Халық педагогикасындағы тәрбиенің түрлері (отбасы)




Презентация қосу
Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі
Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті

Халық
педагогикасындағы
тәрбиенің түрлері
(отбасы)

Тексерген:Оралбекова Б.С
Орындаған:Тлеубергенова А.Б

Семей 2015 жыл
“Отбасы –шағын
мемлекет Мен-
президент, сен-
премьер...”

Қ.Аманжолов
ТӘРБИЕ

Алдын ала жасалған арнаулы жоспар
бойынша мақсаты бағыттала және
ұйымдастырыла жүргізіледі.
Отбасы- шағын мемлекет Отбасы- ол да
бір шағын мемлекет.Әр мемлекеттің өзіне
тән өндірісі, өнім бөлісі, сыртқы және ішкі
саясаты, басқару тәртібі, міндет-қызмет
бөлінісі, кіріс- шығыс бюджеті, қасиеттеп,
қастерлеп ұстанатын рәміздері т.б болмыс-
тіршілік жақтары болады. Адамдардың
жақсы өмір сүруі отбасы
құрамындағыларға
байланысты.Сондықтан отбасы
құрылымына зор маңыз беріліп, мәнін
қорғаған, отбасының ар-намысын
сақтауға, сырын шашпауға, мүшелерінің
бір-біріне адал, қамқор болуына
тәрбиелеген.
1) -болашақ ұрпақтың бойында
ең құнды адамгершілік
қасиеттерді қалыптастыратын
қоғамның ажырмайтын басты
тірек – арқауы;
2) -жеке тұлғаны әлеуметтендіру
міндетін жүзеге асырушы.
3) -ол болашақ жас азаматтың
дене жетілеуіне, шынығуына,
Отбасы рухани және адами дамуына,
ең құнды жалпы адамзаттық
құндылықтарды және ұлттық
рухани байлықты бағалауға,
еңбек ету дағдысын
тәрбиелеуге ықпал жасаушы;
4) - бала тәрбиесінде адамзат
қоғамның тарихындағы
ғасырлар сынынан мүдірмей
өткен ұлттық дәстүрлі
жалғастырушы;
Бала тәрбиесіндегі алғашқы ұстаз

ата-ана
Бақытты отбасы
болу үшін не
керек?

жауапкершілік

сыйластық
? түсіністік

махаббат
Жанұяда жақсы қасиеттер балаға
сөзбен, үлкендердің үлгісімен сіңеді,
дамиды:

•Адамгершілік
• бауырмалдық
• татулық
• қайырымдылық
•әдептілік
•инабаттылық
сенген сырын жарияламау жан дүниесіне үңілу

ӘКЕ мен
ШЕШЕ

пікірімен санасу ашық сөйлесе алу
Ата-анаға берілетін кеңес:
•Балаға мектеп, мұғалім туралы көбірек мағлұмат беріп,
дайындық жұмысын алдын ала жүргізіңіз.
•Балаңызды өзіне-өзі қызмет етуге дайындаңыз. Жанұяда
бала тәрбиесіне бірдей талап қоя біліңіздер.
• Балаға уәде бергеннен кейін орындауға тырысыңыз,
орындауға мүмкіндік болмаған жағдайда дұрыс түсінік
беріңіз.
• Баланың өз бетімен әрекет жасауына мүмкіндік беріңіз
(бермеген жағдайда бала өмір бойы бір істі өздігінен
істей алмайтын, жалтақ, өзіне сенбейтін болып өседі).
•Балаңызға сүйіспеншілікпен қараңыз. Бала түсіністікте
және сүйіспеншілікте өссе, ол бұл әлемнен махаббат
табуды үйренеді.
Балаға сіңірген ата ана
еңбегін бала өмір
бойы ақтап бола
алмайды,ол өле-
өлгенше суынбайтын
махаббат делінген.

Ғ.Мұстафин

Ұқсас жұмыстар
ЭТНОПЕДАГОГИКА ЖАЙЛЫ
Халық педагогикасындағы тәрбиенің түрлері
Бала тәрбиесіндегі халықтық ұстанымдар:бала тәрбиесінде нақыл, қанатты,шешендік сөздер қолдану;халық педагогикасындағы тәрбиенің түрлері
Этнопедагогика оқулықтары
Бала тәрбиесінде халықтық педагогиканың міндеттері мен бағыттары
атырлар жырының дү ниетанымд жә не тә рбиелік мә ні
Қазақ халқындағы азаматтық патриоттық тәрбиенің ерекшелігі
Этникалық тәрбиенің ерекшеліктері және оларды анықтаушы факторлар
Бала тәрбиесі бесіктен
Отбасы және отбасылық тәрбиенің ерекшеліктері
Пәндер