Педагогтың өзінөзі тануы және кәіби дамуы




Презентация қосу
Тақырыбы:Педагогтың
өзін-өзі тануы және кәіби
дамуы.

Орындаған:Маулетова.А.К.
Факультет:ЖМФ
Курс:2
Тобы:Е-415
Тексерген:Жакпарова.Г.А.
Өзін-өзі тәрбиелеу адамның
рухани қажеттіліктерін
қалыптастыруға бағытталған.
Адамның өзін-өзі жетілдіріп,
өзімен жұмыс істеуінде
кітаптардың маңыздылығы зор.
Өйткені, кітаптар бізді жақсы
адам болуға ынталандырады,
қызықты адамдармен
таныстырады. Өзін-өзі
тәрбиелеудің маңызды бөлігі
-мотивтерді, ынтаны дамыту.
Жақсы, ақ ниетті болуға
талпынбай, адамзаттың білімдер
байлығын, адамзат мәдениетін
игеруге тырыспай жан-жақты
тәрбиелі және білімді адам болу
мүмкін емес.
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ «БІЛІМ» ТУРАЛЫ
ЗАҢЫНЫҢ 51 БАБЫНЫҢ
5- ШІ ТАРМАҒЫНДА «МҰҒАЛІМ ӨЗІНІҢ
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ШЕБЕРЛІГІН, ПАРАСАТТЫЛЫҒЫН
, ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖӘНЕ ЖАЛПЫ ҒЫЛЫМИ
ДЕҢГЕЙІН ҮНЕМІ ЖЕТІЛДІРІП ОТЫРУҒА МІНДЕТТІ»-
ДЕЛІНГЕН.
Мұғалім еңбегі жоғары деңгейдегі ұтқырлығымен,
күрделілігімен және жан-жақтылығымен
ерекшеленеді, бұл оның терең және кәсіптік
білімінің, білік-дағдыларының болуын қажет етеді.
Өзіндік білім алудың шеңберінен тыс мұғалімнің
тұлғалық және кәсіптік дамуы мүмкін емес.
Өздігінен білімін жетілдіру –саналы түрде дербес
шұғылданатын танымдық қызмет.

Өздігінен білім жетілдірудің
керектігі біріншіден,
мұғалімнің іс -әрекетінің
спецификасы, оның әлеуметтік
рөлі, екіншіден, үздіксіз білім
беру беталыстар және
шынайылығымен байланысты.
Бұлар: үнемі өзгерілетін
педагогтардың еңбек
жағдайы, қоғамның
сұраныстары, ғылым мен
практиканың эволюциясы ,
адамға деген талаптардың
өсуі, оның қоғам үдерісі мен
жағдайларына тез және
парапар қабілеті, өзінің іс
әрекетін өзгертуге дайындығы,
жаңа және күрделі
Педагог қолданатын іс-әрекеттер:

өзін өзі
өзін өзі өзгерту алға жаңа
жетілдіру
туралы шешім мақсаттар мен
бағдарламасын
қабылдау; міндеттер қою.
жасау;

бағдарламаның
бағдарламаны орындалу
жүзеге асыруға нәтижелері
байланысты бойынша өзіне
атқарылатын өзі талдау
жұмыстар; жасау;
«Өзін жетілдіруге деген ұмтылыстан басқа еш нәрсе адамның
өз игілігі мен басқа адамдардың игілігіне септігін тигізе
алмайды»
Л.Н.Толстой
Адамның өмірдегі
орнын өзі белгілеу
мәдениеті тәрбие
мазмұнының
маңызды бөлігі
болып саналады.
Адамның өмірдегі
өз орнын өзі
белгілеу мәдениеті
оны жеке өмірінің
және жеке
бакытының
жауапты
субъектісі ретінде
сипаттайды.
Назарларыңызға рахмет!!!

Ұқсас жұмыстар
«Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы»
Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы жайында
Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы жайлы ақпарат
Педагогтың өзін-өзі тануы және өзіндік дамуы
Мемлекеттік білім беру стандартына сәйкес белгіленген құзіреттіліктер жүйесі бойынша анықталған тәрбиеші моделі
Педагогтың кәсіби өзін-өзі дамытуы
Педагогтың кәсіби өзінөзі тануы және өзіндік дамуы
Педагогтың кәсіби өзін өзі тануы мен дамуы
Педагогтың кәсіби өзін- өзі тануы және өзіндік дамуы
ПЕДАГОГТЫҢ ӨЗІН - ӨЗІ ТӘРБИЕЛЕУ МЕН КӘСІБИ ДАМУЫ
Пәндер