Ойын-психологиялық феномен ретінде


Бұл презентацияның бағасы: 500 теңге
Скачать: бот арқылы


Презентация қосу
Ойын-психологиялық
феномен ретінде

Орындаған: Турсынова А.Қ
Ойын (Игра; game) — 1) ойын теориясында 
— тайталасушы екі жақтың мінез-құлық 
моделі. Антагонистік және антагонистік емес 
ойындарды, сонымен қатар табиғатқа қарсы 
екінші жақтағы ойындарды айрықшалайды; 
2) есептеу техникасында — белгілі бір ойын 
алгоритмі бойынша үйрету, жаттықтыру, 
жағдайды ұқсаттыру (компьютерлік іскерлік 
ойындар) мақсатында, сонымен қатар көңіл 
көтеру мақсатында (компьютерлік ойындар) 
адамның компьютермен әрекеттестігі.
«Ойын»-бұл адамның мінез-құлқын
өзі басқаруымен анықталатын
қоғамдық тәжірибені
қалыптастыруға арналған
жағдаяттар негізіндегі іс- әрекеттің
бір түрі.
Ойын түрлері

Топтық

Жекелей
 Ойын — балалардың еңбегі. Сондай-ақ
еңбек оның мазмұнын анықтайды, дәл
тұжырым жасайды. Ертедегі ойындардың
мазмұнынан соғыс, аңшылық орын алды. Ең
әуелі соғыс, содан кейін осы соғысты
бейнелейтін ойынның болғаны еш күмәнсіз.
Сөйтіп, Г. В. Плеханов ойынды балалармен
біріге отырып, ойын міндеттерін шешу
барысында тиісті жағдайларды
қалыптастыра білуді де ойластыруы қажет
деп тұжырымдайды 
Ойын түрлері
Қозғалмалы
Дидактикалық
Логикалық
Ұлттық
Жарыс
Рольдік
Ұлтт Қыз қуу
ық
ойы Арқан тартысу
ндар
Асық
Көкпар
Т.б ойындар
Назарларыңызға
рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Ойын - психологиялық феномен
Ойын психологиялық феномен түрінде
Конфликт психологиясыны
Гештальт - психология
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ДАМУЫНДА ОРЫН АЛАТЫН АУЫТҚУЛАР
Көркем шығармадағы суреткер шеберлігіне аса ден қоятын ғалым
Қазіргі этнопсихология
Эмоционалды күйді басқару
Бұқаралық мәдениет
Зейiнділіктің қалыптасуы
Пәндер