Мұғалімнің әлеуметтікПедагогикалық портреті




Презентация қосу
Семей қаласындағы
Шәкәрім атындағы
мемлекеттік университеті

МҰҒАЛІМНІҢ ӘЛЕУМЕТТІК-
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПОРТРЕТІ

Тексерген: Жакпарова Г.А
Орындағ ан: Архалаг.А
Е-415 топ студенті
Ұстаз... жаратылысынан өзіне айтылғанның бәрін жете
түсінген, көрген, естіген және аңғарған нәрселердің
бәрін жадында жақсы сақтайтын, ешнәрсені
ұмытпайтын... алғыр да аңғарымпаз ақыл иесі...,
мейлінше шешен, өнер-білімге құштар, аса қанағатшыл
жаны асқақ және ар-намысын ардақтайтын,
жақындарына да, жат адамдарына да әділ..., жұрттың
бәріне... жақсылық пен ізгілік көрсетіп...қорқыныш пен
жасқану дегенді білмейтін батыл, ержүрек болуы керек.

Әл-Фараби
Мұғалім деген
кім ?
Болашақ ұрпақтарды
қоғамдық өмірге тез әрі
жеңіл қосылу үшін және
сол қоғамның сол
мақсаттарды орындайтын
адамдарды қамтамасыз ету
қабілетін арттыру үшін
тәрбиелеу мен оқыту
қажеттілігі себебінен
әлемдегі ең кең тараған
мамандықтардың бірі.
Әлеуметтік педагогтың тұлғалық
және кәсіби қасиеттері:
Адамгершілік Педагогикалық Психологиялық Психологиялық
қасиеттері. мінездеме. педагогикалық зеріттеу қасиеттері
қасиеттері

Мейірімділік , Есте сақтау. Ойлау. Қарым-қатынаста Өзін - өзі
Басқаның қамын Елестету. орната білу, қадағалау,
Қабылдау. Сыртқы өзін-өзі бақылау,
ойлау. Психологиялық тартымдылық, өз-өзіне сын
жағдайларға назар Ұнай білу, көзбен
Намыс сезімі. аудару,шаршау, Табиғилық, қарау, өз-өзін
Шынайылық, Күйзеліс, Басқаның көзімен бағалау, өз
Адалдық. Мазасыздықты көре білу,түсіну бетімен білім
Әділеттілік. жеңе білу. Шешендік, сендіре алу, өзіне сену,
Сыпайылық. Өз еркің білу т.б. Өз мәселесін
жұмылдыра білу, шеше алу.
Ашықтық. Табандылық т.б.
ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТЫҢ ЛАУАЗЫМДЫҚ МІНДЕТТЕРІ:

•ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖЕКЕ ПСИХО-МЕДИЦИНАЛЫҚ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
ЕРЕКШЕЛІКТЕРІН ЗЕРТТЕЙДІ.
•БАЛАНЫ ӘЛЕУМЕТТІК ОРТАҒА БЕЙІДЕУ, ЖЕКЕ ТҰЛҒА РЕТІНДЕ ДАМЫТУ.
•ОҚУШЫНЫҢ МИКРООРТАЛЫҒЫН, ӨМІР СҮРУ ЖАҒДАЙЛАРЫНЫ ЗЕРІТТЕЙДІ.
•ОҚУШЫНЫҢ ҚАЖЕТТІГІ МЕН ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН БАЙҚАЙДЫ, БАЛАНЫҢ
ЖЕКЕ ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК ҚИЫНШЫЛЫҒЫН АНЫҚТАУ ЖӘНЕ ӨЗ ҚҰЗЫРЛЫҒЫ
БОЙЫНША ШЕШУ.
•ОҚУШЫНЫҢ ҚИЫНДЫҒЫ МЕН ПРОБЛЕМАЛАРЫНА, ТӘРТІБІНДЕГІ
АУЫТҚУЛАРЫ КЕЗЕҢІНДЕ ТЕЗ АРАДА ӘЛЕУМЕТТІК КӨМЕК ЖӘНЕ ҚОЛДАУ
КӨРСЕТЕДІ, ҚҰҚЫҚ БҰЗУШЫЛЫҒЫ БОЙНША АЛДЫН - АЛУ ЖҰМЫСТАРЫН
ЖҮРГІЗЕДІ;
ӘЛЕКМЕТТІК –ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДИОГНОСТИКА, ӘДІСТЕМЕСІН АНЫҚТАЙДЫ;
•ПАТРОНОТ БОЙНША ТҰРҒЫН ҮЙ, ЗЕЙНЕТ АҚЫ БЕРУ, ЖЕТІМ БАЛАЛАР МЕН АТА-
АНА ҚАМҚОРЛЫҒЫНСЫЗ ҚАЛҒАН БАЛАНЫҢ МҮЛІКТІК ЖӘНЕ МҮЛІКТІК ЕМЕС
ҚҰҚЫ БОЙЫНША ЖҰМЫС ЖҮРГІЗЕДІ;
•САБАҚТАН ТЫС УАҚЫТТА ОҚУШЫНЫҢ ФИЗИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ДАРЫНДЫЛЫҚ
ТАЛАНТЫН ДАМЫТУҒА ЖАҒДАЙЛАР ЖАСАЙДЫ;
•БАЛАНЫҢ МЕМЛЕКЕТПЕН, ҚОҒАММЕН, ҰЖЫММЕН ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК
ҚЫЗЫМЕТКЕРМЕН БАЙЛАНЫСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ;
•МҰҒАЛІМДЕРМЕН, АТА-АНАЛАР МЕН НЕМЕСЕ ОЛАРДЫ АУЫСТЫРАТЫН
АДАМДАРМЕН БІРЛЕСІП, ТЫҒЫЗ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТА ЖҰМЫС ЖАСАЙДЫ;
•БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНАҢ БІЛІМ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН ҚҰРАСТЫРУҒА,
БЕКІТУГЕ, ОНЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУҒА ҚАТЫСАДЫ ЖӘНЕ ӨЗІНІҢ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІ
БОЙЫНША ОЛАРДЫҢ ОРЫНДАЛУЫНА ЖАУАП БЕРЕДІ;
Адамның өзіндік өмір сүру стилін имидж деп атаймыз.
Ол тек қана сыртқы түрі, киім кешегі ғана емес сол
адамның жасаған іс-әрекеттерінен байқалады. Яғни,
адам өзінің сөйлеу мәдениеті, өзін дұрыс ұстауы әрі
өз ортасына (барған жеріне лайықты киіну: жұмысқа,
қыдыруға, тойға, т.б) байланысты киім-киісі болып
табылады.Көп жағдайда имиджді тек киіну деп
түсінеді, бірақ бұл қате тұжырым.

Өз имиджін жасауғ а талпынғ ан педагог,
жақ сы көрініп қ ана қ оймай, өзін жақ сы
сезінеді, өзіне көбірек сенімді, нәтижесінде
ол жақ сы жетістікпен нәтижелі жұмыс
атқ арады!
Педагог имиджінің құрылымы
• жеке мінездемесі
• тұлғалық мінездемесі
• құзырлылық мінездемесі
• іс-әрекет мінездемесі
• сыртқы тәртіп мінездемесі.
•Нақты әр педагогтың имиджі: жеке имиджі, кәсіби
имиджі, жас имиджі. Қоршаған адамдар тұлға туралы
тұлғалық, жасына сай, жынысына сай және де кәсіби
сапасына сай тұжырым жасайды.
Құрылымы • мазмұны

Сырт көрінісі • Сыртқы келбеті, манерасы, жүрісі, сөйлеу мәнері, дауысы,
ымдай білуі, мимикасы ,киімі, шашының сәндік үлгісі.

Ішкі дүниесі • Интеллект, ойлау әдісі, ой- түйін жасауы,мақсаттары мен о ған
жету жолдары, идеялары, қызығушылығы, эрудициясы.

Кәсіби Араласу формасы, күш-қуаттылығы, кәсіби шеберлігі,
темпераменті, әдеті, темпі, икемділігі, иілімділігі,

құраушысы анықтылығы, нақтылығы, т.б.
Өз-өзіне талап қою:
1) Жоғары бағалау;
2) Өмірге деген позитивті көзқарас;
3) Мейірімділікке сеніммен қарау;;
4) Болып жатырған өзгерістерге
өзінің қатысты екендігін сезе білу;
5) Өзгере білу, өмірден үйрену.

Р.Бернс бойынша
Оқушылар позитивті көзқараспен
қабылдайтын мұғалімдер:
• Эмоциясы тұрақты, жеке жетілуі және
әлеуметтік жауапкершілігі бар ;
• Араласқанда жылылық және қызығушылық
таныта білуі;
• Жауапты адекватты қабылдауы.
ХХІ ғасыр
мұғалімі қандай
болуы керек
Б
?
І
Л
І
М
Д
І
Тиянақт
Заманға сай
құрылғылар
ды қолдана
білу керек
Заман
талабын
а сай
Қорытынды

Жалпы педагог заман талабына
сай болғанымен кәсіби өзін-өзі
тануға және өзіндік қдамуға
міндетті!
Назарларың ызға рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
Мұғалімнің әлеуметтік педагогикалық портреті
Экрандық техникалық құралдар
Шығармашыл белсенді тұлға мұғалім
Проблемалық оқыту және сын тұрғысынан ойлау технологиясы
Портреттін функциясы
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнін оқытуда қазіргі заман технологияларын пайдалану жолдары
Ұлы суретші Ә.Қастеев
Бейнелеу өнері
Абайдың қонағы кім
Оқушының ойлау
Пәндер