«Блюз» жастар кафесі SWOT анализ

Бизнес жоспар
«Блюз» жастар кафесі SWOT анализ

Орындаған: Серікбаева Балғын Тобы: ТК-421

Бүгінде мейрамхана бизнесі елімізде қарқынды түрде дамып келеді. Әрі табысты, әрі пайдалы кәсіп түрі саналады. Бұрынғы кеңестік кезеңдегі қоғамдық тамақтандыру орталықтары деңгейінен әлдеқайда өскен. Халықаралық тәжірибеде қонақ үй индустриясы және мейрамхана бизнесі барынша дамыған салалардың бірінші сатысында тұр.

Кәсіпорынның қызмет мақсаты тағамдануды ұйымдастыру ғана болып табылмайды, сонымен қатар демалыс жасау болып саналады: банкеттер немесе мерекелік шаралар ұйымдастыру. Кафеге келу – бұл, әрине дәмді тамақтануды қалау ғана емес, соған қоса басқалармен араласу мүмкіндігі, істкерлік мәселелерді талқылау үшін кездесу немесе дем алу

Жобаны қаржыландыру несиелік капитал есебінен жүзеге асырылады деп жоспарлануда.

Жоба бойынша жалпы инвестициялық шығындарға мыналар жатады:
Шығындар, USD Негізгі құралдарға жұмсалатын инвестициялар Айналымдық капиталға жұмсалатын инвестициялар Барлығы 2015 1 296 100 1 609 900

2 906 000

Жалпы инвестициялық шығындар
Қаржыландыру көзі Несиелік қаражаттар Барлығы USD Мөлшері 2 906 000 906 000 Кезең 01-06.2013 Үлесі 100% 100%

Жобаның тиімділігін экономикалық тұрғыда түсіндіру үшін есептеулер жасауға пайдаланылған деректердің негізгі көздері мыналар болды:

БАҚ

пен Ғаламтордың ашық көздерінен алынған ақпараттар;  ҚР статистика Агенттігінің статистикалық деректері, талдаулық шолулар және , баспасөз хабарламалары

1. ЖОБАНЫҢ ТҮСІНІГІ
Менің мейрамханамда әзірленетін тағамдар әр түрлі ас үйлерінің тағамдары жатады. Оларға қазақтың дәстүрлі және басқа елдердің тағамдары. Аталған тағамдар қала тұрғындарының арасында кеңінен тараған және көп сұранысқа ие түрі болып табылады.

Ғимарат
rr.kz

және satu.kz интернетресурстарының негізінде өндірістік орын-жайды жалдаудың орташа құны айына 950-1 000 тг./м2 құрайтыны айқындалды. Осыған байланысты кәсіпорынның тұрақты шығыстарына айына 1 000 тг/м2 жалдау ставкасы салынды. Ауқымды сауда үйіне жалға аламын.

Сыйымдылығы

: Бұл кафе орынға 40-50 орынға есептеулі

Болжамдық шығындар
ауданы 100 ш.м Жалдама келісімі, 5 жылға отырамыз. 1 жылдық шығын 899200 тг құрайды (Комуналды төлем ішінде)
Кафенің

2. Өнімнің сипаты.
Заманауи

мейрамханалық бизнес тағамдану индустриясына да, демалыс пен көңіл көтеру саласы қызметтерін ұйымдастыруға да, тіпті туризм саласына да жатады. Мейрамханаға келу – бұл, әрине дәмді тамақтануды қалау ғана емес, соған қоса басқалармен араласу мүмкіндігі, істкерлік мәселелерді талқылау үшін кездесу немесе дем алу.

Мейрамхана бизнесіне ә сер ететін факторлар:

3.Өнім ассортименті
Салаттар Сорпалар Екінші

мен салқын тіскебасарлар

ыстық тамақ Десерт, балмұздақтар Алкогольді және алкогольсіз ішімдіктер

Салаттар
Орамжапырақтан жасалған (шеміш. майы, майонез) «Лорентта» «Оливье» «Летний» «Любительский » «Крабовые палочки» «Мужской каприз» «Футдчеза» гр 350 350 350 350 350 350 350 бағ ас ы 650 500 750 700 650 700 750 4700

Негізгі артықшылығы – бұл оның орналасқан жері. Қала орталығы қазіргі уақытта дәмханалық және мейрамханалық орындармен толып кеткен. Мейрамхана орналасып отырған жер көше қаланың жоғарғы жағы арқылы өтеді және басты көлік магистральдарының бірі болып табылады. Қаланың әдемі көрінісін көре аламыз

Қызметкерлер:
Саны Басқарушы Аспаз Аспаздың көмекшісі Ыдыс жуатындар Кассашы Бармен Охрана Музыкант Барлығы 2 1 10 Оклад 40000 8000 10000 1500 6000 7000 6000 8000 10000 Барлығ ы 45000 20000 15000 1500 6000 17000 14000 16000 20000 154500

Официанттар 10 2 2 1 2 1

4.ӨНДІРІСТІК ЖОСПАР
Аптада 6 жұмыс күні және 1 күнде 8 сағат жұмыс күні болады деп болжаймыз. Кафе 12:00 ден 23:00 дейінгі аралықта ашық болады.

5.ТЕХНИКАЛЫҚ ЖОСПАРЛАУ
Төменде негізгі құралдарға жұмсалатын инвестиция құрамы берілген.

Құрал-жабдықтар мен құрал саймандар
Атауы Сауда залы Тоң азытқ ыш Стеллаждар Құ рал-саймандар Тоң азытқ ыш газ плитасы Электронды таразы Алюминийден жасалынғ ан ү стел Стеллаж, металдан жасалғ ан Ө ндірістік құ рал-сайман Барлығ ы 2 250 1 60 1 1 1 50 1 60 2 50 2 40 1 80 18 60 90 саны, данасы Бағ асы, мың тең ге

740

SWOT талдау

Кафенің жақсы жағы Кафенің басшыларының рсеторанды дамытудың нақты стратегиясын әзірлеуі Кафенің құзыретті қызметкерлері және дұрыс басқара алатын басшылардың болуы Кафеде тағамдарды дайындаудың арнайы технологиясын пайдаланады. Чай, кофе сондай ақ әртүрлі тағамдарды дайындауда кәсіби жабдықтардың қолданылуы Кафенің мәзірінде рсеторан шеф-поварымен дайындалған, ешбір жерден табылмайтын бірегей тағамдардың болуы Кафеде сыпайы және жағымды, ресторан мәзірін жақсы білетін, әрбір қонаққа көмектесуге дайын тұратын күтушілердің болуы Жасаған тағамдары бүкіл аймаққа танылатындай шеф-повардың жұмыс істеуі Кафенің жақсы жерде орналасуы

Кафенің әлсіз жағы Кафедегі тағамдардың бағасының тым қымбат болуы, көпшілігінің бұндай бағаны қалтасы көтермейді. Кафені дамыту қызметіне жеткіліксіз көңілдің бөлінуі Кафенің алға басуының дұрыс әдістерін білмейтін маркетологтың жұмыс істеуі Кафені көркейту үшін және кеңейту үшін қаржының жетіспеуі. Бар ақшаның айналымда жүруі. Периодты түрде жұмыскерлерге айлықтарын төлеу, салық төлеу, басқа да төлемдерді жүзеге асыру.

Қаупі Провайдерлердің саясатында ресторанға қатысты өзгерістер болуы. Ақшаның жетіспеушілігіне байланысты жеңілдіктердің жасалуының тоқтатылуы Кафеге жақын жердегі офистардың жабылуының жоспарлануы, бұл ресторанның тұрақты клиенттерін азайтады Доллардың өсуі Бәсекелес ресторандардың біреуі жабылуын жоспарласа, онда басқа бәсекелес ресторандар сол жабылғалы тұрған ресторанның клиенттерін тарту үшін акциялар жүргізуі. Бұл біздің ресторанға қосымша клиенттер тартуға бөгет болады Мүмкіндіктері Сауда кедергілеріне байланысты жаңа занның күшіне енуі. Кеден саясатын жұмсарту - жаңа рыноктарға шығуға мүмкіндік береді. Міндеттердің төмендеуі өңірдегі бизнесті дамытудың ғана емес, мейрамхананы басқару үшін ынталандыру болуы мүмкін, сонымен қатар, жаңа нарықтарға шығу, атап айтқанда, Еуропада мейрамхана ашу мүмкіндігі бар Бір күндері жақын жердегі бәсекелес ресторанның жабылуы, бұл қосымша клиенттерді ресторнаға тартуға мүмкіндік Кафе мәзірін көп клиенттер тарту үшін толықтырып, жақсартуға болады

Қ орытынды
Қ орыта келгенде мейрамхана бизнесін іске асыру жоспары біздің Қ азақ станның ең бірінші туризімін дамытады. Сол себепті мейрамхана бизнесімен айналысатын жеке тұ лғ алар кө п болғ аны дұ рыс деп ойлаймын. Бұ л бизнес жоспар басқ а бизнес жоспарларғ а қ арағ анда тө мен бағ алығ ымен, жоғ арғ ы қ ызмет кө рсету дә режесімен ерекшеленеді.

Назарларың ызғ а рахмет!


Пән: Маркетинг


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь