Сайтқа презентация қосу

Бизнес-жоспар Қонақ уй ашу

Бизнес-жоспар Қонақ уй ашу

Резюме Жобаның тұжырымдамасы Қазақстан Республикасы Шығыс Қазақстан облысының Голубой Залив курортты аймағында мотель ашуды қарастырады. Кәсіпорын қызметінің мақсаты оған қатысушының материалдық әл-ауқатын жақсарту үшін табыс табу болып табылады. Жоспарланған кәсіпорынның нысаналы тобы қызметтерін тұтыншылар – жол бойымен өтетін саяхатшылар, сондай-ақ Голубой залив курортты аймағына демалуға келетін туристер болып табылады. Қонақ үй ретінде 2-қабатты ғимарат салу, сондай-ақ қонақ үй бөлмелері мен кафе үшін жабдықтар сатфып алу жоспарлануда. Жоба бойынша жалпы инвестициялық шығындар мыналарды қамтиды:

Кіріспе Бүгінде ізеттілік индустриясы - бұл өңірдің немесе туристік орталықтың шаруашылығының қуатты жүйесі және туризм экономикасының маңызды бөлігі. Қонақ үй бизнесі туризм және ойын-сауық индустриясы деп аталатын ауқымды сегменттің құрамдасбөлігі болып табылады. Образец текста Қонақ үй кәсіпорнының негізгі функциясы тұрғындарға уақытша тұратын  Второй уровень үй ұсыну болып табылады.  Третий уровень Қонақ үй индустриясы кәсіпорындарының нарығын қоғамдық Четвертый уровень экономикалық құбылыс ретінде айқындауға болады, ол қонақ үй өнімін  Пятый уровень белгілі бір уақытта, белгілі бір жерде сату-сатып алуды қамтамасыз ететін сұраныстар мен ұсыныстарды біріктіреді. Қонақ үй қызметтері нарығы қонақ үй кәсіпорындары мен қонақ үй қызметтерін сатып алушылар ретіндегі субъектілердің болуымен сипатталады. Қазақстанда қонақ үй шаруашылығын дамыту үшін барлық мүмкіндіктер бар. Республиканың бай тарихы, сирек кездесетін тарихи ескерткіштері, өзіндік мәдениеті, саяси тұрақтылық, барынша ашықтық және оның ынтымақтастыққа дайындығы – осының бәрі туристік сияқты қонақ үй саласының да жедел дамуына ықпал етеді.  

Жоба экономикалық көзқарас жағынан мыналарға ықпал ететін болады: - жаңа жұмыс орнын құру, бұл тұрақты табыс табуға мүмкіндік береді;  Образец текста - туристерді қоса алғанда қонақ үй қызметтерін көрсету  Второй уровень үшін жаңа мотель құру Ақмола облысының бюджетіне  Третий уровень салықтар мен басқа да аударымдардың түсуі. Четвертый уровень Әлеуметтік әсерлердің арасынан: Пятый уровень - халықтың қонақ үй қызметтеріне деген сұранысын қанағаттандыруды; - туристер мен саяхатшыларды бір мекеннен екіншісіне қатынайтын алыс сапарларда талаптарын қанағаттандыру үшін демалыс, тамақтану және басқа сервистік қызметтерді ұйымдастыруда жағдайлар жасауды бөліп көрсетуге болады. Жалпы қонақ үй құрлысына 7млн тг қажет.  



1. Жобаның тұжырымдамасы Жобаның тұжырымдамасы Қазақстан Республикасы Шығыс Қазақстан облысының Голубой Заливаймағында қонақ үй ашуды қарастырады. Кәсіпорын қызметінің мақсаты оған қатысушының материалдық әлауқатын жақсарту үшін табыс табу болып табылады. Жоспарланған кәсіпорынның нысаналы тобы қызметтерін  Образец текста тұтыншылар – жол бойымен өтетін саяхатшылар, сондай-ақ Щучье Второй уровень Бурабай курортты аймағына демалуға келетін туристер болып  Третий уровень табылады.  Четвертый уровень Компанияның басымдықтары: Пятый уровень - қонақ үй бизнесі жұмысындағы тәжірибесі мол білікті құрам; - қонақ үй кешенінің оңтайлы орналасқан жері; - қонақ үйдің қызметтері табысы жоғары клиенттерге ғана емес, орташа табысы бар тұтынушыларға да бағдарланған. Қонақ үй қызметімен қатар тамақтану қызметтері де (кафе) көрсетіледі. Қонақ үй орын-жайының жалпы алаңы 457 шаршы метрді құрайды.. Осы бизнес-жоспар басшылыққа алатын соңғы нұсқа емес, тек осындай бизнес-идеяны дамытудың әлеуетті мүмкіндігі ғана. Сондықтан да жобаны іске асырған кезде сату бағдарламасы сияқты көрсетілетін қызметтердің де өзгеруі мүмкін. Жоспарланған қызметтердің бәсекелестік басымдығын, сондай-ақ сатып алынатын жабдықтың ерекшелігін барынша ашып көрсету қажет болады..


2. Өнімнің (қызметтердің) сипаттамасы
Қонақ үй кәсіпорнының негізгі функциясы клиенттерге уақытша тұратын орын ұсыну болып табылады. Қонақ үйдің негізгі белгілері мыналар:: - номерлік қорлардың болуы; - міндетті қызметтер жиынын көрсету (номерлерді, санитарлық тораптарды жинау, төмек-орынды күн сайын жаңарту, номерлердетекста көрсету);  Образец қызмет - қосымша қызметтердің белгілі түр-түрлерінің болуы.  Второй уровень Барлық қонақ үйлерде төрт негізгі қызмет топтары қарастырылған:  Третий уровень орналастыру;  Четвертый уровень тамақтану;  Пятый уровень бос уақыт; тұрмыстық қызметтер көрсету. Олар негізгі, қосымша және ілеспе қызметтерді қамтиды. Қандай қонақ үйдің болмасын қажетті шарты екі негізгі қызметінің болуы: орналастыру және тамақтандыру. Орналастыру қызметін ұстау біріншіден, пайдалану үшін арнайы орын-жайлар ұсынылады (қонақ үй номерлері), екіншіден қонақ үйдің құрамы тікелей көрсететін қызметтері ұсыну болыпп табылды: қонақтарды қабылдайтын және ресімдейтін портье, қонақ үй номерлерін жинаушылар жәнен т.б. Қонақтарға қызметтер көрсету әр түрлі процестерден тұрады: өндірістік (ас үйде тамақ дайындау), сауда (пайдалану үшін дайын тамақ, алкогольді және алкогольсіз ішімдіктерді сату), сервистік (мейрамханада, барда, кафеде, қонақ үй номелерінде официанттардың қызмет көрсетулері).

Көрсеткіш Стандарт номерлерінің саны Толтырылуы Люкс номерлерінің саны Толтырылуы Кафеге келушілер саны Сату, мың

2 016

2 017

2 018 15 70% 5 57%

2 019

2 020

2 021

66 105 204

69 105 204

73 105 976

76 106 787

80 107 638

84 108 532

3. Өндірістер бағдарламасы Жылдар бойынша жоспарланатын өндірістік бағдарлама
Сату бағдарламасы жүргізілген маркетингтік зерттеулер (ұсынылатын стоматологиялық қызметтер ретінде тұтынушылардың басымдық берулерін айқындау мақсатында) нәтижелерінің негізінде, сондай-ақ жарнамалық акциялар мен өнімді жеткізуге келісімшарттар жасасу жолымен жүзеге асырылатын болады. Бағаны қалыптастырған кезде тұтынушылардың орташа табыстары арқылы айқындалатын сатып алу қабілеттіліктері ескерілді. Бағаны қалыптастыру нарықтық бағалар мен өнімнің өзіндік құнына негізделген.

4. Маркетингтік жоспар 4.1 Өнімдер (қызметтер) нарығының сипаттамасы Қонақ үй нарығын олигополистикалық бәсекелестіктің нақты белгіленген белгілері бар монополиялық бәсекелестік нарығын ретінде сипаттауға болады: - Нарықта қонақ үй бизнесі саласында жұмыс істейтін кәсіпорындар көрсететін қызметтер туралы ақпараттары жеткіліксіз сатып алушылар саны барынша жеткілікті. Әлеуетті сатып алушыларды қонақ үй және көрсетілетін қызметтер туралы хабардар етуге бағытталған белсенді маркетингтік және жарнамалық саясатты міндетті түрде өткізу; - Нарықта барынша көп сатушылар жұмыс істейді, олардың қызметтері сараланған; сәл ғана айырмашылығы бар: бірінде ақылы автотұрағы бар; біреуінде жоқ және т.б. Фирмалардың бірде бірі осындай қызметті көрсетпейтіндіктен оның баға алдындағы билігі басым.

– ҚР туристік фирмалар қызмет көрсеткен келушілер сан, мың адам

Шығу туризм

Келу туризмі Ішкі туризм Ақпарат көзі: ҚР Статистика агенттігі

4.2 Негізгі және әлеуетті бәсекелестер
Кәсіпорынның негізгі бәсекелестері жол бойы қонақ үйлері болып табылады. Кәсіпорынның жанама бәсекелестері Голубой Залив аймағындағы отельдер мен демалыс үйлері болып табылады.
Бәсекелестің атауы Сипаттама және қызметтер сапасы «Береке» Отельде люкс, жартылайтекста люкс Образец Второй уровень номерлеріне тапсырыс беруге болады. Әрбір номер – жиһазбен, теледидармен, телефонмен, душ кабинасымен жабдықталған. Қонақтарға көрсетілетін қызметтер бассейні бар сауна, бильярд, ыңғайлы мейрамхана, банкет залы,спорт алаңы, европа және шығыс тағамы ұсынылады.Номерлерде халаттар, теледидар, телефон, душ бар.




«Алем»
Третий уровень



Четвертый уровень
Пятый уровень

Отельде «люкс» класты 32 номер бар, , төрт бөлмелі VIP – апартаменттерімен, 2қабатты есігі бөлек VIP – коттеджімен бірге. Барымен бірге мейрамхана бар. Отельдің 90-100 адамға арналған конференц-залы бар. Отельде бильярд, кір жуу,химиялық тазалау, шаштараз, автомобиль тұратын орын бар.

4.3 Нарықты дамытудың болжамды бағасы, күтілетін өзгерістер Қазақстан өзінің қонақжайлылығымен кеңінен танылған ел. Сонымен қатар қонақ үй және туристік бизнес республикада әлі жетілмеген. Туристер Қазақстанға келуге асықпайды, демалыс базалары тұру қолайлылығы, аумақтарының тазалығы, номерлердің бағасы Образец текста тым жоғары. Қазақстанда қонақжайлылық Второй уровень индустриясы кәсіпорындарын дамытудың негізгі үрдістері: - нарықта халықаралық қонақ үй желісінің пайда болуы; - шағын кәсіпорындар мен баламалы қонақ үй нысандары желісін белсенді дамыту (сөткелік пәтерлер); - алдағы 2-3 жылда туристер легін ұлғайту және қонақ үй жұмыстарының көрсеткіштерін жақсарту; - 4* мен тәуліктік пәтерлер қызметтеріне белсенді сұраныс; - қонақжайлылық индустриясына жаңа компьютерлік технологияларды енгізу




Третий уровень



Четвертый уровень
Пятый уровень

4.4 Маркетинг стратегиясы Кәсіпорында өндірісті ұйымдастыру мен қызмет көрсетуді мынадай принциптерді ескере отырып жүзеге асыру ұсынылады: 1. Қызметтер бәсекелестігінің тұрақты мониторингі және оларды жетілдіру жұмысы. 2. Сұранысты қалыптастыру, имиджді қалыптастыру және тұрақты  Образец текста клиенттерді бекіту бойынша шаралар кешенін пайдалану. Маркетингтік стратегия қонақүй Второй уровень қызметтерін өткізуді ұйымдастыруды  Третий уровень білдіреді. Мақсаты – халықтың барлық тобының қол жетімдігі. Кәсіпорын  Четвертый уровень екі бағыт бойынша: қолма-қол және қолма-қол емес есеп айырысу арқылы  Пятый уровень есеп айырысуды жоспарлауда. Маркетинг сегментациясы табыстары әр түрлі (орташа, жоғары) клиенттердің сұранысын қанағаттандыруға бағдарланған. Жарнама науқаны әр түрлі бағыттарда қалыптасады: - интернетте сайт орналастыру; - қызметтер түрлерін, бағаларын көрсете отырып баспасөзге ақпарат беру; - қалқандар, көрсеткіштер; - желілік жарнама; - кітапшалар, күнтізбелер, буклеттер және т.б.. Кәсіпорын бюджетіне жарнамаға арналған ай сайынғы шығыстар енгізілген

5. Техникалық жоспарлау 5.1 Техникалық процесс Қонақ үй қызметтерінің ерекшелігі қонақтарға қызмет көрсету ерекшеліктерімен және технологиясымен айқындалады. Образец текста Второй уровень Қонақ үй қызметін көрсетудің технологиялық процесі мыналарды қамтиды: - қонақ үйге кіреберісте қарсы алу; - қонақтың құжаттарын тіркеу, ресімдеу және орналастыру; - номерде қызмет көрсету; - тамақтану кезінде қызмет көрсету; - мәдени сұранымдарды қанағаттандыру, спорт, сауықтыру және фитнес қызметін көрсету; - кетуін ресімдеу, шығарып салу.




Третий уровень



Четвертый уровень
Пятый уровень

5.2 Ғимараттар мен құрылыстар Жалпы алаңы 457 шаршы метр қонақ үйге арналған орын-жайды салу.


Второй уровень 5.3 Жабдық және инвентарь (техника) Третий уровень Қонақ үйдің жұмыс істеуі үшін қажетті негізгі Четвертый уровень Пятый уровень жабдықтардың арасында мыналарды бөліп көрсетуге болады. .





Образец текста

№   1 2 3 4 5 6 7 8 Кафе үшін Пеш Пісіру-нан пісіру шкафы Тоңазытқыш

Атауы

саны

1 1 4 12 48 4 1 1

Қонақ үй кешені үшін қажетті жабдықтар кешені
Столдар Орындықтар Кондиционерлер Бар тұғыры Техникалық заттар, ыдыс-аяқ

9 Кровать 10 Тумбочкалар 11 Жұмсақ жиһаз (люкс номерлер үшін) 12 Диван 13 Кресло 14 Кондиционерлар Қонақ үй номерлері, холл үшін 15 Орындықтар 16 Журнал столы 17 Тоңазытқыш 18 Шамдар, бра 19 Кіреберіс
Жабдықтың жалпы ұқұны 22 835 мың теңгені құрайды

24 48 6 18 24 24 48 24 24 144 24

6. Ұйымдастыру, басқару және құрам Кәсіпорында директор жалпы басшылық жасайды. Басқарушы әкімші мен қосалқы құрамның жұмысын бақылайды. Өндірістік құрам әкімшіге бағынады. Кәсіпорынның ұйымдастыру құрылымы төменде көрсетілген түрлерден тұрады  Образец текста Ұйымдастыру құрылы  Второй уровень


Третий уровень


Четвертый уровень


Пятый уровень

7. Жобаны іске асыру 7.1 Іске асыру жоспары Осы жобаны іске асыру 2015 жылғы Образец текста Второй уровень қаңтардан 2015 жылғы желтоқсанға Третий уровень дейінгі кезеңді қамтиды деп болжануда.





Четвертый уровень


Пятый уровень

– Жобаны іске асырудың күнтізбелік жоспары

7.2 Жобаны іске асыру шығындары Инвестициялық шығындар бағасы төмендегі кестеде келтірілген. 2015 ж. Инвестициялық шығындар, мың теңге
Атауы
 Образец текста Сомасы, 2 015  мың тг. Второй уровень мам мау шіл там қыр қаз қар жел  Третий уровень с 194 334 323 Четвертый 3 32 3 32 3 32 32 3 32 уровень Пятый уровень 89  89 89 89 89 389 68 017 34 34 008 008 8 276 41 4 38 138

Орын-жай Жөндеу Кафе жабдықтары

Қонақ үй номерлері жабдығы

14 559 7 2 7 28 80 0

Жиыны

285 186

32 389

32 3 89

32 389

32 389

32 389

66 45 11 4 397 426 18

8. Пайдалану шығыстары Пайдалану шығыстары ауыспалы шығыстардан тұрады. – Айына ауыспалы шығыстар, ҚҚС-сыз

Шығыстар бабы Кафе қызметтерін көрсету шығыстары Тамақ өнімдері

201 201 201 202 202 2016 7 8 9 0 1 575 603 633 665 698 733 575 603 633 665 698 733

9. Жалпы және әкімшілік шығыстар – Кәсіпорынның бір айдағы жалпы және әкімшілік шығыстары, мың тг
Затраты ЕТҚ Коммуналдық қызметтер Электр энергиясы Жер учаскесін жалдау Тазалағыш заттар + қонақ үй материалдары+ шаруашылық туарлары Қонақ үйге арналған төсек-орын Интернет Байланыс қызметтері Кеңсе тауарлары НБ-ға қызмет көрсету және жөндеу Көлік шығыстары Мүлік, ыдыс-аяқ Жарнама шығыстары Банк қызметтері Өзге де көлденең шығыстар 2015 1 769 200 40 15 130 40 Мегалай н 17 16 3 55 25 30 25 8 40 2016– 2021 1 769 200 40 15 130 40 17 16 3 55 25 30 25 8 40



Образец текста


Второй уровень


Третий уровень


Четвертый уровень


Пятый уровень



Лауазымы Әкімшілік-басқару құрамы Директор Басқарушы Әкімші Бас бухгалтер Жиыны

Саны

Жалақ Есепте ақы ы уге төлеу қоры 130 100 80 80 390 70 70 70 60 270 65 50 115 40 60 50 40 190 130 100 160 80 470 140 70 140 180 530 130 150 280 120 120 50 40 330 143 110 176 88 517 154 77 154 198 582 143 165 308 132 132 55 44 363

1 2 3 4

1 1 2 1 5 2 1 2 3 8 2 3 5 3 2 1 1 7

Өндірістік құрам 1 Қонақ үй қызметшісі 2 Бармен 3 Аспаз Еңбекақы шығыстарының 4 Официант Жиыны Қызмет көрсетуші құрам 1 Кір жуушы 2 Үй жинаушы Жиыны Қосалқы құрам 1 Күзетші 2 Жүргізуші 3 Электрик 4 Аула жинаушы – бағбан Жиыны

есебі, мың тг

11. Жобаның тиімділігі 11.1 Cash-flow проекциясы Cash-flow проекциясы (Ақша қаражаты қозғалысының есебі. 1қосымша) нақты ақша ағынын, яғни қолма-қол ақша ағыны (нақты  Образец текста ақша ағынын) мен төлемдерді (нақты ақшаның кетуін) көрсетіп отыр.  Второй уровень Есеп 3 бөлімнен тұрады: операциялық қызмет — қызметтің негізгі түрі, сондай-ақ  Третий уровень компанияның ақша қаражатының түсуі Четвертый уровень құрайтын мен жұмсалуын  басқа қызмет;  Пятый уровень инвестициялық қызмет — айналымнан тыс активтерді (негізгі қаражат, материалдық емес активтер) және басқа да инвестицияларды сатып алумен, құрумен және сатумен байланысты қызмет түрі; қаржы қызметі — компанияның капиталы мен қарыз қаражатының мөлшері мен құрамының өзгеруіне алып келетін қызмет түрі. Әдетте, мұндай қызмет операциялық және инвестициялық қызметті қаржыландыру үшін қажетті кредиттер мен қарыздарды тарту мен қайтаруға байланысты болады. Ақша ағынына жасалған талдау жобаның жылдар бойынша оң серпінін көрсетіп отыр.

11.2 Пайда мен залалдардың есептері Жоспарланған пайда мен залалдардың есебі 2-қосымшада айқарма түрінде көрсетілген. – Өнімділік көрсеткіштері, мың тг
Жылдық табыс (5 жыл), мың тг. Активтердің рентабельділігі (5 жыл) 24 614 11%

11.3 Қаржы индикаторлары 14% дисконттау ставкасы кезінде 10 жылға арналған инвестицияланған капиталдың таза дисконтталған кірісі 8 081 мың теңгені құрады. – Жобаның қаржылық көрсеткіштері Ішкі кірістілік нормасы (IRR) Ағымдағы таза құны (NPV), мың теңге. Жобаның өзін-өзі ақтауы (жай), жыл Жобаның өзін-өзі ақтауы (дисконтталған), жыл 14% 8 081 5,1 9,4

Болжамдау кезеңіндегі салықтық түсімдердің көлемі (6 жыл)

Салық түрі ҚҚС КПН Мүлік және көлік салығы Салықтар және ЕТҚ-ның міндетті төлемдері Жиыны

Сомасы, мың тг. 26 616 32 669 19 204 31 888 110 377

Осы жобаны іске асыру нәтижесіндегі салықтық түсімдердің көлемі 7 жылда 110 377 мың теңгені құрайды.

12. Әлеуметтік-экономикалық және экологиялық әсер 12.1 Әлеуметтік-экономикалық мәні Жобаны іске асыру кезінде: жұмысшылардың тұрақты табыс алуға мүмкіндік беретін жаңа жұмыс орнын ашу; қонақ үй қызметін көрсететін жаңа кәсіпорын ашу; Ақмола облысының бюджетіне салықтар мен басқа да аударымдардың түсуі міндеттрін (6 жылда 110 млн. теңгеден астам) шешу қарастырылған. Әлеуметтік әсерлер арасынан мыналарды бөліп көрсетуге болады: халықтың қонақ үй қызметтеріне деген сұранысын қанағаттандыруды; туристер мен саяхатшылардың бір мекеннен екіншісіне қатынайтын алыс сапарларда талаптарын қанағаттандыру үшін демалыс, тамақтану және басқа сервистік қызметтерді ұйымдастыруда жағдайлар жасауды бөліп көрсетуге болады. Жобаны іске асыру нәтижесінде 25 жұмыс орны ашылады. Біліктілікті арттыру жоспарлануда. Шығындарға кадрларды оқыту шығыстары қосылған.

Назарларыңызға рахмет!!!


Пән: Маркетинг



Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь