Педагогикалық талант иегері



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ Семей, 2015
Орындаған: Олағаева А. Б
Тексерген: Оралбекова Б. С.

Педагогикалық талант иегері

А. И. Герценнің педагогикалық көзқарастары.
(1812-1870)

Орыстың революциялық қозғалысының белгілі өкілі, көрнекті саяси қайраткер, публицист және талантты жазушы Александр Иванович Герцен ХІХ ғ. 30-40 жж. орыстың революция-демократиялық педагогикалық ой-пікірінің өкілі болды.
А. И. Герцен, философ-материалист және революцияшыл демократ, өз шығармаларында тәрбие мәселелеріне ерекше мән берді.
Революциялық демократизм тұрғысынан Герцен адамның барлық рухани және дене күштерімен қабілеттерінің дамуын қамтамасыз ететін тәрбиені жақтады.



Оқу-тәрбие үрдісінде мұғалімге жетекші орын бере отырып, Герцен оған өте жоғары талаптар қойды.

А. И. Герцен бірнеше тамаша шығармалардың авторы:

Виссарион Григорьевич Белинский аса көрнекті революционер-демократ, өзінің шығармаларында крепостнойлық правоға қарсылық білдірді, шаруалардың мүддесін жақтады. В. Г. Белинский дарынды сыншы болды, Ресейге, орыс халықына деген таусылмас жалынды сүйіспеншілікті аңғартты, оның жарқын болашағына сеніммен қарады. В. Г. Белинскийде өз отанына сүйіспеншілікті басқа халықтарға терең құрметпен қарауды ұштастыра білді.

Негізгі көзқарастары:

Қанатты сөздері:

Афоризмдері:
Егер адам тұла бойы түгелімен жалғандыққа берілсе, ақыл-ой талантынан айрылатыны айдан анық.
Әйелің - көңілдесің емес, бүкіл ғұмырлық досың, әрі серігің, демек, оны біз егде тартқан әйел болған шағында да, кемпір болған кезінде де сүюге ерте бастан ойланып, дағдылана білуіміз ләзім.
. . . үрей атаулының бәрін білім жеңеді.
. . . маскүнемдікке, мешкейлікке салыну - тағылардың қылығы.
Өз Отанын жан тәнімен сүю - адамшылықтың асқар шыңы.

Оның әдебиеттің халықтығы туралы талданған теориясынан Белинский балаларды өз отанын сүйіспеншілік рухында тәрбиелеудің қажеттігі туралы педагогикалық қорытындылар жасады.
Пушкиннің, Крыловтың, Гогольдің және басқа да Ресейдің ұлы жазушыларының шығармаларында Белинский орыс халықтығы мен жалынды патриотизмнің анық көрінісін көре білді. Белинский балаларда орыс халқына тән жағымды сапаларды қалыптастыруға шақырды.
Белинский тәрбиенің халықтығы идеясын жақтады және православия, самодервие және халықтық теорияны жақтаушылармен бітіспес күресте дамытты.
Белинскийдің педагогикалық теориясының негізгі қағидаларының бірі адамды үйлесімді дамыту болып табылады.
Адамгершілік тәрбиені Белинский адамды - қоғамдық қайраткерді қалыптастырудың негізгі саласы деп есептеді. Оның адамгершілікті тәрбиелеудің тәсілдері және жолдары туралы айтқан қағидалары бай және мазмұнды. Терең диалектик және нәзік психолог, ол моральдық тәрбиенің психологиялық негіздерін ашуға ұмтылды, адамгершілік тәрбие үрдісінің күрделігіне педагогтардың көңілін аудара отырып, оған формалды қарауға қарсы болуды ескертті.
В. Г. Белинский тәрбиенің алдына жаңа, прогрессивті міндеттер қойды. Ол жалпы адамдық тәрбиенің талаптарын ұсынды.

Мектеп және педагогикалық ойлары:

Н. И. Пироговтың педагогикалық көзқарастары.
(1810-1881)

Николай Иванович Пирогов
көрнекті орыс дәрігері-хирургі, халық ағарту ісінің қайраткері, белгілі педагог.
1856 жылы “Марской сборник” журналында Г. И. Пироговтың “Өмір мәселелері” атты мақаласы жарияланған болатынды.
“Өмір мәселелері” мақаласының негізгі идеясы - жалпы адамзаттық білім беруді қорғау болып табылады.

Н. И. Пироговтың педагогикалық көзқарасының жетекші белгісі гуманизм болып табылады
Н. И. Пирогов былай деп жазды: “Пайдалы азамат боламын деп даярланып жатқандардың барлығы алдымен адам болуға үйренуі қажет”
“Адам болу - бұл тәрбиенің негізгі мақсаты болу керек”, -деп жазды Пирогов. Ол ерте, күні бұрын берілген балаларды мамандандырудан сақтандырды, ол олардың ой-өрісін тарылтады және адамгершілік дамуын тежейді.



Н. А. Добролюбов (1836-1861)

Н. А. ДОБРОЛЮБОВТЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КӨЗҚАРАСТАРЫ

ДОБРОЛЮБОВТЫҢ МЕКТЕП ЖҮЙЕСІ ТУРАЛЫ ОЙ-ПІКІРІ

Добролюбовтың тәрбие туралы ой-пікірі

Добролюбовтың еңбектері

Н. Г. Чернышевский
(1828-1889)
Орыстың ұлы сыншысы, философ-материалист, жалынды революцияшыл-демократ, жазушы және публицист. Саратов діни семинариясында (1842 - 45), Санкт-Петербург ун-тінің тарих-филол. бөлімінде оқыған (1846 - 50) . Университетте оқып жүрген кезінде өз бетімен білімін жетілдірумен шұғылданып, тарих, философия, социология туралы еңбектерді мұқият зерттеді.

НЕГІЗГІ ЕҢБЕКТЕРІ

НЕГІЗГІ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КӨЗҚАРАСТАРЫ



Н. Г. Чернышевский жасөспірімдерге, болашақ белсенді қоғам қайраткерлеріне, шын халық мүддесін жақтаушыларға мынадай негізгі қасиеттер қажет деп есептеген:


Тәрбие халық ағарту мәселелері әдеби және саяси журналдарда орын алды. “Современник” - ревалюцияшыл-демократиялық бағыттағы журнал. Онда Н. Г. Ченышевский мен Н. А. Добролюбовтың тәрбие мен білім беру мәселелері туралы бірнеше мақалалары басылып тұрды.
60- жылдардың бас кезінде кейбір арнаулы журналдар жалпы тәрбие мекемелеріне арналып отрылды. Пироговтың “Өмір мектебі” атты белгілі мақаласында 1856 жылы “Морской сборник” журналында басылған болатын.

Константин Дмитриевич Ушинский
(1824-1870)

К. Д. Ушинский 1824 жылы 18 ақпанда Тула қаласында туған. Әкесі оқыған офицер дәрежесінде 1812 жылғы Отан соғысына қатысты. Константин Дмитриевичтің балалық шағы Чернигов губерниясындағы Новгород - Северск қаласының маңындағы әкесінің шағын имениясында өтті. Семья жағдайы баланың тәрбиесіне қолайлы болды. Орта білімді новгород-Северск гимназиясында алады.
1840 жылы Москва университетінің заң факультетіне түсіп, оны 1844 жылы бітіріп шығады. Университетті бітіру қарсаңында Ушинский қоғамдық қозғалыстың ықпалында болды.
1846 жылы Ярославльдегі заң лицейіне профессор міндетін атқарушы болып тағайындалды.
Өмір жолы

Еңбектері

Педагогикалық идеялары
Педагогикалық пікірінің ең негізгі мәні - әрбір елде халықтың мақсат-мүддесіне, мұқтажына сәйкес өзіндік ағарту жүйесі болуы керек деген халықтың идеясында енді.
Ағарту ісі мен тәрбиенің кең демократизм негізінде құрылуын көздеді. Тәрбие ісіне халықтың өзі қожа болып, мектептер бүкіл халықтың жастарын қамтуы тиіс деді.
Халықтық идеясының басты бір сипаты - қоғамшылдық, соған байланысты тәрбие мен білім беру салалары, олардың төңірегі қоғамдық атмосферада болуы тиіс, себебі халықтық идея мейілінше кең қоғамдық жолдар арқылы іске асады.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz