Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы


Slide 1

Қазақстан білім және ғылым министрлігі

Шәкәрім атындағы семей мемлекеттік университеті

Жаратылыстану-математика факультеті

Математика және математиканы оқыту әдістемесі

СӨЖ №5

Тақырыбы : Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы

және өзіндік дамуы

Орындаған: Ерғалиқызы Әдемі

Т-411топ

Тексерген: Көшкімбаева Р. Х.

Slide 2

Бақылау сұрақтары:

1. Педагогика пәні және ұғымына ерте ежелгі және қазіргі

мағынада анықтама, түсініктеме беру.

Тәрбиенің мақсаты мен тұлғаны дамытудың қозғаушы

күштері жайлы ілім деген не?

3. Жоғарғы оқу орнына арналған философия, психология,

педагогика оқу құралдарындағы "Тәрбие" туралы ұғымды

түсіндірудің кестесін құрастыру.

Педагогика категорияларының өзара байланысын

көрсететін үлгісін жасау.

Slide 3

Педагогиканың пайда болу тарихы

«Педагогика» деген сөз алғаш Грекияда пайда болған және ол сөз «бала жетектеуші» деген мағынаны білдіреді. Педагогика ежелгі грек, шығыс және ортағасырлық теология және философия ғасырларында туған және мыңдаған жыл бойы дамыды. Алғаш рет педагогика XVII ғасырдың

ағылшын философы мен натуралист Фрэнсис Бэкон арқылы философиялық білім жүйесінен бөлініп шықты.

Slide 4

Педагогика - оқыту және тәрбиелеу құқықтарының, табиғат заңдарының принциптері, әдістері мен нысандарын зерттейтін ғылым дейді Л. В. Мардахаев.

Педагогика - оқу және білім беру ғылымдар арасындағы жалғыз арнаулы ғылым дейді В. В. Краевский, А. В. Хуторской.

Педагогика - тұлғаны тәрбиелеудің процесін зерттейтін әлеуметтік ғылымдардың бірі.

Педагогика пәні туралы бірнеше ұғымдар бар.

Міне солардың ішіндегі ең жақсы және түсінікті түрі

Slide 5

Педагогика пәнінің ұғымдары

Оқыту

Тәрбие

Білім

беру

Slide 6

Оқыту

Ғылыми білімдерді, біліктерді

және дағдыларды

игеруі бойынша, шығармашылық

қабілеттерін, дүниетанымдықты,

өнегелі-әдепті көзқарастарды

дамыту

бойынша оқушылардың белсенді

танымдық қызметін ұйымдастыру

мен ынталандырудың

педагогикалық үрдісі.

Slide 7

Адамдарды қоғамдық өмірге және

өнімді еңбекке дайындау мақсатын

көздеп, жаңа ұрпаққа қоғамдық-тарихи

тежірибені беру процесі. Тәрбие

ұғымы кең мағынада әлеуметтік қоғамдағы

құбылыс ретінде барлық тәрбие салаларын,

атап айтсақ: отбасы, мектепке дегіінга

мекеме, оқу тәрбие орындары,

еңбек ұжымы, ақпарат құралдары, баспа

орындарын қамтиды. Біздің мемлекетте

бұл салалар қоғамдық,

мемлекеттік мақсатқа қызмет етеді.

Тәрбие

Slide 8

Білім беру

адамдардың белгілі бір жүйедегі

ұғымдарының, деректері мен

пайымдауларының,

т. б. жиынтығы. Білім адамзат мәдениетінің

ең ауқымды ұғымдарының бірі болып

табылады. Ол сана, таным, объективті

әлем, субъект, ойлау, логика,

ақиқат, парасат,

ғылыми және т. б. күрделі де терең

ұғымдармен тығыз байланыста

әрі солар арқылы анықталады.

Slide 9

Тәрбие

Тұлға және

оның

қасиеттері

II. адамдар

III. өздерін заңға бағынышты көрсету арқылы бейнелеу,

ынтымақтастық, Мен - тұжырымдамасы

I. Қоршаған

орта

Қарым-қатынас

Қарым-қатынас

Қарым-қатынас

Тәрбие қарым-қатынастар негізінде құрылған. Бұл қарым-қатынастар жеке адамның құнын қабылдауға қалыптастырады, және олар іс-шаралар, мінез-құлық, әдеттерден көрінеді. Барлық уақытта және осы көріністерін жеке қоса алғанда, барлық эмоциялық бағаланады. Нәтижесінде, баланың жасына нақты өмірлік дағдыларын салу.

баға

баға

баға

Өз істерінде

өз қылығын

көрсету

Тәрбиесінде

көрсету

Өзінің әдеттерінде

көрсету

Slide 10

Тәрбие мақсаты

Тәрбие мақсаты - ол педагогикалық

процесс пен қоғамның қажеттілігіне қарай өзгеріп

отырады. Тәрбие мақсаты қоғамның әлеуметтік

сұранысына қарай және оның табысты орындалуы

ұстаздың кәсіби дайындығына байланысты

келеді. Ұстаздың қызметі мақсаттылығынан

басталса,

ал оқушылар оқу іс-әрекетінің мақсатын

нақты ұғына отырып, тапсырманы

орындауын бастайды.

Slide 11

Философияда

«Өсіп», және азық-түлік өңдеуге, ең алдымен, жатады - бастапқыда бұл сөз «тартуға» және, кең түсіндіру деген мағынаны білдірген. Енді оның кең философиялық мағынада, мерзімді сыртқы (объективті) ішкі (субъективті) мазмұны болған кезде, болмыстың жеке түрінде адамзат мәдениеті жинақталған беру мақсатты процесіне жатады.

Психологияда

Адам ретінде адам қалыптастыру; Ол өмірдің барлық салаларында тұрақты жүзеге асырылады.

Педагогикада

жеке тұлғаның адамдық бейнесін, ұнамды мінез-құлқын қалыптастырып, өмірге бейімдеу мақсатында жүргізілетін жүйелі процесс.

Тәрбие туралы ұғымның басқа

ғылымдарда түсіндірілуі

Slide 12

Педагогиканың негізгі категориялары

Slide 13

Педагогиканың негізгі категориялары

Ғылым ретінде педагогика кезеңде үш іргелі санаттарын (педагогика негізгі ұғымдар) анықтады -

тәрбие, оқыту, білім беру, дамыту, қалыптастыру.

Notes: Любое теоретическое построение требует четкого разграничения между обыденными представлениями и научными знаниями. В обыденной речи воплощается повседневная практика воспитания и обучения. Научные понятия передают педагогический опыт и знания в обобщенной форме. К последним относятся: педагогические категории и понятия, закономерности, методы и принципы организации обучения и воспитания.

Slide 14

Тәрбие

Тәрбие - халықтың тарихи ақыл-есін жадында сақтаудың қамтамасыз ету механизмі.

(И. П. Павлов)

Тәрбиелеудің мәні - бұл тұлғаның қоғаммен үйлесімді болуына тәрбиеленуі.

Notes: В современной науке под «воспитанием» как общественным явлением понимают передачу исторического и культурного опыта от поколения к поколению.

воспитатель:

1) передает опыт, накопленный человечеством;

2) вводит в мир культуры;

3) стимулирует к самовоспитанию;

4) помогает разобраться в трудных жизненных ситуациях и найти выход из сло жившегося положения.

В свою очередь воспитанник:

1) овладевает опытом человеческих отношений и основами культуры;

2) работает над собой;

3) обучается способам общения и манерам поведения.

Slide 15

Тәрбие берудің түрлері

Білім мазмұнына сәйкес:

Психикалық;

Еңбек және жұмыспен қамту;

Физикалық;

Моральдық;

Эстетикалық;

Құқықтық;

Жыныстық;

экономикалық;

Экологиялық.

15

Slide 16

Тәрбие берудің түрлері

Институционалдық негізі:

Отбасылық қарым-қатынас;

Діни;

Әлеуметтік;

Бейәлеуметтік;

Түзеу.

16

Notes: Социальный институт или общественный институт (от лат. institutum - установление, учреждение) - внутрисоциальное образование, в преемственности поколений несущее специфический набор функций, которые другие общественные институты и люди поодиночке не могут выполнять либо вообще, либо с уровнем качества, необходимым для устойчивости общества и его развития.

Slide 17

Тәрбие және білім беру

17

Тәрбие

Білім беру

Тұлғаның дамуы

Қоғамның құрылымы

Notes: Эти качества характеризуют не только мировоззрение человека, но и социальные, нравственные позиции; индивидуальные устремления. Накопление и передача опыта культуры и цивилизации во взаимосвязи с ростом научного знания стали не только неотъемлемой функцией общества, но и условием его развития. В настоящее время образование и воспитание рассматри­ваются как основные факторы формирования общества и государства, науки и культуры.

Воспитание диалектически взаимосвязано с обучением. Оно способствует развитию и утверждению основных качеств личности, проявляющихся в поступках.

В настоящее время образование и воспитание рассматри­ваются как основные факторы формирования общества и государства, науки и культуры.

Задача воспитания. Выражает историческую потребность общества в подготовке поколения, способного реализовывать определенные общественные функции и социальные роли.

системы, обусловливающие характер и задачи воспитания, соответствуют сложившимся этнонациональным традициям, особенностям общественно-исторической формации, определенной ценностной иерархии, а также политической и идеологической доктрине государства.

В мировой практике известны такие системы воспитания, как «спартанская», «система рыцарского воспитания», «домострой», «воспитание джентльмена», «система коллективных творческих дел».

Slide 18

Білім беру

Білім беру - дегеніміз ол:

1) Қоғамның және дамыған адамның құндылығы;

2) Білім беру процесі және адамды тәрбиелеу;

3) Соңының нәтижесі;

4) Жүйе.


Ұқсас жұмыстар
«Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы»
Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы жайында
Педагогтың кәсіби өзін-өзі дамытуы
Педагогтың кәсіби өзін өзі тануы мен дамуы
ПЕДАГОГТЫҢ ӨЗІН - ӨЗІ ТӘРБИЕЛЕУ МЕН КӘСІБИ ДАМУЫ
Мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес белгіленген құзіреттіліктер жүйесі бойынша анықталған тәрбиеші моделі
Педагогтың кәсіби өзін- өзі тануы және өзіндік дамуы
Педагогтың өзін-өзі тануы және өзіндік дамуы
Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы жайлы
Педагогтың кәсіби өзінөзі тануы және өзіндік дамуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz