы

Топтағы қарым-қатынас және өзара әрекет психологиясы

Кәсіби қызмет психологиясы

Тұлғаның күнделікті өміріндегі психология.

Slide 6

Практикалық психологияның әдістері

Психодиагностикалық және коррекциялық

Топтық және әлеуметтік психология

Кәсіби бағдар және шығармашылықты дамыту

Психоаналитикалық, транзакциялық, анали, гештальт.

Slide 7

Баланы терең түрде түсінетін, білетін адам, жалпы баланың психикалық даму ерекшеліктерін білетін ғана емес, бұл ерекшіліктердің жекеше вариацияларын да білетін балабақша психологы.

Slide 8

Балабақшада психологтың жұмысы - балалардың физикалық және психологиялық денсаулықтарының қорғаумен байланысты, эмоциалды амандықтарына мүмкіндік туғызатын шарттар жасайды және әр баланың ерекшіліктерінің жайлы және эффективті түрде дамуына қамтамасыз етеді.

Slide 9

Психолог кабинеті келесі аймақтарға бөлінеді:

Педагог-психологтың жұмыс (жеке) аймағы;

Кеңес беру аймағы;

Жеке диагностикалық, түзете-дамыту

Релаксациялық жұмыс аймағы.

Slide 10

Психологтың жұмысының негізгі нәтижесі мыналарды қамтуы тиіс:

Жеке қарым-қатынас, отбасы және үйлесімділік

Психологиялық дайындық, шығармашылық, еңбек қауіпсіздігі

Психологиялық климат және өз ортаға сенім

Психологиялық мәдениет пен денсаулық психологиясы

Slide 11

Практикалық психологиялық қызметтің негізгі жұмыс бағыттары

Психологиялық диагностика. Мақсаты: жеке тұлғаның дара және жас ерекшелігін, тұлға аралық қарым-қатынасын зерттеу.

Психологиялық ағарту (профилактика) - тәрбиеші, ата аналарды психологиялық білімдермен қамтамасыз ету, жаңалықтарды жеткізу. Мақсаты - тұлғаның психикалық және тұлғалық дамуын кездесетін сәтсіздіктерге ескерту жасау, ата-аналардың психологиялық біліктілігін арттыру.

Slide 12

Психологиялық кеңес (консультация) жүргізу, кәсіби кеңес (консультация) жүргізу. Мақсаты: педагогикалық үрдістердегі қатысушыларға мәселелерді, оқу-тәрбие үдерісінде туындаған проблемаларды шешуге көмек көрсету.

Психотүзету (психокоррекция) және дамыту түзету. Мақсаты: балаларды жеке тұлғалық дамуындағы психологиялық ауытқуларынан арылту, түрлі жағымды іскерлік пен дағдыларды қалыптастыру жалпы оқу дағдысымен біліктілікті дамыту.

Slide 13

Баланың балабақшаға тез үйренуі үшін ата аналарға кеңес береді:

Баланы қысқа мерзімге балабақшаға беру.

Топтағы бірнеше баламен және олардың ата аналарымен жақын танысып, оларды қонаққа шақыру

Балалар мерекелерін ұйымдастыруға қатынасу.

Әр кез балабақшада өткен күн жайында сұрап әңгімелесу.

Кешкі мезгілде жағымды жағдай жайлы, достарымен болатын кездесу, жаңа ойыншықтар, ойындар туралы әңгімелесу.

Балабақшаға барар жолда мейірімді, сабырлы болу.

Slide 14 Slide 15

Пайдаланған әдебиеттер:

1. Абрамова Г. С. Практическая психология. Екатеринбураг, 1998

2. Практикум по общей, экспериментальной и прикладной психологии/ Под общей ред. А. А. Крылова, С. А. Маничева. - 2-е изд., доп. и перераб. - СПб. :Питер, 2000.

3. Нұрмұхамбетова Т. Р. Тәжірибелік психология. Шымкент, 2006

4. Дубровина И. В. Практическая психология образования. М., 2006

5. Психолог. Введение в профессию. /Под ред. профессора Е. А. Климова. М., 2007


Ұқсас жұмыстар
Мектепке дейінгі мекемедегі әдістемелік кабинет жұмысының ұйымдастырылуы және әдіскердің кәсіби моделі
Мектепке дейінгі ұйымдарда практикалық психология: балабақша психологінің қызметтері, диагностика және коррекция
Практикалық психологтардың негізгі бағыты: психодиагностика және мектепке дейінгі балаларды диагностикалау әдістері
Мектепке дейінгі жастағы балалардың есте сақтау қабілетін дамыту: теория, зерттеу әдістері және практикалық негіздер
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: тарихи-теориялық негіздер және психологиялық дайындық
Мектепке дейінгі кезеңде ойынның психологиялық-педагогикалық маңызы және тіл дамытудың дидактикалық әдістері
Мектепке дейінгі тәрбиешілердің мінсіз тәрбиеші туралы ұстанымдары: теориялық және практикалық аспектілер
К.Д. Ушинский және ұлттық ойындардың мектепке дейінгі тәрбие мен психологиялық дамудағы рөлі
Мектепке психологиялық дайындық: мектеп жасына дейінгі балалардың оқуға бейімделуі мен дамудың аспектілері
Мектепке дейінгі білім берудегі оқыту технологиялары мен педагогикалық зерттеу әдістері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz