Сайтқа презентация қосу

Девиантты мінез - құлықты балалармен педагогикалық жұмыс

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті Педагогикалық психология факультеті

Девиантты мінез - құлықты балалармен педагогикалық жұмыс.

Орындаған:Әбілманова Ә. П- 225 топ.

Семей 2015ж.

Н.Смелзер: «девиантты мінез - құлық деп қоғамда қалыптасқан нормалар мен типтерге сай келмейтін іс-әрекеттерді түсіну қажет» деп жазған. В. Фокс девиантты мінез-құлық «тәртіп бұзушыны түрмеге қамауға немесе басқа жазаға тартуға әкелетін, нормадан ауытқу» деп есептейді. Роберт Мертон мінез - құлық ауытқушылығының себебін қоғамның мәдени мақсаттары мен оған жетудің әлеуметтік мақұлданған жолдарының арасындағы үйлеспеушілік деп түсіндіреді. И.А. Невский: Девиантты (ауытқулы) мінез–құлық деп, қазіргі қоғамда белгіленген ережеге сәйкес келмейтін, әлеуметтік мінез-құлықты айтады.

И.С. Кон: Девиантты мінез-құлық ол психикалық саулық, құқық, мәдениет және адамгершіліктің әрекет жүйесі ретінде, жалпы бекітілген ережеден ауытқуы, - деп қарастырды. Девиантты мінез-құлық — нақты тұлғаның қоғамда бекітілген нормалардан, қоғамдық тәртіпке қауіп төндіретін іс-әрекеттері. Девиантты мінез-құлық ( лат. deviatio - ауытқу) - жалпыға ортақ ережелерден ауытқитын әлеуметтік іс-әрекет, осы ережелерді бұзатын адамдар мен әлеуметтік топтардың қылықтары; қабылданған құқықтық немесе моральдық нормаларды бұзған адамның мінез-кұлқы.

Абрумова А.Г., Жезлова Л.Я. девиантты мінез-құлық түрлерінің, әлеуметтік психологиялық тәсілге негізделген, тұжырымын ұсынған. Олар балалар мен жасөспірімдердегі девиантты мінез-құлықтың негізгі төрт түрін бөліп көрсетеді:

Девиантты мінез - құлықты балаларға тәртіпсіздік, әлеуметтік тәрбиеге қарсы, заңға қарама - қайшы, теріс іс - әрекеттерді бойына сіңірген балаларды жатқызу болады. Олар өмірдің ащысын көп көрген, отбасы жылуы болмауынан ұшырасады. Бұл балалардың дамуында кідіріс болады, тіпті физикалық және психикалық аурулар симптомының пайда болуына әкеліп соқтырады. Соның салдары денсаулықтың төмендеуіне себеп болады, сондықтан да оларды тек педагогтар емес, дәрігерлерде бақылау керек.

-агресия: - демонстрация; - оқудан, еңбектен бет бұру; - үйден кету; - алкоголизм; - наркомания; - қоғамға жат қылықтар; - жыныстық жат мінез-құлық; - суицид т.б.

Статистикаға жағдайдағы

сүйенсек, зорлаудың

ауыр 90%,

бұзақылық,

басқа қылмыстардың 40% маскүнемдікке байланысты болып отыр. Кісі өлтіру, ұрлық, қарақшылық шабуыл жасау. Ауыр зақым тигізудің 70% адамдар мас күйінде жасаса, ажырасудың байланысты. Сот экспертизасы көрсеткендей, 68% ерлер мен 31% әйелдер алкогольді масаю салдарына өз өмірлерін қиған. Асқынған маскүнем ретінде есепте тұрған ерлердің 12% өміріy қиса, 20,2% өз өміріне қауіп төндірген. 50% жуығы маскүнемдікке

Девиантты мінез – құлықты балалармен педагогикалық жұмыс:

Қорыта айтқанды, девиантты мінез - құлықты балалармен тәрбиелік жұмыстарын жүргізуде римдік философ Сенеканың: «әрбір адам өмірінің тек кейбір жақтарын ойлап талдайды, бірақ ешкім жалпы өмір туралы ойланбайды» деген ой-пікіріне сүйене отырып, девиациялық мінез құлыққа коррекция жасаушы әрбір педагог, баланың тек кейбір мінездік кемшіліктерін түзетіп қана қоймай, оларды, қоғамдық өмірдің талаптарымен ұштасқан дұрыс қарымқатынас жолына қайтып әкеліп, ары қарай қалыптаса дамуына, әлеуметтенуіне көмектесуі қажет.

Пайдаланған әдебиеттер:
1.

А. Т. Ақажанова Девиантология (Оқу құралы) Алматы: Нұр-пресс, 2009.— 126 б.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!


Пән: Педагогика



Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь