МУЛЬТЕМЕДИА ЖҮЙЕСІ.КОМПЬЮТЕР ЖӘНЕ ВИДЕО
Презентация қосу
CЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК ПЕДОГОГИКАЛЫҚ
УНИВЕРСИТЕТІ
ИНЖЕНЕРЛІК ТЕХНОЛОГИЯ ФАКУЛЬТЕТІ
СӨЖ№1
ПӘН:ИНФОРМАТИКА
ТАҚЫРЫБЫ:МУЛЬТЕМЕДИА
ЖҮЙЕСІ.КОМПЬЮТЕР ЖӘНЕ ВИДЕО
Орындаған:МАНАНОВ Е.Е
Тексерген:РЫСЖАНОВА А.С
Семей-2015жыл
Мультмедиа технологиясының негізінде
орындалатын білім беру жүйесінің көмегі арқылы
компьютер экрандарында кез-келген қажетті
хабарлармен жете таныса аламыз. Мұндай кезде
бұл жүйе пайдаланушы адамның белгілі бір
сюжеттің немесе жағдайдың өзіне керекті бөлігін
таңдап алып көрінуіне де мүмкіншіліктер
тудырады. Мультмедиа технологиясын
қолданудың педагогикалық мақсаты хабарларды
эмоционалдық тұрғыдан қабылдаумен
байланысты болып келетін білім берудің
мотивациясын арттырумен және хабарларды
өңдеуге байланысты атқарылатын өзіндік
жұмыстардың түрлі формаларын қолдана білу
қабілетін қалыптастырумен айқындалады.
Оқушыларды сынып - сабақ жүйесі шегінде көптеген оқу
пәндеріне оқыту арнайы кабинеттерде өтеді. Оқытудың
ұйымдастырудың негізгі формасы сабақ болып табылады.
Сондықтан сынып - сабақ жүйесінің тиімділігін жоғарлату
кеңістігі кабинеттерді оқытудың дидактикалық және
техникалық құралдармен толықтырумен және сабақ
типтері мен олардың модульдерін жүзеге асырумен
байланыстырылады. Мультимедиа
технологиясы, басқа бір нәрсе сияқты, бұл дидактикалық
ізденістің екі бағытын қабылдауға мүмкіндік береді
Төмендегі кестеде дүстүрлі оқыту мен мультимедиа
технологиясы салыстырмалы түрде көрсетілген.
Кесте 1
Дәстүрлі оқыту үлгісі мен мультимедиалық технология
құралдары арқылы оқыту үлгісінің салыстырмалы
сипаттамасы
Қазіргі кездегі мультимедиа технологиялары
компьютерлендірілген сыныптағы, мысалы, интерактивті
тақтасы бар пәндік сабақ жайында айтуға мүмкіндік береді.
Мұндай сабақта мұғалім, өзінде бар барлық әдістемелік
тәсілдердің арсеналын сақтай отырып, оны көптеп
мультимедиа технология мүмкіндіктерімен көбейте алады.
Ол үшін, барлығынан бұрын, сабақ құрылымында жеңіл
еңгізуге болатын мультимедиалық құралдар қажет.
Мультимедиялық технология құралдары – компьютерлік
техника мен желілерді қолдану негізінде ақпараттық
үрдістерді жүзеге асыруға бағытталған аппараттық
(компьютер, интерактивтік тақта, принтер, проектор,
телекоммуникациялық блок, пернетақта және тышқан,
компьютер құрылғыларын басқару, сыныптағы және
мектептегі желі, дыбыс-бейне құралдары) және
программалық құралдар (интернет, виртуалды
конструкторлар, жаттықтырғыштар, компьютерлік тест
программалары, электрондық басылымдар, басқарудың
ақпараттық жүйелері)
Білім берудегі электрондық басылым білімнің сәйкесінше
ғылыми-практикалық аясындағы оқушылардың білім, білік
және дағдысын белсенді және шығармашылық меңгеруін
қамтамасыз ететін жүйеленген материалдар жиынтығынан
тұрады. Бұл құралдар сабақты жаңаша өткізуге, жекеше
алғанда оқушылардың ана тілі сабақтарында білім беру
сапасын жаңа деңгейге жеткізуге жағдай жасайды деген
тұжырымға келеміз. Дәстүрлі оқыту барысында оқушы
мұғалім мен сыныптастарымен қарым-қатынасқа түседі. Ал
мультимедиалық технология құралдары қолданылған
сабақтарда
Мультимедиакомпьютермен қарым-қатынас
технологиялары жасауға
оқушыны дайын оқу және
танымдық, ақпараттық
матреиалының тек қана. меңгерушісі емес, сонымен қоса
оны құрудың, қалыптасуының, жедел қолдануының
қатысушысы ретінде шығаруға мүмкіндік береді. Қазіргі
бар мультимедиалық курстар мен білім берудің
бағдарламалық өнімдері бүгінгі күннің өзінде сабақты
жаңаша түрде құруға мүмкіндік туғызуда.
Мультимедиа технологиялары оқу
әрекетін ұйымдастыру мен басқарудың
мүмкіндіктерін өлшеусіз кеңейтуде және
дәстүрлі оқыту шегінде табылған
перспективалы әдістемелік жұмыстардың
өте үлкен әлеуетін тәжірибе жүзінде
нақтылауға мүмкіндік береді, бірақ
қажетсіз болып қалды немесе қандай да
бір нақты объективті себептердің күшінде
қажетті нәтижені бере алмады[
Сондықтан мультимедиа технологиялары
тіптен түсіндірмелі-иллюстративті әдісті
қолдану жағдайында да оқушылардың
ішкі белсенділігін бастамашылық етуге
ПАЙДАЛАНҒАН ӘДЕБИЕТТЕРІ
1WEB ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
2СУРЕТТЕР ИНТЕРНЕТ ЖЕЛІСІНЕН
АЛЫНҒАН
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz