Музыкалық білім беру мен оқыту әдістемесінің терминологиялық глоссарийі


Slide 1

Глоссарий

Орындаган:Карибжанов А. С

Тексерген:султанова Н. К

Slide 2

Әдіс сөзінің грек тіліндегі мағынасы да таным тәсілі, зерттеу жолы деген ұғымды береді. Осы әдіс сөзінен әдістеме (методика) ұғымы туындайды.

Әдістеме дегеніміз осы бұл ұғымға әдіснаманың грек тіліндегі әдістер жиынтығы туралы ілім деген мағынасы да сай келеді.

Slide 3

Музыкалық тәрбие - ұғымы қоғамдық құбылыс ретінде кең және тар мағынасында қолданылады. Кең мағынасында музыкалық іс-әрекетте жинақталған тәжірбиені педагогикалық ықпал ету негізінде кейінгі ұрпаққа меңгерту, жалпы музыкалық мәдениетін қалыптастыру. Музыкалық білім - музыка өнерін танып-білудің негізін музыкалдық білімнің келесі екі негізі құрайды: музыка өнері жөніндегі біртұтас ұғымды қалыптастыруға мүмкіндік беретін білімдер; нақты музыкалық шығармаларды қабылдауға көмектесетін білімдер.

Slide 4

Музыканы оқыту - екі жақты процесс. Бұл музыкалық білім мазмұнын меңгерту бағытталған оқытушы мен оқушылардың арнайы ұйымдастырылып, мақсатты бағытталған өзара әрекеттестігі. Музыканы оқытудың негізін музыкалық білім, іскерлік, дағдылар, дүниетанымдық көзқарастар құрайды.

Музыкалық іскерлік - меңгерілген білім мен өмір тәжірбиесі негізінде музыка саласындағы теориялық және практикалық әрекеттерді саналы түрде нақты, дәлме-дәл орындауға даяр болу. Музыуканы оқытуда жалпы іскерліктер музыкалық шығарманы эстетикалық тұрғыдан қабылдауға байланысты анықталды.

Slide 5

Музыкалық білім беру - музыкалық тәрбие, оқыту, даму ұғымдарының бірілігінде қарастырылады. Музыкалық білілімділік мазмұнын қрай келе кәсіби сферада (сазгерлік, орындаушылық, оқытушылық, музыканы зерттеу және т. б. ) немесе музыкамен әуесқой ретінде өз бетімен шұғылдану әрекеттерін жүзеге асыруға көмектеседі.

Музыканы оқыту әдістемесі - болашақ музыка пәні мұғалімінің музыалық білім беру процестерінің әдістерін, құралдарын және ұйымдастыру формаларын зерттеуге, теориялық білімдерін практика жүзінде қолдана білуге үйрететін пән.

Slide 6

Музыканы оқыту теориясы - музыкалық білім беру педагогикасының заңдылықтары мен негізгі қағидаларын зерттейтін пән.

Музыкант-педагогтың мәдениеті - түрлі педагогикалық көзқарастарды салыстыра білу, пайымдау және өзінің қорытқан пікірін қорғау, оны ғылыми негіздей алу қабілеті.

Абстракциялау (дерексіздендіру) - Оның екі түрі бар: Талдап қорыту - көптеген біріңғай заттар мен құбылыстардың жалпы, ұқсас белгілерін анықтау. Жекелеп бөлу - бір затты немесе құбылысты зерттеп, талдау үшін зерттеушіге қажетін бөліп алу процесі.

Slide 7

Музыкалық іскерлік - меңгерілетін білім мен өмір тәжірбиесі негізінде музыка саласындағы теориялық және практикалық әрекеттерді саналы түрде нақты, дәлме-дәл орындауға даяр болу.

Музыкалық дағдылар - музыкалық іс-әрекетпен тікелей байланыстағы музыканы орындау тәсілдерінің жиынтығы.

Шаталовтың тірек сызбалары - көрнекілік арқылы оқушылардың көзбен көріп, қолмен ұстау технологиясы.


Ұқсас жұмыстар
Музыкалық білім беру дидактикасы: оқыту әдістері мен сабақтарды ұйымдастыру ерекшеліктері
Музыкалық-педагогикалық әдіснаманың глоссарийі мен зерттеу әдістері
Музыкалық-педагогикалық білім беру әдіснамасының теориясы мен практикасы
Балаларға арналған музыкалық білім беру бағдарламасының пәндері мен мазмұны
Ерекше білім беру ұйымдарындағы Нумикон әдістемесінің қолдану ерекшеліктері
Музыкалық білім беру әдістемесі: типтік бағдарлама мен оқу-әдістемелік құжаттар
Музыкалық білім беру педагогикасының философиялық, психологиялық және әдіснамалық негіздері
Музыкалық білім беру педагогикасы және педагог-музыканттың әдіснамалық мәдениеті
Кәсіби білім беру жүйесі мен оқыту принциптері
Музыка сабағындағы музыкалық іс-әрекет түрлері мен оқыту әдістері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz