:Психологтың бала-бақшада жұмысын жоспарлауы


Презентация қосу



Қазақстан Республикасының Білім және
Ғылым министрлігі Семей қаласының
Шәкәрім атындағы мемелекеттік
университеті

Тақырыбы:Психологтың бала-бақшада
жұмысын жоспарлауы

Орындаған: Азат.Қ
Топ: П-223 топ студенті

Тексерген:Жакпарова Г.А.
 
Жоспар:

І. Кіріспе

ІІ.Негізгі бөлім
Мектепке дейінгі психолог кім?
балабақшада психологтың жұмысы
Педагог-психолог жұмысының негiзгi бағыттары

lll.Қорытынды

lV. Қолданылған әдебиеттер
Психолог

Баланы терең түрде түсінетін, білетін адам, жалпы
баланың психикалық даму ерекшеліктерін білетін ғана
емес, бұл ерекшіліктердің жекеше вариацияларын да білетін
адам.

Психолог балалармен жекеше түрде жұмыс жүргізеді және тәрбие
барысында жекеше – психологиялық ерекшеліктерін есепке алуларына
мүмкіндік туғызады. Диагностикалық әдістеме және бақылау бойынша
балабақшадағы әр топты ұзақ уақыт зерттей отыра психолог балаларды ң
өзара, балалардың тәрбиешімен қарым – қатынастарының ерекшіліктерін
анықтайды, әр баланың жекеше – психологиялық сапасы мен олардың
ақыл ой дамуын бағалайды. Тәрбие, оқу дифференциациясы мен
балалармен түзету жұмыс тәсілдерін жетілдіру арқылы, тәрбиешілер мен
ата – аналарға арнайы жасалған ұсыныстар осы жұмысты ң нәтижесі.
Лайықты түзету жұмысын жүргізу және баланың мектепке дайынды ғын
анықтау – психологтың маңызды қызметі.
балабақшада психологтың
жұмысы
балалардың физикалық және
психологиялық денсаулықтарының
қорғаумен байланысты, эмоциалды
амандықтарына мүмкіндік
туғызатын шарттар жасайды және
әр баланың ерекшіліктерінің
жайлы және эффективті түрде
дамуына қамтамасыз етеді.
Мектепке дейiнгi мекемеде психологиялық қызмет

Мектепке дейiнгi жалпы бiлiм берудiң
бағдарламасымен қатар жүредi;
Мектепке дейiнгi мекемедегi психологиялық
климаттың жайлы болуын қалыптастыруға
жәрдем жасайды;
МДМ-нiң педагогикалық ұжымының мүшелерiне
және балалардың ата-аналарына уақытында
психологиялық көмек көрсетедi.
Балалардың мектепке дайын болуына
психологиялық әсер етедi.
психологиялық
ағартушылық Педагог-психолог жұмысының
негiзгi бағыттары
психологиялық
алдын алу
психологиялық
және психо-
педагогикалық дамыту және
диагностика, психотүзету
жұмыстары,

психологиялық
ақыл-кеңес беру
болып табылады.
1ші жылдық жоспар сосын айлық жоспар құрып,
сонын ішінен апталық жоспарды шығарып жұмыс
жасайды.Кунделікті балалар қабылдау уақытында
топтарды аралап балабақшаға келу кезіндегі
Балала қиындығы бар балаларды бақылайды да олар
бақшадағ тамақтанып жатқанда сабаққа енуге
ы психолог дайындалады.Сабаққа кирип сергіту сәтін отіп
диагностика жасайды,ойын түріндегі сабақтар
өтеді,кіші топтарда жаттығулар жасайды және
жеке,топтық жұмыстар,ата-аналармен
кездесу,педагогикалық ұжыммен семинарлар,жас
мамандарға кеңестер өтеди. Бәрі де ең алдымен
жылдық жоспардың мықты құрылғанына байланысты.
тәрбиешiлер мен ата-аналарды
Психологиялық
ағартушылықты баланың психологиялық дамуына
ң негiзгi жайлы жағдай жасаудың негiзгi
мағынасы заңдылықтары мен шарттарымен
таныстыруда жатыр.

Ағартушылық
жұмыстың ата-аналар мен тәрбиешiлердiң
тақырыптық қалауынша болса, психологтың да
мазмұны қалауынша болуы мүмкiн.
Психологиялық алдын
алу Психологиялық диагностика

баланың даму процессi, бұл балаларды МДМ болған
қандай да уақыт iшiнде тереңдетiлген
дағдыларының психолого-педагогикалық
қалыптасуы, пайда тұрғыда бақылау, олардың
болған қиыншылықтары оқыту және тәрбиелеу
үрдiсi кезiнде жеке
туралы уақытында
мүмкiндiктерiн анықтау,
хабарлауды педагогтарға ұсыныстар
қарастырады. жасау және ата-аналарға
тәрбиелеу, оқыту және
дамуға байланысты
сұрақтарды шешуге жәрдем
көрсету
қолданбалы ғылыми

Психологиялық
қызмет

практикалық ұйымдастыру
шылық.
өз жұмысында балалармен,
Дамыту және ата-аналармен,
психотүзету тәрбиешiлермен толық құнды
жұмыстары психологиялық және
тұлғалық дамуды қамтиды.
Топпен, жеке, тренинг
сабақтар, дарынды балалармен
жұмыс, мектепте оқуға
даярлау жұмыстары
жүргiзiледi.
Ақыл-кеңес беру жұмысы

ата-аналармен және педагогтармен
ұсыныс жасау түрiнде өтедi..
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ

1.Грановская Р.М. Элементы практической психологии.
М., 1997.
2. Гудкина Н.И. Несколько случаев из практики
школьного психолога. М., 1991.
3.Донченко Е.А., Титаренко Т.М. Личность: конфликт,
гармония. Киев, 1989.
4.Дружинин В.В. и др. Введение в теорию конфликта.
М, 1989.
5.Драгунова Т.В. Проблема конфликта в подростковом
возрасте. Ж. «Вопросы психологии», 1972, № 2.
Назарларыңызға
рахмет!



Пәндер

Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор №1 болып табылады.

Байланыс

Qazaqstan
Phone: 777 614 50 20
WhatsApp: 777 614 50 20
Email: info@stud.kz
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь