Вставка тәрбие жүйесі Мектеп рисунка ретінде



Орындаған: Калымбекова. Ж
Тобы: П-303
Тексерген: Турганбаева. Б. Ш
Мектеп тәрбие жүйесі ретінде

• Тәрбие үрдісінің мақсаты - ұлттың тілін, мәдениетін, өнерін, тарихын, әдет-ғұрпын, салт-санасын, дәстүрін оқушылар санасына сіңіріп, жас ұрпаққа лайықты тәрбие беру, олардың бойына имандылық пен ізгілік қасиеттерін дарыту.
• Тәрбиенің негізгі мақсаты:
«Жеке тұлғаны дамытудағы толыққанды, парасатты, дені сау, ұлттық сана сезімі оянған, рухани ойлау дәрежесі биік, мәдениетті, ар ожданы мол, еңбекқор, іскер азаматтың бейнесін қалыптастыру»

Мектеп тәрбие жұмысының жүйесі
Оқу барысындағы тәрбие
Мектеп ұжымындағы қарым-қатынас, моральдық-психологиялық ахуал
Сабақтан тыс тәрбие жұмысы
Қазақ тілі:Батырлар жыры,
Тарих: Тарихи тұлғалар өмірі
география: Отанга сүйіспеншілік
Құқық, т. б.
Тәрбие ісі жөніндегі бірлестік
Сыныптан тыс тәрбие жұмысы
Ата-аналар мен жұртшылықпен жұмыс
Мұғалім, оқушы, ата-ана қоғамы
Тарихын, тілін, салт-дәстүрін білетін, құрметтейтін нағыз патриот тұлға қалыптастыру

Мектептің тәрбие жүйесі - жеке тұлғаның дамуына тиімді және мақсатты әсер ететіндей етіп құрылған, реттелген тәрбие үрдісінің құрамды бір бөлігі.
Тәрбие жүйесі - білім беру мекемесінің әлеуметтік, табиғи, мәдени орталықтармен өзара байланыс жасайтын бірден-бір ашық жүйе болып табылады.

Мектептің тәрбие жүйесінің әдістемелік ұйымдастыру негізі төмендегідей:
- Мектептің бірыңғай даму тұжырымдамасы, оның Жарғысы.
- Оқушылардың дамуына бағытталған мектепішілік басқарудың құрылымы
- Жалпы мектепішілік дәстүрлі шаралар, мектеп ұйымдарын, бірлестіктерін қалыптастыру
- Жоспарлау
- Нәтижені талдау және оны болашақта практикаға енгізу

Азаматтық-патриоттық тәрбие
Рухани адамгершілік және эстетикалық тәрбие
Экологиялық тәрбие, еңбек және экономиялық тәрбие
Тұлғаның өзін- өзі тану мен өзін дамытуды қалыптастыру
Отбасылық тәрбие
Кәсіби-шығармашылық тарбие
Мектептің тәрбие жұмысының бағыттары
Мәдени мұра- бағдарламасы бойынша мектептін жұмысы
Дене тәрбиесі және салауатты өмір салты. Әлеуметтік және құқықтық тәрбие
Балалардың өзін-өзі басқаруы
Күтілетін нетиже
Тұлға: шығармашыл, тәрбиелі, білімді, дарынды, еңбекшіл, патриот, гуманист, лидер, салауатты өмір салтын сақттайды

Мектептің тәрбие жұмысы төмендегідей бағдарламаларды басшылыққа ала отырып жасалған:
• Мектептегі оқу-тәрбие жұмыстарының табысты болуы көбіне жылдан -жылға күрделі әрі зор жауапкершілікті талап ететін - сынып жетекшісіне, оның жеке тұлғалық сапасына, қызметінің мақсаттылығы мен нәтижелігіне байланысты болады
• Тәрбие және тәрбие жұмыстары, әр баланың қайталанбас тұлға ретінде қарап, оны өзгеше қасиеттерін дамытуы қажет

Назарларыңызға рахмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz