Сайтқа презентация қосу

Мектепке дейінгі баланың тұ лғ а аралық диагностикасы

Мектепке дейінгі баланың тұ лғ а аралық диагностикасы
Образец текста Образец текста
Второй уровень
Третий уровень
Четвертый уровень Пятый уровень

– Второй уровень
Третий уровень
– Четвертый уровень » Пятый уровень

Орындаған: Секенова Ә.С.

МДМ педагогтарымен психологиялық қ ызметтің бірлесуі

Тәрбиеші

Педагогпсихолог

Диагностика

Коррекцилықдамытушы жұмыс

Нәтижелер мониторингі

психолго-педагогикалық консилиумдарды өткізу

Белгілі баламен немесе топпен бірлескен бағдарламалық жұмысты жасау және жүзеге асыру

Коррекциялық жұмысты тоқтату туралы немесе коррекциялық жұмыстың сипатының өзгеруі туралы шешім

Ата аналар мен педагогтар консультациялау

Ұйымдастыру жұмысы

МДМ де ата аналармен педагогикалық қ ызметтің бірлесіп ә рекет етуі

Жеке консультациялау Мақсаты: диагностика нәтижесімен таныстыру, мәселені шешуге көмектесу.
Ата аналар жиналысындағы кіріспе Мақсаты: психологиялық таныстыру

Тақырыптық консультациялау Мақсаты: психологиялық таныстыру

ППГ Мақсаты: психологиялық мәселелерді ата аналармен ойын әрекеті арқылы шешу

Семинарпрактикумдар, дөңгелек үстелдер Мақсаты: психологопедагогикалық таныстыру

Конкурстар, КТК, марафондар Мақсаты: ата аналарды балалармен қарым қатынасқа тарту, жұмыс формасымен Анкетілеу таныстыру Мақсаты: ақпарат жиану

ДИАГНОСТИКА

ДИАГНОСТИК А

Баланың даму дәрежесін және психикалық дамуын анықтау

Қауіп факторларын алған нәтижелерінің негізінде анықтау

Баланың жалпы даму картасын құру

Баламен коррекциялық жұмыс нәтижелілігінің бағасы

Мектепке дейінгі баланың нгізгі даму шарттарыны ң бірі

Қатарластар арасындағы табысты құрылуы

Тұлға болып қалыптасуын ың ішкі факторы

ойнау

Бала басқалармен бірге өмір сүруді, олардың қызығушылықта рын ескеру, қоғамдағы өзін ұстау нормасы мен ережесін сақтауды үйренеді, яғни әлеуметтік жағымды болу

Ересектермен қарым катынас

Оқ у

қатарластармен

Диагностика жү ргізу мақ саты:
Балаларды қатарластарымен қатынас сипатының анықталуы, топ мүшелеріне симпатиялары мен ампатияларыизучение избирательных отношений в группе; Балабақша тобында қарым қатынас оптимизациясы бойынша балалармен келесі коррекциялық жұмыс жасау.

Диагностика келесі әдістер көмегімен жүргізілді:
Вербальды таңдаулар әдісі

социометрия

бақылау

Мәселелі жағдай туғызу

Қарым-қатынаста адамдар өзін көрсетеді, өзі үшін және басқалар үшін психологиялық қасиетерін аша түседі. Сонымен бірге ол қасиеттері қарым-қатынаста қалыптасады да, адамдармен қарым-қатынаста адамның адамзаттық тәжірибені игеруі, қалыптасқан мораль, құндылықтар, білім мен іс-әрекет түрлерін игеруі , жеке адам және дара адам түрінде қалыптасуы іске асырылады.

Пайдаланылған әдебиеттер:
1. Ермолаева М.В., Миланович Л.Г. Методы работы психолога с детьми дошкольного возраста. - М.,1996. 2. Коноваленко С.В. Развитие познавательной деятельности у детей от о до 9 лет. - М., 1998. 3. Самоукина И.В. Игры в школе и дома: психотехнические упражнения и коррекционные программы. - М.,1993. 4. Чередникова Т.В. Тесты для подготовки и отбора детей в школы. Peкомендации практического психолога. - CПетербург, 1996.


Пән: Педагогика



Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь