Балалар және жастар шығармашылық орталығының ерекшеліктері

Қазақстан Білім және Ғылым министрлігі Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті

Педагогика факультеті Музыкалық білім беру кафедрасы Орындаған: Бейбітова Қ. Тексерген: п.ғ.к.доцент Сұлтанова Н.К.

Балалар және жастар шығармашылық орталығының ерекшеліктері

Әрбір оқушыны оқытып, тәрбиелеуге байланысты мәселелерді өздігімен және шығармашылық қабілеттерін арттыру үшін шығармашылық орталықтар керек. Оқушының білім сапасын көтеру негізгі мақсат. Біз соңғы нәтиже сипатын, мектеп түлегінің білімділігі үлгісі арқылы құрдық. Біздің оқушыға қойған талабымыз:  ·қоршаған ортаны сезе білу, құбылыс себептерін  іздене білу;  ·ақыл парасатты игеріп, ойлау, сезім қабілеттерін арттыру;  ·алдына мақсат қоя білу және жетуге ұмтылу;  ·өзін — өзі талдауды, өзін — өзі бағалай білуді меңгеру;

Бүгінгі таңда білім беру жүйесінің алғашқы буыны болып табылатын мектепке дейінгі кезеңде балалардың музыкалық қабілетін жан - жақты дамыту және тәрбиелеу мәселесіне ерекше мән берілуде, себебі осы кезеңде балалардың музыкалық қабілетін дамыту мүмкіндіктері мол. Ғалымдардың пікірінше табиғи жаратылысында музыкалық қабілетінің алғашқы шарттары 50 60% байқалған. Баланың музыкалық ерекшеліктері жаратылысынан шығармашылық, ізденімпаздық сипаттарға ие, алайда оны дұрыс бағытта дамыту жағдайлары әрқилы, сондықтан баланың ақыл - ой қабілетін дамыту, оның нақты бағыттарын айқындау ең алдымен оның жас және дара ерекшеліктерін ескеріп тәрбиелеуге байланысты. Балалардың толыққанды музыкалық тәрбиесін қарапайым музыкалық түсініктерді қалыптастырудан бастау қажет.

тануға ығында өзін-өзі ір шынд үйіп, бұл адамның өм машылық – адам дұрыс ой т Шығар бу үшін ажет. де дұрыс жол та білуге үйренуі қ іздену. Өмір ылдай ұмтылу, ді шешімдер қаб з орнын ел ардың өмірден ө інен сапалы, дәл өздіг тып, ол абілеттерін дамы қ Адам бойындағы еді. рттеген табуға көмектес пы теориясын зе ың жал ның шылық» ұғымын ның ерекшелігі о ғарма «Шы шылығы й келе, оқушы шығарма бинштейн « ықталады» — де С.Л.Ру ме н а н ық ты әрекет жасауы үрде мақсат ң өзі үшін жаңал баланы сапалы т імінің нәтижесі ш шылық ғармашылық, ше аланың шығарма «шы , яғни б екендігін айтады ы. болса жеткілікті» н салыстырылад ибесіме е. оның жеке тәжір ның орны ерекш імді еңбегі өн ла қиялы ыста, әсіресе, ба жұм Шығармашылық

Музыка баланың ішкі жан дүниесіне, сезіміне тікелей әсерін тигізеді. Музыканың адамға деген ықпалы кейде үгіттеуден, нұсқаудан да анағұрлым күшті болады.

Музыкалық шығармалардың сипатын сезіну: музыканы сөзбен ғана сипаттамай бояумен, суреттермен, қимылмен т.б. балаларға түсінікте етіп сипаттау керек.

Балаға эстетикалық тәрбие беру құралы

Баланың моральдық бейнесін қалыптастыру құралы

Шығармашылық орталықтың ерекшеліктері

Ақыл – ой қабілетін жандандыру құралы

Дене күшін дамыту құралы

ры ла ар аз Н т! ме ах р

ға ыз ң


Пән: Педагогика


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь