:Психологтың бала-бақшада жұмысын жоспарлауы

Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемелекеттік университеті Тақырыбы:Психологтың бала-бақшада
жұмысын жоспарлауы
Орындаған: Азат.Қ Топ: П-223 топ студенті Тексерген:Жакпарова Г.А.  

Жоспар:
І. Кіріспе ІІ.Негізгі бөлім  Мектепке дейінгі психолог кім
 балабақшада психологтың жұмысы  Педагог-психолог жұмысының негiзгi бағыттары

lll.Қорытынды lV. Қолданылған әдебиеттер

Психолог

Баланы терең түрде түсінетін, білетін адам, жалпы баланың психикалық даму ерекшеліктерін білетін ғана емес, бұл ерекшіліктердің жекеше вариацияларын да білетін адам.
Психолог балалармен жекеше түрде жұмыс жүргізеді және тәрбие барысында жекеше – психологиялық ерекшеліктерін есепке алуларына мүмкіндік туғызады. Диагностикалық әдістеме және бақылау бойынша балабақшадағы әр топты ұзақ уақыт зерттей отыра психолог балалардың өзара, балалардың тәрбиешімен қарым – қатынастарының ерекшіліктерін анықтайды, әр баланың жекеше – психологиялық сапасы мен олардың ақыл ой дамуын бағалайды. Тәрбие, оқу дифференциациясы мен балалармен түзету жұмыс тәсілдерін жетілдіру арқылы, тәрбиешілер мен ата – аналарға арнайы жасалған ұсыныстар осы жұмыстың нәтижесі. Лайықты түзету жұмысын жүргізу және баланың мектепке дайындығын анықтау – психологтың маңызды қызметі.

балабақшада психологтың жұмысы балалардың физикалық және психологиялық денсаулықтарының қорғаумен байланысты, эмоциалды амандықтарына мүмкіндік туғызатын шарттар жасайды және әр баланың ерекшіліктерінің жайлы және эффективті түрде дамуына қамтамасыз етеді.



Мектепке дейiнгiмекемеде психологиялық қызмет Мектепке дейiнгi жалпы бiлiм берудiң бағдарламасымен қатар  Третий уровень жүредi;  Четвертый уровень Мектепке дейiнгi мекемедегi психологиялық климаттың жайлы болуын қалыптастыруға жәрдем жасайды; МДМ-нiң педагогикалық ұжымының мүшелерiне және балалардың ата-аналарына уақытында психологиялық көмек көрсетедi. Балалардың мектепке дайын болуына психологиялық әсер


Образец текста

Второй уровень

Пятый уровень

психологиялық ағартушылық

Педагог-психолог жұмысының негiзгi бағыттары

психологиялық алдын алу психологиялық және психопедагогикалық диагностика,

дамыту және психотүзету жұмыстары, психологиялық ақыл-кеңес беру болып табылады.

Балала бақшадағы психолог

1ші жылдық жоспар сосын айлық жоспар құрып, сонын ішінен апталық жоспарды шығарып жұмыс жасайды.Кунделікті балалар қабылдау уақытында топтарды аралап балабақшаға келу кезіндегі қиындығы бар балаларды бақылайды да олар тамақтанып жатқанда сабаққа енуге дайындалады.Сабаққа кирип сергіту сәтін отіп диагностика жасайды,ойын түріндегі сабақтар өтеді,кіші топтарда жаттығулар жасайды және жеке,топтық жұмыстар,ата-аналармен кездесу,педагогикалық ұжыммен семинарлар,жас мамандарға кеңестер өтеди. Бәрі де ең алдымен жылдық жоспардың мықты құрылғанына байланысты.

Психологиялы қ ағартушылық тың негiзгi мағынасы

тәрбиешiлер мен ата-аналарды баланың психологиялық дамуына жайлы жағдай жасаудың негiзгi заңдылықтары мен шарттарымен таныстыруда жатыр.

Ағартушылық жұмыстың тақырыптық мазмұны

ата-аналар мен тәрбиешiлердiң қалауынша болса, психологтың да қалауынша болуы мүмкiн.



Образец текста
уровень Психологиялық диагностика
Пятый уровень бұл балаларды МДМ болған уақыт iшiнде тереңдетiлген психолого-педагогикалық тұрғыда бақылау, олардың оқыту және тәрбиелеу үрдiсi кезiнде жеке мүмкiндiктерiн анықтау, педагогтарға ұсыныстар жасау және атааналарға тәрбиелеу, оқыту және дамуға байланысты сұрақтарды шешуге жәрдем көрсету


 Второй Психологиялық алдын алу


Третий уровень
Четвертый уровень


баланың даму процессi, қандай да дағдыларының қалыптасуы, пайда болған қиыншылықтары туралы уақытында хабарлауды қарастырады.

қолданбалы

ғылыми

Психологиялық қызмет

практикалық

ұйымдастыру шылық.

Дамыту және психотүзету жұмыстары

өз жұмысында балалармен, ата-аналармен, тәрбиешiлермен толық құнды психологиялық және тұлғалық дамуды қамтиды. Топпен, жеке, тренинг сабақтар, дарынды балалармен жұмыс, мектепте оқуға даярлау жұмыстары жүргiзiледi.

Ақыл-кеңес беру жұмысы

ата-аналармен және педагогтармен ұсыныс жасау түрiнде өтедi.

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

1.Грановская Р.М. Элементы практической психологии. М., 1997. 2. Гудкина Н.И. Несколько случаев школьного психолога. М., 1991. из практики

3.Донченко Е.А., Титаренко Т.М. Личность: конфликт, гармония. Киев, 1989. 4.Дружинин В.В. и др. Введение в теорию конфликта. М, 1989. 5.Драгунова Т.В. Проблема конфликта в подростковом возрасте. Ж. «Вопросы психологии», 1972, № 2.

Назарларың ызғ а рахмет!


Пән: Психология


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь