Сайтқа презентация қосу

Педагогтың кәсіби өзін өзі тануы мен дамуы

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті Жаратылыстану – математика факультеті.

СӨЖ тақырыбы: Педагогтың

кәсіби өзін өзі тануы мен дамуы

Орындаған: Әлихан Е
Т – 411 топ

Ақырын жүріп анық бас, Еңбегің кетпес далаға. Ұстаздық еткен жалықпас, Үйретуден балаға.

Ұстаз туралы қанатты сөздер:
“Мұғалімдік мамандық –бұл адамтану, адамның күрделі және қызықты, шымшытырығы мол рухани жан дүниесіне үңіле білу. Педагогикалық шеберлік пен педагогикалық өнер –ол даналықты жүректен ұға білу болып табылады” Ы.Алтынсарин. "Ұстаздық – ұлы құрмет. Себебі, ұрпақтарды ұстаз тәрбиелейді. Болашақтың басшысын да, данасын да, ғалымын да, еңбекқор егіншісін де, кеншісін де ұстаз өсіреді... Өмірге ұрпақ берген аналарды қандай ардақтасақ, сол ұрпақты тәрбиелейтін ұстаздарды да сондай ардақтауға міндеттіміз” Бауыржан Момышұлы. “Ұстаз болу – өз уақытыңды аямау, басқаның бақытын аялау” Жан-Жак Руссо. “Мұғалім – зор тұлға, ол күннің құдіретті сәулесі іспетті” К. Д. Ушинский “Адамның адамшылдығы...жақсы ұстаздан болады.” Абай Құнанбаев

Технолог

Оқытушы

Бала бағбаны

Қоғам қайраткері

Оқулық авторы

Жаңалықтарды дәріптеуші, таратушы.

Адам баласының өзінің ұзақ тарихында жасаған рухани,мәдени қазынасы,қымбатқа түскен тәжірибесі,соның ішінде көрегенділік деп аталатын адамгершілік, тәлімгерлік тағлымдары ұрпақтан ұрпаққа ұстаздық-шәкірттік үрдісі арқылы беріліп, жалғасын табады.

Ұстаздық пен шәкірттік – адам баласы арақатыынастарыныың ең бір абзал әрі мағыналы, мәнді түрі. Ұстаз ұғымы кең мағыналы. Оның ең негізгі мәні жақсылыққа тәрбиелеу, өмірде өзі де бақытты болып, өзгелерді де бақытқа жеткізуге үйрету дегенді білдіреді.

Адамзаттың тұтастай тіршілігінің барысында «педагог» мамандығы ең қажеттісі, беделдісі және жауаптысы болып табылады. Жас ұрпақ дүниетанымының, адамгершіліктің қалыптасуы, баланың рухани әлемінің дамуы, демек – елдің болашағы педагогқа байланысты болады.

Педагогтың кәсіби сана-сезімі – бұл кәсіпқой ретінде өзін, ісәрекет пен педагогикалық қатынаста көрініс табатын өзінің тұлғалық ерекшеліктерін ұғынуы. Кәсіби сана-сезім жалпы алғанда сана-сезіммен ортақ қасиеттерге, белгілерге де, өзінің спецификасына да ие. Ортақ белгілер, жалпы алғандағы сана-сезім секілді, кәсіби сана-сезімнің өзінің құрылымына өзін-өзі тануды, эмоциялық-құндылық қатынасты, өзін-өзі бағалауды, өзін-өзі реттеуді және өзін-өзі бақылауды қосатындығымен анықталады, мұнда сонымен қатар сәйкестендіру және рефлексия механизмдері де міндет атқарады. Педагогтың кәсіби өзін-өзі дамытуы мен өзін-өзі тануының талдамасына көшу үшін оның тұлғалық ерекшеліктеріне және кәсіби біліктілігіне, іс-әрекетіні ерекшеліктеріне аз да болса тоқталып өту қажет.

Кәсіби педагогикалық бағыттылық

Педагог тұлғасының құрылымындағы маңызды компоненттерді келесі жағдайлар анықтайды:

Кәсіби белсенділік Кәсіби білімдері мен іскерліктері Өзін-өзі кәсіби ұғынуы.

Кәсіби педагогикалық қабілеттері, есі, ойлауы және қиялы;

Тұлғаның бағыттылығы әдетте

кәсіби-педагогикалық

балаларға, іс-әрекетке, өзіне қатынасы жетекші мәнге ие болатын қатынастардың тобы ретінде анықталады. Қатынастардың негізгі үш түрін құрылымдай келе, кәсіби-педагогикалық бағыттылықтың сегіз түрін алуға болады, алайда оңтайлысы ретінде үш компонент: балаларға қатынасы, заттарға қатынасы және өзіне қатынасы айқындалған типті анықтаған жөн. Кәсіби білімдері мен іскерліктері кәсіби даярлықтың негізін құрайды. Білімдер мен іскерліктерге ие болмаған педагог өзінің қызметін мүлде атқара алмас еді. Кәсіби білімдер әртекті келеді: ол – өзінің пәнін жақсы білу, педагогика, психология, әдістемелер саласындағы, өзге адамдармен қатынастарды орнату аумағындағы білімдері, өзінің кәсіби мүмкіндіктеріне қанық болуы.

Кәсіби

жаңа әдіс-тәсілдерін тұрақты іздестіруде, туындаған міндеттерді ерекше үлгіде шешуіскерлігінде, әкімшілікпен, қызметтестерімен, ата-аналармен, оқушылармен қатынастарын жетілдіру қабілетінде, өзінің жұмысын талдауда, өзін-өзі тәрбиелеудің барлық құралдары мен тәсілдерін қолдана отырып, өзін-өзі дамытумен айналысуда анықталатын педагогтың нормативтердің шеңберінен шығу, өзінің ісәрекетінің аумағын тұрақты түрде кеңейтіп отыру ұмтылысымен сипатталады.

белсенділік оқытудың

Педагогикалық

педагогтың әр дәрежеде ие болған тұлғалық әлеуетін сипаттайды. Дәл педагогикалық қабілеттер және педагогтың оларды өзінде анықтауы педагог болудың сәйкес кәсіби ниетін, педагогикалық іс-әрекетпен айналысу бейімдігін, педагогикалық еңбектің тиімділігін анықтайды.

қабілеттері әр

Қазіргі кезеңде тәрбиеші – педагогтың тәрбие жұмысын ұйымдастырушы ретінде нақты тәрбие міндеттерін шешуге бағытталған білім, білік қабілеттеріне талдау жасау керек. Мұғалім – тәрбиеші үшін ең маңызды, ең шешуші құндылықтарға назар аударған жөн. Құндылықтар жүйесі қазіргі мұғалімдердің педагогикалық мәдениетінің мазмұнын айқындайды. Негізгі құндылықтардың ең бастысы – бала, оның рухани – адамгершілік әлемі. Мұғалім үшін ең маңыздысы, оның іскерлігі болып есептеледі, сонымен қатар, психологиялық мәдениеттің де рөлі ерекше. Бала психологиясының дамуындағы қайшылықтар мен қиындықтарды түсіну үшін қажет. П. П. Блонский мұғалімдерді «практикалық психолог» болуға шақырады. Тәрбиеленушілердің жан - дүниесін түсініп, сезініп, олардың жеке психологиялық қасиеттерін бағалаған жағдайда ғана табысқа жете алады

Педагог өзін - өзі бақылап, педагогикалық іс - әрекетін дер кезінде түзете білген жөн. Педагог оқушы тұлғасына тәрбиелік ықпал етуді біріктіре, кіріктіре білгені дұрыс. Отбасы, мектеп, достарын қамтып, мезгілінде көмекке келе білу керек. Педагог кейбір шиеленісті жағдайдан өзінің интуициясы және шығармашылығы арқылы ғана шыға алады

Жаттығу әдісі. Тәрбие әдісінің жүйесінде жаттығу елеулі орын алады. Қазіргі заман талабына сай, әр мұғалім, өз Жаттығу мінез – құлықтың нормалары мен ережелеріне сай тәрбиешінің әр түрлі ісбілімін әрекетті ұйымдастыру арқылы ескі бірсарынды сабақтардан гөрі, жаңа жетілдіріп, оқушыларды тәрбиелеудің ерекше әдісі ретінде қарастырылады. талапқа сай инновациялық технологияларды өз Жаттығу әдісінің құндылығы мынада: педагогикалық процесте тәрбиеленушілердің орындайтынкүнделіктітәрбиешінің талаптарын сабақтарында жаттығулары пайдаланса, сабақ тартымды орындаумен ғана емес, ең алдымен, осы жаттығуларды орындау барысында өзінің да, мәнді, қонымды, тиімді болары сөзсіз. адам игілігіне қажет еңбегімен көріне алатындығында.

Бұл жөнінде Қазақстан Республикасы «Білім туралы» Заңының 8-бабында «Білім беру жүйесінің басты міндеттерінің бірі – оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу» деп атап көрсеткен.

Педагог - зерттеуші
Педагог зерттеуші ретінде өзінің педагогикалық қызметінде қайшылықтар мен қиындықтарға кездеседі, оны шешуге деген қажеттілік туындайды. Жұмысқа шығармашылықпен қарау, шабыттану – зерттеушіліктің қозғаушы күші болып табылады. Педагогикалық инновацияның дамуына байланысты, педагогикалық эксперимент жүргізе отырып тіпті жас педагогтар да өзінің зерттеушілік қабілетін дәлелдей алады.
Сондықтан педагогтың негізгі міндеттерінің бірі методикалық мәдениет арқылы өзін - өзі дамыту болып табылады

Педагог - әдіскер
Қазіргі жағдайда педагог қызметінің ауқымы кең және алуан түрлі. Оның негізгі бағыттарының бірі – әдіскерлік мәдениетін өзін - өзі дамытуы, кәсіби шеберлігін үздіксіз арттырып отыруы.

Әдіскер педагог өзінің жұмысын жоғары деңгейде жүргізіп қана қоймай, басқаларға өз тәжірибелерді тауып, танып, тарата білу керек; оқу - әдіскерлік проблемаларды танып, талдама жасайды; алуан түрлі әдіскерлік жұмыстарды тиімді тұтастыра білуі керек; жас педагогтардың өзін - өзі дамытуға көмек береді.

Өзін - өзі дамытуға бағдарлама құрғанда жалпы мәдени, философиялық - әдістемелік, тәрбиелік, дидактикалық, педагогикалық, психологиялық, техникалық дайындықтарға назар аударады. Әдістемелік жұмыстың өз мәнінде жүруіне «ашық сабақтардың» рөлі зор. Педагог өз оқу орнының көлемінде шектеліп қалмай, семинарларға, конференцияларда қатысу белсенділік танытады. Білім жетілдіру курстарына қатысады.

Педагог - шығармашылықпен өзін- өзі дамытушы тұлға. Педагог – зиялы тұлға және мәдениет адамы. Педагог – рухани бай тұлға. Педагог – адамгершілігі мол, мейірімді тұлға. Педагог – бәсекелестікті тұлға.

Пайдаланылғ ан ә дебиеттер.
1. Абай атындағы қазақ Ұлттық педагогикалық Университеті, “Педагогика”, Алматы: “Нұрлы Әлем”, 2003. 2. Бабаев С.Б., Оңалбек Ж.К. Жалпы педагогика. Алматы,2005. 3. Әбиев Ж. Педагогика. Алматы., 2004. 4. Қоянбаев.Р. Тәрбие теориясы. - Алматы, 1991. 5. Өзін-өзі тану. Хрестоматия. Алматы, 2003 жыл 6. Хмель Н.Д. Жалпы білім беретін мектептегі педагогикалық процесс. А., 2002


Пән: Педагогика


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь