Жапондық менеджмент

Жапондық менеджмент

Орындаған:Толепбергенова А.С Тобы: ОП-215

Басқарудың жапондық типінің түрлері. Н.С. Целишевтің пікірінше, басқарудың жапондық типінің базалық принциптерін төрт топқа бөлуге болады. Бірінші – корпарациямен жұмыскерлердің өз корпорациясына ерекше тәуелділігі фирмаға берілгендігі және оның мүддесі жолында жан аямайтындығы үшін едәуір қолайлы жағдай мен уәде беруі. Екінші топтағы принциптерді дара басшылықтан гөрі ұжымдық басшылыққа көбірек көңіл бөлуі, корпорациядағы адамдарды фирма ішінде үнемі көтермелеу, істейтін қызметіне қарамастан жұмыскерлерді тең правода қарау деп тұжырымдауға болады.

Үшінші топ қ а  – фирманы ң  ж ұ мыс істеуін  қ амтамасыз ететін үш негізгі күшке –  бас қ арушы ғ а, бас қ а ж ұ мыскерлерге және  инвесторлар ғ а ы қ пал ету мен кө ң іл бөлу  балансын  ұ тымды  ұ стау жатады. Төртінші топ қ а  ­ әр түрлі фирмалармен –  іскер әріптестермен, соны ң  ішінде е ң  алдымен  өнімді тапсырушылармен және сатып  алушылармен алуан түрлі байланыс орнату  әдісін  қ алыптастыру жатады.

Атал ғ ан принциптерді жүзеге асыру  механизміні ң  ма ң ызды элементтеріне  мыналар жатады: 1. Е ң бекті  ұ йымдастыру. 2. Өндіріс процестерін бас қ ару және  ба қ ылау. 3. Топты қ  ж ұ мыстарды және корпорацияны  ынталандыру. 4. Жалдау және е ң бек жа ғ дайы.

Қ азіргі Жапонияда ғ ы бас қ аруды Американды қ   менеджеризм мен жапонды қ  традиционализмні ң   қ оспасы деп түсіну  қ ажет. Сонды қ танда м ұ нда  «менеджмент» терминні ң  толы қ  сай келеді.  Жапонды қ тарды ң  өзі де, бас қ ару туралы ә ң гіме  бол ғ анда осы терминді  қ олданады. Жапонды қ тар  өздерін американды қ тарды ң  шәкірті ретінде есептей  отырып, менеджментті ң  барлы қ  белгілі  концепцияларын м ұ хият зерттеді, әрі өзіне сай етіп  құ ра білді. Қ азіргі кезде бас қ ару саласында ғ ы жапонды қ   тәжірибеге американды қ тар көбірек кө ң іл бөле  бастады, атап айт қ анда, м ұ ны ң  өзі Массанчусетск  техналогиялы қ  институтында зерттелуде.

Жапония ­ өндірістік  қ атынасты, сонымен  қ оса  бас қ ару сипатын аны қ тайтын монополистік  капитализм мемлекеті. Франциямен және  Голландиямен  қ оса, Жапония экономиканы  программалайтын капиталистік  мемлекеттерді ң  бірі. Талдауды ң  көрсеткендей  қ азіргі жапонды қ  бас қ ару жүйесі едәуір икемді,  әрі тиімді механизм, оны ң  өзі со ғ ыстан кейінгі  кезе ң де,  қ азіргі ірі ау қ ымды өндірісті дамыту  жа ғ дайында  қ алыптасты .

Жапон экономикасының жетістігі басқарудағы әлеуметтік-кәсіптік саланың қызметіне негізделген, яғни менеджерлерге. Жапонияда менеджерлер тобын жинақтау практикасы жағдайда ұлттық сипатының ерекшеліктеріне негізделген, мұнда топтық психология басты рөл атқарады. Жапондықтар адамдар арасындағы салқын көзқарасқа қатты күйзеледі. Сол себептенде менеджерлер арасында «ГАКУБАУХ» деп аталатын кландар болады, яғни белгілі бір университетті бітірген кландар.
»; орта

Нағыз жапондық фирма пирамида түрінде ұйымдастырылған. Оның құрылымында үш деңгей болады: 1. Жоғары әкімшілік (КЭЙЭЙСЯ) 2. 2.Орта басқару буыны (КАНРИСЯ), бұған бөлімше меңгерушісі БУТЕ жатады, 3. 3. Басқармадағы қарапайым жұмыскерлер (ИППАНСИЯ).

Синетизы жүйесінің талабына сәйкес университетті бітірушілер фирмаға жұмысқа орналасқаннан кейін жеті жылдан соң, яғни 30 жасқа толған кезде секция бөлімшесіне басшылық ете алады. Қырық жасыңда оған секция меңгерушісіне, 50 жасында – бөлімше меңгерушісіне және әрі қарай директорлық қызметіне дейін жоғарылай алады.

Басқарудың жапондық стилі – бірегей. Жапондық стильге тән нәрсе басқарудың Конуске Манусити принципі. Оның ең бастысы қызметшілерді басқара білу принципі. Жапонияда тек Манусити ғана экономикалық. Механизмнің түйінді элементі ретінде адамдармен қарым-қатынас жасаудың барлық нәзік жақтарын терең жан-жақты зерттеу қажеттігін мойындады. Бірақ мұнда басқаруды бақылаудың сенімді, жолға қойылған жүйесі қалыптасқан.

Маңусити идеясы бойынша жапондық басқару жүйесінің үш түрі калыптасқан: Адам — каржы — технология. Технология тәуелділілік жағдайда, ал бірінші орында — кызметшілер. Басқарудың Маңусити стилі былайша сипатталады: - біріншіден, бұл танысудыц белсенділігі. - екінші ерекшелігі фирма жұмыскерлерінің кәсіптік шеберлігінүнемі жетілдіруіне күш салу: үшінші ерекшелігі: инициативаны батыл котермелеу; -төртінші стильдің ерекшелігі; мүнда болатын шешімдердің ең таңдаулысы іздестіру мақсатында менеджерлер арасындағы талқылаудың жан-жакты қолдап отыру.

Жапонияда сапаны басқару фирмадағы барлық жұмыскерлер мен бөлімше қызметкерлерінің міндеті — өнім сапасын жан-жақты басқарудың түп негізі осында. Жапондық тәсілде сапаны басқаруға жаппай катысу көзделген. Қазіргі Жапониядағы басқаруды американдық менеджеризм мен жапондық традиционилизмнің қоспасы деп түсіну қажет.

зғ ңы ры ла зар На

ах ар

!!! ет м


Пән: Менеджмент


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь