Сайтқа презентация қосу

Халық педагогикасы тәрбиені еңбек пен өнерге негіздей жүгізді

Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті

Тексерген: Серикова Н.У Орындаған: Аманғазы Б.Қ

СӨ Ж

Т-441 топ студенті

 Қай заманда, қандай қоғамда болсын  алдымызда  тұрған зор міндеттердің бірі –  болашақ ұрпақ тәрбиелеу. Жан – жақты  жетілген, ақыл парасаты мен мәдениеті  мол, саналы ұрпақ тәрбиелеуде әр  халықтың салт – дәстүрі, ел дамуындағы  бағалы байлықтың нәрін біртіндеп сіңіру  арқылы ғана жүзеге асыруға болады.

Басқа халықтар сияқты  қазақ елінің де ұрпақ  тәрбиелеуде мол тәжірибесі,  жиған – тергені, озық  ойлары мен өзіндік  ерекшеліктері бар.  Осындай мол мұраның  «дәнегін мәпелеп  екпейінше» жастарды  ізгілік пен  парасаттылықты  тәрбиелеу мүмкін емес.

Халықтың жазбаша  жазылмаған, бірақ ұрпақ  есінде мәңгілікке сақталып,  бір ұрпақтан бір ұрпаққа  ауызша жалғасып келген  нақыл – өсиет, өнеге қағида  болып таралып келген тәлім  – тәрбие тағылымының бай  мұрасы бар. Ол халықтық педагогика деп аталады.

       Халықтық педагогика отбасылық 
тәрбиеден басталып, ел – жұрт, ауыл –  аймақ, тіпті бүкіл халықтық қарым  қатынастан берік орын алған тәлім –  тәрбиенің түрі. Ендеше, халық  педагогикасы қоғам дамуының барлық  сатыларынан өтіп, тәжірибеде жүйеленіп,  ғылыми педагогикалық дәрежеге  жеткенше ұрпақ тәрбиесінің қайнар көзі,  алтын діңгегі болып келгені даусыз.

Халық педагогикасының мақсаты:  бірнеше ғасырларға созылған халық  тәжірибесіне сүйене отырып, болашақ  ұрпақты еңбекке, өмірге ең жоғарғы  адамгершілік, имандылық қасиеттерге  тәрбиелеу. Халық педагогикасының  негізінде халық ауыз әдебиетінің  шығармалары, этнографиялық  материалдар, халықтық тәрбие дәстүрлері,  халық ойындары, үйелмен тәжірибелері  т.б. жатады.

Халық педагогикасының құрамды  бөліктері қазақтың ұлттық ойындар,  мақал-мәтелдер, жұмбақтар, ертегілерт.б.  ерте заманнан бастап, жас өспірімдердің  ой-өрісін, зеректігін анықтау үшін тәрбие  құралы ретінде қолданып келді.

Ұ лттық ойындар.
Қ азақ халқ ының ө мір кешкен тарихында ұ лттық ойындардың кө птеген тү рлері балалық , жеткіншектік, жасө спірімдік сияқ тағ ы балалар тә рбиесінде пайдаланылады. Ойын тек көң іл кө теру, шаттандыру ғ ана емес, ол ө зінше ерекше қ азақ халық ының ә леуметтік

Мақ ал-мә телдер
Халықтың ауызша  ақындық шығармашылығының  көп тараған ескерткіштері.  Ғасырлар бойы халықтың  әлеуметтік тарихи тәжірибесі  туралы нақыл сөздер арқылы  халықтың ой-пікірі, арманы,  көзқарасы баяндалған. Қасиетті  сөздерді қазақ халқы қастерлеп  өнеге етіп, адамдардың өлең  өрнектерімен ойластырып 

Жұ мбақ тар
Халық арасында жылдам айтылып келе жатқ ан жұ мбақ тардың саны кө птеп саналады. Жұ мбақ балалардың қ иялын, танымдық ісә рекетін, қ абілетін дамытады. Оның жауабын табу ү шін мазмұ нын талдап ой елегінен ө ткізеді.

Халық педагогикасы тә рбиені ең бек пен ө нерге негіздей жү гізді. Тек бертін келе ғ ана оқ у-білім дамып, ғ ылым мен техника ө рістей бастағ ан кезең де ғ ылыми педагогика дү ниеге келді.

Қ олданылғ ан ә дебиеттер:
1.«Бала мен балабақ ша» Республикалық педагогикалық журнал №7, 2011 2.«Бабаң нан сағ ан не қ алғ ан!» Құ растырғ ан–Қ анат Қ айым Алматы; «Балауса»2002 ж 3.Ғ аламтор сайттарынан алынғ ан.

ЗҒ А  РЫҢЫ А РЛ А НАЗ ЕТ!!! РАХМ


Пән: Педагогика



Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь