:Психологтың бала-бақшада жұмысын жоспарлауы


Slide 1

Тақырыбы:Психологтың бала-бақшада жұмысын жоспарлауы

Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемелекеттік университеті

Орындаған: Азат. Қ

Топ: П-223 топ студенті

Тексерген:Жакпарова Г. А.

Slide 2

І. Кіріспе

ІІ. Негізгі бөлім

Мектепке дейінгі психолог кім?

балабақшада психологтың жұмысы

Педагог-психолог жұмысының негiзгi бағыттары

lll. Қорытынды

lV. Қолданылған әдебиеттер

Жоспар:

Slide 3

Психолог

Баланы терең түрде түсінетін, білетін адам, жалпы баланың психикалық даму ерекшеліктерін білетін ғана емес, бұл ерекшіліктердің жекеше вариацияларын да білетін адам.

Психолог балалармен жекеше түрде жұмыс жүргізеді және тәрбие барысында жекеше - психологиялық ерекшеліктерін есепке алуларына мүмкіндік туғызады. Диагностикалық әдістеме және бақылау бойынша балабақшадағы әр топты ұзақ уақыт зерттей отыра психолог балалардың өзара, балалардың тәрбиешімен қарым - қатынастарының ерекшіліктерін анықтайды, әр баланың жекеше - психологиялық сапасы мен олардың ақыл ой дамуын бағалайды. Тәрбие, оқу дифференциациясы мен балалармен түзету жұмыс тәсілдерін жетілдіру арқылы, тәрбиешілер мен ата - аналарға арнайы жасалған ұсыныстар осы жұмыстың нәтижесі. Лайықты түзету жұмысын жүргізу және баланың мектепке дайындығын анықтау - психологтың маңызды қызметі.

Slide 4

балабақшада психологтың жұмысы

балалардың физикалық және психологиялық денсаулықтарының қорғаумен байланысты, эмоциалды амандықтарына мүмкіндік туғызатын шарттар жасайды және әр баланың ерекшіліктерінің жайлы және эффективті түрде дамуына қамтамасыз етеді.

Slide 5

Мектепке дейiнгi мекемеде психологиялық қызмет

Мектепке дейiнгi жалпы бiлiм берудiң бағдарламасымен қатар жүредi;

Мектепке дейiнгi мекемедегi психологиялық климаттың жайлы болуын қалыптастыруға жәрдем жасайды;

МДМ-нiң педагогикалық ұжымының мүшелерiне және балалардың ата-аналарына уақытында психологиялық көмек көрсетедi.

Балалардың мектепке дайын болуына психологиялық әсер етедi.

Slide 6

психологиялық ағартушылық

психологиялық алдын алу

психологиялық және психо-педагогикалық диагностика,

дамыту және психотүзету жұмыстары,

психологиялық ақыл-кеңес беру болып табылады.

Педагог-психолог жұмысының негiзгi бағыттары

Slide 7

Балала бақшадағы психолог

1ші жылдық жоспар сосын айлық жоспар құрып, сонын ішінен апталық жоспарды шығарып жұмыс жасайды. Кунделікті балалар қабылдау уақытында топтарды аралап балабақшаға келу кезіндегі қиындығы бар балаларды бақылайды да олар тамақтанып жатқанда сабаққа енуге дайындалады. Сабаққа кирип сергіту сәтін отіп диагностика жасайды, ойын түріндегі сабақтар өтеді, кіші топтарда жаттығулар жасайды және жеке, топтық жұмыстар, ата-аналармен кездесу, педагогикалық ұжыммен семинарлар, жас мамандарға кеңестер өтеди. Бәрі де ең алдымен жылдық жоспардың мықты құрылғанына байланысты.

Slide 8

Психологиялық ағартушылықтың негiзгi мағынасы

тәрбиешiлер мен ата-аналарды баланың психологиялық дамуына жайлы жағдай жасаудың негiзгi заңдылықтары мен шарттарымен таныстыруда жатыр.

Ағартушылық жұмыстың тақырыптық мазмұны

ата-аналар мен тәрбиешiлердiң қалауынша болса, психологтың да қалауынша болуы мүмкiн.

Slide 9

Психологиялық алдын алу

баланың даму процессi, қандай да дағдыларының қалыптасуы, пайда болған қиыншылықтары туралы уақытында хабарлауды қарастырады.

Психологиялық диагностика

бұл балаларды МДМ болған уақыт iшiнде тереңдетiлген психолого-педагогикалық тұрғыда бақылау, олардың оқыту және тәрбиелеу үрдiсi кезiнде жеке мүмкiндiктерiн анықтау, педагогтарға ұсыныстар жасау және ата-аналарға тәрбиелеу, оқыту және дамуға байланысты сұрақтарды шешуге жәрдем көрсету

Slide 10

Психологиялық қызмет

ғылыми

қолданбалы

ұйымдастырушылық.

практикалық

Slide 11

Дамыту және психотүзету жұмыстары

өз жұмысында балалармен, ата-аналармен, тәрбиешiлермен толық құнды психологиялық және тұлғалық дамуды қамтиды. Топпен, жеке, тренинг сабақтар, дарынды балалармен жұмыс, мектепте оқуға даярлау жұмыстары жүргiзiледi.

Slide 12

Ақыл-кеңес беру жұмысы

ата-аналармен және педагогтармен ұсыныс жасау түрiнде өтедi.

Slide 13

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

1. Грановская Р. М. Элементы практической психологии. М., 1997.

2. Гудкина Н. И. Несколько случаев из практики школьного психолога. М., 1991.

3. Донченко Е. А., Титаренко Т. М. Личность: конфликт, гармония. Киев, 1989.

4. Дружинин В. В. и др. Введение в теорию конфликта. М, 1989.

5. Драгунова Т. В. Проблема конфликта в подростковом возрасте. Ж. «Вопросы психологии», 1972, № 2.

Slide 14

Назарларыңызға рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Практикалық балалар психологының кәсіби әрекетінің негізгі бағыттары
Қазіргі кезеңдегі психологиялық қызметтің негізгі жұмыс бағыттары мен іс - құжаттарының түрлері
Тәуелділік кезеңі
Психолог және мұғалімдер ұжымы
Психологиялық сұраныстар журналы
Психодиагностикаға кіріспе
Бала – бақша ауласын көгалдандыруды жоспарлау
Психологиялық кеңес жұмыстары
Оқушының мектепке қалыптасуы
Психологиялық кеңес беру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz