:Психологтың бала-бақшада жұмысын жоспарлауы



Тақырыбы:Психологтың бала-бақшада жұмысын жоспарлауы
Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемелекеттік университеті
Орындаған: Азат. Қ
Топ: П-223 топ студенті
Тексерген:Жакпарова Г. А.

І. Кіріспе
ІІ. Негізгі бөлім
Мектепке дейінгі психолог кім?
балабақшада психологтың жұмысы
Педагог-психолог жұмысының негiзгi бағыттары
lll. Қорытынды
lV. Қолданылған әдебиеттер
Жоспар:

Психолог
Баланы терең түрде түсінетін, білетін адам, жалпы баланың психикалық даму ерекшеліктерін білетін ғана емес, бұл ерекшіліктердің жекеше вариацияларын да білетін адам.
Психолог балалармен жекеше түрде жұмыс жүргізеді және тәрбие барысында жекеше - психологиялық ерекшеліктерін есепке алуларына мүмкіндік туғызады. Диагностикалық әдістеме және бақылау бойынша балабақшадағы әр топты ұзақ уақыт зерттей отыра психолог балалардың өзара, балалардың тәрбиешімен қарым - қатынастарының ерекшіліктерін анықтайды, әр баланың жекеше - психологиялық сапасы мен олардың ақыл ой дамуын бағалайды. Тәрбие, оқу дифференциациясы мен балалармен түзету жұмыс тәсілдерін жетілдіру арқылы, тәрбиешілер мен ата - аналарға арнайы жасалған ұсыныстар осы жұмыстың нәтижесі. Лайықты түзету жұмысын жүргізу және баланың мектепке дайындығын анықтау - психологтың маңызды қызметі.

балабақшада психологтың жұмысы
балалардың физикалық және психологиялық денсаулықтарының қорғаумен байланысты, эмоциалды амандықтарына мүмкіндік туғызатын шарттар жасайды және әр баланың ерекшіліктерінің жайлы және эффективті түрде дамуына қамтамасыз етеді.

Мектепке дейiнгi мекемеде психологиялық қызмет
Мектепке дейiнгi жалпы бiлiм берудiң бағдарламасымен қатар жүредi;
Мектепке дейiнгi мекемедегi психологиялық климаттың жайлы болуын қалыптастыруға жәрдем жасайды;
МДМ-нiң педагогикалық ұжымының мүшелерiне және балалардың ата-аналарына уақытында психологиялық көмек көрсетедi.
Балалардың мектепке дайын болуына психологиялық әсер етедi.

психологиялық ағартушылық
психологиялық алдын алу
психологиялық және психо-педагогикалық диагностика,
дамыту және психотүзету жұмыстары,
психологиялық ақыл-кеңес беру болып табылады.
Педагог-психолог жұмысының негiзгi бағыттары

Балала бақшадағы психолог
1ші жылдық жоспар сосын айлық жоспар құрып, сонын ішінен апталық жоспарды шығарып жұмыс жасайды. Кунделікті балалар қабылдау уақытында топтарды аралап балабақшаға келу кезіндегі қиындығы бар балаларды бақылайды да олар тамақтанып жатқанда сабаққа енуге дайындалады. Сабаққа кирип сергіту сәтін отіп диагностика жасайды, ойын түріндегі сабақтар өтеді, кіші топтарда жаттығулар жасайды және жеке, топтық жұмыстар, ата-аналармен кездесу, педагогикалық ұжыммен семинарлар, жас мамандарға кеңестер өтеди. Бәрі де ең алдымен жылдық жоспардың мықты құрылғанына байланысты.

Психологиялық ағартушылықтың негiзгi мағынасы
тәрбиешiлер мен ата-аналарды баланың психологиялық дамуына жайлы жағдай жасаудың негiзгi заңдылықтары мен шарттарымен таныстыруда жатыр.
Ағартушылық жұмыстың тақырыптық мазмұны
ата-аналар мен тәрбиешiлердiң қалауынша болса, психологтың да қалауынша болуы мүмкiн.

Психологиялық алдын алу
баланың даму процессi, қандай да дағдыларының қалыптасуы, пайда болған қиыншылықтары туралы уақытында хабарлауды қарастырады.
Психологиялық диагностика
бұл балаларды МДМ болған уақыт iшiнде тереңдетiлген психолого-педагогикалық тұрғыда бақылау, олардың оқыту және тәрбиелеу үрдiсi кезiнде жеке мүмкiндiктерiн анықтау, педагогтарға ұсыныстар жасау және ата-аналарға тәрбиелеу, оқыту және дамуға байланысты сұрақтарды шешуге жәрдем көрсету

Психологиялық қызмет
ғылыми
қолданбалы
ұйымдастырушылық.
практикалық

Дамыту және психотүзету жұмыстары
өз жұмысында балалармен, ата-аналармен, тәрбиешiлермен толық құнды психологиялық және тұлғалық дамуды қамтиды. Топпен, жеке, тренинг сабақтар, дарынды балалармен жұмыс, мектепте оқуға даярлау жұмыстары жүргiзiледi.

Ақыл-кеңес беру жұмысы
ата-аналармен және педагогтармен ұсыныс жасау түрiнде өтедi.

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ
1. Грановская Р. М. Элементы практической психологии. М., 1997.
2. Гудкина Н. И. Несколько случаев из практики школьного психолога. М., 1991.
3. Донченко Е. А., Титаренко Т. М. Личность: конфликт, гармония. Киев, 1989.
4. Дружинин В. В. и др. Введение в теорию конфликта. М, 1989.
5. Драгунова Т. В. Проблема конфликта в подростковом возрасте. Ж. «Вопросы психологии», 1972, № 2.

Назарларыңызға рахмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz