Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы және өзіндік дамуы

Қазақстан білім және ғылым министрлігі Шәкәрім атындағы семей мемлекеттік университеті Жаратылыстану-математика факультеті Математика және математиканы оқыту әдістемесі

СӨЖ №5
Тақырыбы : Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы және өзіндік дамуы

Орындаған: Ерғалиқызы Әдемі Т-411топ Тексерген: Көшкімбаева Р.Х.

Бақылау сұрақтары:
1. Педагогика пәні және ұғымына ерте ежелгі және қазіргі мағынада анықтама, түсініктеме беру. 2. Тәрбиенің мақсаты мен тұлғаны дамытудың қозғаушы күштері жайлы ілім деген не 3. Жоғарғы оқу орнына арналған философия, психология, педагогика оқу құралдарындағы "Тәрбие" туралы ұғымды түсіндірудің кестесін құрастыру. 5. Педагогика категорияларының өзара байланысын көрсететін үлгісін жасау.

Педагогиканың пайда болу тарихы
Образец текста
«Педагогика» деген сөз алғаш Грекияда пайда болған және ол сөз «бала – Второй уровень жетектеуші» деген мағынаны білдіреді. Третий уровень Педагогика ежелгі грек, шығыс және – Четвертый уровень ортағасырлық теология және философия » Пятый уровень ғасырларында туған және мыңдаған жыл бойы дамыды. Алғаш рет педагогика XVII ғасырдың ағылшын философы мен натуралист Фрэнсис Бэкон арқылы философиялық білім жүйесінен бөлініп шықты.

Педагогика пәні туралы бірнеше ұғымдар бар. Міне солардың ішіндегі ең жақсы және түсінікті түрі Педагогика - оқыту және тәрбиелеу құқықтарының, табиғат заңдарының принциптері, әдістері мен нысандарын зерттейтін ғылым дейді Л.В. Мардахаев. Педагогика - оқу және білім беру ғылымдар арасындағы жалғыз арнаулы ғылым дейді В.В. Краевский, А.В. Хуторской. Педагогика - тұлғаны тәрбиелеудің процесін зерттейтін әлеуметтік ғылымдардың бірі.

Педагогика пәнінің ұғымдары

Оқ ыту

ім іл у Б р бе

Тәрбие

Оқыту
Ғылыми білімдерді, біліктерді және дағдыларды игеруі бойынша, шығармашылық қабілеттерін, дүниетанымдықты, өнегелі-әдепті көзқарастарды дамыту бойынша оқушылардың белсенді танымдық қызметін ұйымдастыру мен ынталандырудың педагогикалық үрдісі.

Тәрбие
Адамдарды қоғамдық өмірге және өнімді еңбекке дайындау мақсатын көздеп, жаңа ұрпаққа қоғамдық-тарихи тежірибені беру процесі. Тәрбие ұғымы кең мағынада әлеуметтік қоғамдағы құбылыс ретінде барлық тәрбие салаларын, атап айтсақ: отбасы, мектепке дегіінга мекеме, оқу тәрбие орындары, еңбек ұжымы, ақпарат құралдары, баспа орындарын қамтиды. Біздің мемлекетте бұл салалар қоғамдық, мемлекеттік мақсатқа қызмет етеді.

Білім беру
адамдардың белгілі бір жүйедегі ұғымдарының, деректері мен пайымдауларының, т.б. жиынтығы. Білім адамзат мәдениетінің ең ауқымды ұғымдарының бірі болып табылады. Ол сана, таным, объективті әлем, субъект, ойлау, логика, ақиқат, парасат, ғылыми және т.б. күрделі де терең ұғымдармен тығыз байланыста әрі солар арқылы анықталады.

Тәрбие
Тәрбие қарым-қатынастар негізінде құрылған. Бұл қарым-қатынастар жеке адамның құнын қабылдауға қалыптастырады, және олар іс-шаралар, мінез-құлық, әдеттерден көрінеді. Барлық уақытта және осы көріністерін жеке қоса алғанда, барлық эмоциялық бағаланады. Нәтижесінде, баланың жасына нақты өмірлік дағдыларын салу.

Өз істерінде өз қылығын көрсету баға I. Қоршаған орта Қарымқатынас

Тәрбиесінде көрсету баға Тұлға және оның қасиеттері

Өзінің әдеттерінде көрсету баға Қарымқатынас II. адамдар

Қарымқатынас III. өздерін заңға бағынышты көрсету арқылы бейнелеу, ынтымақтастық, Мен - тұжырымдамасы

Тәрбие мақсаты
Тәрбие мақсаты — ол педагогикалық процесс пен қоғамның қажеттілігіне қарай өзгеріп отырады. Тәрбие мақсаты қоғамның әлеуметтік сұранысына қарай және оның табысты орындалуы ұстаздың кәсіби дайындығына байланысты келеді. Ұстаздың қызметі мақсаттылығынан басталса, ал оқушылар оқу іс-әрекетінің мақсатын нақты ұғына отырып, тапсырманы орындауын бастайды.

Тәрбие туралы ұғымның басқа ғылымдарда түсіндірілуі
«Өсіп», және азық-түлік өңдеуге, ең алдымен, жатады - бастапқыда бұл сөз «тартуға» және, кең түсіндіру деген мағынаны білдірген. Енді оның кең философиялық мағынада, мерзімді сыртқы (объективті) ішкі (субъективті) мазмұны болған кезде, болмыстың жеке түрінде адамзат мәдениеті жинақталған беру мақсатты процесіне жатады. Адам ретінде адам қалыптастыру; Ол өмірдің барлық салаларында тұрақты жүзеге асырылады.

Философияда

Психологияда

Педагогикада

жеке тұлғаның адамдық бейнесін, ұнамды мінез-құлқын қалыптастырып, өмірге бейімдеу мақсатында жүргізілетін жүйелі процесс.

Педагогиканың негізгі категориялары

Педагогиканың негізгі категориялары

Ғылым ретінде педагогика кезеңде үш іргелі санаттарын (педагогика негізгі ұғымдар) анықтады тәрбие, оқыту, білім беру, дамыту, қалыптастыру.

Тәрбие

Тәрбие - халықтың тарихи ақыл-есін жадында сақтаудың қамтамасыз ету механизмі. (И.П. Павлов) Тәрбиелеудің мәні – бұл тұлғаның қоғаммен үйлесімді болуына тәрбиеленуі.

Тәрбие берудің түрлері
Білім мазмұнына сәйкес: Психикалық; Еңбек және жұмыспен қамту; Физикалық; Моральдық; Эстетикалық; Құқықтық; Жыныстық; экономикалық; Экологиялық.

Тәрбие берудің түрлері
Институционалдық негізі: Отбасылық қарым-қатынас; Діни; Әлеуметтік; Бейәлеуметтік; Түзеу.

Тәрбие және білім беру
Тәрбие Білім беру

Тұлғаның дамуы

Қоғамның құрылымы

Білім беру
Білім беру – дегеніміз ол: 1) Қоғамның және дамыған адамның құндылығы; 2) Білім беру процесі және адамды тәрбиелеу; 3) Соңының нәтижесі; 4) Жүйе.

Педагогиканың категориялары

Дидактика
Дидактика(гр. διαλεκτική – тәлімді) – білім беру, оқыту,тәрбиелеу теориясы; педагогиканың үйренушілерге білімді, машық пен дағдыны меңгерту және тәрбиелеу заңдылықтарын зерттейтін, әр кезеңде берілетін білім мазмұнының көлемі мен құрылымын айқындайтын, білім берудің әдістері мен ұйымдық формаларын жетілдіру жолдарын ғылыми негіздеумен айналысатын саласы.

Әлеуметтендіру
Әлеуметтендіру — тұлғалық - қоғамдағы табысты жұмыс істеуі үшін оны қосу үшін жеке мінез-құлық үлгілерін, көзқарасы, әлеуметтік нормалар мен құндылықтар, білім мен дағдыларды игеру процесі.

22 О с н о в н ы е к а т е

Педагогикалық категорияның иерархиялық құрылымы

о р и и п е д а

о

и

Назарларың ызғ а рахмет!


Пән: Педагогика


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь