Мұғалімнің әлеуметтікПедагогикалық портреті


Slide 1

Семей қаласындағы

Шәкәрім атындағы

мемлекеттік университеті

Тексерген: Жакпарова Г. А

Орындаған: Архалаг. А

Е-415 топ студенті

Мұғалімнің әлеуметтік-

Педагогикалық портреті

Slide 2

Ұстаз . . . жаратылысынан өзіне айтылғанның бәрін жете түсінген, көрген, естіген және аңғарған нәрселердің бәрін жадында жақсы сақтайтын, ешнәрсені ұмытпайтын . . . алғыр да аңғарымпаз ақыл иесі . . . , мейлінше шешен, өнер-білімге құштар, аса қанағатшыл жаны асқақ және ар-намысын ардақтайтын, жақындарына да, жат адамдарына да әділ . . . , жұрттың бәріне . . . жақсылық пен ізгілік көрсетіп . . . қорқыныш пен жасқану дегенді білмейтін батыл, ержүрек болуы керек.

Әл-Фараби

Slide 3

Мұғалім деген кім ?

Болашақ ұрпақтарды қоғамдық өмірге тез әрі жеңіл қосылу үшін және сол қоғамның сол мақсаттарды орындайтын адамдарды қамтамасыз ету қабілетін арттыру үшін тәрбиелеу мен оқыту қажеттілігі себебінен әлемдегі ең кең тараған мамандықтардың бірі.

Slide 4

Әлеуметтік педагогтың тұлғалық және кәсіби қасиеттері:

Адамгершілік қасиеттері.

Педагогикалық

мінездеме.

Психологиялық педагогикалық қасиеттері

Психологиялық зеріттеу қасиеттері

Мейірімділік,

Басқаның қамын

ойлау.

Намыс сезімі.

Шынайылық,

Адалдық.

Әділеттілік.

Сыпайылық.

Ашықтық.

Есте сақтау. Ойлау.

Елестету.

Қабылдау. Психологиялық

жағдайларға назар

аудару, шаршау,

Күйзеліс,

Мазасыздықты жеңе білу.

Өз еркің жұмылдыра білу,

Табандылық т. б.

Қарым-қатынаста

орната білу,

Сыртқы

тартымдылық,

Ұнай білу,

Табиғилық,

Басқаның көзімен

көре білу, түсіну

Шешендік, сендіре

білу т. б.

Өзін - өзі

қадағалау,

өзін-өзі бақылау,

өз-өзіне сын көзбен

қарау, өз-өзін

бағалау, өз

бетімен білім

алу, өзіне сену,

Өз мәселесін

шеше алу.

Slide 5 Slide 6

Әлеуметтік педагогтың лауазымдық міндеттері:

Оқушылардың жеке психо-медициналық және педагогикалық ерекшеліктерін зерттейді.

Баланы әлеуметтік ортаға бейідеу, жеке тұлға ретінде дамыту.

Оқушының микроорталығын, өмір сүру жағдайларыны зеріттейді.

Оқушының қажеттігі мен қызығушылығын байқайды, баланың жеке және әлеуметтік қиыншылығын анықтау және өз құзырлығы бойынша шешу.

Оқушының қиындығы мен проблемаларына, тәртібіндегі ауытқулары кезеңінде тез арада әлеуметтік көмек және қолдау көрсетеді, құқық бұзушылығы бойнша алдын - алу жұмыстарын жүргізеді;

әлекметтік -педагогикалық диогностика, әдістемесін анықтайды;

Патронот бойнша тұрғын үй, зейнет ақы беру, жетім балалар мен ата-ана қамқорлығынсыз қалған баланың мүліктік және мүліктік емес құқы бойынша жұмыс жүргізеді;

Сабақтан тыс уақытта оқушының физикалық және дарындылық талантын дамытуға жағдайлар жасайды;

Баланың мемлекетпен, қоғаммен, ұжыммен және әлеуметтік қызыметкермен байланысын ұйымдастыру;

Мұғалімдермен, ата-аналар мен немесе оларды ауыстыратын адамдармен бірлесіп, тығыз қарым-қатынаста жұмыс жасайды;

Білім беру ұйымдарынаң білім бағдарламаларын құрастыруға, бекітуге, оны жүзеге асыруға қатысады және өзінің құзіреттілігі бойынша олардың орындалуына жауап береді;

Slide 7

Адамның өзіндік өмір сүру стилін имидж деп атаймыз. Ол тек қана сыртқы түрі, киім кешегі ғана емес сол адамның жасаған іс-әрекеттерінен байқалады. Яғни, адам өзінің сөйлеу мәдениеті, өзін дұрыс ұстауы әрі өз ортасына (барған жеріне лайықты киіну: жұмысқа, қыдыруға, тойға, т. б) байланысты киім-киісі болып табылады. Көп жағдайда имиджді тек киіну деп түсінеді, бірақ бұл қате тұжырым.

Өз имиджін жасауға талпынған педагог, жақсы көрініп қана қоймай, өзін жақсы сезінеді, өзіне көбірек сенімді, нәтижесінде ол жақсы жетістікпен нәтижелі жұмыс атқарады!

Slide 8

Педагог имиджінің құрылымы

жеке мінездемесі

тұлғалық мінездемесі

құзырлылық мінездемесі

іс-әрекет мінездемесі

сыртқы тәртіп мінездемесі.

Нақты әр педагогтың имиджі: жеке имиджі, кәсіби имиджі, жас имиджі. Қоршаған адамдар тұлға туралы тұлғалық, жасына сай, жынысына сай және де кәсіби сапасына сай тұжырым жасайды.

Slide 9

Араласу формасы, күш-қуаттылығы, кәсіби шеберлігі, темпераменті, әдеті, темпі, икемділігі, иілімділігі, анықтылығы, нақтылығы, т. б.

Slide 10

Өз-өзіне талап қою:

1) Жоғары бағалау;

2) Өмірге деген позитивті көзқарас;

3) Мейірімділікке сеніммен қарау; ;

4) Болып жатырған өзгерістерге өзінің қатысты екендігін сезе білу;

5) Өзгере білу, өмірден үйрену.

Р. Бернс бойынша

Оқушылар позитивті көзқараспен қабылдайтын мұғалімдер:

• Эмоциясы тұрақты, жеке жетілуі және әлеуметтік жауапкершілігі бар ;

• Араласқанда жылылық және қызығушылық таныта білуі;

• Жауапты адекватты қабылдауы.

Slide 11

ХХІ ғасыр мұғалімі қандай болуы керек ?

Тиянақты

Б

І

Л

І

М

Д

І

Slide 12

Заманға сай құрылғыларды қолдана білу керек

Заман талабына сай болуы қажет

Slide 13

Жалпы педагог заман талабына сай болғанымен кәсіби өзін-өзі тануға және өзіндік қдамуға міндетті!

Қорытынды

Slide 14

Назарларыңызға рахмет!!!


Ұқсас жұмыстар
Мұғалімнің әлеуметтік педагогикалық портреті
Экрандық техникалық құралдар
Шығармашыл белсенді тұлға мұғалім
Проблемалық оқыту және сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Портреттін функциясы
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнін оқытуда қазіргі заман технологияларын пайдалану жолдары
Ұлы суретші Ә.Қастеев
Бейнелеу өнері
Абайдың қонағы кім
Оқушының ойлау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz