Халық педагогикасы тәрбиені еңбек пен өнерге негіздей жүгізді




Презентация қосу
Семей қаласының
Шәкәрім атындағы мемлекеттік
университеті

СӨ
Ж
Тексерген: Серикова Н.У
Орындаған: Аманғазы Б.Қ Т-441 топ студенті
 Қай заманда, қандай қоғамда болсын 
алдымызда  тұрған зор міндеттердің бірі – 
болашақ ұрпақ тәрбиелеу. Жан – жақты 
жетілген, ақыл парасаты мен мәдениеті 
мол, саналы ұрпақ тәрбиелеуде әр 
халықтың салт – дәстүрі, ел дамуындағы 
бағалы байлықтың нәрін біртіндеп сіңіру 
арқылы ғана жүзеге асыруға болады.
Басқа халықтар сияқты 
қазақ елінің де ұрпақ 
тәрбиелеуде мол 
тәжірибесі, жиған – 
тергені, озық ойлары мен 
өзіндік ерекшеліктері бар. 
Осындай мол мұраның 
«дәнегін мәпелеп 
екпейінше» жастарды 
ізгілік пен 
парасаттылықты 
тәрбиелеу мүмкін емес.
Халықтың жазбаша 
жазылмаған, бірақ ұрпақ 
есінде мәңгілікке сақталып, 
бір ұрпақтан бір ұрпаққа 
ауызша жалғасып келген 
нақыл – өсиет, өнеге 
қағида болып таралып 
келген тәлім – тәрбие 
тағылымының бай мұрасы 
бар. Ол халықтық
педагогика деп аталады.
       Халықтық педагогика отбасылық 
тәрбиеден басталып, ел – жұрт, ауыл – 
аймақ, тіпті бүкіл халықтық қарым 
қатынастан берік орын алған тәлім – 
тәрбиенің түрі. Ендеше, халық 
педагогикасы қоғам дамуының барлық 
сатыларынан өтіп, тәжірибеде жүйеленіп, 
ғылыми педагогикалық дәрежеге 
жеткенше ұрпақ тәрбиесінің қайнар көзі, 
алтын діңгегі болып келгені даусыз.
Халық педагогикасының мақсаты: 
бірнеше ғасырларға созылған халық 
тәжірибесіне сүйене отырып, болашақ 
ұрпақты еңбекке, өмірге ең жоғарғы 
адамгершілік, имандылық қасиеттерге 
тәрбиелеу. Халық педагогикасының 
негізінде халық ауыз әдебиетінің 
шығармалары, этнографиялық 
материалдар, халықтық тәрбие 
дәстүрлері, халық ойындары, үйелмен 
тәжірибелері т.б. жатады.
Халық педагогикасының құрамды 
бөліктері қазақтың ұлттық ойындар, 
мақал-мәтелдер, жұмбақтар, ертегілерт.б. 
ерте заманнан бастап, жас өспірімдердің 
ой-өрісін, зеректігін анықтау үшін тәрбие 
құралы ретінде қолданып келді.
Ұлттық ойындар.
Қазақ халқының
өмір кешкен тарихында
ұлттық ойындардың
көптеген түрлері
балалық, жеткіншектік,
жасөспірімдік сияқтағы 
балалар тәрбиесінде
пайдаланылады. Ойын
тек көңіл көтеру,
шаттандыру ғана емес,
ол өзінше  ерекше қазақ
Мақал-мәтелдер 
Халықтың ауызша 
ақындық 
шығармашылығының көп 
тараған ескерткіштері. 
Ғасырлар бойы халықтың 
әлеуметтік тарихи тәжірибесі 
туралы нақыл сөздер арқылы 
халықтың ой-пікірі, арманы, 
көзқарасы баяндалған. 
Қасиетті сөздерді қазақ халқы 
қастерлеп өнеге етіп, 
Жұмбақтар 
Халық арасында
жылдам айтылып
келе жатқан
жұмбақтардың саны
көптеп саналады.
Жұмбақ балалардың
қиялын, танымдық іс-
әрекетін, қабілетін
дамытады. Оның
жауабын табу үшін
мазмұнын талдап ой
Халық педагогикасы тәрбиені
еңбек пен өнерге негіздей
жүгізді. Тек бертін келе ғана
оқу-білім дамып, ғылым мен
техника өрістей бастаған
кезеңде ғылыми педагогика
дүниеге келді.
Қолданылған
әдебиеттер:
1.«Бала мен балабақша»
Республикалық педагогикалық
журнал №7, 2011
2.«Бабаңнан саған не қалған!» 
Құрастырған–Қанат Қайым
Алматы; «Балауса»2002 ж
3.Ғаламтор сайттарынан
алынған.
А РЫ Ң Ы З Ғ
НАЗА РЛ
А Х М Е Т! ! !
АР

Ұқсас жұмыстар
Халық педагогикасының мақсаты
Бала тәрбиесінде халықтық педагогиканың міндеттері мен бағыттары
Білім берудің негізгі мақсаты ретінде жан - жақты және үйлесімді дамыған тұлғаны қалыптасыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың эстетикалық тәрбиесі
Педагогиканың ғылыми таным саласы - тәрбие
Оқушылар бойында патриоттық тәрбиені қалыптастырудың жолдары
Теория негізі
ҰЛТТЫҚ ПЕДАГОГИКА ЭЛЕМЕНТТЕРІН ДАМЫТУ
Музыканы тыңдау әдістемесі
Кіші мектеп жасындағы оқушылардың эстетикалық тәрбиесін қалыптастыру
Пәндер