Бизнес-жоспар Қонақ уй ашу


Slide 1

Бизнес-жоспар

Қонақ уй ашу

Slide 2

Резюме

Жобаның тұжырымдамасы Қазақстан Республикасы Шығыс Қазақстан облысының Голубой Залив курортты аймағында мотель ашуды қарастырады.

Кәсіпорын қызметінің мақсаты оған қатысушының материалдық әл-ауқатын жақсарту үшін табыс табу болып табылады.

Жоспарланған кәсіпорынның нысаналы тобы қызметтерін тұтыншылар - жол бойымен өтетін саяхатшылар, сондай-ақ Голубой залив курортты аймағына демалуға келетін туристер болып табылады.

Қонақ үй ретінде 2-қабатты ғимарат салу, сондай-ақ қонақ үй бөлмелері мен кафе үшін жабдықтар сатфып алу жоспарлануда.

Жоба бойынша жалпы инвестициялық шығындар мыналарды қамтиды:

Slide 3

Кіріспе

Бүгінде ізеттілік индустриясы - бұл өңірдің немесе туристік орталықтың шаруашылығының қуатты жүйесі және туризм экономикасының маңызды бөлігі.

Қонақ үй бизнесі туризм және ойын-сауық индустриясы деп аталатын ауқымды сегменттің құрамдас бөлігі болып табылады.

Қонақ үй кәсіпорнының негізгі функциясы тұрғындарға уақытша тұратын үй ұсыну болып табылады.

Қонақ үй индустриясы кәсіпорындарының нарығын қоғамдық-экономикалық құбылыс ретінде айқындауға болады, ол қонақ үй өнімін белгілі бір уақытта, белгілі бір жерде сату-сатып алуды қамтамасыз ететін сұраныстар мен ұсыныстарды біріктіреді.

Қонақ үй қызметтері нарығы қонақ үй кәсіпорындары мен қонақ үй қызметтерін сатып алушылар ретіндегі субъектілердің болуымен сипатталады.

Қазақстанда қонақ үй шаруашылығын дамыту үшін барлық мүмкіндіктер бар.

Республиканың бай тарихы, сирек кездесетін тарихи ескерткіштері, өзіндік мәдениеті, саяси тұрақтылық, барынша ашықтық және оның ынтымақтастыққа дайындығы - осының бәрі туристік сияқты қонақ үй саласының да жедел дамуына ықпал етеді.

Slide 4

Жоба экономикалық көзқарас жағынан мыналарға ықпал ететін болады:

- жаңа жұмыс орнын құру, бұл тұрақты табыс табуға мүмкіндік береді;

- туристерді қоса алғанда қонақ үй қызметтерін көрсету үшін жаңа мотель құру Ақмола облысының бюджетіне салықтар мен басқа да аударымдардың түсуі.

Әлеуметтік әсерлердің арасынан:

- халықтың қонақ үй қызметтеріне деген сұранысын қанағаттандыруды;

- туристер мен саяхатшыларды бір мекеннен екіншісіне қатынайтын алыс сапарларда талаптарын қанағаттандыру үшін демалыс, тамақтану және басқа сервистік қызметтерді ұйымдастыруда жағдайлар жасауды бөліп көрсетуге болады. Жалпы қонақ үй құрлысына 7млн тг қажет.

Slide 5

1. Жобаның тұжырымдамасы

Жобаның тұжырымдамасы Қазақстан Республикасы Шығыс Қазақстан облысының Голубой Заливаймағында қонақ үй ашуды қарастырады.

Кәсіпорын қызметінің мақсаты оған қатысушының материалдық әл-ауқатын жақсарту үшін табыс табу болып табылады.

Жоспарланған кәсіпорынның нысаналы тобы қызметтерін тұтыншылар - жол бойымен өтетін саяхатшылар, сондай-ақ Щучье-Бурабай курортты аймағына демалуға келетін туристер болып табылады.

Компанияның басымдықтары:

- қонақ үй бизнесі жұмысындағы тәжірибесі мол білікті құрам;

- қонақ үй кешенінің оңтайлы орналасқан жері;

- қонақ үйдің қызметтері табысы жоғары клиенттерге ғана емес, орташа табысы бар тұтынушыларға да бағдарланған.

Қонақ үй қызметімен қатар тамақтану қызметтері де (кафе) көрсетіледі.

Қонақ үй орын-жайының жалпы алаңы 457 шаршы метрді құрайды. .

Осы бизнес-жоспар басшылыққа алатын соңғы нұсқа емес, тек осындай бизнес-идеяны дамытудың әлеуетті мүмкіндігі ғана. Сондықтан да жобаны іске асырған кезде сату бағдарламасы сияқты көрсетілетін қызметтердің де өзгеруі мүмкін. Жоспарланған қызметтердің бәсекелестік басымдығын, сондай-ақ сатып алынатын жабдықтың ерекшелігін барынша ашып көрсету қажет болады. .

Slide 6

2. Өнімнің (қызметтердің) сипаттамасы

Қонақ үй кәсіпорнының негізгі функциясы клиенттерге уақытша тұратын орын ұсыну болып табылады.

Қонақ үйдің негізгі белгілері мыналар::

- номерлік қорлардың болуы;

- міндетті қызметтер жиынын көрсету (номерлерді, санитарлық тораптарды жинау, төмек-орынды күн сайын жаңарту, номерлерде қызмет көрсету) ;

- қосымша қызметтердің белгілі түр-түрлерінің болуы.

Барлық қонақ үйлерде төрт негізгі қызмет топтары қарастырылған:

• орналастыру;

• тамақтану;

• бос уақыт;

• тұрмыстық қызметтер көрсету.

Олар негізгі, қосымша және ілеспе қызметтерді қамтиды.

Қандай қонақ үйдің болмасын қажетті шарты екі негізгі қызметінің болуы: орналастыру және тамақтандыру.

Орналастыру қызметін ұстау біріншіден, пайдалану үшін арнайы орын-жайлар ұсынылады (қонақ үй номерлері), екіншіден қонақ үйдің құрамы тікелей көрсететін қызметтері ұсыну болыпп табылды: қонақтарды қабылдайтын және ресімдейтін портье, қонақ үй номерлерін жинаушылар жәнен т. б.

Қонақтарға қызметтер көрсету әр түрлі процестерден тұрады: өндірістік (ас үйде тамақ дайындау), сауда (пайдалану үшін дайын тамақ, алкогольді және алкогольсіз ішімдіктерді сату), сервистік (мейрамханада, барда, кафеде, қонақ үй номелерінде официанттардың қызмет көрсетулері) .

Slide 7

3. Өндірістер бағдарламасы

Жылдар бойынша жоспарланатын өндірістік бағдарлама

Көрсеткіш

2 016

2 017

2 018

2 019

2 020

2 021

Стандарт номерлерінің саны

15

Толтырылуы

70%

Люкс номерлерінің саны

5

Толтырылуы

57%

Кафеге келушілер саны

66

69

73

76

80

84

Сату, мың

105 204

105 204

105 976

106 787

107 638

108 532

Сату бағдарламасы жүргізілген маркетингтік зерттеулер (ұсынылатын стоматологиялық қызметтер ретінде тұтынушылардың басымдық берулерін айқындау мақсатында) нәтижелерінің негізінде, сондай-ақ жарнамалық акциялар мен өнімді жеткізуге келісімшарттар жасасу жолымен жүзеге асырылатын болады.

Бағаны қалыптастырған кезде тұтынушылардың орташа табыстары арқылы айқындалатын сатып алу қабілеттіліктері ескерілді.

Бағаны қалыптастыру нарықтық бағалар мен өнімнің өзіндік құнына негізделген.

Slide 8

4. Маркетингтік жоспар

4. 1 Өнімдер (қызметтер) нарығының сипаттамасы

Қонақ үй нарығын олигополистикалық бәсекелестіктің нақты белгіленген белгілері бар монополиялық бәсекелестік нарығын ретінде сипаттауға болады:

- Нарықта қонақ үй бизнесі саласында жұмыс істейтін кәсіпорындар көрсететін қызметтер туралы ақпараттары жеткіліксіз сатып алушылар саны барынша жеткілікті.

Әлеуетті сатып алушыларды қонақ үй және көрсетілетін қызметтер туралы хабардар етуге бағытталған белсенді маркетингтік және жарнамалық саясатты міндетті түрде өткізу;

- Нарықта барынша көп сатушылар жұмыс істейді, олардың қызметтері сараланған; сәл ғана айырмашылығы бар: бірінде ақылы автотұрағы бар; біреуінде жоқ және т. б. Фирмалардың бірде бірі осындай қызметті көрсетпейтіндіктен оның баға алдындағы билігі басым.

Slide 9

- ҚР туристік фирмалар қызмет көрсеткен келушілер сан, мың адам

Шығу туризм Келу туризмі Ішкі туризм

Ақпарат көзі: ҚР Статистика агенттігі

Slide 10

4. 2 Негізгі және әлеуетті бәсекелестер

Кәсіпорынның негізгі бәсекелестері жол бойы қонақ үйлері болып табылады.

Кәсіпорынның жанама бәсекелестері Голубой Залив аймағындағы отельдер мен демалыс үйлері болып табылады.

Бәсекелестің атауы

«Береке»

«Алем»

Сипаттама және қызметтер сапасы

Отельде люкс, жартылай люкс номерлеріне тапсырыс беруге болады. Әрбір номер - жиһазбен, теледидармен, телефонмен, душ кабинасымен жабдықталған. Қонақтарға көрсетілетін қызметтер - бассейні бар сауна, бильярд, ыңғайлы мейрамхана, банкет залы, спорт алаңы, европа және шығыс тағамы ұсынылады. Номерлерде халаттар, теледидар, телефон, душ бар.

Отельде «люкс» класты 32 номер бар, , төрт бөлмелі VIP - апартаменттерімен, 2-қабатты есігі бөлек VIP - коттеджімен бірге. Барымен бірге мейрамхана бар. Отельдің 90-100 адамға арналған конференц-залы бар. Отельде бильярд, кір жуу, химиялық тазалау, шаштараз, автомобиль тұратын орын бар.

Slide 11

4. 3 Нарықты дамытудың болжамды бағасы, күтілетін өзгерістер

Қазақстан өзінің қонақжайлылығымен кеңінен танылған ел. Сонымен қатар қонақ үй және туристік бизнес республикада әлі жетілмеген. Туристер Қазақстанға келуге асықпайды, демалыс базалары тұру қолайлылығы, аумақтарының тазалығы, номерлердің бағасы тым жоғары.

Қазақстанда қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарын дамытудың негізгі үрдістері:

- нарықта халықаралық қонақ үй желісінің пайда болуы;

- шағын кәсіпорындар мен баламалы қонақ үй нысандары желісін белсенді дамыту (сөткелік пәтерлер) ;

- алдағы 2-3 жылда туристер легін ұлғайту және қонақ үй жұмыстарының көрсеткіштерін жақсарту;

- 4* мен тәуліктік пәтерлер қызметтеріне белсенді сұраныс;

- қонақжайлылық индустриясына жаңа компьютерлік технологияларды енгізу

Slide 12

4. 4 Маркетинг стратегиясы

Кәсіпорында өндірісті ұйымдастыру мен қызмет көрсетуді мынадай принциптерді ескере отырып жүзеге асыру ұсынылады:

1. Қызметтер бәсекелестігінің тұрақты мониторингі және оларды жетілдіру жұмысы.

2. Сұранысты қалыптастыру, имиджді қалыптастыру және тұрақты клиенттерді бекіту бойынша шаралар кешенін пайдалану.

Маркетингтік стратегия қонақүй қызметтерін өткізуді ұйымдастыруды білдіреді. Мақсаты - халықтың барлық тобының қол жетімдігі. Кәсіпорын екі бағыт бойынша: қолма-қол және қолма-қол емес есеп айырысу арқылы есеп айырысуды жоспарлауда.

Маркетинг сегментациясы табыстары әр түрлі (орташа, жоғары) клиенттердің сұранысын қанағаттандыруға бағдарланған.

Жарнама науқаны әр түрлі бағыттарда қалыптасады:

- интернетте сайт орналастыру;

- қызметтер түрлерін, бағаларын көрсете отырып баспасөзге ақпарат беру;

- қалқандар, көрсеткіштер;

- желілік жарнама;

- кітапшалар, күнтізбелер, буклеттер және т. б. .

Кәсіпорын бюджетіне жарнамаға арналған ай сайынғы шығыстар енгізілген

Slide 13

5. Техникалық жоспарлау

5. 1 Техникалық процесс

Қонақ үй қызметтерінің ерекшелігі қонақтарға қызмет көрсету ерекшеліктерімен және технологиясымен айқындалады.

Қонақ үй қызметін көрсетудің технологиялық процесі мыналарды қамтиды:

- қонақ үйге кіреберісте қарсы алу;

- қонақтың құжаттарын тіркеу, ресімдеу және орналастыру;

- номерде қызмет көрсету;

- тамақтану кезінде қызмет көрсету;

- мәдени сұранымдарды қанағаттандыру, спорт, сауықтыру және фитнес қызметін көрсету;

- кетуін ресімдеу, шығарып салу.

Slide 14

5. 2 Ғимараттар мен құрылыстар

Жалпы алаңы 457 шаршы метр қонақ үйге арналған орын-жайды салу.

5. 3 Жабдық және инвентарь (техника)

Қонақ үйдің жұмыс істеуі үшін қажетті негізгі жабдықтардың арасында мыналарды бөліп көрсетуге болады. .

Slide 15

Қонақ үй кешені үшін қажетті жабдықтар кешені

Атауы

саны

Кафе үшін

1

Пеш

1

2

Пісіру-нан пісіру шкафы

1

3

Тоңазытқыш

4

4

Столдар

12

5

Орындықтар

48

6

Кондиционерлер

4

7

Бар тұғыры

1

8

Техникалық заттар, ыдыс-аяқ

1

Slide 16

Қонақ үй номерлері, холл үшін

9

Кровать

24

10

Тумбочкалар

48

11

Жұмсақ жиһаз (люкс номерлер үшін)

6

12

Диван

18

13

Кресло

24

14

Кондиционерлар

24

15

Орындықтар

48

16

Журнал столы

24

17

Тоңазытқыш

24

18

Шамдар, бра

144

19

Кіреберіс

24

Жабдықтың жалпы ұқұны 22 835 мың теңгені құрайды

Slide 17

6. Ұйымдастыру, басқару және құрам

Кәсіпорында директор жалпы басшылық жасайды. Басқарушы әкімші мен қосалқы құрамның жұмысын бақылайды. Өндірістік құрам әкімшіге бағынады.

Кәсіпорынның ұйымдастыру құрылымы төменде көрсетілген түрлерден тұрады

Ұйымдастыру құрылы

Slide 18

7. Жобаны іске асыру

7. 1 Іске асыру жоспары

Осы жобаны іске асыру 2015 жылғы қаңтардан 2015 жылғы желтоқсанға дейінгі кезеңді қамтиды деп болжануда.

- Жобаны іске асырудың күнтізбелік жоспары

Slide 19

7. 2 Жобаны іске асыру шығындары

Инвестициялық шығындар бағасы төмендегі кестеде келтірілген.

2015 ж. Инвестициялық шығындар, мың теңге

Атауы

Сомасы, мың тг.

2 015

мам

маус

шіл

там

қыр

қаз

қар

жел

Орын-жай

194 334

32 389

32 389

32 389

32 389

32 389

32 389

Жөндеу

68 017

34 008

34 008

Кафе жабдықтары

8 276

4 138

4 138

Қонақ үй номерлері жабдығы

14 559

7 280

7 280

Жиыны

285 186

32 389

32 389

32 389

32 389

32 389

66 397

45 426

11 418

Slide 20

8. Пайдалану шығыстары

Пайдалану шығыстары ауыспалы шығыстардан тұрады.

- Айына ауыспалы шығыстар, ҚҚС-сыз

Шығыстар бабы

2016

2017

2018

2019

2020

2021

Кафе қызметтерін көрсету шығыстары

575

603

633

665

698

733

Тамақ өнімдері

575

603

633

665

698

733

Slide 21

9. Жалпы және әкімшілік шығыстар

- Кәсіпорынның бір айдағы жалпы және әкімшілік шығыстары, мың тг

Затраты

2015

2016- 2021

ЕТҚ

1 769

1 769

Коммуналдық қызметтер

200

200

Электр энергиясы

40

40

Жер учаскесін жалдау

15

15

Тазалағыш заттар + қонақ үй материалдары+ шаруашылық туарлары

130

130

Қонақ үйге арналған төсек-орын

40

40

Интернет

Мегалайн

17

17

Байланыс қызметтері

16

16

Кеңсе тауарлары

3

3

НБ-ға қызмет көрсету және жөндеу

55

55

Көлік шығыстары

25

25

Мүлік, ыдыс-аяқ

30

30

Жарнама шығыстары

25

25

Банк қызметтері

8

8

Өзге де көлденең шығыстар

40

40

Жиыны

2 413

2 413

Slide 22

Еңбекақы шығыстарының есебі, мың тг

Лауазымы

Саны

Жалақы

Есептеуге

Еңбекақы төлеу қоры

Әкімшілік-басқару құрамы

1

Директор

1

130

130

143

2

Басқарушы

1

100

100

110

3

Әкімші

2

80

160

176

4


Ұқсас жұмыстар
Бизнес-жоспар Мотельдер ашу
Мотель ашу бизнес жоспары. Жобаның тұжырымдамасы
Мотель ашу бизнес жоспары
Қазіргі таңдағы жалпы туризм жайлы
Кондитерлік кафесін ашудың бизнес жоспары
Қызметтердің сапасы мен қызмет көрсету сапасы түсініктері Қазақстан Республикасының 2001 жылғы
Өз ісіңізді ұйымдастыру үшін қызмет түрін таңдап, SWOT талдау
Қонақ үйдің негізгі функциялары
Қаланың көрікті орындары
«Блюз» жастар кафесі SWOT анализ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz