Эколгиялық білімнің формалары, әдістері және құралдары


Бұл презентацияның бағасы: 500 теңге
Скачать: бот арқылы


Презентация қосу
Эколгиялық
білімнің
формалары,
әдістері және
құралдары
Білім – қоғамды әлеуметтік, мәдени, ғылыми
прогреспен қамтамасыз ететін ғажайып
құбылыс, адам үшінде, қоғам үшін де ең
жоғары құндылық. Оның негізгі қызметі –
адамның менталитетін, адамгершілігін,
шығармашылық қабілетін қалыптастыру,
дамыту.
Оқыту формасы дегеніміз – мұғалімнің әртүрлі
жағдайда өткізілетін оқушылардың оқу – танымдық
қызметтерін ұйымдастыру.
Экологияны ұйымдастыру формалары.
Оқыту формалары Өткізілетін орны Дамытушылық

Сабақ Кабинет Ғылыми ұғымдарды,
Экскурсия Ауыл шаруашылық ойлау қабілетін,
өндіріс, табиғат дүниетануды, еңбекке
баулуды, этикалық,
Үй жұмыстары Үйде
эстетикалық қарым –
қатынастарды дамыту

Сабақтан тыс жұмыстар Кабинет, ауыл
шаруашылық өндіріс,
табиғат, мектеп мүйісі, оқу
– тәжірибе участогы
Сыныптан тыс жұмыстар Кабинет, ауыл
шаруашылық өндіріс,
табиғат, мектеп мүйісі, оқу
– тәжірибе участогы
Қоғамдық жұмыстар  
Экологияны оқыту формалары:

сабақ, экскурсиялар (топсеруендер),
үй жұмыстары, сабақтан тыс
жұмыстар, сыныптан тыс жұмыстар
(жеке, топпен, көпшілік).
Сабаққа дайындық келесі кезеңдерден
тұрады:

1.оқу материалын іріктеу;

2.әдістерді таңдау;

3.сабақ құрылымын анықтау;

4.көрнекі құралдарды дайындау;

5.жоспар немесе конспект жазу.
Сабақтың негізгі элементтері:
***Ұйымдастыру бөлімі;
***Мұғалімнің жаңа сабақ
материалын баяндауы;
***Оқушылардың жаңа білімді
ойша қорытындылауы;
***Оқушылардың жаңа білмді
пайдалануы;
***Оқушылардың жаңа білімді
меңгеруін мұғалімнің тексеруі;
***Үйге тапсырма беру;
Сабақтың құрылымы
Сабақтың құрылымы,оның
жоспары сабақтың мазмұны мен
әдістерімен байланысты.Сабақтың
жоспары оның мазмұнының
құрылымын анық білдірі керек-
негізгі бөлімдерді әдістерді,қажет
құралдарды.Оқушыларға арналған
сұрақтар құрастырылады,анықтама
материал көрсетіледі.

Ұқсас жұмыстар
Таным құралдары
Ғылым философиясының негізгі мәселел
Кіші мектеп жасындағы оқушыларды оқытудың әдістері, мазмұны мен ұйымдастыру формалары
Мәдениет саласындағы ғылымның функциялары
Сыныптағы оқу үдерісінің жалпы жағдайының диагностикасы
ӘДІСТЕМЕ ОБЪЕКТІСІ
Оқыту формалары,әдістері,құралдары ТПҮ қозғаушы күші ретінде
ТӘРБИЕ ҮДЕРІСІНІҢ ФОРМАЛАРЫ МЕН ӘДІСТЕРІ, ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ЖҮЙЕСІ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМИ ДҮНИЕТАНЫМ- ТҰЛҒАНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ НЕГІЗІ
Тәрбие үдерісінің формалары мен әдістері, құралдарының жүйесі және ғылыми дүниетаным негізі
Өндіріс орнының әрекетінде экологиялық бағытталған маркетинг
Пәндер