Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеудегі - сенсорлық тәрбиесі




Презентация қосу
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
ПЕДАГОГИКА ФАКУЛЬТЕТІ
 

Тақырыбы: Мектепке дейінгі  балаларды тәрбиелеудегі - 
сенсорлық тәрбиесі

                                                                                        

                                                                  

                                                                                           Орындаған:
Байкен Қымбат
П-223
Тексерген: Кошкимбаева Р. Х.
Мария Монтессори 1870 жылы 31 тамызда Италияның
Кьярливе деген жерінде дүниеге келген.

Әкесі қаржы саласында, ал
анасы бала тәрбиесімен
айналысты. Белгілі
Антонио Стоппани
геологтар отбасында тәрбие
алды.
Мектеп жасына дейінгі
балалардың сенсорлық
тәрбиесіне ерекше көңіл
бөлген сонымен қатар
балалардың қол
моторикасын дамытуға зор
үлес қосқан ұлы педагог.

Мария Монтессори
«Сенсор»  сөзі латынның «Sensus» - «сезім»,
«түйсік», «қабылдау», «түйсіну қабілеті» деген
сөздерінен шыққан
Сенсорлық  тәрбие 
дегеніміз бұл түйсік
пен қабылдаудың
дұрыс бағытта
дамуы. Сенсорлық
тәрбие ақыл-ой
тәрбиесінің негізі
болып табылады, ол
баланың сезімдік
тәжірибесінің
дамуын және баюын
қамтамасыз етеді,
заттардың қасиеті
мен сапасы туралы
түсінігін
қалыптастырады.
Сенсорлық тәрбиенің  маңызды міндеті 

балалардың ғылыми дүниетанымын
қалыптастыру болып табылады.Мұның негізінде
әлем танымдылығын түсіну, табиғат пен қоғам
дамуының заңдарын ұғыну. Жинақты етіп айтсақ,
балалар барлық оқу іс-әрекетінде негізгі
дүниетанымдық жұмысты бекітеді, баянды етуді
талаптандырады. 
Сенсорлық тәрбие

ақыл –ой күштері.
зер салып ойлау
Ол қоршаған дүние туралы
түсінікке жеңіл білімдерді
хабарлауы, оларды жүйелеп
отыруды, танымдық мүдделерді
зияткерлік дағдылар мен
іскерлікті қалыптастыруды, тұлғаның жан-жақты
танымдық қабілеттерді дамытуды дамуының негізі. Сенсорлық
қамтиды. даму еңбек өнімділігін арттыруға,
еңбектің шығармашылығына зор
ықпал жасайды. Ең бастысы, ол
ғылым мен техниканың,
Сенсорлық тәрбие мәдениеттің жедел дамуының
қайнар бұлағы екендігін үнемі
есте ұстағанымыз жөн.

адамның таным қабілетін
дамытып, білім қорын игеруіне
жол ашатын тәлім – тәрбиенің
негізгі бір саласы.
Сенсорлық  даму  – бұл бала жасына, тәжірибесінің молаюы мен
тәрбиелілік ықпалдарының әсеріне байланысты ойлау әрекетінде пайда
болатын сан және сапалық өзгерістердің жиынтығы. Мектепке дейінгі
шақта білімнің қорлануы шапшаң қарқынмен жүреді .
Сенсорлық мәдениет
Дене тәрбиесі   Жан тәрбиесі

Сенсорлық тәрбие
саласы төртке
бөлінеді

Ақыл тәрбиесі Сұлулық пен
әдеп-құлық
тәрбиесі
«Егер де адам баласына осы төрт тәрбие тегіс
берілсе, оның тәрбиесі түгел болғаны. Егер де ол
ыстық, суық, аштық, жалаңаштық сықылды
тұрмыста жиі ұшырайтын күштерді елемейтін
мықты берік денелі болса, түзу ойлайтын, дұрыс
шешетін, дәл табатын ақылды болса, сұлу, сөз,
сиқырлы әуен, әдемі түрден ләззат алып, жан
толқындырарлық болса, жамандықтан жаны
жиреніп, жақсылықты жаны тілеп, тұратын
құлықты болса ғана адам баласының дұрыс тәрбие
алып, шын адам болғандығы. Балам адам болсын
деген ата-ана осы төрт тәрбиені дұрыс
орындасын...», «Баланы тәрбиешінің дәл өзіндей
қылып шығару емес, келешек заманына лайық қып
шығару»
Орыс педагогы
В.А.Сухомлинский: «Ойын
баланың алдынан өмір есігін
ашып, оның шығармашылық
қабілетін дамытады, ойынсыз
ақыл-ойдың қалыптасуы
мүмкін де емес»-дейді.
Мектеп жасына дейінгі
баланы дамытатын, өсіретін әрі
тәрбиелейтін негізгі іс-әрекет –
ойын. Ойын арқылы бала өзін
қоршаған ортамен, табиғатпен,
қоғамдық құбылыстармен,
адамдардың еңбегімен, қарым-
қатынасымен танысады.

Халқымыз ойындарды тек балаларды алдандыру, көңілін
көтеру әдісі деп қарамай, жас ерекшеліктеріне сай олардың
көзқарастарын, мінез-құлқын қалыптастыру құралы деп
ерекше бағаланған. Ойын негізінен балаларға дене
шынықтыру және эстетикалық тәрбие берудің маңызды
құралы.
Ойын туралы жасалатын тұжырым
.
Ойын- тәрбие құралы арқылы, ақыл-ойды кеңейтеді, тілді
.

ұстартады, сөздік қорды байытады, өмірді танытып, сезімді
кеңейтеді.
ерік және мінез қасиеттерін
  бекітеді, адамгершілік
сапаны
жетілдіреді
ұжымдық сезім әрекеттері өсе түседі

эстетикалық тәрбие беру құралы

еңбек тәрбиесін беру мақсаттарын шешуге
мүмкіндік береді

дене күшінің жетілуіне көмектеседі
Әдебиеттер:
1.Основы дошкольной педагогики. Под ред. А.В. Запорожца,
Т.А. Марковой. М.:1980, глава 7.
2.Венгер Л.А. Пилюгина Э.Г. Венгер Н.Б. Воспитание
сенсорной культуры ребенка. М., 1988.
3.Сенсорное воспитание в детском саду. Под ред. Поддъякова
Н.Н., Аванесовой В.Н., М., 1981
 

Ұқсас жұмыстар
Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеудегі – сенсорлық тәрбиесі
Балаларда заттарды тексерудің көрнекі тәсілдерін қалыптастыру
Александра Платоновна Усова
Мектеп жасындағы балалардың сөйлеу тілін тексерудің негізгі бағыттары
Ата физикалық мектепке және сурдопедагогикалық ұйымдастыру
Мектепке дейінгі жастағы баланың сенсорлық дамуы
Алғашқы қадам бағдарламасы
Дене тәрбиесі ерекшеліктері
Мектепке дейінгі кезеңде тілді қатынас құралы ретінде пайдалана білуі
Тәрбие түрлері
Пәндер