Бизнес-жоспар Қонақ уй ашу



Бизнес-жоспар
Қонақ уй ашу

Резюме
Жобаның тұжырымдамасы Қазақстан Республикасы Шығыс Қазақстан облысының Голубой Залив курортты аймағында мотель ашуды қарастырады.
Кәсіпорын қызметінің мақсаты оған қатысушының материалдық әл-ауқатын жақсарту үшін табыс табу болып табылады.
Жоспарланған кәсіпорынның нысаналы тобы қызметтерін тұтыншылар - жол бойымен өтетін саяхатшылар, сондай-ақ Голубой залив курортты аймағына демалуға келетін туристер болып табылады.
Қонақ үй ретінде 2-қабатты ғимарат салу, сондай-ақ қонақ үй бөлмелері мен кафе үшін жабдықтар сатфып алу жоспарлануда.
Жоба бойынша жалпы инвестициялық шығындар мыналарды қамтиды:

Кіріспе
Бүгінде ізеттілік индустриясы - бұл өңірдің немесе туристік орталықтың шаруашылығының қуатты жүйесі және туризм экономикасының маңызды бөлігі.
Қонақ үй бизнесі туризм және ойын-сауық индустриясы деп аталатын ауқымды сегменттің құрамдас бөлігі болып табылады.
Қонақ үй кәсіпорнының негізгі функциясы тұрғындарға уақытша тұратын үй ұсыну болып табылады.
Қонақ үй индустриясы кәсіпорындарының нарығын қоғамдық-экономикалық құбылыс ретінде айқындауға болады, ол қонақ үй өнімін белгілі бір уақытта, белгілі бір жерде сату-сатып алуды қамтамасыз ететін сұраныстар мен ұсыныстарды біріктіреді.
Қонақ үй қызметтері нарығы қонақ үй кәсіпорындары мен қонақ үй қызметтерін сатып алушылар ретіндегі субъектілердің болуымен сипатталады.
Қазақстанда қонақ үй шаруашылығын дамыту үшін барлық мүмкіндіктер бар.
Республиканың бай тарихы, сирек кездесетін тарихи ескерткіштері, өзіндік мәдениеті, саяси тұрақтылық, барынша ашықтық және оның ынтымақтастыққа дайындығы - осының бәрі туристік сияқты қонақ үй саласының да жедел дамуына ықпал етеді.

Жоба экономикалық көзқарас жағынан мыналарға ықпал ететін болады:
- жаңа жұмыс орнын құру, бұл тұрақты табыс табуға мүмкіндік береді;
- туристерді қоса алғанда қонақ үй қызметтерін көрсету үшін жаңа мотель құру Ақмола облысының бюджетіне салықтар мен басқа да аударымдардың түсуі.
Әлеуметтік әсерлердің арасынан:
- халықтың қонақ үй қызметтеріне деген сұранысын қанағаттандыруды;
- туристер мен саяхатшыларды бір мекеннен екіншісіне қатынайтын алыс сапарларда талаптарын қанағаттандыру үшін демалыс, тамақтану және басқа сервистік қызметтерді ұйымдастыруда жағдайлар жасауды бөліп көрсетуге болады. Жалпы қонақ үй құрлысына 7млн тг қажет.

1. Жобаның тұжырымдамасы
Жобаның тұжырымдамасы Қазақстан Республикасы Шығыс Қазақстан облысының Голубой Заливаймағында қонақ үй ашуды қарастырады.
Кәсіпорын қызметінің мақсаты оған қатысушының материалдық әл-ауқатын жақсарту үшін табыс табу болып табылады.
Жоспарланған кәсіпорынның нысаналы тобы қызметтерін тұтыншылар - жол бойымен өтетін саяхатшылар, сондай-ақ Щучье-Бурабай курортты аймағына демалуға келетін туристер болып табылады.
Компанияның басымдықтары:
- қонақ үй бизнесі жұмысындағы тәжірибесі мол білікті құрам;
- қонақ үй кешенінің оңтайлы орналасқан жері;
- қонақ үйдің қызметтері табысы жоғары клиенттерге ғана емес, орташа табысы бар тұтынушыларға да бағдарланған.
Қонақ үй қызметімен қатар тамақтану қызметтері де (кафе) көрсетіледі.
Қонақ үй орын-жайының жалпы алаңы 457 шаршы метрді құрайды. .
Осы бизнес-жоспар басшылыққа алатын соңғы нұсқа емес, тек осындай бизнес-идеяны дамытудың әлеуетті мүмкіндігі ғана. Сондықтан да жобаны іске асырған кезде сату бағдарламасы сияқты көрсетілетін қызметтердің де өзгеруі мүмкін. Жоспарланған қызметтердің бәсекелестік басымдығын, сондай-ақ сатып алынатын жабдықтың ерекшелігін барынша ашып көрсету қажет болады. .

2. Өнімнің (қызметтердің) сипаттамасы
Қонақ үй кәсіпорнының негізгі функциясы клиенттерге уақытша тұратын орын ұсыну болып табылады.
Қонақ үйдің негізгі белгілері мыналар::
- номерлік қорлардың болуы;
- міндетті қызметтер жиынын көрсету (номерлерді, санитарлық тораптарды жинау, төмек-орынды күн сайын жаңарту, номерлерде қызмет көрсету) ;
- қосымша қызметтердің белгілі түр-түрлерінің болуы.
Барлық қонақ үйлерде төрт негізгі қызмет топтары қарастырылған:
• орналастыру;
• тамақтану;
• бос уақыт;
• тұрмыстық қызметтер көрсету.
Олар негізгі, қосымша және ілеспе қызметтерді қамтиды.
Қандай қонақ үйдің болмасын қажетті шарты екі негізгі қызметінің болуы: орналастыру және тамақтандыру.
Орналастыру қызметін ұстау біріншіден, пайдалану үшін арнайы орын-жайлар ұсынылады (қонақ үй номерлері), екіншіден қонақ үйдің құрамы тікелей көрсететін қызметтері ұсыну болыпп табылды: қонақтарды қабылдайтын және ресімдейтін портье, қонақ үй номерлерін жинаушылар жәнен т. б.
Қонақтарға қызметтер көрсету әр түрлі процестерден тұрады: өндірістік (ас үйде тамақ дайындау), сауда (пайдалану үшін дайын тамақ, алкогольді және алкогольсіз ішімдіктерді сату), сервистік (мейрамханада, барда, кафеде, қонақ үй номелерінде официанттардың қызмет көрсетулері) .

3. Өндірістер бағдарламасы
Жылдар бойынша жоспарланатын өндірістік бағдарлама
Көрсеткіш
2 016
2 017
2 018
2 019
2 020
2 021
Стандарт номерлерінің саны
15
Толтырылуы
70%
Люкс номерлерінің саны
5
Толтырылуы
57%
Кафеге келушілер саны
66
69
73
76
80
84
Сату, мың
105 204
105 204
105 976
106 787
107 638
108 532
Сату бағдарламасы жүргізілген маркетингтік зерттеулер (ұсынылатын стоматологиялық қызметтер ретінде тұтынушылардың басымдық берулерін айқындау мақсатында) нәтижелерінің негізінде, сондай-ақ жарнамалық акциялар мен өнімді жеткізуге келісімшарттар жасасу жолымен жүзеге асырылатын болады.
Бағаны қалыптастырған кезде тұтынушылардың орташа табыстары арқылы айқындалатын сатып алу қабілеттіліктері ескерілді.
Бағаны қалыптастыру нарықтық бағалар мен өнімнің өзіндік құнына негізделген.

4. Маркетингтік жоспар
4. 1 Өнімдер (қызметтер) нарығының сипаттамасы
Қонақ үй нарығын олигополистикалық бәсекелестіктің нақты белгіленген белгілері бар монополиялық бәсекелестік нарығын ретінде сипаттауға болады:
- Нарықта қонақ үй бизнесі саласында жұмыс істейтін кәсіпорындар көрсететін қызметтер туралы ақпараттары жеткіліксіз сатып алушылар саны барынша жеткілікті.
Әлеуетті сатып алушыларды қонақ үй және көрсетілетін қызметтер туралы хабардар етуге бағытталған белсенді маркетингтік және жарнамалық саясатты міндетті түрде өткізу;
- Нарықта барынша көп сатушылар жұмыс істейді, олардың қызметтері сараланған; сәл ғана айырмашылығы бар: бірінде ақылы автотұрағы бар; біреуінде жоқ және т. б. Фирмалардың бірде бірі осындай қызметті көрсетпейтіндіктен оның баға алдындағы билігі басым.

- ҚР туристік фирмалар қызмет көрсеткен келушілер сан, мың адам
Шығу туризм Келу туризмі Ішкі туризм
Ақпарат көзі: ҚР Статистика агенттігі

4. 2 Негізгі және әлеуетті бәсекелестер
Кәсіпорынның негізгі бәсекелестері жол бойы қонақ үйлері болып табылады.
Кәсіпорынның жанама бәсекелестері Голубой Залив аймағындағы отельдер мен демалыс үйлері болып табылады.
Бәсекелестің атауы
«Береке»
«Алем»
Сипаттама және қызметтер сапасы
Отельде люкс, жартылай люкс номерлеріне тапсырыс беруге болады. Әрбір номер - жиһазбен, теледидармен, телефонмен, душ кабинасымен жабдықталған. Қонақтарға көрсетілетін қызметтер - бассейні бар сауна, бильярд, ыңғайлы мейрамхана, банкет залы, спорт алаңы, европа және шығыс тағамы ұсынылады. Номерлерде халаттар, теледидар, телефон, душ бар.
Отельде «люкс» класты 32 номер бар, , төрт бөлмелі VIP - апартаменттерімен, 2-қабатты есігі бөлек VIP - коттеджімен бірге. Барымен бірге мейрамхана бар. Отельдің 90-100 адамға арналған конференц-залы бар. Отельде бильярд, кір жуу, химиялық тазалау, шаштараз, автомобиль тұратын орын бар.

4. 3 Нарықты дамытудың болжамды бағасы, күтілетін өзгерістер
Қазақстан өзінің қонақжайлылығымен кеңінен танылған ел. Сонымен қатар қонақ үй және туристік бизнес республикада әлі жетілмеген. Туристер Қазақстанға келуге асықпайды, демалыс базалары тұру қолайлылығы, аумақтарының тазалығы, номерлердің бағасы тым жоғары.
Қазақстанда қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарын дамытудың негізгі үрдістері:
- нарықта халықаралық қонақ үй желісінің пайда болуы;
- шағын кәсіпорындар мен баламалы қонақ үй нысандары желісін белсенді дамыту (сөткелік пәтерлер) ;
- алдағы 2-3 жылда туристер легін ұлғайту және қонақ үй жұмыстарының көрсеткіштерін жақсарту;
- 4* мен тәуліктік пәтерлер қызметтеріне белсенді сұраныс;
- қонақжайлылық индустриясына жаңа компьютерлік технологияларды енгізу

4. 4 Маркетинг стратегиясы
Кәсіпорында өндірісті ұйымдастыру мен қызмет көрсетуді мынадай принциптерді ескере отырып жүзеге асыру ұсынылады:
1. Қызметтер бәсекелестігінің тұрақты мониторингі және оларды жетілдіру жұмысы.
2. Сұранысты қалыптастыру, имиджді қалыптастыру және тұрақты клиенттерді бекіту бойынша шаралар кешенін пайдалану.
Маркетингтік стратегия қонақүй қызметтерін өткізуді ұйымдастыруды білдіреді. Мақсаты - халықтың барлық тобының қол жетімдігі. Кәсіпорын екі бағыт бойынша: қолма-қол және қолма-қол емес есеп айырысу арқылы есеп айырысуды жоспарлауда.
Маркетинг сегментациясы табыстары әр түрлі (орташа, жоғары) клиенттердің сұранысын қанағаттандыруға бағдарланған.
Жарнама науқаны әр түрлі бағыттарда қалыптасады:
- интернетте сайт орналастыру;
- қызметтер түрлерін, бағаларын көрсете отырып баспасөзге ақпарат беру;
- қалқандар, көрсеткіштер;
- желілік жарнама;
- кітапшалар, күнтізбелер, буклеттер және т. б. .
Кәсіпорын бюджетіне жарнамаға арналған ай сайынғы шығыстар енгізілген

5. Техникалық жоспарлау
5. 1 Техникалық процесс
Қонақ үй қызметтерінің ерекшелігі қонақтарға қызмет көрсету ерекшеліктерімен және технологиясымен айқындалады.
Қонақ үй қызметін көрсетудің технологиялық процесі мыналарды қамтиды:
- қонақ үйге кіреберісте қарсы алу;
- қонақтың құжаттарын тіркеу, ресімдеу және орналастыру;
- номерде қызмет көрсету;
- тамақтану кезінде қызмет көрсету;
- мәдени сұранымдарды қанағаттандыру, спорт, сауықтыру және фитнес қызметін көрсету;
- кетуін ресімдеу, шығарып салу.

5. 2 Ғимараттар мен құрылыстар
Жалпы алаңы 457 шаршы метр қонақ үйге арналған орын-жайды салу.
5. 3 Жабдық және инвентарь (техника)
Қонақ үйдің жұмыс істеуі үшін қажетті негізгі жабдықтардың арасында мыналарды бөліп көрсетуге болады. .

Қонақ үй кешені үшін қажетті жабдықтар кешені
№
Атауы
саны
Кафе үшін
1
Пеш
1
2
Пісіру-нан пісіру шкафы
1
3
Тоңазытқыш
4
4
Столдар
12
5
Орындықтар
48
6
Кондиционерлер
4
7
Бар тұғыры
1
8
Техникалық заттар, ыдыс-аяқ
1

Қонақ үй номерлері, холл үшін
9
Кровать
24
10
Тумбочкалар
48
11
Жұмсақ жиһаз (люкс номерлер үшін)
6
12
Диван
18
13
Кресло
24
14
Кондиционерлар
24
15
Орындықтар
48
16
Журнал столы
24
17
Тоңазытқыш
24
18
Шамдар, бра
144
19
Кіреберіс
24
Жабдықтың жалпы ұқұны 22 835 мың теңгені құрайды

6. Ұйымдастыру, басқару және құрам
Кәсіпорында директор жалпы басшылық жасайды. Басқарушы әкімші мен қосалқы құрамның жұмысын бақылайды. Өндірістік құрам әкімшіге бағынады.
Кәсіпорынның ұйымдастыру құрылымы төменде көрсетілген түрлерден тұрады
Ұйымдастыру құрылы

7. Жобаны іске асыру
7. 1 Іске асыру жоспары
Осы жобаны іске асыру 2015 жылғы қаңтардан 2015 жылғы желтоқсанға дейінгі кезеңді қамтиды деп болжануда.
- Жобаны іске асырудың күнтізбелік жоспары

7. 2 Жобаны іске асыру шығындары
Инвестициялық шығындар бағасы төмендегі кестеде келтірілген.
2015 ж. Инвестициялық шығындар, мың теңге
Атауы
Сомасы, мың тг.
2 015
мам
маус
шіл
там
қыр
қаз
қар
жел
Орын-жай
194 334
32 389
32 389
32 389
32 389
32 389
32 389
Жөндеу
68 017
34 008
34 008
Кафе жабдықтары
8 276
4 138
4 138
Қонақ үй номерлері жабдығы
14 559
7 280
7 280
Жиыны
285 186
32 389
32 389
32 389
32 389
32 389
66 397
45 426
11 418

8. Пайдалану шығыстары
Пайдалану шығыстары ауыспалы шығыстардан тұрады.
- Айына ауыспалы шығыстар, ҚҚС-сыз
Шығыстар бабы
2016
2017
2018
2019
2020
2021
Кафе қызметтерін көрсету шығыстары
575
603
633
665
698
733
Тамақ өнімдері
575
603
633
665
698
733

9. Жалпы және әкімшілік шығыстар
- Кәсіпорынның бір айдағы жалпы және әкімшілік шығыстары, мың тг
Затраты
2015
2016- 2021
ЕТҚ
1 769
1 769
Коммуналдық қызметтер
200
200
Электр энергиясы
40
40
Жер учаскесін жалдау
15
15
Тазалағыш заттар + қонақ үй материалдары+ шаруашылық туарлары
130
130
Қонақ үйге арналған төсек-орын
40
40
Интернет
Мегалайн
17
17
Байланыс қызметтері
16
16
Кеңсе тауарлары
3
3
НБ-ға қызмет көрсету және жөндеу
55
55
Көлік шығыстары
25
25
Мүлік, ыдыс-аяқ
30
30
Жарнама шығыстары
25
25
Банк қызметтері
8
8
Өзге де көлденең шығыстар
40
40
Жиыны
2 413
2 413

Еңбекақы шығыстарының есебі, мың тг
№
Лауазымы
Саны
Жалақы
Есептеуге
Еңбекақы төлеу қоры
Әкімшілік-басқару құрамы
1
Директор
1
130
130
143
2
Басқарушы
1
100
100
110
3
Әкімші
2
80
160
176
4
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz