Халық тық педагогиканың тә рбиелік мә ні




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК
УНИВЕРСИТЕТІ
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ-МАТЕМАТИКА ФАКУЛЬТЕТІ
МАТЕМАТИКА ЖӘНЕ МАТЕМАТИКАНЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ

Халықтық
Тақырыбы:
педагогиканың тәрбиелік
мәні

ОРЫНДАҒАН:ТӨЛЕУБЕКОВА АЙЖАН
Т-413 ТОБЫ
а ң д ы
т а- а н
қт а а
сү й, арда
ы мен
Ал д
Тәрбие сағатының мақсаты:

а) Бала бойына осы тәрбие сағаты арқылы
сүйіспеншілікті, жылылықты ұялату.

Ата-анасын құрмет тұтып, адал да парасатты
ұл мен қыздары болуға тәрбиелеу.

ә) Ата-ана берген жақсы тәрбиелерін
нәтижелі етуге уағыздау.
Тәрбие сағатының типі: Білім, білік
дағдыларын қалыптастыру.
 
Тәрбие сағатының көрнекілігі:
Тақырып жазылған плакат, ата-ана
туралы мақал-мәтелдер, ұлағатты
сөздер, хадистер, топтастыру әдісі
арқылы ата-анаға тән қасиеттер
жазылған плакат.
Тәрбие сағатының түрі: дөңгелек
үстел
 

Тәрбие сағатының барысы:
 
Ұйымдастыру кезеңі.
Көрнекілік арқылы түсініктеме беру
және тақырыптың барысында кіріспе
сөз сөйлеу, мақсатын түсіндіру.
Енді тәрбие сағатын әрі қарай
оқушылардың өз бетінше өткізуіне
көңіл бөлсек.
Адам жеміске, ата-ана жеміс ағашына ұқсайды.
Жеміс ағашын жақсы қарап күткендей, ата-
анаңды аялап бақсаң, армандарың орындалады.
Әдепті, адал ұл-қыздарың міндеті ата-
аналарының тірісінде көрсеткен қызметімен
бітпейді. Ата-аналарын олар дүниеден
қайтқанда да жиі есіне алады.
Ата-ананы сыйлау  — сәби шағында олар өзіңді
қалай бағып қақса, қартайғанда оларды да
солай алақанға салып, аялап күту керек.
Ата-ананың көңілін еш ренжітуші болма,
олардың жүрегіне қайғы түсіруші болма.
Түн ұйқысын төрт бөлген, түнде бесік таянып,
түнде шошып оянған ананың ақ мейірімін,
ерекше бағаламасаңдар, ол – қорлық.
Ата-анаға байланысты мақал-мәтелдер

Ата-ананың қадірін балалы болғанда білерсің.
Атаның құны, ананың сүті. 
Ата-ананың қарызы,
Ұрпақтың өмірлік парызы.
Жалғыз баласы атқа шапса,
Атасы ауылда тұрып
Тақымын қысады.
 Анаңа ауыр сөз айтпа!
Атыңа ауыр жүк артпа!
Атадан жақсы ұл туса,
Елінің қамын жейді;
Атадан жаман ұл туса,
Елінің малын жейді.
 
«Қарт пен бала әңгімесі» көрініс.
 
Баласы кетіп бара жатқан атасының алдынан шы ғып: Ата, мені де ала кетесіз бе? – дейді.
Балам, мен көрші сыныпта болғалы жат қан «Алдымен с үй, арда қта ата-ана ңды» атты ашы қ
тәрбие сағатына бара жатырмын. Сен әлі жассы ң-дей бергенде, Ата ма ған с ұра қ қойы ңызшы –
деді бала.
Балам, үйдің алтын қазығы кім?
Ата, үйдің алтын қазығы – бала, деді.
Жоқ балам, үйдің алтын қазығы – ана.

Ана ақылды болса, бала дана болады. Ана т әрбиесі – қыз ға үлгі, әке т әрбиесі – ұл ға үлгі. Ана –
ақылшың, әке – қамқоршың, аға – қорғанышың, інің – с үйеніші ң, қарындасы ң – қанаты ң
екенін ұмытпа.
Балам, жоқты бар, ашты то қ ететін кім?
Ата, жоқты бар, ашты то қ ететін мейірімді әке-деді бала.
Жоқ балам, әке қанша мейірімді болса да, ананы ң ж өні б өлек. Ашты то қ, жо қты бар ететін ол –
ана.
Анасыз бала ұйықтамайды, қаты қсыз айран ұйымайды.
Ал балам, өмір сүру не үшін қажет?
Ата, өмір сүру үшін алтын, а қша, мал қажет, — дейді бала.

Жоқ балам, өмір сүру үшін су, от, тұз, қыз, а қыл қажет. Су тіршілікті ң н әрін береді, от өмірге
жалын береді, тұз астың дәмін келтіреді, қыз өмірдің с әнін келтіреді, а қыл өмірді ң м әнін
келтіреді.
Сұрақ қою арқылы,өз
ойын анық жеткізуге даярлау

Адамның ақылы қайда
балаларым, кім айтады екен?

Адамға ақыл беретін кім
балаларым?
Ой толғау сәті
Бала тәрбиесі – бесіктен, —
дейді қазақ. Әрбір ата-ана өз
баласына қазақтың ырым-
тыйым сөздерін айта отырып
тәрбиелейді. Ендеше біздің
оқушыларымыздың ата-
аналарынан естіген ырым-
тыйым сөздеріне құлақ түрсек.
Қорытынды:
Сонымен балалар біз бүгін сендермен
бірге үлкен тақырып аясында ой бөлістік.
Білмегендерімізді бір-бірімізден үйреніп
білдік. Ата-ана ардақтау хақында
айтылған хадистерді оқып талдадық.
Осының барлығы ата-аналардың арқасы.
Ол үшін алдымен ата-анамызды ардақтап,
құрметтеп, сыйлау біздің басты міндетіміз
екенін ұмытпайық.
е т
р а хм
з ғ а
ы ң ы
л а р
з а р
Н а

Ұқсас жұмыстар
ҚАЗАҚ ЭТНОПЕДАГОГИКАСЫ - ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕ НЕГІЗІ
Философтардың философия туралы түсініктері
Адамзаттың жаһандық мәселелерінің рухани адамгершілік сипаты
Болашақ шетел тілі пəні мұғалімдерінің шығармашылық қабілетін қалыптастыру
Халық педагогикасы мен этнопедагогиканың байланысы
ҚАЗАҚ ЭТНОПЕДАГОГИКАСЫ - ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕ НЕГІЗІ ТУРАЛЫ
ҚҰҚЫҚ ҚОРҒАУ ҚЫЗМЕТІНІҢ ЭТИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Мұғалімнің жеке тұлғасы оның кәсіби қызметінің негізгі өзегі
Сенім тобы
БИОЛОГИЯ ПӘНІНДЕ ЭТНОПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЭЛЕМЕНТТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ ЖОЛДАРЫ
Пәндер